Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Vasion het volgende:
De eerdere kritiek op Ronaldo kan nu wel van tafel geloof ik.
Robben op de counterquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja met 10 man moet hij ook meteen naar achteren
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.
Klopt. Een paar dwazen hier dachten er anders overquote:Op woensdag 12 april 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek op Ronaldo mag altijd van tafel. Die presteert non-stop.
Als ik diequote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als ik die volwassen wordt.
De toekomst zal het leren, hé.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En Stijn. Echt zo'n type die zo'n pietluttig toezichthoudertje wordt als die volwassen wordt.
Nee, dat is FA.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
Nee, uitslag voorgezegdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaf openlijk toe dat je van de Islam houd?
Excuseer jezelf?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Mod worden op een internetforum is toch echt wel het meest sneue tijdverdrijf dat ik kan bedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |