Nee.quote:Op maandag 10 april 2017 19:35 schreef Befbekje het volgende:
In principe een goede TT, maar Waar Jojoortje haar tiet afkolft was een betere geweest..
Zit op mobiel.quote:Op maandag 10 april 2017 19:39 schreef GGMM het volgende:
Wie doet er mee een leuk spelletje haxball?![]()
http://www.haxball.com/?r(...)45dd074393881826b6c4
quote:Op maandag 10 april 2017 19:39 schreef GGMM het volgende:
Wat een mongool.quote:Op maandag 10 april 2017 19:41 schreef Saind het volgende:
Godver huisgenoot ging lasagna maken, ik blij
maakt ie vegetarische
Nog nooit gespeeld.quote:Op maandag 10 april 2017 19:39 schreef GGMM het volgende:
Hier staat er later deze week eentje op het menu. Met kippengehakt.quote:Op maandag 10 april 2017 19:41 schreef Saind het volgende:
Godver huisgenoot ging lasagna maken, ik blij
maakt ie vegetarische
Kippengehakt, ik weet het niet mimangquote:Op maandag 10 april 2017 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier staat er later deze week eentje op het menu. Met kippengehakt.
Je keuken ruikt dan meteen zo lekker.quote:Op maandag 10 april 2017 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
De kruidnootjes zijn klaar, smaakt best prima eigenlijk.
Ik vertrouw dat niet.quote:
Je bent er vroeg bij dit jaar.quote:Op maandag 10 april 2017 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
De kruidnootjes zijn klaar, smaakt best prima eigenlijk.
Najah meer van waar het nou gemaakt van wordt.quote:Op maandag 10 april 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In een lasagne proef je daar toch weinig van. Je moet er geen gehaktballen van maken.
Was nog een zakje meel van afgelopen jaar. Anders had ik het weg moeten gooien.quote:Op maandag 10 april 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij dit jaar.
Runder- of varkensgehakt vertrouw je meer?quote:Op maandag 10 april 2017 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah meer van waar het nou gemaakt van wordt.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 10 april 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was nog een zakje meel van afgelopen jaar. Anders had ik het weg moeten gooien.
Zal toch wel van restkarkasvlees zijn?quote:Op maandag 10 april 2017 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah meer van waar het nou gemaakt van wordt.
quote:Op maandag 10 april 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig; schietpartijtje bij basisschool in LA.
-10/10quote:Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je beter GGMM hebben die daar iedere pauze rondhangt.
Een levenslang trauma of dood. Lastige keuze.quote:Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gehakt eet ik echt nauwelijks.quote:Op maandag 10 april 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Runder- of varkensgehakt vertrouw je meer?
Nauwelijks impliceert niet gelijk nooit he?quote:
Ja, wist ik. Heb nog niet die van 1km te hard gehad, wel 10 km. Kut trajectcontroles.quote:Op maandag 10 april 2017 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf Haags, wist jij dat op 130 km wegen 1 km te hard al een boete opleverde?
Echt bizar dat ik daar nog geen boete voor heb gehad danIk vind het niet erg
WOW.quote:Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dek ook veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk straks Peking Expressquote:Op maandag 10 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik slinger zo VI maar eens aan.
quote:Op maandag 10 april 2017 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dek ook veelHihihoho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik gok dat Derksen het gedrag van Munsterman goed gaat praten met dat boek erbij en dat Genee het er niet mee eens is.quote:Op maandag 10 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik slinger zo VI maar eens aan.
Dat verwacht ik ook ja.quote:Op maandag 10 april 2017 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat Derksen het gedrag van Munsterman goed gaat praten met dat boek erbij en dat Genee het er niet mee eens is.
AND NOW WE WAIT.quote:Bevestiging Sollicitatie
Wij bevestigen je sollicitatie naar de functie van Traineeship Twentse Overheid. Je gegevens zijn ontvangen en zullen in behandeling worden genomen. Ter bevestiging van jouw sollicitatie zul je een e-mail ontvangen. Wij houden je op de hoogte van verdere stappen in het sollicitatieproces.
Hadden we je vier jaar geleden ook wel kunnen meldenquote:
*kuch* Vijfenhalf jaar *kuch*quote:Op maandag 10 april 2017 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hadden we je vier jaar geleden ook wel kunnen melden
Stijn kan hem best een VBL-ban gevenquote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou kun je geen 9 punten in mindering brengen.
Zesjescultuurrrrquote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou kun je geen 9 punten in mindering brengen.
Stijn is nog te druk met je moeder.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn kan hem best een VBL-ban geven
Dat kan ik niet, dat moet de FA doen. Graag scherp blijven.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn kan hem best een VBL-ban geven
Volgens mijn samsung health app heb ik vandaag mijn dagelijkse dosis stappen behaald.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou geen ambtenaar worden. Straks heb je helemaal.geen lichaamsbeweging meer.
Leuk voor stijn dat hij eens vrouwelijk contact heeft.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Stijn is nog te druk met je moeder.
Dat zeg ik. Nu heb je nog die paar stappen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Volgens mijn samsung health app heb ik vandaag mijn dagelijkse dosis stappen behaald.
Ik dacht dat jij die toko ondertussen wel eens had overgenomen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat moet de FA doen. Graag scherp blijven.
ik keek vandaag een vrouw aanquote:Op maandag 10 april 2017 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk voor stijn dat hij eens vrouwelijk contact heeft.
Dat is mijn doel niet.quote:Op maandag 10 april 2017 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die toko ondertussen wel eens had overgenomen.
Ik zit Volendam te kijken. Ze verdienen een achterstand.quote:Op maandag 10 april 2017 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik keek vandaag een vrouw aan
dat wordt een celstraf
Als ze de afspraken met de KNVB niet nakomen kunnen ze een achterstand op de ranglijst krijgen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit Volendam te kijken. Ze verdienen een achterstand.
Die denken dat de playoffs al binnen isquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit Volendam te kijken. Ze verdienen een achterstand.
Pokemon GOquote:Op maandag 10 april 2017 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nu heb je nog die paar stappen.
Als Volendam vandaag niet wint, speelt VVV-Venlo vrijdag de kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die denken dat de playoffs al binnen is
ik heb er geen vertrouwen in
Die zitten ook te choken laatste wekenquote:Op maandag 10 april 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Volendam vandaag niet wint, speelt VVV-Venlo vrijdag de kampioenswedstrijd.
met deze stand doet nr 11 mee aan de play offs?quote:Op maandag 10 april 2017 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Volendam vandaag niet wint, speelt VVV-Venlo vrijdag de kampioenswedstrijd.
Ze wonnen vrijdag weer eens. RKC heeft de laatste dagen ook klappen gekregen van Volendam en De Graafschap. Laatstgenoemde speelt vrijdag tegen Volendam trouwens.quote:Op maandag 10 april 2017 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zitten ook te choken laatste weken
Klopt, maar Helmond heeft een periodetitel dus die neemt P11 in.quote:Op maandag 10 april 2017 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
met deze stand doet nr 11 mee aan de play offs?
Typisch JL, een periode halen en dan instorten. Net als Volendam paar seizoenen geleden.quote:Op maandag 10 april 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, maar Helmond heeft een periodetitel dus die neemt P11 in.
Dat jaar dat Sparta de play-offs kon halen was wel vrij geniaal. Jammer dat ze niet promoveerden anders waren ze als n16 gepromoveerd.quote:Op maandag 10 april 2017 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Typisch JL, een periode halen en dan instorten. Net als Volendam paar seizoenen geleden.
Huisvesting Fokkers in Hengelo.quote:
Knutje had een kapoetje.quote:Op maandag 10 april 2017 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Knut nou z'n vriendin zwanger gemaakt? Of was het vals alarm?
ADO ging ooit als nummer 6 de Eredivisie in.quote:Op maandag 10 april 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jaar dat Sparta de play-offs kon halen was wel vrij geniaal. Jammer dat ze niet promoveerden anders waren ze als n16 gepromoveerd.
Dat seizoen met Ado 10 jaar geleden was wel leuk. Hele seizoen bijna onderaan en eind van het seizoen de play-offs in en promoverenquote:Op maandag 10 april 2017 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Typisch JL, een periode halen en dan instorten. Net als Volendam paar seizoenen geleden.
Wiljan Vloetgodquote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat seizoen met Ado 10 jaar geleden was wel leuk. Hele seizoen bijna onderaan en eind van het seizoen de play-offs in en promoveren![]()
Dat gingen De Graafschap (2014/15) en Go Ahead (2012/13) ook.quote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO ging ooit als nummer 6 de Eredivisie in.
Geen kwaad woord over een CDA'er.quote:Op maandag 10 april 2017 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kon ik wel vervloeken.
GGMM kan dit niet waarderen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Knutje had een kapoetje.
NOOT NOOT
Toch wel een apart systeem zoquote:Op maandag 10 april 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jaar dat Sparta de play-offs kon halen was wel vrij geniaal. Jammer dat ze niet promoveerden anders waren ze als n16 gepromoveerd.
GODVER EN IK HEB HET NOG NIET GEVONDENquote:ENSCHEDE - Uitgeverij Overamstel en Joop Munsterman zijn kwaad dat een pdf-bestand met de inhoud van het nog niet verschenen boek Rood Bloed op internet al op grote schaal wordt gedeeld onder Twente-fans. Munsterman gaat met zijn advocaat overleggen of er stappen ondernomen kunnen worden.
Gewoon een normale competitie?quote:Op maandag 10 april 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, slaat echt nergens op, die periodes.
Gewoon het Engelse of Duitse systeem invoeren.
Ik heb 'm.quote:Op maandag 10 april 2017 20:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GODVER EN IK HEB HET NOG NIET GEVONDEN
Ja, maar in Duitsland doen ze: 17/18 rechtstreeks degraderen, 1/2 promoveren en dan 16 v 3 voor degradatie/promotie.quote:
Duits systeem ben ik ook voorstander van.quote:Op maandag 10 april 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar in Duitsland doen ze: 17/18 rechtstreeks degraderen, 1/2 promoveren en dan 16 v 3 voor degradatie/promotie.
Engeland: 18/19/20 degraderen & 1/2 promoveren + play-off tussen n3/4/5/6
Heb zin in bastognekoekjes.quote:Op maandag 10 april 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb echt een enorme vreetkick.
Enirme digibeet dat je er loopt!quote:Op maandag 10 april 2017 20:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GODVER EN IK HEB HET NOG NIET GEVONDEN
De Oekrainse Messiquote:Op maandag 10 april 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bergwijn en Zinchenko spelen op een achterafveldje tegen Volendam, arme jongens.
Beiden weinig rendement in het eerste. Dan is dit je lot.quote:Op maandag 10 april 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bergwijn en Zinchenko spelen op een achterafveldje tegen Volendam, arme jongens.
Misschien kunnen ze een nieuw lot krijgenquote:Op maandag 10 april 2017 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beiden weinig rendement in het eerste. Dan is dit je lot.
Hoe kunnen ze dit ooit controleren?quote:Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een nieuw lot krijgen
[ afbeelding ]
Ik ga me ook gewoon aanmelden. Bewijs heb ik niet meer, maar boeie.quote:Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een nieuw lot krijgen
[ afbeelding ]
Als je bij die stichting aangesloten zit, denk ik. Maar ook dat kan iedere gehandicapte duimzuiger nu nog voor elkaar fiksen.quote:Op maandag 10 april 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit ooit controleren?
Als je bij de stichting zit krijg je 40 euro. Maar alle andere oud deelnemers kunnen deelnemen aan de loterij.quote:Op maandag 10 april 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je bij die stichting aangesloten zit, denk ik. Maar ook dat kan iedere gehandicapte duimzuiger nu nog voor elkaar fiksen.
Fijn dat GGMM ook mee kan doen dan.quote:Op maandag 10 april 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je bij die stichting aangesloten zit, denk ik. Maar ook dat kan iedere gehandicapte duimzuiger nu nog voor elkaar fiksen.
Haha.quote:Op maandag 10 april 2017 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fijn dat GGMM ook mee kan doen dan.
Kan Steijn naar Ipswich.quote:Op maandag 10 april 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus vrijdag kunnen we VVV weer verwelkomen.
Goeie golazo.quote:
Ik vind hem geen bijzondere trainer.quote:Op maandag 10 april 2017 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat doet Maurice Steijn toch wel goed. Ook hem kon ik vervloeken bij Ado destijds.
Is het ook niet.quote:Op maandag 10 april 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem geen bijzondere trainer.
Die pass van de Oekraïense Messiquote:
Malone wordt geen speler van de week.quote:Op maandag 10 april 2017 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaat PSV nog kampioen maken.
Ik ook, maar kan niet gewoon ff gaan vreten en ik heb geen zin om alwéér yoghurt, vla of pap naar binnen te schuivenquote:Op maandag 10 april 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb echt een enorme vreetkick.
Koekoek.quote:Op maandag 10 april 2017 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fijn dat GGMM ook mee kan doen dan.
Kloten zeg.quote:Op maandag 10 april 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan niet gewoon ff gaan vreten en ik heb geen zin om alwéér yoghurt, vla of pap naar binnen te schuiven
Kan je nog niet normaal eten? Hoelang duurt die gekkigheid?quote:Op maandag 10 april 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan niet gewoon ff gaan vreten en ik heb geen zin om alwéér yoghurt, vla of pap naar binnen te schuiven
Vooral van die filmpjes van Genee krijg ik genoeg.quote:Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms vraag ik me echt af waarom ik nog naar VI kijk.
Ja daar ben ik echt klaar mee, hoezo heeft hij in zijn hoofd dat wij dat nog grappig vindenquote:Op maandag 10 april 2017 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral van die filmpjes van Genee krijg ik genoeg.
Dat wel, maar daar kan ik nog wel om lachen. Vooral dat 100 keer herhalen van al die filmpjes heb ik wel gezien. Als het ergens over gaat weet je tegenwoordig van tevoren al welk filmpje er zal worden ingestart.quote:Op maandag 10 april 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik echt klaar mee, hoezo heeft hij in zijn hoofd dat wij dat nog grappig vinden
Maar ook Johan raak ik een beetje op uitgekeken, die roept ook maar gewoon wat om maar een mening te hebben ipv dat het echt hout snijdt.
Ja het is nu ook een gimmick geworden, dat ze al iets roepen waarvan ze weten dat dat filmpje er komt. En dan heel hard gaan lachen terwijl het NIET grappig is.quote:Op maandag 10 april 2017 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar kan ik nog wel om lachen. Vooral dat 100 keer herhalen van al die filmpjes heb ik wel gezien. Als het ergens over gaat weet je tegenwoordig van tevoren al welk filmpje er zal worden ingestart.
Inderdaadquote:Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms vraag ik me echt af waarom ik nog naar VI kijk.
2PACquote:Op maandag 10 april 2017 22:14 schreef Befbekje het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)ground-years-w474890
Tof stuk over 2PAC, voor de liefhebbers..
Jordi Cruijff weet ik niet zo zeer, maar Jonk die de Cruijff visie doorvoert in alle jeugdopleidingen zou tof zijn ja.quote:Op maandag 10 april 2017 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad
Zou toch geweldig zijn, jonk en jordi cruijff naar de knvb.
Ik raak ontzettend simpel van die geforceerd stoere gangsterrap.quote:Op maandag 10 april 2017 22:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een Biggie-adept, maar vond dit wel leuk om te lezen..
Hmm.. Van Boef en consorten wel ja.. Kruimeldieven..quote:Op maandag 10 april 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak ontzettend simpel van die geforceerd stoere gangsterrap.
Nouja, geef hem daar ergens een positie. Heeft de juiste visie imo en is van jongs af aan al bezig met dingen in een bestuur, lijkt me juist prima.quote:Op maandag 10 april 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jordi Cruijff weet ik niet zo zeer, maar Jonk die de Cruijff visie doorvoert in alle jeugdopleidingen zou tof zijn ja.
Maar aub geen Van Gaal als technisch directeur.
Gullit met Fred Rutten als coach lijkt me ook wel goed, maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 10 april 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jordi Cruijff weet ik niet zo zeer, maar Jonk die de Cruijff visie doorvoert in alle jeugdopleidingen zou tof zijn ja.
Maar aub geen Van Gaal als technisch directeur.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak ontzettend simpel van die geforceerd stoere gangsterrap.
Geen idee of Jordi dezelfde visie heeft als zijn pa eigenlijk. Maar hij zal er vast meer verstand van hebben dan Hansie.quote:Op maandag 10 april 2017 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, geef hem daar ergens een positie. Heeft de juiste visie imo en is van jongs af aan al bezig met dingen in een bestuur, lijkt me juist prima.
Die marcel keizer hou ik liever bij ajax, maar zou je ook rustig bij knvb aan de slag kunnen laten gaan.
Ik kijk meer naar de langere termijn visie en hoe Nederland weer goede spelers kan opleiden. Het Oranje zoals het nu is heb ik toch al opgegeven en boeit me ook niks.quote:Op maandag 10 april 2017 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gullit met Fred Rutten als coach lijkt me ook wel goed, maar dat gaat toch niet gebeuren.
Ik zou dit wel willen kijken om de inhoud, maar ik stoor me ontzettend aan die stem en kop van Pieter Zwartquote:
"Je kunt maar beter geen homo zijn in Tsjetsjenië" is de samenvatting.quote:
luister je het vooral, enorm interessant, verplichte kost dit JRquote:Op maandag 10 april 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit wel willen kijken om de inhoud, maar ik stoor me ontzettend aan die stem en kop van Pieter Zwart
Als ik Pieter Zwart zie staan, dan durf ik verder niet te klikken.quote:
Dank.quote:Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Je kunt maar beter geen homo zijn in Tsjetsjenië" is de samenvatting.
Ik erger me toch aan zijn stemquote:Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
luister je het vooral, enorm interessant, verplichte kost dit JR
"Munsterman heeft fantastisch werk verricht, de fouten werden door anderen gemaakt" is de samenvatting van dit boek.quote:Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BOEM.
Nee, JeeCee blijft m'n moat.
Heb je het boek al uit?
Ben vacatures aan het zoeken. Einde van de studie komt in zicht.quote:Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BOEM.
Heb je het boek al uit?
True, maar na het zoveelste filmpje went het wel.quote:Op maandag 10 april 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me toch aan zijn stem![]()
Ga het wel even kijken zo, eerst Chokenal afkijken.
Denk dat Derksen het daarmee eens is.quote:Op maandag 10 april 2017 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Munsterman heeft fantastisch werk verricht, de fouten werden door anderen gemaakt" is de samenvatting van dit boek.
Zo, heb ik in 2 posts Jojoortje even een hoop leeswerk bespaard.
Rondo was alleen gisteren genot met BoszGodquote:Op maandag 10 april 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
True, maar na het zoveelste filmpje went het wel.
Dat amateuristische gelul van studio voetbal, tafel v. kees en voetbal inside went nooit.
Dat doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 10 april 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een betwetertje ja, alhoewel ik zijn artikelen wel vaak met plezier lees.
Gewoon nog een studie doen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ben vacatures aan het zoeken. Einde van de studie komt in zicht.
Ik werd ook altijd als laatste gekozenquote:Op maandag 10 april 2017 22:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat soort jochies werden bij ons vroeger met gym als laatste gekozen..
Ja, het komt ook nog eens van zijn uitgeverij.quote:Op maandag 10 april 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk dat Derksen het daarmee eens is.
Werd je verder ook gepest?quote:Op maandag 10 april 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd ook altijd als laatste gekozen
Dus het had niet alleen met je scharminkellichaampje te maken..quote:Op maandag 10 april 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Waarom weet ik niet, dat roep ik helemaal niet over mezelf af.
wat is moatquote:Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
BOEM.
Heb je het boek al uit?
Ik kon er niet veel van nee.quote:Op maandag 10 april 2017 22:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dus het had niet alleen met je scharminkellichaampje te maken..
Ik denk "maat" in het Twents.quote:
Ik zit ook even te kijken, het wordt nu echt tijd dat Wenger ermee stopt, het wordt nu wel heel zielig allemaal.quote:
Wat een kutkinderen zeg.quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik werd gepest in groep 4 omdat ik geen schoenen van Nike droeg
Dat vind ik dan ook een goede reden om te worden gepest..quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niemand wordt daarom gepest, daar werd naar gezochtquote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gaat zijn contract lekker verlengen jippie.quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit ook even te kijken, het wordt nu echt tijd dat Wenger ermee stopt, het wordt nu wel heel zielig allemaal.
Nog minstens een weekquote:Op maandag 10 april 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nog niet normaal eten? Hoelang duurt die gekkigheid?
Daar lag het vast niet alleen aan.quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoort dat zo mokerlang te duren dan? Is toch niet goed om alleen vloeibaar voedsel naar binnen te gieten.quote:
Noemden ze je toen Flopland?quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik moest dat zes weken lang vanwege dichtgenaaide kaken. SOW.quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoort dat zo mokerlang te duren dan? Is toch niet goed om alleen vloeibaar voedsel naar binnen te gieten.
Ik heb je moeder gisteren dichtgenaaid..quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moest dat zes weken lang vanwege dichtgenaaide kaken. SOW.
Dat zeggen alle slachteroffers van sexueel misbruik in hun jeugd.quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak maar een geintje jongens ik weet helemaal niets van mijn basisschooltijd
Een biertje is ook 2 sneeën brood, geniet ervan zolang het duurt.quote:
Misschien was GGMM z'n leraar.quote:Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle slachteroffers van sexueel misbruik in hun jeugd.
Klopt, de 27-jarige jufvrouw had een oogje op me.quote:Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle slachteroffers van sexueel misbruik in hun jeugd.
Jufvrouw. M'n ogen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, de 27-jarige jufvrouw had een oogje op me.
Wat je zegt ben jezelf.quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
De tafel van Kees is weer een waar kijkplezier.
Lekker light.quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo nog een brownie in m'n pens gooien..
Wel als je alles in één keer doet. Normaal is het eerst de ene kant en een paar weken later de andere zodat men nog kan kauwen, maar bij mij was het pats boem alles weg en nu minstens twee weken vloeibaar/makkelijk voedsel schuiven.quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoort dat zo mokerlang te duren dan? Is toch niet goed om alleen vloeibaar voedsel naar binnen te gieten.
Dafuqquote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moest dat zes weken lang vanwege dichtgenaaide kaken. SOW.
wel kut dat ik je die ene keer misliep @CS maarja stageleef hequote:
Wie zitten er behalve Kees en Kenneth?quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
De tafel van Kees is weer een waar kijkplezier.
Ik ben nu echt bang voor als dat bij mij moet gebeurenquote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel als je alles in één keer doet. Normaal is het eerst de ene kant en een paar weken later de andere zodat men nog kan kauwen, maar bij mij was het pats boem alles weg en nu minstens twee weken vloeibaar/makkelijk voedsel schuiven.
Godsamme, is alweer een week geleden dat die krengen eruitgehaald werden, voelt alsof het nog maar 3 of 4 dagen geleden gebeurde
quote:
Mietekoek.. Stelt niets voor, joh..quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu echt bang voor als dat bij mij moet gebeuren
verstandskiezen heb je die nog?quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk, Sjoerd en Leoquote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zitten er behalve Kees en Kenneth?
Kaakoperatie. Leefde 6 weken lang op vloeibaar voedsel. Babyvoeding, milkshakes en de binnenkant van een kroket. Man man man.quote:
alleen mensen van boven de 30 weten datquote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik herinner me dat ik in groep 3 zat en de directeur de klas in kwam lopen om ons te vertellen dat het niet meer jufvrouw maar juffrouw is. Wij met z'n allen van "HUH?!" De wereld stond op z'n kop! Dit was ongekend!
Dat zou mijn leven wel af hebben gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel kut dat ik je die ene keer misliep @CS maarja stageleef he
we konden wel even een glas coca cola samen drinken
Waarom moesten die kaken worden dichtgenaaid, dan?quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kaakoperatie. Leefde 6 weken lang op vloeibaar voedsel. Babyvoeding, milkshakes en de binnenkant van een kroket. Man man man.
Ah geen FreekGod dus.quote:
Lekker de ragout uit de kroket lepelenquote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kaakoperatie. Leefde 6 weken lang op vloeibaar voedsel. Babyvoeding, milkshakes en de binnenkant van een kroket. Man man man.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik herinner me dat ik in groep 3 zat en de directeur de klas in kwam lopen om ons te vertellen dat het niet meer jufvrouw maar juffrouw is. Wij met z'n allen van "HUH?!" De wereld stond op z'n kop! Dit was ongekend!
Ragout genot.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denen liggen graag in de stank, en terecht.quote:Op maandag 10 april 2017 22:40 schreef Befbekje het volgende:
Mijn vriendin vindt het trouwens heel gek dat wij Nederlanders wapperen met de dekens als we een scheet hebben gelaten eronder..
Omdat ze de onderkaak hebben gebroken en dat moest eerst herstellen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom moesten die kaken worden dichtgenaaid, dan?
En toch heb ik het idee dat ik er makkelijk van af kom. Over het algemeen totaal geen pijn (alleen vrijdagavond even), slechts wat ongemak, en moet verplicht het normale voer laten staan tot de wonden geheeld zijn, maar niks mis met elke dag aardappelpuree of soep als avondeten.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om een pan ragout te maken.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om je verstandskiezen eruit te halen?quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ze de onderkaak hebben gebroken en dat moest eerst herstellen.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat ik er makkelijk van af kom. Over het algemeen totaal geen pijn (alleen vrijdagavond even), slechts wat ongemak, en moet verplicht het normale voer laten staan tot de wonden geheeld zijn, maar niks mis met elke dag aardappelpuree of soep als avondeten.
Ik lees horrorverhalen van mensen die tegen de muur opkruipen van de pijn en als advies krijgen dat ze maar een extra paracetamol naar binnen moeten gooienEn dat dagenlang achter elkaar.
Je hebt stiekem Ron proberen te pijpen he? Een Nederlandse deerne is niet gebouwd voor een bbc, dat weet je nu.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook. Van alles wel gehad eigenlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om een pan ragout te maken.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Na de kaakoperatie zelf was ik misselijk van de narcose en moest toen overgeven. Probeer maar eens over te geven met dichtgenaaide kaken. Gevoel dat je stikt.
Gelukkig ben jij lang tevreden te houden met een flinke pan bruine bonensoep.quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat ik er makkelijk van af kom. Over het algemeen totaal geen pijn (alleen vrijdagavond even), slechts wat ongemak, en moet verplicht het normale voer laten staan tot de wonden geheeld zijn, maar niks mis met elke dag aardappelpuree of soep als avondeten.
Ik lees horrorverhalen van mensen die tegen de muur opkruipen van de pijn en als advies krijgen dat ze maar een extra paracetamol naar binnen moeten gooienEn dat dagenlang achter elkaar.
Onlogisch is bezig met een zoektocht. Ik zou hem even een DM sturen als je DP in VBL zietquote:Op maandag 10 april 2017 22:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is doublepain eigenlijk? Die heb ik echt al super lang niet gezien.
Nee, ze hebben de onderkaak gebroken om het anders te plaatsen, zodat m'n kiezen weer op elkaar zouden staan.quote:Op maandag 10 april 2017 22:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Om je verstandskiezen eruit te halen?.. Die muts van een kaakchirurg bij mij stond ook aardig te beuken op m'n onderkaak, maar ben heelhuids het ziekenhuis uitgekomme..
Die post hier niet meer tot de competitie is afgelopen, hij heeft een weddenschap verloren.quote:Op maandag 10 april 2017 22:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is doublepain eigenlijk? Die heb ik echt al super lang niet gezien.
Hoe kwam dat? Had je overbeet?quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de onderkaak gebroken om het anders te plaatsen, zodat m'n kiezen weer op elkaar zouden staan.
Ahgossie.quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post hier niet meer tot de competitie is afgelopen, hij heeft een weddenschap verloren.
En daaromtrent danken wij God nog elke dag op onze blote knieën..quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post hier niet meer tot de competitie is afgelopen, hij heeft een weddenschap verloren.
Kan zijn dat ik als kleuter er op ben gevallen en dat die wat scheef is gaan staan. Je zag er verder niks van, alleen ik merkte met kauwen dat m'n kiezen niet op elkaar stonden.quote:
Jij zit maar al te graag op je blote knieën.quote:Op maandag 10 april 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En daaromtrent danken wij God nog elke dag op onze blote knieën..
quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij lang tevreden te houden met een flinke pan bruine bonensoep.
Ik doe mijn nickname eer aan..quote:Op maandag 10 april 2017 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij zit maar al te graag op je blote knieën.
Daar van weet je dat Ajax er volgende week uit ligt.quote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind de competitie eigenlijk veel spannender dan de Europa League op het moment, ondanks dat Ajax er nog in zit.
Europees voetbal > competitiequote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind de competitie eigenlijk veel spannender dan de Europa League op het moment, ondanks dat Ajax er nog in zit.
Wat opvalt is dat de vier favorieten een zwakkere tegenstander hebben geloot.. Zou wel wat zijn als Genk, Anderlecht, Besiktas en Ajax doorgaanquote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Die kunnen FOX International beter opheffen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie dat Fox Sports binnenkort de Zweedse bekerfinale uit gaat zenden. Dat zal een miljoenenpubliek trekken.
Ik geef ze ongeveer 40% kans.quote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar van weet je dat Ajax er volgende week uit ligt.
Bundesligagenot.quote:Op maandag 10 april 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kunnen FOX International beter opheffen.
Die kans lijkt me alleen heel erg klein.quote:Op maandag 10 april 2017 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat de vier favorieten een zwakkere tegenstander hebben geloot.. Zou wel wat zijn als Genk, Anderlecht, Besiktas en Ajax doorgaan.. Dan kan Ajax zo maar de EL winnen..
quote:Op maandag 10 april 2017 22:54 schreef Brammess het volgende:
Zojuist met het zaalvoetballen een grotere choke meegemaakt dan De Graafschap - Ajax.
Hoef je iig niet naar dat rare hoofd te kijken.quote:Op maandag 10 april 2017 22:53 schreef Befbekje het volgende:
Als die Cate Blanchett mij zou vragen: Niek, naai mij achterwaarts in de poes, dan zou ik daar geen nee tegen zeggen..
Nee jij ligt nu met een prachtporem op je nest.. Schei uit..quote:Op maandag 10 april 2017 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoef je iig niet naar dat rare hoofd te kijken.
CL? Nahquote:Op maandag 10 april 2017 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
Als het zo doorgaat haalt Koeman nog de groepsfase met Everton.
Ik zit nu met mijn prachtporem op m'n bureaustoel.quote:Op maandag 10 april 2017 22:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee jij ligt nu met een prachtporem op je nest.. Schei uit..
quote:
Ik ken haar alleen van LOTR en daar had ze een wazig hoofd.quote:Op maandag 10 april 2017 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij Drizzt, maar ik zou hier maar al te graag een paar zaadslierten op planten.. 't Is een eerste klas milf..
Dan heb ik een tip voor je, en het betreft niet Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op maandag 10 april 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van LOTR en daar had ze een wazig hoofd.
In jouw geposte foto is ze uiterst raakbaar
quote:Op maandag 10 april 2017 23:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een tip voor je, en het betreft niet Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Daar vond ik die Arwen wel goddelijk koekoekquote:Op maandag 10 april 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van LOTR en daar had ze een wazig hoofd.
In jouw geposte foto is ze uiterst raakbaar
quote:Op maandag 10 april 2017 23:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat een kanjer, hè.. Zo'n boek schrijven.. Ik ben tot tranen geroerd..
Hij is nu al bezig, denk..quote:Op maandag 10 april 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien krijgen we GGMM nu zover om het te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |