Kan ook. Van alles wel gehad eigenlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om een pan ragout te maken.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Na de kaakoperatie zelf was ik misselijk van de narcose en moest toen overgeven. Probeer maar eens over te geven met dichtgenaaide kaken. Gevoel dat je stikt.
Gelukkig ben jij lang tevreden te houden met een flinke pan bruine bonensoep.quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat ik er makkelijk van af kom. Over het algemeen totaal geen pijn (alleen vrijdagavond even), slechts wat ongemak, en moet verplicht het normale voer laten staan tot de wonden geheeld zijn, maar niks mis met elke dag aardappelpuree of soep als avondeten.
Ik lees horrorverhalen van mensen die tegen de muur opkruipen van de pijn en als advies krijgen dat ze maar een extra paracetamol naar binnen moeten gooienEn dat dagenlang achter elkaar.
Onlogisch is bezig met een zoektocht. Ik zou hem even een DM sturen als je DP in VBL zietquote:Op maandag 10 april 2017 22:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is doublepain eigenlijk? Die heb ik echt al super lang niet gezien.
Nee, ze hebben de onderkaak gebroken om het anders te plaatsen, zodat m'n kiezen weer op elkaar zouden staan.quote:Op maandag 10 april 2017 22:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Om je verstandskiezen eruit te halen?.. Die muts van een kaakchirurg bij mij stond ook aardig te beuken op m'n onderkaak, maar ben heelhuids het ziekenhuis uitgekomme..
Die post hier niet meer tot de competitie is afgelopen, hij heeft een weddenschap verloren.quote:Op maandag 10 april 2017 22:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is doublepain eigenlijk? Die heb ik echt al super lang niet gezien.
Hoe kwam dat? Had je overbeet?quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de onderkaak gebroken om het anders te plaatsen, zodat m'n kiezen weer op elkaar zouden staan.
Ahgossie.quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post hier niet meer tot de competitie is afgelopen, hij heeft een weddenschap verloren.
En daaromtrent danken wij God nog elke dag op onze blote knieën..quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post hier niet meer tot de competitie is afgelopen, hij heeft een weddenschap verloren.
Kan zijn dat ik als kleuter er op ben gevallen en dat die wat scheef is gaan staan. Je zag er verder niks van, alleen ik merkte met kauwen dat m'n kiezen niet op elkaar stonden.quote:
Jij zit maar al te graag op je blote knieën.quote:Op maandag 10 april 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En daaromtrent danken wij God nog elke dag op onze blote knieën..
quote:Op maandag 10 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij lang tevreden te houden met een flinke pan bruine bonensoep.
Ik doe mijn nickname eer aan..quote:Op maandag 10 april 2017 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij zit maar al te graag op je blote knieën.
Daar van weet je dat Ajax er volgende week uit ligt.quote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind de competitie eigenlijk veel spannender dan de Europa League op het moment, ondanks dat Ajax er nog in zit.
Europees voetbal > competitiequote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind de competitie eigenlijk veel spannender dan de Europa League op het moment, ondanks dat Ajax er nog in zit.
Wat opvalt is dat de vier favorieten een zwakkere tegenstander hebben geloot.. Zou wel wat zijn als Genk, Anderlecht, Besiktas en Ajax doorgaanquote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Die kunnen FOX International beter opheffen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie dat Fox Sports binnenkort de Zweedse bekerfinale uit gaat zenden. Dat zal een miljoenenpubliek trekken.
Ik geef ze ongeveer 40% kans.quote:Op maandag 10 april 2017 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar van weet je dat Ajax er volgende week uit ligt.
Bundesligagenot.quote:Op maandag 10 april 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kunnen FOX International beter opheffen.
Die kans lijkt me alleen heel erg klein.quote:Op maandag 10 april 2017 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat de vier favorieten een zwakkere tegenstander hebben geloot.. Zou wel wat zijn als Genk, Anderlecht, Besiktas en Ajax doorgaan.. Dan kan Ajax zo maar de EL winnen..
quote:Op maandag 10 april 2017 22:54 schreef Brammess het volgende:
Zojuist met het zaalvoetballen een grotere choke meegemaakt dan De Graafschap - Ajax.
Hoef je iig niet naar dat rare hoofd te kijken.quote:Op maandag 10 april 2017 22:53 schreef Befbekje het volgende:
Als die Cate Blanchett mij zou vragen: Niek, naai mij achterwaarts in de poes, dan zou ik daar geen nee tegen zeggen..
Nee jij ligt nu met een prachtporem op je nest.. Schei uit..quote:Op maandag 10 april 2017 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoef je iig niet naar dat rare hoofd te kijken.
CL? Nahquote:Op maandag 10 april 2017 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
Als het zo doorgaat haalt Koeman nog de groepsfase met Everton.
Ik zit nu met mijn prachtporem op m'n bureaustoel.quote:Op maandag 10 april 2017 22:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee jij ligt nu met een prachtporem op je nest.. Schei uit..
quote:
Ik ken haar alleen van LOTR en daar had ze een wazig hoofd.quote:Op maandag 10 april 2017 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij Drizzt, maar ik zou hier maar al te graag een paar zaadslierten op planten.. 't Is een eerste klas milf..
Dan heb ik een tip voor je, en het betreft niet Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op maandag 10 april 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van LOTR en daar had ze een wazig hoofd.
In jouw geposte foto is ze uiterst raakbaar
quote:Op maandag 10 april 2017 23:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan heb ik een tip voor je, en het betreft niet Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Daar vond ik die Arwen wel goddelijk koekoekquote:Op maandag 10 april 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van LOTR en daar had ze een wazig hoofd.
In jouw geposte foto is ze uiterst raakbaar
quote:Op maandag 10 april 2017 23:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat een kanjer, hè.. Zo'n boek schrijven.. Ik ben tot tranen geroerd..
Hij is nu al bezig, denk..quote:Op maandag 10 april 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien krijgen we GGMM nu zover om het te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |