Is maar goed dat hij is gezakt.quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom zat Kluivert ook op de bank, hé. Die heeft donderdag en vrijdag vrij hectische dagen gehad voor een 17-jarige.
moet het altijd geweldig gaan dan?quote:Op maandag 24 april 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet echt geweldig?
Waarom gaat wel dan?quote:
echt schlager of mag het ook mallorca hits zijn?quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ken iemand nog een paar leuke Deutsche schlagerliedjes?graag met youtube dump
Ik ken nog wel een aantal leuke wehrmacht liedjes.quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
echt schlagerquote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt schlager of mag het ook mallorca hits zijn?
Paar dagen terug heb ik een hele rits gedumptquote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Blind paard. Exemplarisch hoe hij in de eerste helft struikelde toen hij naar het doel liep.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |