Dat is dan wel lekker.quote:
Ik heb geen slechte bui. Doodvermoeiend dat iedereen het hier weer nodig vindt om een grens op te zoeken en vooral door te gaan met het verkankeren van een topic in plaats van normaal te klagen in de feedback.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dan verdwijnen er hopelijk geen doodnormale posts meer omdat jij een slechte bui hebt.
Niemand verkankert een topic. Iemand zegt dat hij iets eet. Je stelt je weer ontzettend aan.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte bui. Doodvermoeiend dat iedereen het hier weer nodig vindt om een grens op te zoeken en vooral door te gaan met het verkankeren van een topic in plaats van normaal te klagen in de feedback.
Tot zover mijn mening/zienswijze.
Zonder Lewy lukt het niet. Kijk hoe muller speelt. Als bayern de 1-1 houdt dan acht ik ze wel in staat om uit te winnen op basis van de wedstrijden die Real heeft gespeeld tegen de laagvliegers.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker.
Ik had op 2-0 gehoopt, dan in de return 2-2 waarna Robben de winnende maakt in extra tijd.
Ziyech.Komt.Nietquote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte bui. Doodvermoeiend dat iedereen het hier weer nodig vindt om een grens op te zoeken en vooral door te gaan met het verkankeren van een topic in plaats van normaal te klagen in de feedback.
Tot zover mijn mening/zienswijze.
Nee het kleuterschooltopicquote:
Laat gaan joh, 1ste helft topic werd terecht hard gemodereerd. Dus dan is het wat strenger in het vervolg.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand verkankert een topic. Iemand zegt dat hij iets eet. Je stelt je weer ontzettend aan.
Stop er gewoon mee als je er toch geen reet van kan.
Kut lul. Voor Juve is real door beter. Dan zijn we de beste.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker.
Ik had op 2-0 gehoopt, dan in de return 2-2 waarna Robben de winnende maakt in extra tijd.
Die is er in de return toch wel weer bij mag ik hopen.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zonder Lewy lukt het niet. Kijk hoe muller speelt. Als bayern de 1-1 houdt dan acht ik ze wel in staat om uit te winnen op basis van de wedstrijden die Real heeft gespeeld tegen de laagvliegers.
De 1ste helft heb ik gemist.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat gaan joh, 1ste helft topic werd terecht hard gemodereerd. Dus dan is het wat strenger in het vervolg.
Als het weer rustig is mag jij gewoon weer je kwarkje posten.
Lol, je bent iedere keer op zoek naar posts om een topic te verzieken. Dat zag ik eerder op de avond ook al bij BVB-Monaco. Mij hou je niet voor de gek, René.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand verkankert een topic. Iemand zegt dat hij iets eet. Je stelt je weer ontzettend aan.
Stop er gewoon mee als je er toch geen reet van kan.
Jaquote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is er in de return toch wel weer bij mag ik hopen.
Ja weet ik, duizend keer liever Real als tegenstander natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kut lul. Voor Juve is real door beter. Dan zijn we de beste.
Hoebahoebahoebahop hop hopquote:
WTF, daar heb ik niet eens gepost gek.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, je bent iedere keer op zoek naar posts om een topic te verzieken. Dat zag ik eerder op de avond ook al bij BVB-Monaco. Mij hou je niet voor de gek, René.
Juventus maakt dit Real af.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja weet ik, duizend keer liever Real als tegenstander natuurlijk.
Stijn vs Rene huehuehuequote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, je bent iedere keer op zoek naar posts om een topic te verzieken. Dat zag ik eerder op de avond ook al bij BVB-Monaco. Mij hou je niet voor de gek, René.
Dat is erg lief van je. Je weet relevantere informatie te verstrekken dan de moderator in kwestie.quote:
VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmundquote:Op woensdag 12 april 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF, daar heb ik niet eens gepost gek.
Even afgezien van het feit dat zelfs als dat wel zo is, je niet op basis daarvan hoort te modden, maar op basis van de huidige posts. Idioot.
Benieuwd of Tagliano deze post nu verwijdert.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmund
Daar heb je wel gepost. Ik vind het gewoon nodig om even een streep te trekken als ik zie dat Onlogisch en Typisch de grens constant op blijven zoeken. Ze lezen nu vast mee, het zal allemaal wel maar dit was gewoon doelbewust sfeerverzieken. Dat heeft iedere schele in dit topic ook wel door en dan kom jij er nu ook nog even overheen.
Wat schreeuw je?quote:
Recht op een van de beste keepers van de planeet, die reactie met zn arm is wel buitenaards danquote:
God.Bestaat.Nietquote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
God op de blote knieën bedanken als het 1-1 blijft.
Was wel goeie redding idd. Maar wat zwak ingeschoten.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Recht op een van de beste keepers van de planeet, die reactie met zn arm is wel buitenaards dan.
Zo moest je ook vroeger de priester bedanken zeker lolquote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Is objectief. Neuer blundert nog wel eens en krijgt veel meer tegen goals.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Objectief blijven.. kijk hoeveel schoten Neuer krijgt nu op dit moment.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee de scheids bedanken voor zijn geweldige beslissingenquote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel euros ga je binnenslepen?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga zo even cashen jongens
[ afbeelding ]
¤70quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
70 euroquote:
Nice.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
70 euro
ik had maar 5 euro ingelegd...shit
maar het is nog niet afgelopen
duitsers blijven duitsers
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:21 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JAJ AJA JAJAJ
Mijn kat zou een betere mod zijn dan Stijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:23 schreef Bronson_ het volgende:
Klaas zou een betere mod zijn dan Stijn.
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat had je gebet?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
70 euro
ik had maar 5 euro ingelegd...shit
maar het is nog niet afgelopen
duitsers blijven duitsers
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]Moet altijd smakelijk lachen om dat filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
dat madrid in de 2e helft zou winnenquote:
Netjesquote:Op woensdag 12 april 2017 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat madrid in de 2e helft zou winnen
met een quotering van 14 euro
5 euro inleg
Je bent zelf een foute beslissing.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
? Je bedoelt de arbitrage die foute beslissingen neemt?
Ja zoals Bayern een strafschop geven.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
? Je bedoelt de arbitrage die foute beslissingen neemt?
Iemand Davy nog gezien?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Die Kingroland heeft een kutavond, loopt al de hele avond voor niets posts te verwijderen, Robben onzichtbaar en Bayern verliest.
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een foute beslissing.
Groetjes, je ouders.
Lezen is duidelijk niet jouw sterkste vak.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Die Kingroland heeft een kutavond, loopt al de hele avond voor niets posts te verwijderen, Robben onzichtbaar en Bayern verliest.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zoals Bayern een strafschop geven.
Pardon????quote:Op woensdag 12 april 2017 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lezen is duidelijk niet jouw sterkste vak.
Dan ben je wel heel wanhopig.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
en daarna een extra maand erbij omdat ik vier nieuwe accounts had gemaakt
Een jaar?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb net een ban van een jaar achter de rug![]()
lijk me heel sterk dus
Maar je bent wel sympathiek.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
lijk me heel sterk dus
Boeiend, stevenmac werd ook mod.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
lijk me heel sterk dus
Stoer. Ik had laatst een ban van een dag.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
lijk me heel sterk dus
Ohquote:Op woensdag 12 april 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waar hij naar verwijst
geen ideequote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een jaar?![]()
WTF had je gedaan?
Vilhenna
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stoer. Ik had laatst een ban van een dag.
houdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Vasion het volgende:
De eerdere kritiek op Ronaldo kan nu wel van tafel geloof ik.
Robben op de counterquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja met 10 man moet hij ook meteen naar achteren
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.
Klopt. Een paar dwazen hier dachten er anders overquote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik diequote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als ik die volwassen wordt.
De toekomst zal het leren, hé.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als die volwassen wordt.
Nee, dat is FA.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
Nee, uitslag voorgezegdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?
Excuseer jezelf?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
En ze zitten er gewoon bijna 24/7.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Daar kun je toch eigenlijk ook bakken met geld aan verdienenquote:
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel ongekend is dat.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kun je toch eigenlijk ook bakken met geld aan verdienen
Zal het vooral goed doen bij de kleuterklas denk ikquote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.
Hoe zou dat met Kramer in je team zijnquote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.
Vbl-bashquote:Op woensdag 12 april 2017 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal het vooral goed doen bij de kleuterklas denk ik
Ja, ietwat nichteriger.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.
Zonder Di Maria is Kramer niets.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe zou dat met Kramer in je team zijn
Ik ken nog wel een ex-mod die graag met kinderen van onder de 12 werkt. Hij is toevallig aanwezig hier.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.
GGMM L.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een ex-mod die graag met kinderen van onder de 12 werkt. Hij is toevallig aanwezig hier.
Zal in een G-team wel prima werken.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe zou dat met Kramer in je team zijn
Winst Ajax natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
zo even cashen, slapen en nadenken waar ik morgen op ga inzetten...
[ afbeelding ]
de groeten![]()
![]()
![]()
![]()
Vogeltjesdans, Possetje, Goodtripbob, 1marcelfilms, Very?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker voor jequote:
Lekker klaasquote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
zo even cashen, slapen en nadenken waar ik morgen op ga inzetten...
[ afbeelding ]
de groeten![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar bidden voor Juventus.quote:
Moest op last van de gemeente zijn pedohol verlaten boven de cafetaria.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vogeltjesdans, Possetje, Goodtripbob, 1marcelfilms, Very?
Niet te vroeg juichen. Bij PSG deden wij dat ook wat een nog onmogelijke opgave was.quote:
ga maar bidden vriendquote:Op woensdag 12 april 2017 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar bidden voor Juventus.
(In before een blessure van Dybala in de laatste wedstrijd voor de eerste confrontatie)
Mijn sig wordt steeds langer.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Wat waren veel mensen recalcitrant vanavond.
Ze gaan vast Monaco loten en die eruit gooien.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker voor je
Hopen dat ze door Juve er uit worden getrapt volgende ronde dan
GVD. Nu gaat juve er uitquote:Op woensdag 12 april 2017 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar bidden voor Juventus.
(In before een blessure van Dybala in de laatste wedstrijd voor de eerste confrontatie)
Uefayernquote:Op woensdag 12 april 2017 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Bij PSG deden wij dat ook wat een nog onmogelijke opgave was.
En het kon nog 1-5 ofzo worden voor Real. of meer zelfs. Gelukkig met al die reddingenquote:Op woensdag 12 april 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan vast Monaco loten en die eruit gooien.
En dan in de finale tegen Atlético jippie
WK?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt die Neuer hype toch vandaan als beste keeper van de wereld?
Ja sloeg nergens op wat Bayern aan het doen was.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En het kon nog 1-5 ofzo worden voor Real. of meer zelfs. Gelukkig met al die reddingen
2e helft was echt kut ja, maar met die rode kaart kan ik het deels begrijpen. Even kijken hoe dat uit gaat uitpakken met Lewy erbij.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sloeg nergens op wat Bayern aan het doen was.
Robben bakte er ook niks van, zijn looproutes binnendoor werden goed afgedekt.
Nouja ik vind het wel enorm vermakelijk dat je alleen maar zeikt op Real die het gewoon perfect doen. Dan moet je ook niet zeiken als je erom vraagtquote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je weer bezig met de ''Haha Stijn heeft het altijd fout'' gimmick?
Ik vind het bijzonder vervelend om naar een wedstrijd van ze te moeten kijken in de wetenschap dat ze zo slecht kunnen spelen als ze willen en er alsnog trololol eentje in kunnen prikken, niet dat het vandaag het geval was hoor.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja ik vind het wel enorm vermakelijk dat je alleen maar zeikt op Real die het gewoon perfect doen. Dan moet je ook niet zeiken als je erom vraagt
Dat heet kwaliteit.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder vervelend om naar een wedstrijd van ze te moeten kijken in de wetenschap dat ze zo slecht kunnen spelen als ze willen en er alsnog trololol eentje in kunnen prikken, niet dat het vandaag het geval was hoor.
Dat wint Real makkelijk thuisquote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2e helft was echt kut ja, maar met die rode kaart kan ik het deels begrijpen. Even kijken hoe dat uit gaat uitpakken met Lewy erbij.
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha GGMM
Zeker voor die opmerking tegen JC over in de lucht hangen
En na zoveel jaar weer eens een titelquote:Op woensdag 12 april 2017 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Zidane heeft het weer goed voor elkaar,gaat gewoon zijn 2e CL in 2 seizoen pakken.
Zizou
Ook nog eens.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
En na zoveel jaar weer eens een titel
ziggy antwoordquote:Op woensdag 12 april 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
Heitinga : Real heeft een fantastische ploeg
No shit
Kwaliteit van Real is dat ze het spel zelf kunnen maken én terugvallen op die vlijmscherpe counter.quote:Op donderdag 13 april 2017 08:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spelletje van Real is tactische zo uitgekiend en dat ploegen er nog steeds in trappen verbaas ik me er nog steeds over,
Ze zakken express terug in fases van de wedstrijd en counteren iedere keer snel uit. Met zulke goede spelers is het bijna altijd bingo.
Daarom wint Real ook zelden tot nooit van Juve. Die kunnen dat dus welquote:Op donderdag 13 april 2017 08:30 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kwaliteit van Real is dat ze het spel zelf kunnen maken én terugvallen op die vlijmscherpe counter.
Zo'n Bayern heeft dat minder vind ik, dat is toch meer een beetje stormen en als dat niet lukt is het dus ook klaar. Om Real te neutraliseren zou Bayern dus eigenlijk ook zelf behoudend moeten spelen, maar daarmee neutraliseren ze vooral zichzelf, immers kan Real dus ook best het spel maken.
Alsof het wat uitmaakt wie je voor die groep zet. Ze kunnen jou ook trainer van Madrid maken, win je ook de CL.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Zidane heeft het weer goed voor elkaar,gaat gewoon zijn 2e CL in 2 seizoen pakken.
Zizou
Dat hebben we gezien met Benitezquote:Op donderdag 13 april 2017 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt wie je voor die groep zet. Ze kunnen jou ook trainer van Madrid maken, win je ook de CL.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:17 schreef franske19 het volgende:
Heb net de samenvatting gezien maar sinds wanneer verdedigen ze zo dramatisch bij Bayern? Ongelofelijk dat deze ploeg met een straatlengte voorsprong bovenaan staat in Duitsland.
Dat valt ook wel weer mee. Die man deed het in dat ene half jaar niet dramatisch, ook niet uitmuntend.quote:
Dat zou ook gewoon een foute klik kunnen zijn geweest tussen spelers en coach, als er een paar spelers in de selectie zitten die totaal geen respect hebben voor de coach is dat op het veld meestal goed terug te zien. Maar normaal gesproken heeft een talentvolle selectie als die van Real geen coaching nodig, op het veld weet iedereen precies wat hij moet doen, dat is geheel zelf regulerend. De coach is er in dat geval alleen voor de poppetjes op het wedstrijdformulier te zetten. Bij Real is sowieso Ronaldo de baas, en niet de coach.quote:
Ja, dus kun je er niet zomaar iemand neerzetten, wat volgens jou wel zou kunnen.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou ook gewoon een foute klik kunnen zijn geweest tussen spelers en coach, als er een paar spelers in de selectie zitten die totaal geen respect hebben voor de coach is dat op het veld meestal goed terug te zien.
Sinds Zidane trainer is staat Casemiro wekelijks in de basis, wat een enorm positieve uitwerking heeft gehad op de balans in het team.quote:Maar normaal gesproken heeft een talentvolle selectie als die van Real geen coaching nodig, op het veld weet iedereen precies wat hij moet doen, dat is geheel zelf regulerend. De coach is er in dat geval alleen voor de poppetjes op het wedstrijdformulier te zetten.
Ja, vast.quote:Bij Real is sowieso Ronaldo de baas, en niet de coach.
Leek toch nergens op. Ronaldo kan twee keer vrij uithalen van een meter of 11. Staan gewoon te slapen.quote:
Wat zeg jij nou? Benitez was een ramp voor Real Madrid.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Die man deed het in dat ene half jaar niet dramatisch, ook niet uitmuntend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |