Dat is dan wel lekker.quote:
Ik heb geen slechte bui. Doodvermoeiend dat iedereen het hier weer nodig vindt om een grens op te zoeken en vooral door te gaan met het verkankeren van een topic in plaats van normaal te klagen in de feedback.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dan verdwijnen er hopelijk geen doodnormale posts meer omdat jij een slechte bui hebt.
Niemand verkankert een topic. Iemand zegt dat hij iets eet. Je stelt je weer ontzettend aan.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte bui. Doodvermoeiend dat iedereen het hier weer nodig vindt om een grens op te zoeken en vooral door te gaan met het verkankeren van een topic in plaats van normaal te klagen in de feedback.
Tot zover mijn mening/zienswijze.
Zonder Lewy lukt het niet. Kijk hoe muller speelt. Als bayern de 1-1 houdt dan acht ik ze wel in staat om uit te winnen op basis van de wedstrijden die Real heeft gespeeld tegen de laagvliegers.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker.
Ik had op 2-0 gehoopt, dan in de return 2-2 waarna Robben de winnende maakt in extra tijd.
Ziyech.Komt.Nietquote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte bui. Doodvermoeiend dat iedereen het hier weer nodig vindt om een grens op te zoeken en vooral door te gaan met het verkankeren van een topic in plaats van normaal te klagen in de feedback.
Tot zover mijn mening/zienswijze.
Nee het kleuterschooltopicquote:
Laat gaan joh, 1ste helft topic werd terecht hard gemodereerd. Dus dan is het wat strenger in het vervolg.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand verkankert een topic. Iemand zegt dat hij iets eet. Je stelt je weer ontzettend aan.
Stop er gewoon mee als je er toch geen reet van kan.
Kut lul. Voor Juve is real door beter. Dan zijn we de beste.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker.
Ik had op 2-0 gehoopt, dan in de return 2-2 waarna Robben de winnende maakt in extra tijd.
Die is er in de return toch wel weer bij mag ik hopen.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zonder Lewy lukt het niet. Kijk hoe muller speelt. Als bayern de 1-1 houdt dan acht ik ze wel in staat om uit te winnen op basis van de wedstrijden die Real heeft gespeeld tegen de laagvliegers.
De 1ste helft heb ik gemist.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat gaan joh, 1ste helft topic werd terecht hard gemodereerd. Dus dan is het wat strenger in het vervolg.
Als het weer rustig is mag jij gewoon weer je kwarkje posten.
Lol, je bent iedere keer op zoek naar posts om een topic te verzieken. Dat zag ik eerder op de avond ook al bij BVB-Monaco. Mij hou je niet voor de gek, René.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand verkankert een topic. Iemand zegt dat hij iets eet. Je stelt je weer ontzettend aan.
Stop er gewoon mee als je er toch geen reet van kan.
Jaquote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is er in de return toch wel weer bij mag ik hopen.
Ja weet ik, duizend keer liever Real als tegenstander natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kut lul. Voor Juve is real door beter. Dan zijn we de beste.
Hoebahoebahoebahop hop hopquote:
WTF, daar heb ik niet eens gepost gek.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, je bent iedere keer op zoek naar posts om een topic te verzieken. Dat zag ik eerder op de avond ook al bij BVB-Monaco. Mij hou je niet voor de gek, René.
Juventus maakt dit Real af.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja weet ik, duizend keer liever Real als tegenstander natuurlijk.
Stijn vs Rene huehuehuequote:Op woensdag 12 april 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, je bent iedere keer op zoek naar posts om een topic te verzieken. Dat zag ik eerder op de avond ook al bij BVB-Monaco. Mij hou je niet voor de gek, René.
Dat is erg lief van je. Je weet relevantere informatie te verstrekken dan de moderator in kwestie.quote:
VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmundquote:Op woensdag 12 april 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF, daar heb ik niet eens gepost gek.
Even afgezien van het feit dat zelfs als dat wel zo is, je niet op basis daarvan hoort te modden, maar op basis van de huidige posts. Idioot.
Benieuwd of Tagliano deze post nu verwijdert.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmund
Daar heb je wel gepost. Ik vind het gewoon nodig om even een streep te trekken als ik zie dat Onlogisch en Typisch de grens constant op blijven zoeken. Ze lezen nu vast mee, het zal allemaal wel maar dit was gewoon doelbewust sfeerverzieken. Dat heeft iedere schele in dit topic ook wel door en dan kom jij er nu ook nog even overheen.
Wat schreeuw je?quote:
Recht op een van de beste keepers van de planeet, die reactie met zn arm is wel buitenaards danquote:
God.Bestaat.Nietquote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
God op de blote knieën bedanken als het 1-1 blijft.
Was wel goeie redding idd. Maar wat zwak ingeschoten.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Recht op een van de beste keepers van de planeet, die reactie met zn arm is wel buitenaards dan.
Zo moest je ook vroeger de priester bedanken zeker lolquote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Is objectief. Neuer blundert nog wel eens en krijgt veel meer tegen goals.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Objectief blijven.. kijk hoeveel schoten Neuer krijgt nu op dit moment.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee de scheids bedanken voor zijn geweldige beslissingenquote:Op woensdag 12 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel euros ga je binnenslepen?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga zo even cashen jongens
[ afbeelding ]
¤70quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga zo even cashen jongens
[ afbeelding ]
70 euroquote:
Nice.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
70 euro
ik had maar 5 euro ingelegd...shit
maar het is nog niet afgelopen
duitsers blijven duitsers
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:21 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JAJ AJA JAJAJ
Mijn kat zou een betere mod zijn dan Stijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:23 schreef Bronson_ het volgende:
Klaas zou een betere mod zijn dan Stijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |