Moeten we ons zorgen maken?quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren wilde je je zelf nog dood maken.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je merkt ook meteen dat het wat minder is qua weer, meteen overvol die RR.
Toen zat ik net in de tram.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.
Ik liep er door van tram naar treinquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.
Ik zowaar in Delft. Supergezellig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen zat ik net in de tram.
Werk dichtbij huis vandaag.
Ik in Leidschendam.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zowaar in Delft. Supergezellig.
depressie hequote:Op dinsdag 25 april 2017 07:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren wilde je je zelf nog dood maken.
onomwondenquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omonwondend
Wat een prachtig woord
dramaandagquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:49 schreef JanCees het volgende:
en ik wil altijd graag dood op zondagavond tot maandagmiddag
Vrijdag mag ik de Coolsingel volledig kapotslaan nog voor de Feyenoord fans. Dat wordt ook top.quote:
Fuck wat heb jij een mooi leven als het slechts een dag betreftquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:49 schreef JanCees het volgende:
en ik wil altijd graag dood op zondagavond tot maandagmiddag
Ik begin mij een beetje zorgen te maken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck wat heb jij een mooi leven als het slechts een dag betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |