Ja.quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ken iemand nog een paar leuke Deutsche schlagerliedjes?graag met youtube dump
quote:Op maandag 24 april 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ANTON AUS TIROOOOLLLLLLLLLLLLLLL
Hoe vind jij de mosterd na de maaltijd van Cocu omtrent Luuk de Jong? Pas als de prijzen vergeven zijn, durft die haas te experimenteren.quote:Op maandag 24 april 2017 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blind paard. Exemplarisch hoe hij in de eerste helft struikelde toen hij naar het doel liep.
Hier is ook niks mis mee.quote:Op maandag 24 april 2017 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mickie Krause - Mich hat ein Engel geküsst | Das große Fest der Besten mit Florian Silbereisen 2017
gejat van Stef Ekkel
even een uit Volendamquote:Op maandag 24 april 2017 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mickie Krause - Mich hat ein Engel geküsst | Das große Fest der Besten mit Florian Silbereisen 2017
gejat van Stef Ekkel
Cocu heeft gefaald.quote:Op maandag 24 april 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij de mosterd na de maaltijd van Cocu omtrent Luuk de Jong? Pas als de prijzen vergeven zijn, durft die haas te experimenteren.
Nee. PSV supporters zijn door het dolle. Ze hebben een keer van Ajax gewonnen en Ajax is geen kampioen. Genot.quote:
Gelukkig neemt niemand PSV of haar supporters serieus.quote:Op maandag 24 april 2017 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. PSV supporters zijn door het dolle. Ze hebben een keer van Ajax gewonnen en Ajax is geen kampioen. Genot.
Cocu heeft niet gefaald omdat de JC schaal gewonnen is. 1 prijs tegen Ajax met 0 prijzen.
Cocu.
Waar heb je het in Gods hemelsnaam over?quote:Op maandag 24 april 2017 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. PSV supporters zijn door het dolle. Ze hebben een keer van Ajax gewonnen en Ajax is geen kampioen. Genot.
Cocu heeft niet gefaald omdat de JC schaal gewonnen is. 1 prijs tegen Ajax met 0 prijzen.
Cocu.
Lekker doorselecteren.quote:Op maandag 24 april 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt een interessante zomer wat dat betreft.
Waar mensen zich überhaupt druk om maken omdat een simpel figuur als fan of speler wat zegt.quote:Op maandag 24 april 2017 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar heb je het in Gods hemelsnaam over?
Ik begin toch door je Willem II dekmantel heen te kijkenquote:Op maandag 24 april 2017 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cocu.
Werd zijn gelijk gisteren niet juist bewezen? Wat een missers en gebrek aan voetballend vermogen ook zonder De Jong.quote:Op maandag 24 april 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij de mosterd na de maaltijd van Cocu omtrent Luuk de Jong? Pas als de prijzen vergeven zijn, durft die haas te experimenteren.
De vleugelspelers zijn niet goed genoeg gebleken, als je ze al vleugelspelers wil noemen op Bergwijn na. Voetballende klasse is er genoeg vanuit het middenveld.quote:Op maandag 24 april 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd zijn gelijk gisteren niet juist bewezen? Wat een missers en gebrek aan voetballend vermogen ook zonder De Jong.
Elke willem II-er heeft een hekel aan PSV. Hoe was het mooie castricumquote:Op maandag 24 april 2017 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin toch door je Willem II dekmantel heen te kijken
Vermoeiend. Een zeer norse eigenaar die zijn bek niet kon houden.quote:Op maandag 24 april 2017 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke willem II-er heeft een hekel aan PSV. Hoe was het mooie castricum
tis een joodquote:Op maandag 24 april 2017 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke willem II-er heeft een hekel aan PSV. Hoe was het mooie castricum
goed mogelijkquote:Op maandag 24 april 2017 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen zit natuurlijk in het VI topic.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op maandag 24 april 2017 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
goed mogelijk
al is het ook niet ondenkbaar dat enkelen niet fokken nu.
Uiteraard. Ik schakelde even naar RTL7 en het ging meteen over of Hans nog op z'n vrouw ging vanavond.quote:
Dat is ook het allerslechtste bij Twente (ok, laten we Marsman niet vergeten): er zijn geen echte vleugelspelers bij ons. George is te jong, Celina hoort daar niet, Yeboah is pure bagger, Ede te traag, Seys niet veel van gezien, Assaidi langer blessa dan spelend... en dan heb je het wel gehadquote:Op maandag 24 april 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vleugelspelers zijn niet goed genoeg gebleken, als je ze al vleugelspelers wil noemen op Bergwijn na. Voetballende klasse is er genoeg vanuit het middenveld.
Heel even langsgezapt maar kwam al na 1 minuut tot de conclusie dat NEC mij niks boeitquote:Op maandag 24 april 2017 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen zit natuurlijk in het VI topic.
Twente staat veel hoger dan iedereen had kunnen dromen na vorig seizoen. Wat een gejank.quote:Op maandag 24 april 2017 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is ook het allerslechtste bij Twente (ok, laten we Marsman niet vergeten): er zijn geen echte vleugelspelers bij ons. George is te jong, Celina hoort daar niet, Yeboah is pure bagger, Ede te traag, Seys niet veel van gezien, Assaidi langer blessa dan spelend... en dan heb je het wel gehad
Het was wel een leerzame uitzending, zo kwam ik er achter dat Anelka geen neger is, maar een mijnwerker die zich nooit wast.quote:
Dan was Berlusconi toch subtieler met zijn zongebruinde vrienden.quote:Op maandag 24 april 2017 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was wel een leerzame uitzending, zo kwam ik er achter dat Anelka geen neger is, maar een mijnwerker die zich nooit wast.
quote:Op maandag 24 april 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan was Berlusconi toch subtieler met zijn zongebruinde vrienden.
Anelka schijnt dus blank te zijnquote:Op maandag 24 april 2017 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, ik zie dat Johan Derksen trending is op twitter, er waren dus waarschijnlijk nog veel meer mensen die het erg leerzaam vonden.
Ja, wat een openbaring was dat, ik ben benieuwd of hij daar nog heel veel commentaar op krijgt.quote:
Anelka heeft jaren lang dus illegaal de racecard gespeeldquote:Op maandag 24 april 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wat een openbaring was dat, ik ben benieuwd of hij daar nog heel veel commentaar op krijgt.
hij zal ook wel gebruik maken van zijn white privilegequote:Op maandag 24 april 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wat een openbaring was dat, ik ben benieuwd of hij daar nog heel veel commentaar op krijgt.
Die kreeg toch een mooi compliment, hij vond Denk nog erger.quote:Op maandag 24 april 2017 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Heeft Sylvana al een tweet de wereld ingestuurd? Of alleen de witmens die lijdt aan white guilt?
Ik las overal dat die Macron het zeker gaat worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |