wel kut dat ik je die ene keer misliep @CS maarja stageleef hequote:
Wie zitten er behalve Kees en Kenneth?quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
De tafel van Kees is weer een waar kijkplezier.
Ik ben nu echt bang voor als dat bij mij moet gebeurenquote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel als je alles in één keer doet. Normaal is het eerst de ene kant en een paar weken later de andere zodat men nog kan kauwen, maar bij mij was het pats boem alles weg en nu minstens twee weken vloeibaar/makkelijk voedsel schuiven.
Godsamme, is alweer een week geleden dat die krengen eruitgehaald werden, voelt alsof het nog maar 3 of 4 dagen geleden gebeurde
quote:
Mietekoek.. Stelt niets voor, joh..quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu echt bang voor als dat bij mij moet gebeuren
verstandskiezen heb je die nog?quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk, Sjoerd en Leoquote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zitten er behalve Kees en Kenneth?
Kaakoperatie. Leefde 6 weken lang op vloeibaar voedsel. Babyvoeding, milkshakes en de binnenkant van een kroket. Man man man.quote:
alleen mensen van boven de 30 weten datquote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik herinner me dat ik in groep 3 zat en de directeur de klas in kwam lopen om ons te vertellen dat het niet meer jufvrouw maar juffrouw is. Wij met z'n allen van "HUH?!" De wereld stond op z'n kop! Dit was ongekend!
Dat zou mijn leven wel af hebben gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2017 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel kut dat ik je die ene keer misliep @CS maarja stageleef he
we konden wel even een glas coca cola samen drinken
Waarom moesten die kaken worden dichtgenaaid, dan?quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kaakoperatie. Leefde 6 weken lang op vloeibaar voedsel. Babyvoeding, milkshakes en de binnenkant van een kroket. Man man man.
Ah geen FreekGod dus.quote:
Lekker de ragout uit de kroket lepelenquote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kaakoperatie. Leefde 6 weken lang op vloeibaar voedsel. Babyvoeding, milkshakes en de binnenkant van een kroket. Man man man.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik herinner me dat ik in groep 3 zat en de directeur de klas in kwam lopen om ons te vertellen dat het niet meer jufvrouw maar juffrouw is. Wij met z'n allen van "HUH?!" De wereld stond op z'n kop! Dit was ongekend!
Ragout genot.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denen liggen graag in de stank, en terecht.quote:Op maandag 10 april 2017 22:40 schreef Befbekje het volgende:
Mijn vriendin vindt het trouwens heel gek dat wij Nederlanders wapperen met de dekens als we een scheet hebben gelaten eronder..
Omdat ze de onderkaak hebben gebroken en dat moest eerst herstellen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom moesten die kaken worden dichtgenaaid, dan?
En toch heb ik het idee dat ik er makkelijk van af kom. Over het algemeen totaal geen pijn (alleen vrijdagavond even), slechts wat ongemak, en moet verplicht het normale voer laten staan tot de wonden geheeld zijn, maar niks mis met elke dag aardappelpuree of soep als avondeten.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om een pan ragout te maken.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om je verstandskiezen eruit te halen?quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ze de onderkaak hebben gebroken en dat moest eerst herstellen.
quote:Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat ik er makkelijk van af kom. Over het algemeen totaal geen pijn (alleen vrijdagavond even), slechts wat ongemak, en moet verplicht het normale voer laten staan tot de wonden geheeld zijn, maar niks mis met elke dag aardappelpuree of soep als avondeten.
Ik lees horrorverhalen van mensen die tegen de muur opkruipen van de pijn en als advies krijgen dat ze maar een extra paracetamol naar binnen moeten gooienEn dat dagenlang achter elkaar.
Je hebt stiekem Ron proberen te pijpen he? Een Nederlandse deerne is niet gebouwd voor een bbc, dat weet je nu.quote:Op maandag 10 april 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |