Over doping gesproken, had je die kop van de NOS @ Scarponi gezien op de website? Het overlijdensbericht zelf was minder interessant, ze vonden DOPING belangrijker te benadrukken. Echt. Vooral in stand houden dat alleen in Wielrennen doping wordt gebruikt, jongens en meisjes. Koste wat het kost.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nadel had ook weer iets gewonnen van het weekend. En een brits toprennert liep 6 minuten sneller dan de winnaar van vorig jaar die was gepakt met doping.
Ik kijk niet meer op de nos. Durven ze Froome cq. Valverde nog steeds niet aan te kaarten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over doping gesproken, had je die kop van de NOS @ Scarponi gezien op de website? Het overlijdensbericht zelf was minder interessant, ze vonden DOPING belangrijker te benadrukken. Echt. Vooral in stand houden dat alleen in Wielrennen doping wordt gebruikt, jongens en meisjes. Koste wat het kost.
superstitious motherfuckerquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer op de nos. Durven ze Froome cq. Valverde nog steeds niet aan te kaarten?
De graphics zijn gedateerd ja, maar de sfeer man, de sfeer!quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Weer Morrowind? Dat is toch veel te oud joh
ik ben geen pvv stemmerquote:Op maandag 24 april 2017 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Net zoals dat PVV stemmers zoals jij niet meteen racisten en tokkies zijn, ben ik niet meteen een gignatische eurofiel omdat ik pro europa ben.
het is druk ja. Zit zelf ook in een overvolle tram nu.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen, je merkt wel weer in welk stad van Nederland hard gewerkt wordt.
Ik net ook een tram die goed vol zat. In de trein naar Rotterdam valt het mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is druk ja. Zit zelf ook in een overvolle tram nu.
hoezo?quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag JC, vandaag een beter humeur?
Je merkt ook meteen dat het wat minder is qua weer, meteen overvol die RR.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik net ook een tram die goed vol zat. In de trein naar Rotterdam valt het mee.
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren wilde je je zelf nog dood maken.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je merkt ook meteen dat het wat minder is qua weer, meteen overvol die RR.
Toen zat ik net in de tram.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.
Ik liep er door van tram naar treinquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.
Ik zowaar in Delft. Supergezellig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen zat ik net in de tram.
Werk dichtbij huis vandaag.
Ik in Leidschendam.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zowaar in Delft. Supergezellig.
depressie hequote:Op dinsdag 25 april 2017 07:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren wilde je je zelf nog dood maken.
onomwondenquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omonwondend
Wat een prachtig woord
dramaandagquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:49 schreef JanCees het volgende:
en ik wil altijd graag dood op zondagavond tot maandagmiddag
Vrijdag mag ik de Coolsingel volledig kapotslaan nog voor de Feyenoord fans. Dat wordt ook top.quote:
Fuck wat heb jij een mooi leven als het slechts een dag betreftquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:49 schreef JanCees het volgende:
en ik wil altijd graag dood op zondagavond tot maandagmiddag
Ik begin mij een beetje zorgen te maken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck wat heb jij een mooi leven als het slechts een dag betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |