Hoe zou dat met Kramer in je team zijnquote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.
Vbl-bashquote:Op woensdag 12 april 2017 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal het vooral goed doen bij de kleuterklas denk ik
Ja, ietwat nichteriger.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen ook 2x harder met Ronaldo in je team. Straalt toch een soort andere (werk)sfeer uit dan Messi.
Zonder Di Maria is Kramer niets.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe zou dat met Kramer in je team zijn
Ik ken nog wel een ex-mod die graag met kinderen van onder de 12 werkt. Hij is toevallig aanwezig hier.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je wel op je cv zetten. Laat zien dat je graag met mensen werkt.
GGMM L.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een ex-mod die graag met kinderen van onder de 12 werkt. Hij is toevallig aanwezig hier.
Zal in een G-team wel prima werken.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe zou dat met Kramer in je team zijn
Winst Ajax natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
zo even cashen, slapen en nadenken waar ik morgen op ga inzetten...
[ afbeelding ]
de groeten![]()
![]()
![]()
![]()
Vogeltjesdans, Possetje, Goodtripbob, 1marcelfilms, Very?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker voor jequote:
Lekker klaasquote:Op woensdag 12 april 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
zo even cashen, slapen en nadenken waar ik morgen op ga inzetten...
[ afbeelding ]
de groeten![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar bidden voor Juventus.quote:
Moest op last van de gemeente zijn pedohol verlaten boven de cafetaria.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vogeltjesdans, Possetje, Goodtripbob, 1marcelfilms, Very?
Niet te vroeg juichen. Bij PSG deden wij dat ook wat een nog onmogelijke opgave was.quote:
ga maar bidden vriendquote:Op woensdag 12 april 2017 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar bidden voor Juventus.
(In before een blessure van Dybala in de laatste wedstrijd voor de eerste confrontatie)
Mijn sig wordt steeds langer.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Wat waren veel mensen recalcitrant vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |