ah een echtequote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mij dan. ajax verloren, dan kan ik het niet aan om te kijken .
Ah, we behandelen alleen geen personen- en familierecht en strafrecht. Ik heb dan nog het meeste zin in Europees recht.quote:Op maandag 24 april 2017 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan spannend zijn, maar de basis zal voor jou obligatoir zijn. Dus koop/huur of schenking.
Oh, ik dacht al. Ik ga vooral kijken voor de NEC-bestuur bash die Johan gaat geven.quote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mij dan. ajax verloren, dan kan ik het niet aan om te kijken .
hopelijk leest tagliano of kingflopland hem niet danquote:Op maandag 24 april 2017 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, ik heb een TR gemaakt voor deze post.
Stijn leest het wss. Tagliano en kingflopland zijn nooit actief.quote:Op maandag 24 april 2017 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hopelijk leest tagliano of kingflopland hem niet dan
die willen nog wel eens een postje verwijderen zonder reden
In de livetopics jammer genoeg wel.quote:Op maandag 24 april 2017 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn leest het wss. Tagliano en kingflopland zijn nooit actief.
Dit klopt niet. Ik word wel geil van de persoonsverheerlijking hier maar feitelijke onjuistheden moeten aangepakt worden.quote:Op maandag 24 april 2017 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn leest het wss. Tagliano en kingflopland zijn nooit actief.
quote:Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Typisch het volgende:
heb je een beetje vertrouwen tegen lyon smoof?
lekker met sinkgraven op de back
quote:Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik word wel geil van de persoonsverheerlijking hier maar feitelijke onjuistheden moeten aangepakt worden.
Lyon is erg wisselvallig, ik geef ons zeker kans.quote:Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Typisch het volgende:
heb je een beetje vertrouwen tegen lyon smoof?
lekker met sinkgraven op de back
Ajax niet, erg stabiel al heel het seizoen.quote:Op maandag 24 april 2017 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lyon is erg wisselvallig, ik geef ons zeker kans.
Na een slecht begin vind ik dat die het prima doen, bijna iedere week. Lyon staat ruim 25 punten achter de koploper in Frankrijk.quote:Op maandag 24 april 2017 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax niet, erg stabiel al heel het seizoen.
Afgelopen zondag was het nog kut.quote:Op maandag 24 april 2017 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na een slecht begin vind ik dat die het prima doen, bijna iedere week. Lyon staat ruim 25 punten achter de koploper in Frankrijk.
Dat had ik wel verwacht, zo kort na Schalke.quote:Op maandag 24 april 2017 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het nog kut.
Traore weer rechtsbuiten
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.quote:
Ik snap niet waarom hij in counters altijd zo langzaam meerent, staat vaak nog bij de middenlijnquote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.
Ik vrees dat Dolberg en Traoré ook samen een duo vormen tegen Lyon. Gelukkig is die gozer na dit seizoen weg. Tegen Go Ahead wordt het normaal gesproken doelpuntjeskermis.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij in counters altijd zo langzaam meerent, staat vaak nog bij de middenlijn.
Ik snap het niet, neres viel ook matig in zondag, maar bij wat acties zie je toch dat hij wel talent heeft. Snelheid en goed oog voor medespelers met een goede pass. Als hij gewoon in de basis had gestaan een paar wedstrijden lang was hij al veel sneller gewend aan alles.quote:Op maandag 24 april 2017 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Dolberg en Traoré ook samen een duo vormen tegen Lyon. Gelukkig is die gozer na dit seizoen weg. Tegen Go Ahead wordt het normaal gesproken doelpuntjeskermis.
Kluivert speelde al wat vaker mee dan dat Neres er was en daarbij; Traoré kent van binnenuit wat Bosz' zijn principes zijn. Daarom zal hij wel gisteren gespeeld hebben en had hij verwacht dat de mentale weerbaarheid van de tweede helft ook in de eerste helft werd getoond. PSV was echt niet bijzonder.quote:Op maandag 24 april 2017 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, neres viel ook matig in zondag, maar bij wat acties zie je toch dat hij wel talent heeft. Snelheid en goed oog voor medespelers met een goede pass. Als hij gewoon in de basis had gestaan een paar wedstrijden lang was hij al veel sneller gewend aan alles.
Kluivert was slecht gisteren, erg wild en Locadiaquote:Op maandag 24 april 2017 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kluivert speelde al wat vaker mee dan dat Neres er was en daarbij; Traoré kent van binnenuit wat Bosz' zijn principes zijn. Daarom zal hij wel gisteren gespeeld hebben en had hij verwacht dat de mentale weerbaarheid van de tweede helft ook in de eerste helft werd getoond. PSV was echt niet bijzonder.
Daarom zat Kluivert ook op de bank, hé. Die heeft donderdag en vrijdag vrij hectische dagen gehad voor een 17-jarige.quote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert was slecht gisteren, erg wild en Locadia....Locadia reageerde niet eens agressief.
Is maar goed dat hij is gezakt.quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom zat Kluivert ook op de bank, hé. Die heeft donderdag en vrijdag vrij hectische dagen gehad voor een 17-jarige.
moet het altijd geweldig gaan dan?quote:Op maandag 24 april 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet echt geweldig?
Waarom gaat wel dan?quote:
echt schlager of mag het ook mallorca hits zijn?quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ken iemand nog een paar leuke Deutsche schlagerliedjes?graag met youtube dump
Ik ken nog wel een aantal leuke wehrmacht liedjes.quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
echt schlagerquote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt schlager of mag het ook mallorca hits zijn?
Paar dagen terug heb ik een hele rits gedumptquote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Blind paard. Exemplarisch hoe hij in de eerste helft struikelde toen hij naar het doel liep.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |