Dat vind ik dan ook een goede reden om te worden gepest..quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik werd gepest in groep 4 omdat ik geen schoenen van Nike droeg
niemand wordt daarom gepest, daar werd naar gezochtquote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gaat zijn contract lekker verlengen jippie.quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit ook even te kijken, het wordt nu echt tijd dat Wenger ermee stopt, het wordt nu wel heel zielig allemaal.
Nog minstens een weekquote:Op maandag 10 april 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nog niet normaal eten? Hoelang duurt die gekkigheid?
Daar lag het vast niet alleen aan.quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoort dat zo mokerlang te duren dan? Is toch niet goed om alleen vloeibaar voedsel naar binnen te gieten.quote:
Noemden ze je toen Flopland?quote:Op maandag 10 april 2017 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik moest dat zes weken lang vanwege dichtgenaaide kaken. SOW.quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoort dat zo mokerlang te duren dan? Is toch niet goed om alleen vloeibaar voedsel naar binnen te gieten.
Ik heb je moeder gisteren dichtgenaaid..quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moest dat zes weken lang vanwege dichtgenaaide kaken. SOW.
Dat zeggen alle slachteroffers van sexueel misbruik in hun jeugd.quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak maar een geintje jongens ik weet helemaal niets van mijn basisschooltijd
Een biertje is ook 2 sneeën brood, geniet ervan zolang het duurt.quote:
Misschien was GGMM z'n leraar.quote:Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle slachteroffers van sexueel misbruik in hun jeugd.
Klopt, de 27-jarige jufvrouw had een oogje op me.quote:Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle slachteroffers van sexueel misbruik in hun jeugd.
Jufvrouw. M'n ogen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, de 27-jarige jufvrouw had een oogje op me.
Wat je zegt ben jezelf.quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
De tafel van Kees is weer een waar kijkplezier.
Lekker light.quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo nog een brownie in m'n pens gooien..
Wel als je alles in één keer doet. Normaal is het eerst de ene kant en een paar weken later de andere zodat men nog kan kauwen, maar bij mij was het pats boem alles weg en nu minstens twee weken vloeibaar/makkelijk voedsel schuiven.quote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoort dat zo mokerlang te duren dan? Is toch niet goed om alleen vloeibaar voedsel naar binnen te gieten.
Dafuqquote:Op maandag 10 april 2017 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moest dat zes weken lang vanwege dichtgenaaide kaken. SOW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |