De toekomst zal het leren, hé.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als die volwassen wordt.
Nee, dat is FA.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
Nee, uitslag voorgezegdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?
Excuseer jezelf?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
En ze zitten er gewoon bijna 24/7.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Daar kun je toch eigenlijk ook bakken met geld aan verdienenquote:
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.
Wel ongekend is dat.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kun je toch eigenlijk ook bakken met geld aan verdienen
Zal het vooral goed doen bij de kleuterklas denk ikquote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |