Zal toch wel van restkarkasvlees zijn?quote:Op maandag 10 april 2017 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah meer van waar het nou gemaakt van wordt.
quote:Op maandag 10 april 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig; schietpartijtje bij basisschool in LA.
-10/10quote:Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je beter GGMM hebben die daar iedere pauze rondhangt.
Een levenslang trauma of dood. Lastige keuze.quote:Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gehakt eet ik echt nauwelijks.quote:Op maandag 10 april 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Runder- of varkensgehakt vertrouw je meer?
Nauwelijks impliceert niet gelijk nooit he?quote:
Ja, wist ik. Heb nog niet die van 1km te hard gehad, wel 10 km. Kut trajectcontroles.quote:Op maandag 10 april 2017 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf Haags, wist jij dat op 130 km wegen 1 km te hard al een boete opleverde?
Echt bizar dat ik daar nog geen boete voor heb gehad danIk vind het niet erg
WOW.quote:Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dek ook veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk straks Peking Expressquote:Op maandag 10 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik slinger zo VI maar eens aan.
quote:Op maandag 10 april 2017 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dek ook veelHihihoho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik gok dat Derksen het gedrag van Munsterman goed gaat praten met dat boek erbij en dat Genee het er niet mee eens is.quote:Op maandag 10 april 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik slinger zo VI maar eens aan.
Dat verwacht ik ook ja.quote:Op maandag 10 april 2017 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat Derksen het gedrag van Munsterman goed gaat praten met dat boek erbij en dat Genee het er niet mee eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |