quote:Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga zo even cashen jongens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat had je gebet?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
70 euro
ik had maar 5 euro ingelegd...shit
maar het is nog niet afgelopen
duitsers blijven duitsers
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]Moet altijd smakelijk lachen om dat filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
dat madrid in de 2e helft zou winnenquote:
Netjesquote:Op woensdag 12 april 2017 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat madrid in de 2e helft zou winnen
met een quotering van 14 euro
5 euro inleg
Je bent zelf een foute beslissing.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
? Je bedoelt de arbitrage die foute beslissingen neemt?
Ja zoals Bayern een strafschop geven.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
? Je bedoelt de arbitrage die foute beslissingen neemt?
Iemand Davy nog gezien?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Die Kingroland heeft een kutavond, loopt al de hele avond voor niets posts te verwijderen, Robben onzichtbaar en Bayern verliest.
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een foute beslissing.
Groetjes, je ouders.
Lezen is duidelijk niet jouw sterkste vak.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Die Kingroland heeft een kutavond, loopt al de hele avond voor niets posts te verwijderen, Robben onzichtbaar en Bayern verliest.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 april 2017 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zoals Bayern een strafschop geven.
Pardon????quote:Op woensdag 12 april 2017 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lezen is duidelijk niet jouw sterkste vak.
Dan ben je wel heel wanhopig.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
en daarna een extra maand erbij omdat ik vier nieuwe accounts had gemaakt
Een jaar?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb net een ban van een jaar achter de rug![]()
lijk me heel sterk dus
Maar je bent wel sympathiek.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
lijk me heel sterk dus
Boeiend, stevenmac werd ook mod.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
lijk me heel sterk dus
Stoer. Ik had laatst een ban van een dag.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mod??hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
lijk me heel sterk dus
Ohquote:Op woensdag 12 april 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waar hij naar verwijst
geen ideequote:Op woensdag 12 april 2017 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een jaar?![]()
WTF had je gedaan?
Vilhenna
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stoer. Ik had laatst een ban van een dag.
houdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Vasion het volgende:
De eerdere kritiek op Ronaldo kan nu wel van tafel geloof ik.
Robben op de counterquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja met 10 man moet hij ook meteen naar achteren
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.
Klopt. Een paar dwazen hier dachten er anders overquote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik diequote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als ik die volwassen wordt.
De toekomst zal het leren, hé.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als die volwassen wordt.
Nee, dat is FA.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
Nee, uitslag voorgezegdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?
Excuseer jezelf?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
En ze zitten er gewoon bijna 24/7.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Daar kun je toch eigenlijk ook bakken met geld aan verdienenquote:
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel ongekend is dat.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kun je toch eigenlijk ook bakken met geld aan verdienen
Zal het vooral goed doen bij de kleuterklas denk ikquote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |