Nouja ik vind het wel enorm vermakelijk dat je alleen maar zeikt op Real die het gewoon perfect doen. Dan moet je ook niet zeiken als je erom vraagtquote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je weer bezig met de ''Haha Stijn heeft het altijd fout'' gimmick?
Ik vind het bijzonder vervelend om naar een wedstrijd van ze te moeten kijken in de wetenschap dat ze zo slecht kunnen spelen als ze willen en er alsnog trololol eentje in kunnen prikken, niet dat het vandaag het geval was hoor.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja ik vind het wel enorm vermakelijk dat je alleen maar zeikt op Real die het gewoon perfect doen. Dan moet je ook niet zeiken als je erom vraagt
Dat heet kwaliteit.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder vervelend om naar een wedstrijd van ze te moeten kijken in de wetenschap dat ze zo slecht kunnen spelen als ze willen en er alsnog trololol eentje in kunnen prikken, niet dat het vandaag het geval was hoor.
Dat wint Real makkelijk thuisquote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2e helft was echt kut ja, maar met die rode kaart kan ik het deels begrijpen. Even kijken hoe dat uit gaat uitpakken met Lewy erbij.
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha GGMM
Zeker voor die opmerking tegen JC over in de lucht hangen
En na zoveel jaar weer eens een titelquote:Op woensdag 12 april 2017 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Zidane heeft het weer goed voor elkaar,gaat gewoon zijn 2e CL in 2 seizoen pakken.
Zizou
Ook nog eens.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
En na zoveel jaar weer eens een titel
ziggy antwoordquote:Op woensdag 12 april 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
Heitinga : Real heeft een fantastische ploeg
No shit
Kwaliteit van Real is dat ze het spel zelf kunnen maken én terugvallen op die vlijmscherpe counter.quote:Op donderdag 13 april 2017 08:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spelletje van Real is tactische zo uitgekiend en dat ploegen er nog steeds in trappen verbaas ik me er nog steeds over,
Ze zakken express terug in fases van de wedstrijd en counteren iedere keer snel uit. Met zulke goede spelers is het bijna altijd bingo.
Daarom wint Real ook zelden tot nooit van Juve. Die kunnen dat dus welquote:Op donderdag 13 april 2017 08:30 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kwaliteit van Real is dat ze het spel zelf kunnen maken én terugvallen op die vlijmscherpe counter.
Zo'n Bayern heeft dat minder vind ik, dat is toch meer een beetje stormen en als dat niet lukt is het dus ook klaar. Om Real te neutraliseren zou Bayern dus eigenlijk ook zelf behoudend moeten spelen, maar daarmee neutraliseren ze vooral zichzelf, immers kan Real dus ook best het spel maken.
Alsof het wat uitmaakt wie je voor die groep zet. Ze kunnen jou ook trainer van Madrid maken, win je ook de CL.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Zidane heeft het weer goed voor elkaar,gaat gewoon zijn 2e CL in 2 seizoen pakken.
Zizou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |