AND NOW WE WAIT.quote:Bevestiging Sollicitatie
Wij bevestigen je sollicitatie naar de functie van Traineeship Twentse Overheid. Je gegevens zijn ontvangen en zullen in behandeling worden genomen. Ter bevestiging van jouw sollicitatie zul je een e-mail ontvangen. Wij houden je op de hoogte van verdere stappen in het sollicitatieproces.
Hadden we je vier jaar geleden ook wel kunnen meldenquote:
*kuch* Vijfenhalf jaar *kuch*quote:Op maandag 10 april 2017 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hadden we je vier jaar geleden ook wel kunnen melden
Stijn kan hem best een VBL-ban gevenquote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou kun je geen 9 punten in mindering brengen.
Zesjescultuurrrrquote:Op maandag 10 april 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou kun je geen 9 punten in mindering brengen.
Stijn is nog te druk met je moeder.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn kan hem best een VBL-ban geven
Dat kan ik niet, dat moet de FA doen. Graag scherp blijven.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn kan hem best een VBL-ban geven
Volgens mijn samsung health app heb ik vandaag mijn dagelijkse dosis stappen behaald.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou geen ambtenaar worden. Straks heb je helemaal.geen lichaamsbeweging meer.
Leuk voor stijn dat hij eens vrouwelijk contact heeft.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Stijn is nog te druk met je moeder.
Dat zeg ik. Nu heb je nog die paar stappen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Volgens mijn samsung health app heb ik vandaag mijn dagelijkse dosis stappen behaald.
Ik dacht dat jij die toko ondertussen wel eens had overgenomen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat moet de FA doen. Graag scherp blijven.
ik keek vandaag een vrouw aanquote:Op maandag 10 april 2017 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk voor stijn dat hij eens vrouwelijk contact heeft.
Dat is mijn doel niet.quote:Op maandag 10 april 2017 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die toko ondertussen wel eens had overgenomen.
Ik zit Volendam te kijken. Ze verdienen een achterstand.quote:Op maandag 10 april 2017 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik keek vandaag een vrouw aan
dat wordt een celstraf
Als ze de afspraken met de KNVB niet nakomen kunnen ze een achterstand op de ranglijst krijgen.quote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit Volendam te kijken. Ze verdienen een achterstand.
Die denken dat de playoffs al binnen isquote:Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit Volendam te kijken. Ze verdienen een achterstand.
Pokemon GOquote:Op maandag 10 april 2017 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nu heb je nog die paar stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |