Hommo gespot.quote:Op zondag 2 april 2017 18:58 schreef possetje het volgende:
Ach kijk , je gaat niet met iemand trouwen ( lijkt mij ) omdat de persoon zo goed is in zweten en werken ofzo. maar je trouwt omdat je de persoon sexy vind of intressant, en dan kan het toch ook gebeuren dat een van de twee partners aan de ander vraagt of die een beetje mee wil helpen met iets omdat dei het gevoel heeft dat ze het zo niet trekt allemaal? Bijv een vrouw die de man vraagt om klein beetje hulp?
Die ondertussen ook onder een permanente ban uitkomen en dat die sletjes er weer keihard intrappenquote:Op zondag 2 april 2017 19:25 schreef Hyaenidae het volgende:
De grap is dat daar voornamelijk mannen posten die zich voordoen als vrouw.
Eckte vrouwen snappen niet eens hoe een pc aanmoet, laat staan hoe ze op een forum moeten posten.
Inderdaad terwijl ze als ze niet thuis zaten een of ander schoonmaakbaantje hadden. Wees blij, en loop niet te zeiken zeg.quote:Op zondag 2 april 2017 19:19 schreef HRC2020 het volgende:
Die vrouwen noemen het opvoeden van de kinderen ook altijd zwaarder dan een fulltime baan
Lol 😁 link?quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik had een keer een topic geopend over dat ik en mijn man (kinderloos) diep in de schulden zaten. Hij werkte fulltime, ik 16 uur in de week. Ik zei dat ik vond dat mijn man extra klussen moest aannemen, maar dat mijn man vond dat ik fulltime moest gaan werken.
Die wijven daar hebben mij zitten verdedigen en 'mijn man' helemaal verrot gescholden.![]()
Irritante figuren zijn dat. Ze zijn toch echt zelf aan die kids begonnen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:19 schreef HRC2020 het volgende:
Die vrouwen noemen het opvoeden van de kinderen ook altijd zwaarder dan een fulltime baan
Trouwen? En die dan weer met de helft van alles er vandoor laten gaan?quote:Op zondag 2 april 2017 22:38 schreef Fatoeman het volgende:
Beter gaat die man scheiden en trouwt een jonger exemplaar
Eens. Beter gewoon niet trouwen inderdaad. Goed opgemerktquote:Op zondag 2 april 2017 22:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Trouwen? En die dan weer met de helft van alles er vandoor laten gaan?
Dit idd en janken wanneer ze niet genoeg "respect" krijgenquote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Irritante figuren zijn dat. Ze zijn toch echt zelf aan die kids begonnen.
Ze krijgen respect als ze het vlees niet aanbranden en bovenop liggen. Tot die tijd zijn het nutteloze broedmachinesquote:Op zondag 2 april 2017 22:48 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dit idd en janken wanneer ze niet genoeg "respect" krijgen
Ik verwerp je klacht jegens TS.quote:Op zondag 2 april 2017 22:51 schreef -Phineas- het volgende:
Overigens is TS zelf klachtwaardig 0net als anderen die hier lopen te zeiken over viva. Ik hoor daar mensen zelden klagen over Fok dus. En jullie kiezen ook wel echt de meest gare topics uit om het extra te verdikken
Nou ook respect voor hun doen enzo willen ze. Dat ze de kids eten geven etc terwijl dat iets vanzelfsprekend is en waarvoor je niet gecomplimenteerd zou moeten worden want tis je eigen keus om kids en dan is al dat werk vanzelfsprekend.quote:Op zondag 2 april 2017 22:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze krijgen respect als ze het vlees niet aanbranden en bovenop liggen. Tot die tijd zijn het nutteloze broedmachines
Ze geven die kinderen te eten van het geld dat de man verdient. Als je daar al credits voor moet geven. Als het nou 10.000 jaar geleden was en ze in hun berenvel achter een mamoet gingen voor een homp vlees dan hadden ze een punt gehad. Maar ook dat lieten ze over aan de mannen.quote:Op zondag 2 april 2017 22:52 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nou ook respect voor hun doen enzo willen ze. Dat ze de kids eten geven etc terwijl dat iets vanzelfsprekend is en waarvoor je niet gecomplimenteerd zou moeten worden want tis je eigen keus om kids en dan is al dat werk vanzelfsprekend.
quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik had een keer een topic geopend over dat ik en mijn man (kinderloos) diep in de schulden zaten. Hij werkte fulltime, ik 16 uur in de week. Ik zei dat ik vond dat mijn man extra klussen moest aannemen, maar dat mijn man vond dat ik fulltime moest gaan werken.
Die wijven daar hebben mij zitten verdedigen en 'mijn man' helemaal verrot gescholden.![]()
Ik vind het feminisme gehalte daar niet zo hoog, het wordt volkomen normaal gevonden dat je als vrouw lekker chill thuis blijft met de kindjes terwijl je man als kantoorslaaf het geld bij elkaar mag beulen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2017 17:55 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Viva vrouwen zijn inderdaad klachtwaardig. Ik lees weleens de topics daar door, en de nekharen gaan ervan overeind staan.
Wat vooral opvalt, is dat een kleine groep users het forum domineert. Ook valt mij op dat die wijven niet lezen wat er geschreven is. Iemand werd daar afgebrand wegens kritiek op instanties die tegenwoordig te snel autismediagnoses zouden geven en alle users reageren alsof de TS heeft geschreven dat autisme niet bestaat en dan allemaal voorbeelden van dat hun oma autistisch was.![]()
En Viva is kennelijk een belangrijkere bron dan officiele instanties. Vlekje op de huid? Advies vragen aan viva. Kind borstvoeding geven lukt niet? Advies vragen aan viva. Gezakt voor rijbewijs? Advies vragen aan viva.
Ik heb een keer daar een trolltopic gemaakt waarin ik als commentaar op vrouwen die vroegen waarom ik niet meer reageer gaf "fijn dat je heel de tijd de dag hebt om op internet te zitten, ik heb een leven en ik moet ook andere dingen doen"
Die wijven werden boos...mijn oma heeft autismeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAA
man man man
uh allemaal huisvrouwen die klagen op hun man dat ze alles moeten doen ondertussen hele dag viva'en
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Ik kan het topic niet zo snel vinden, maar er stond letterlijk een reactie dat niet gezegd kan worden dat autisme niet bestaat want diegenes oma had die kenmerken al en zij leefde in een andere tijdquote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mijn oma heeft autisme
HAHAHAA
man man man
uh allemaal huisvrouwen die klagen op hun man dat ze alles moeten doen ondertussen hele dag viva'en
zakje chipsquote:Op maandag 3 april 2017 18:05 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet zo snel vinden, maar er stond letterlijk een reactie dat niet gezegd kan worden dat autisme niet bestaat want diegenes oma had die kenmerken al en zij leefde in een andere tijd![]()
Ik zie bij nieuwe topics ook allemaal dingen staan als "mijn dochter wordt morgen 6 wat moet ze trakteren op school" best kansloos dat er elke week zo'n soort topic verschijntHiervoor heb je toch uberhaupt geen internet of viva nodig?
Het zijn meestal dit soort topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/218272quote:
Ja maar popcorn en chips daar zit suiker in en gluten. En dat is tegenwoordig levensgevaarlijk voor kinderen. Dus je kunt niet zomaar iets geven!quote:Op maandag 3 april 2017 18:19 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Het zijn meestal dit soort topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/218272
Echt triest dat voor dit soort alledaagse dingen al topics gemaakt worden. En dan niet door een persoon maar echt elke week weer iemand anders omdat diegene niet zelf iets kan bedenken als popcorn of chips
Oh ja die wijven op viva hun kinderen zitten allemaal in een klas waar de kinderen allemaal een allergie hebben of islamitisch eten en het zijn allemaal klassen van meer dan 30 kinderen terwijl nog geen 10% van alle basisschoolklassen in nederland zo groot isquote:Op maandag 3 april 2017 18:23 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Ja maar popcorn en chips daar zit suiker in en gluten. En dat is tegenwoordig levensgevaarlijk voor kinderen. Dus je kunt niet zomaar iets geven!
Je zou er bijna een trol account voor aan willen maken op dat forum, heerlijkquote:Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef WatermeloenFOK het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/kinderen/zweten/list_messages/375361
Weer zo'n dom wijf dat niet naar de huisarts gaat maar viva als bron gebruikt
Ik ga maar eens een topic openen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Al eens #ALTIJDREADY crew topic geprobeerd? Altijd ready om de afwas te doen, wasje te draaien en bammetje te smeren?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef BoneThugss het volgende:
Ik maakte daar 1 keer een GTWV. Gelijk ban. Wat een kutforum.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Al eens #ALTIJDREADY crew topic geprobeerd? Altijd ready om de afwas te doen, wasje te draaien en bammetje te smeren?
Je zou het eigenlijk wel moeten proberenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen.
Maar het forum is ook overzichtelijk en bovendien moet ik de eerste vrouw nog tegen komen die #ALTIJDREADY is.
Ja ik weet mijn inloggegevens niet meer haha.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk wel moeten proberen
Ze zullen uit hun plaat gaan
Dit dus. Vrouwenquote:Op maandag 3 april 2017 20:22 schreef GM78 het volgende:
Zucht...Viva vrouwen![]()
Helaas zijn die vrouwen een aardig representatief voorbeeld van de Nederlandse vrouw, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Alleen maar klagen dat ze het druk hebben, en dat de man meer moet helpen in de huishouding.
Wie hebben het eerst een bruin kleurtje als de zon gaat schijnen?
Wie heeft er tijd om meerdere keren per week te shoppen, op bezoek te gaan bij zussen, vriendinnen en moeders?
Juist....
Wie mag er 40 uur in de week werken tot bijna zijn zeventigste. En waar vervolgens ook nog van word verwacht dat die, de klusjes in huis doet, de tuin bijhouden, meestal de administratie bijhouden, s'avonds helpen met de afwas/kinderen naar bed brengen, in het weekend de kinderen naar sport brengen.
En als de man dan eens een keer ergens geen zin in heeft, dan is het een luie flikker en een waardeloze zak die nooit zijn vrouw helpt
Bij mij is het al heel vaak goed gegaan, wel af en toe een ban inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2017 11:49 schreef Witchybitch het volgende:
Ik heb ook eens lopen trollen op dat forum. Resultaat levenslange ban. Dus hide ip en nog eens proberen weer een ban.
viva feminista inddquote:
Catfightsquote:Op donderdag 6 april 2017 11:49 schreef Witchybitch het volgende:
Ik heb ook eens lopen trollen op dat forum. Resultaat levenslange ban. Dus hide ip en nog eens proberen weer een ban.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:39 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Pijler kinderen op vivaHele discussies over een traktatie waar mensen eisen dat ze varkensvlees mogen eten en een meisje dat spullen in haar vagina stopt en haar moeder ziet een foto daarvan
Het redt vaak een huwelijk, mits men dat nog wilquote:Op zondag 2 april 2017 18:58 schreef possetje het volgende:
Ach kijk , je gaat niet met iemand trouwen ( lijkt mij ) omdat de persoon zo goed is in zweten en werken ofzo. maar je trouwt omdat je de persoon sexy vind of intressant, en dan kan het toch ook gebeuren dat een van de twee partners aan de ander vraagt of die een beetje mee wil helpen met iets omdat dei het gevoel heeft dat ze het zo niet trekt allemaal? Bijv een vrouw die de man vraagt om klein beetje hulp?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:25 schreef VAS het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/376599
Hij is verwijderd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:25 schreef VAS het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/376599
Misschien is dat het wel. Lijkt me enorm vermoeiend, kinderen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:19 schreef HRC2020 het volgende:
Zo met 2 jonge kinderen is het heel vermoeiend. Kan ik zo beamen na deze goede vrijdag.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel. Lijkt me enorm vermoeiend, kinderen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef BoneThugss het volgende:
Ik maakte daar 1 keer een GTWV. Gelijk ban. Wat een kutforum.
quote:
Zien hoe dom mensen denken ==quote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Niet omdat ik het vrouwelijk brein beter wil begrijpen, dat gaat me toch nooit lukken.
Maar omdat ik altijd moet lachen van hoe dom ze denken.
Niiice!quote:oh en nieuwe smileys![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Te lange OP, derhalve niet gelezen.
[..]
Zien hoe dom mensen denken ==
[..]
Niiice!![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 13:23 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Deze had ik ooit gemaakt, zoveel tijd in een troll.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/349865/1
Deze: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/362425quote:Op zondag 16 april 2017 15:10 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]![]()
Geef me meeeerrrr. Hoe verzin je dit überhaupt
xxx Ajacied020020quote:Op zondag 16 april 2017 15:23 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Deze: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/362425
Onaardige users trouwens, ze beschuldigen "mijn zoon" van pesten.
en ik bedenk ze door mee te lezen en dan zelf wat te bedenken
Ouder dan 11 menstrueert vanzelf.quote:Op maandag 3 april 2017 18:37 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Dit is toch ook een idioot topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/375315
Ga naar een dokter ipv Viva
Heerlijk hoe die vrouwen elkaar afkatten. Want hun manier is de beste manier.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef WatermeloenFOK het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/379073
Wat boeit het hoe laat andere mensen hun 10-jarigen naar bed gaan?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378457
Idem maar dan wat boeit het vanaf welke leeftijd andere ouders hun kids alleen thuis laten?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378065
Sinds wanneer is "ik ben klasgenootje van Puck en ik wil een Intertoys cadeaubon" een bevel, hoezo kan ze zonder viva er niet zelf vanaf wijken?
http://forum.viva.nl/forum/kinderen/buisjes/list_messages/378725
Waarom is dit wijf zo naïef en vertrouwt ze willekeurige gekken op internet meer dan een arts? Bij wie moet je nou advies vragen pffff
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378543
Uitgaande van dat de gemeente de baas is over die zwemdocenten moet ze toch daar contact mee leggen ipv een viva topic openen?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378083
Waarom vraagt ze dit viva ipv de lactatiedeskundige?
Dat, of gewoon een paar keer zelf gaan oefenen met haar kind.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef WatermeloenFOK het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378543
Uitgaande van dat de gemeente de baas is over die zwemdocenten moet ze toch daar contact mee leggen ipv een viva topic openen?
Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.quote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Af en toe als op fok niets te doen is, lees ik met veel plezier het viva forum.
Niet omdat ik het vrouwelijk brein beter wil begrijpen, dat gaat me toch nooit lukken.
Zo ook de vrouw in dit topic; http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/104175/0
Haar man (god waak over hem) werkt veertig uur per week. Brengt genoeg geld in het laatje zodat zijn vrouwmensch thuis kan blijven, beetje huishouden kan doen, kletsen met anita en anja en oja de kindjes kan verzorgen. Zo zie ik het graag. Maar dan komt het! Ze klaagt dat ze voor vier kinderen (heeft ze zelf voor gekozen) moet zorgen plus het huishouden moet doen. En haar man moet haar maar eens meer gaan helpen.
Hohohoho, meid je hebt daar veertig uur de tijd voor.
Volgens mij begrijpt ze niet dat als haar man veertig uur werkt dat er ook van haar verwacht wordt dat ze veertig uur per week in het huishouden steekt. Anders zoek je lekker een baan meid en besteedt je het lekker uit. Don't bite the hand that feeds you.
Groetjes, een man die graag huisman wil zijn....
oh en nieuwe smileys![]()
![]()
![]()
Ah we hebben een insider die weet wat voor baan de man in kwestie heeft. Wel een typische reactie voor een vivatut.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.
Als er onverhoeds een crisis uitbreekt op het werk, (koffieautomaat is stuk, de afdelingnerd is ziek, zodat niemand de computers kan herstellen), is hij niet verantwoordelijk en hoeft dus geen oplossing te bedenken.
Zijn vrouw thuis moet wel continue het hoofd bieden aan allerlei kleine en grote rampen.
Kind 1 is opeens doodziek, kind 2 is geschorst van school, kind 3 is van zijn fiets geflikkerd en heeft een gat in zijn kop, kind vier zit bij de politie vanwege vandalisme.
Ik noem expres maar wat ontzettend extreme gevallen. En dan wil ik de huishoudelijke rampen, zoals een kapotte stofzuiger of wasmachine niet eens noemen.
Ga er maar aan staan.
Maar hoe gaat dat, manlief komt thuis na een dag 'hard werken' en verwacht dan een liefdevol welkom, een goed glas cognac, rust in de tent én een driesterrenmaaltijd op zijn bordje.
voor kinderen zorgen die heel klein zijn is een taak van 24 uur per dag. Kweenie hoe oud die koters zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Zo ook de vrouw in dit topic; http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/104175/0
Haar man (god waak over hem) werkt veertig uur per week. Brengt genoeg geld in het laatje zodat zijn vrouwmensch thuis kan blijven, beetje huishouden kan doen, kletsen met anita en anja en oja de kindjes kan verzorgen. Zo zie ik het graag. Maar dan komt het! Ze klaagt dat ze voor vier kinderen (heeft ze zelf voor gekozen) moet zorgen plus het huishouden moet doen. En haar man moet haar maar eens meer gaan helpen.
Hohohoho, meid je hebt daar veertig uur de tijd voor.
Volgens mij begrijpt ze niet dat als haar man veertig uur werkt dat er ook van haar verwacht wordt dat ze veertig uur per week in het huishouden steekt. Anders zoek je lekker een baan meid en besteedt je het lekker uit. Don't bite the hand that feeds you.
Groetjes, een man die graag huisman wil zijn....
oh en nieuwe smileys![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.
Als er onverhoeds een crisis uitbreekt op het werk, (koffieautomaat is stuk, de afdelingnerd is ziek, zodat niemand de computers kan herstellen), is hij niet verantwoordelijk en hoeft dus geen oplossing te bedenken.
Zijn vrouw thuis moet wel continue het hoofd bieden aan allerlei kleine en grote rampen.
Kind 1 is opeens doodziek, kind 2 is geschorst van school, kind 3 is van zijn fiets geflikkerd en heeft een gat in zijn kop, kind vier zit bij de politie vanwege vandalisme.
Ik noem expres maar wat ontzettend extreme gevallen. En dan wil ik de huishoudelijke rampen, zoals een kapotte stofzuiger of wasmachine niet eens noemen.
Ga er maar aan staan.
Maar hoe gaat dat, manlief komt thuis na een dag 'hard werken' en verwacht dan een liefdevol welkom, een goed glas cognac, rust in de tent én een driesterrenmaaltijd op zijn bordje.
Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah we hebben een insider die weet wat voor baan de man in kwestie heeft. Wel een typische reactie voor een vivatut.
Overigens, ik vind jouw reactie typisch voor een macholul.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah we hebben een insider die weet wat voor baan de man in kwestie heeft. Wel een typische reactie voor een vivatut.
TriGgEreDquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?
Ook wel typisch dat er geen woord wordt verspild aan het leven van een vrouw die in haar eentje vier kinderen moet verzorgen, troosten, voeden, wegbrengen en weer ophalen, en tussendoor ook nog het huis poetsen, koken en proberen er goed uit te zien voor manlief.
Want anders gaat meneer vreemd en dat wordt dan ook weer goedgepraat door voetbalhangbuikjes zoals jij.
Flikker toch op stink feminist. Wedden dat jezelf geen 40 uur wil werken ipv je man. Je bent gewoon een luie zeug.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Overigens, ik vind jouw reactie typisch voor een macholul.
Ga eerst eens in je eentje voor vier kinderen zorgen plus het huishouden, dan piep je wel anders.
Of leg mij eens uit waarom mannen zoals jij altijd zo snerend moeten doen als een vrouw reageert over zaken waar jij geen zak verstand van hebt, maar wel direct je mening.
Heb jij ervaring met het verzorgen van kinderen? Heb jij ervaring met huishoudelijke problemen?
En kom niet aan met het fabeltje dat huisvrouwen de hele dag hun nagels zitten te lakken, naar de bioscoop gaan, en vervolgens met hun vriendinnen naar de bioscoop of restaurant gaan en dat dan boodschappen doen noemen. Dat doen alleen de liefjes van hele rijke mannen.
Niet de vrouw waar jij mee getrouwd bent.
Of de gemiddelde huisvrouw. Dat is hard werken. Ja ook nu nog. Ondanks al die uitvindingen zoals wasmachine of stofzuiger.
Deze vrouwen zitten niet om de haverklap op de bank met een sherry, nee deze vrouwen zweten en vloeken en zijn moe en humeurig.
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Flikker toch op stink feminist. Wedden dat jezelf geen 40 uur wil werken ipv je man. Je bent gewoon een luie zeug.
Dat wist ze voor ze er aan begon, dat is altijd zo'n zwak argument. Ik kan dat eerder geloven van iemand die 1 kind neemt en zich kapot schrikt van het werk wat er bij komt kijken dan bij iemand die 4 kinderen neemt en dan gaat zeiken over het werk wat er bij komt, dat wist je ook al toen je een tweede en derde kind nam.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga eerst eens in je eentje voor vier kinderen zorgen plus het huishouden, dan piep je wel anders.
Of leg mij eens uit waarom mannen zoals jij altijd zo snerend moeten doen als een vrouw reageert over zaken waar jij geen zak verstand van hebt, maar wel direct je mening.
Heb jij ervaring met het verzorgen van kinderen? Heb jij ervaring met huishoudelijke problemen?
En kom niet aan met het fabeltje dat huisvrouwen de hele dag hun nagels zitten te lakken, naar de bioscoop gaan, en vervolgens met hun vriendinnen naar de bioscoop of restaurant gaan en dat dan boodschappen doen noemen. Dat doen alleen de liefjes van hele rijke mannen.
Of de gemiddelde huisvrouw. Dat is hard werken. Ja ook nu nog. Ondanks al die uitvindingen zoals wasmachine of stofzuiger.
Deze vrouwen zitten niet om de haverklap op de bank met een sherry, nee deze vrouwen zweten en vloeken en zijn moe en humeurig.
Ik begrijp dit wel beste dame. Tijdens mijn studentenjaren heb ik één keer de vloer gestofzuigd en ik ben er nog ellendig van.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ondanks de grote slang had ik hem wel even mogen afstoffen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik begrijp dit wel beste dame. Tijdens mijn studentenjaren heb ik één keer de vloer gestofzuigd en ik ben er nog ellendig van.
Ja maar die deed dat vast omdat ze het wilde. Deze bankvarkens die doen het omdat ze nooit kunnen ontsnappen aan de allerlaagste baantjes in de maatschappij en hun enige manier om eigenwaarde te krijgen is door heel hard te roepen dat mannen geen besef hebben van wat ze wel niet heel de dag moeten doen dag in dat uit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Huisvrouwen![]()
Mijn moeder die haar carrière op pauze heeft gezet en er elke dag voor mij was. Nooit overblijven, elke dag lekker thuis met mijn moeder een boterham eten. Altijd een schoon huis, boodschappen, schone kleren en voldoende aandacht en liefde.![]()
![]()
En kijk wat er van je geworden is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Huisvrouwen![]()
Mijn moeder die haar carrière op pauze heeft gezet en er elke dag voor mij was. Nooit overblijven, elke dag lekker thuis met mijn moeder een boterham eten. Altijd een schoon huis, boodschappen, schone kleren en voldoende aandacht en liefde.![]()
![]()
Mijn moeder zat daar ook lange tijd aan vast en is een paar jaar geleden een studie begonnen en doet nu wat ze leuk vindt. Je kan daar altijd aan 'ontsnappen' met voldoende wilskracht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die deed dat vast omdat ze het wilde. Deze bankvarkens die doen het omdat ze nooit kunnen ontsnappen aan de allerlaagste baantjes in de maatschappij en hun enige manier om eigenwaarde te krijgen is door heel hard te roepen dat mannen geen besef hebben van wat ze wel niet heel de dag moeten doen dag in dat uit.
Zijn inderdaad bazen, maar ze moeten natuurlijk niet doen alsof het in de buurt komt van een fulltime baan. Een bammetje smeren voor je kind die tuseen de middag thuiskomt, huis schoonmaken en eten klaarmaken. Ik zou niet weten hoe je daarmee een hele dag weet te vullen. Huisvrouwen zelf ook niet, daarom is Viva, candycrush en Facebook zo populair. Geen verplichtingen, belangrijke deadlines, presentaties of evaluaties. Nee, lekker kindertjes verzorgen vanuit de comfort van je eigen huis. Meest relaxte "baan" die er is en daarom kiezen vrouwen daar graag voor. Want het zijn wel luie ambitieloze schepsel. Meestal dan, niet allemaal.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Huisvrouwen![]()
![]()
Ik doe fucking lang over schoonmaken hoor, weenie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn inderdaad bazen, maar ze moeten natuurlijk niet doen alsof het in de buurt komt van een fulltime baan. Een bammetje smeren voor je kind die tuseen de middag thuiskomt, huis schoonmaken en eten klaarmaken. Ik zou niet weten hoe je daarmee een hele dag weet te vullen. Huisvrouwen zelf ook niet, daarom is Viva, candycrush en Facebook zo populair. Geen verplichtingen, belangrijke deadlines, presentaties of evaluaties. Nee, lekker kindertjes verzorgen vanuit de comfort van je eigen huis. Meest relaxte "baan" die er is en daarom kiezen vrouwen daar graag voor. Want het zijn wel luie ambitieloze schepsel. Meestal dan, niet allemaal.
ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
het zit diep hequote:Op vrijdag 28 april 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?
Ook wel typisch dat er geen woord wordt verspild aan het leven van een vrouw die in haar eentje vier kinderen moet verzorgen, troosten, voeden, wegbrengen en weer ophalen, en tussendoor ook nog het huis poetsen, koken en proberen er goed uit te zien voor manlief.
Want anders gaat meneer vreemd en dat wordt dan ook weer goedgepraat door voetbalhangbuikjes zoals jij.
Het grote verschil is, dat een vrouw een jaartje of vijftien druk bezig is met het opvoeden van de kinderen en daarna het een stuk rustiger aan kan doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga er maar aan staan.
Ik ook. Dat is alleen vanwege luiheid. Maar in de regel kan je er wel snel klaar mee zijnquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik doe fucking lang over schoonmaken hoor, weenie.
Deze vanzelfsprekendheid
ik ben het ook met jou eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Flikker toch op stink feminist. Wedden dat jezelf geen 40 uur wil werken ipv je man. Je bent gewoon een luie zeug.
nou nou nou.. is het weer de tijd van de maand?quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.
En dat je daarom niet actief op zoek gaat naar een vrouw, want je mammie doet alles voor jou.
Zelfs als ze jou moet pijpen.
Perverse creep, dat is wat jij bent.
Schoonmaken moet iedereen, het volume waarin het moet gaat wel omhoog natuurlijk des te meer gezinsleden er zijn, maar als je thuis kan blijven omdat je iemand gek genoeg hebt gekregen om je lelijke lichaam te bevruchten dan heb je daar genoeg tijd voor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat alle snerende mannen zich hier verkijken op hoeveel werk het is om een huishouden te runnen
Aan de andere kant ben ik ook nog nooit huisvrouw geweest dus valt het wellicht allemaal mee.
ik ook. en 4 kinderen te geven zodat ze met haar luie reet thuis kan blijvenquote:
Je hebt nog nooit 40 uur gewerkt. Verwend nest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.
En dat je daarom niet actief op zoek gaat naar een vrouw, want je mammie doet alles voor jou.
Zo, er is er een geraakt zegquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
koekoekquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit 40 uur gewerkt. Verwend nest.Ik woon niet eens bij mijn moeder.
Ga nu maar snel naar de action samen met Anita en ria stink feminist.
"Huishouden te runnen", mijn Godquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat alle snerende mannen zich hier verkijken op hoeveel werk het is om een huishouden te runnen
Aan de andere kant ben ik ook nog nooit huisvrouw geweest en valt het wellicht allemaal mee.
hoezo het ging toch over feministen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:20 schreef Drug het volgende:
kunnenwe niet gewoon als mensen met elkaar omgaan?
Er zijn mensen die mensen met een penis niet respecteren, ik pik (haha) dat niet hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:20 schreef Drug het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:24 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn moeder ging vroeger op mijn vrije dag om 08.00 uur lopen stofzuigen.
Keihard dat ding tegen mijn slaapkamerdeur aanknallen
Dat is in 2010 uitgekomen, toen was jij al 35. Werd tijd of niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:24 schreef Oberkullie het volgende:
Kon ze de rest van de dag op de bank wordfeuten met Ria van de overkant
topic is uit 2011, heb je flink naar moeten zoekenquote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Herkenbaar. Mijn moeder heeft dan ook de huishoudschool gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:24 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn moeder ging vroeger op mijn vrije dag om 08.00 uur lopen stofzuigen.
Keihard dat ding tegen mijn slaapkamerdeur aanknallen
Mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:27 schreef NgInE het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn moeder heeft dan ook de huishoudschool gedaan.
Ze heeft er nog steeds spijt van. Achteraf wilde ze veel liever studeren voor een echt beroep.quote:
Mijn moeder wilde liever naar een technische school, maar mocht niet van haar vader. Nu ik uit huis ben moet ze kut baantjes doen voor minimum loon.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:29 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze heeft er nog steeds spijt van. Achteraf wilde ze veel liever studeren voor een echt beroep.
SHOTS FIREDquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:29 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze heeft er nog steeds spijt van. Achteraf wilde ze veel liever studeren voor een echt beroep.
Zo doen wij dat ook wel. Zij werkt 25 uur per week en runt het huishouden. Ik werk 40 uur per week, doe de boodschappen, haal de stofzuiger eens door het huis, zet een wasje aan en doe de financiën. De kinderen zijn haar pakkie-an.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Beetje helpen kan natuurlijk altijd.
Ik ben wel van mening dat als de één werkt, de ander de grotere klussen doet: de was, bedden verschonen, ramen zemen, poetsen, dat soort dingen. De kleinere klussen, afval naar buiten, beetje stofzuigen etc. moet je een beetje verdelen.
Dat zuigt echt ballen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde liever naar een technische school, maar mocht niet van haar vader. Nu ik uit huis ben moet ze kut baantjes doen voor minimum loon.
Oh, zo zegt ze het zelf ook gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga er maar aan staan.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga janken man stink feminist.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:02 schreef waterloosunset het volgende:
Schokkend deze reacties. Maar niet heel raar dat laagopgeleide jongetjes hun frustraties even kwijt moeten in een tijd waar weliswaar steeds meer prestigieuze beroepen worden overgenomen door vrouwen, maar waarin het nog steeds normaal is dat vrouwlief haar baan op moet zeggen zodat de man niet minder hoeft te gaan werken. Een man maakt die kinderen net zo goed, dat doet die vrouw niet alleen. Daaruit volgt dat beiden een verplichting hebben om voor de koters te zorgen en dat is een fulltimebaan als je geen gebruik maakt van kdv. En ik vind het absurd dat mannen zelfs al is het om te trollen zulke dingen zeggen.
Genoeg tegenargumenten te verzinnen waarom een vrouw vaker haar baan op zou zeggen/parttime gaat werken dat het niet eens de moeite is om dat hier neer te gaan schrijven.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:02 schreef waterloosunset het volgende:
Schokkend deze reacties. Maar niet heel raar dat laagopgeleide jongetjes hun frustraties even kwijt moeten in een tijd waar weliswaar steeds meer prestigieuze beroepen worden overgenomen door vrouwen, maar waarin het nog steeds normaal is dat vrouwlief haar baan op moet zeggen zodat de man niet minder hoeft te gaan werken. Een man maakt die kinderen net zo goed, dat doet die vrouw niet alleen. Daaruit volgt dat beiden een verplichting hebben om voor de koters te zorgen en dat is een fulltimebaan als je geen gebruik maakt van kdv. En ik vind het absurd dat mannen zelfs al is het om te trollen zulke dingen zeggen.
ik vind dat jij erg veel tijd hebt om zulke teksten te typen als huisvrouw zijnde. Had je het nite druk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:02 schreef waterloosunset het volgende:
Tegenargument 1: Vaak willen die luie wijven het gewoon graag zelfquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Genoeg tegenargumenten te verzinnen waarom een vrouw vaker haar baan op zou zeggen/parttime gaat werken dat het niet eens de moeite is om dat hier neer te gaan schrijven.
Tja...quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik vindt dat jjij erg veel tijd hebt om zulke teksten te typen als huisvrouw zijnde. Had je het nite druk?
hahahahahhaquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja...
Ik werk inmiddels een paar uur per week, was thuismoeder. Dat ik redelijk wat tijd om te fokken heb snap ik.
Wat ik wat minder snap zijn de klagende mannen hier, die volgens eigen zeggen zo'n fantastische en belangrijke baan hebben, maar niet veel minder op het internet rondhangen dan de gemiddelde muntthee moeder...
Doet mij vooral denken dat hun baan helemaal niet zo zwaar of belangrijk is. Van daaruit snap ik het hakken op vrouwen wel, want je zal toch wat moeten om jezelf nog het idee te geven dat je wat voorstelt.
Jij hebt wel tijd voor deze onzin?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja...
Ik werk inmiddels een paar uur per week, was thuismoeder. Dat ik redelijk wat tijd om te fokken heb snap ik.
Wat ik wat minder snap zijn de klagende mannen hier, die volgens eigen zeggen zo'n fantastische en belangrijke baan hebben, maar niet veel minder op het internet rondhangen dan de gemiddelde muntthee moeder...
Doet mij vooral denken dat hun baan helemaal niet zo zwaar of belangrijk is. Van daaruit snap ik het hakken op vrouwen wel, want je zal toch wat moeten om jezelf nog het idee te geven dat je wat voorstelt.
Dus als je een paar uur per week werkt heb je geen tijd om te fokken?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij hebt wel tijd voor deze onzin?Zegt al genoeg over je 'baan'.
Ik roep nergens dat ik het zo zwaar heb. Werk maar een paar uurtjes, heb een heerlijk prinsessen leventje. Dus ja, ik heb zat tijd voor deze onzin.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij hebt wel tijd voor deze onzin?Zegt al genoeg over je 'baan'.
Ik heb gewoon vakantie hoor. Hoe ik mijn vakantie indeel is niet jouw zaak.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik roep nergens dat ik het zo zwaar heb. Werk maar een paar uurtjes, heb een heerlijk prinsessen leventje. Dus ja, ik heb zat tijd voor deze onzin.
In tegenstelling tot de gemiddelde mopperman hier, die volgens eigen zeggen een zeer belangrijke full time job heeft en echt er niets meer naast kan doen. Maar wel de helft van de tijd op het internet rondhangt.
Wat oh wat klopt er niet aan dat plaatje?
Nope.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vakantie hoor. Hoe ik mijn vakantie indeel is niet jouw zaak.
Je moet maar eens kijken hoe rustig het hier normaal s'middags is.
Vrouwen hebben het altijd erg druk met hun buurvrouwen ipv hun kinderen.
Je zit op school ofzo? Ja dan begrijp ik je klacht, dan heb je namelijk echt een heel zwaar leven!!!! Tjonge jonge zeg...quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik ben geen huisvrouw, verre van, maar ik vind het niet oké om mijn medevrouwmensen zo te laten beledigen zonder enige reden. Dat je af en toe een absurd vivatopic ziet, betekent nog niet dat je alle vrouwen zo een beetje de grond in kan trappen alsof we in de negentiende eeuw leven ofzo.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik vind dat jij erg veel tijd hebt om zulke teksten te typen als huisvrouw zijnde. Had je het nite druk?
Deze user woont dan ook in een volksbuurtquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als je je fijner voelt door dat te denken, ga je gang.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Deze user woont dan ook in een volksbuurt
Ik had het over 6star6lord6, ter verduidelijking.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je je fijner voelt door dat te denken, ga je gang.
Het laat alleen wel op leuke wijze mijn punt zien...
In dat geval, foutje, sorry.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik had het over 6star6lord6, ter verduidelijking.
Die kneus weet niet eens wat vrouwen zijn...
Was dat nog maar zo. Dan had half dit topic klappen gekregen voor het tegenspreken van de superieure gender.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:15 schreef waterloosunset het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik ben geen huisvrouw, verre van, maar ik vind het niet oké om mijn medevrouwmensen zo te laten beledigen zonder enige reden. Dat je af en toe een absurd vivatopic ziet, betekent nog niet dat je alle vrouwen zo een beetje de grond in kan trappen alsof we in de negentiende eeuw leven ofzo.
Blijkbaar niet. Mannen mogen de meest gore dingen over vrouwen schrijven, als die haantjes eens lik op stuk krijgen reageren ze alsof ze echt op hun pinkeltje getrapt zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:20 schreef Drug het volgende:
Jij bent nog maagd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Deze user woont dan ook in een volksbuurt
Ja maar het verschil is dus dat mannen dit niet (of veel minder) als een roeping zien dan de (meeste) vrouwen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Mannen mogen de meest gore dingen over vrouwen schrijven, als die haantjes eens lik op stuk krijgen reageren ze alsof ze echt op hun pinkeltje getrapt zijn.
Als het allemaal zo makkelijk is, moeten deze 'mannen' maar eens een maandje ruilen met een moeder die 'niet werkt' maar lekker het huishouden doet.
Kunnen wij ook eens lachen.
Niemand ziet dit als een roeping, het was gewoon een paar honderd jaar lang de gewoonste zaak van de wereld dat de vrouw thuisbleef zodra ze getrouwd was.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is dus dat mannen dit niet (of veel minder) als een roeping zien dan de (meeste) vrouwen.
Dit zullen we dan maar onder de noemer feminisme plaatsen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niemand ziet dit als een roeping, het was gewoon een paar honderd jaar lang de gewoonste zaak van de wereld dat de vrouw thuisbleef zodra ze getrouwd was.
Mijn eigen moeder kreeg op haar trouwdag te horen dat de 'zaak' haar veel succes en geluk wenste met haar nieuwe loopbaan. Ze werd niet eens officieel ontslagen, dat was gewoon wettelijk verplicht om getrouwde vrouwen uit hun functie te zetten.
Want, zo redeneerde de maatschappij toen, het is het mooiste wat de vrouw kan doen; zorgen voor haar man.
Je moet de vivablaadjes van die tijd maar eens nalezen. Vrouwen die klaagden dat hun man vreemdging, kregen het vriendelijke advies de eer aan zichzelf te houden en zich vooral niet te laten kennen. Nee, ze moesten nog liever en nog verzorgender worden, dan zou de man vanzelf wel terugkeren.
Niks mis met het feminisme. Als het aan mannetjes zoals jij zou moeten liggen, zou de Nederlandse vrouw nu nog geen stemrecht of recht op betaald werk na haar trouwdag hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit zullen we dan maar onder de noemer feminisme plaatsen.
Je moet me geen meningen in de mond leggen. Vrouwen mogen van mij net zoveel rechten als een man hebben. Echter, als het aan komt op de verzorging van kinderen en verdeling van huishouden zie ik daar voor een moeder een grotere rol dan de vader.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks mis met het feminisme. Als het aan mannetjes zoals jij zou moeten liggen, zou de Nederlandse vrouw nu nog geen stemrecht of recht op betaald werk na haar trouwdag hebben.
quote:Op maandag 3 april 2017 18:19 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Het zijn meestal dit soort topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/218272
Echt triest dat voor dit soort alledaagse dingen al topics gemaakt worden. En dan niet door een persoon maar echt elke week weer iemand anders omdat diegene niet zelf iets kan bedenken als popcorn of chips
quote:Ze zijn het blijst met een zakje chips denk ik. Frietdingetjes vind ik meer iets voor het kdv.
En hoe komt dat, denk je? Mannen kunnen ook heel goed een luier verschonen, melk opwarmen, stofzuigen, was sorteren, koken, enz.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je moet me geen meningen in de mond leggen. Vrouwen mogen van mij net zoveel rechten als een man hebben. Echter, als het aan komt op de verzorging van kinderen en verdeling van huishouden zie ik daar voor een moeder een grotere rol dan de vader.
Als ik chicks zoals jou hoor praten dan heb ik eerder het idee dat we erop achteruit zijn gegaan. Waarom zou je stemmen als huismoeder? Je hebt toch geen reet te maken met de maatschappij. Enige wat voor jou van belang is dat je man tevreden isquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks mis met het feminisme. Als het aan mannetjes zoals jij zou moeten liggen, zou de Nederlandse vrouw nu nog geen stemrecht of recht op betaald werk na haar trouwdag hebben.
Aldus de zolderkamerautist. Die waarschijnlijk nog bij mammie thuiswoont.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik chicks zoals jou hoor praten dan heb ik eerder het idee dat we erop achteruit zijn gegaan. Waarom zou je stemmen als huismoeder? Je hebt toch geen reet te maken met de maatschappij. Enige wat voor jou van belang is dat je man tevreden is
Als vrouwen net zoveel rechten hebben dan is de keuze om huismoeder te worden toch echt hun eigen keuze.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En hoe komt dat, denk je? Mannen kunnen ook heel goed een luier verschonen, melk opwarmen, stofzuigen, was sorteren, koken, enz.
Een huishouding wordt normaliter door twee volwassenen gerund, waarom moet de vrouw het leeuwendeel hiervan op haar nek nemen? Jij eet toch ook mee, dan kun je ook helpen met de afwas. Jouw kleren worden niet vanzelf schoon, draai dan ook eens een was.
Ook jouw woordgebruik: 'Vrouwen mogen net zoveel...." zegt eigenlijk alles over jouw mentaliteit. Net als een collega van mij, die zichzelf o zo geëmancipeerd vond omdat zijn vrouw 'mocht gaan werken van hem'. Net of hij dat uitmaakte wat haar rechten zijn.
Vrouwen hebben net zoveel rechten...,
Is vast omdat het zo zwaar is en ze je dat niet aan wil doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef Questular het volgende:
Ik wil best huisvader zijn, alleen trapt mn vriendin daar niet in.
Iedereen die een andere mening heeft dan jij doe je af als zolderautist die nog bij mammie woont.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Aldus de zolderkamerautist. Die waarschijnlijk nog bij mammie thuiswoont.
Je bent tot het salafisme bekeerd?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik chicks zoals jou hoor praten dan heb ik eerder het idee dat we erop achteruit zijn gegaan. Waarom zou je stemmen als huismoeder? Je hebt toch geen reet te maken met de maatschappij. Enige wat voor jou van belang is dat je man tevreden is
oh ja, het VMBO heeft nu ook vrijquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens een andere pizza. Maar salami vind ik wel het lekkerst jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent tot het salafisme bekeerd?
Rundersalami dan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens een andere pizza. Maar salami vind ik wel het lekkerst ja
Hoezo, financieel afhankelijk? Je voert toch samen de huishouding? Of werkt die man alleen voor zichzelf?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen die een andere mening heeft dan jij doe je af als zolderautist die nog bij mammie woont.
Wat is trouwens het verschil tussen iemand die nog bij zijn moeder woont en iemand die vervolgens financieel afhankelijk wordt van haar echtgenoot? Als huisvrouw heb je nauwelijks een onafhankelijk bestaan. Je zuigt de maatschappij leeg aan subsidies en rooft het salaris van echtgenoot iedere maand leeg. Nee, dat is een bestaan waar je trots op kan zijn. Je bent een parasiet
KLB / [KLB SC] battle royale utrecht cs perron 8 18:15quote:
Fucking poepfontein haal wegquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] battle royale utrecht cs perron 8 18:15
Mag ik jou een topic aanraden lieve vriend?
Trouwens, heb jij de reacties op mijn berichten gelezen? Daar lusten de honden geen brood van.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen die een andere mening heeft dan jij doe je af als zolderautist die nog bij mammie woont.
Wat is trouwens het verschil tussen iemand die nog bij zijn moeder woont en iemand die vervolgens financieel afhankelijk wordt van haar echtgenoot? Als huisvrouw heb je nauwelijks een onafhankelijk bestaan. Je zuigt de maatschappij leeg aan subsidies en rooft het salaris van echtgenoot iedere maand leeg. Nee, dat is een bestaan waar je trots op kan zijn. Je bent een parasiet
HEY IK VERDEDIGDE HUISVROUWEN WAAROM QUOTE JE MIJ NIET JOH BEN JE ALLEEN MAAR UIT OP CONFLICT VIEZE KUTquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij de reacties op mijn berichten gelezen? Daar lusten de honden geen brood van.
Waarschijnlijk zijn dat allemaal achtergebleven puberale mannetjes, die slechts hier een beetje succes hebben met hun oubollige uitspraken.
8 vd 10 vrouwen werken maar parttime, willen na werktijd niet bereikbaar zijn, werken veelal in de sociale hulpverlening (wat ook al minder verdient). En al die Kanker-feministen maar klagen dat mannen per uur meer inkomen ontvangenquote:Op zondag 2 april 2017 23:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze geven die kinderen te eten van het geld dat de man verdient. Als je daar al credits voor moet geven. Als het nou 10.000 jaar geleden was en ze in hun berenvel achter een mamoet gingen voor een homp vlees dan hadden ze een punt gehad. Maar ook dat lieten ze over aan de mannen.
Luie wezens
Komt omdat ze een saai leven en haar man niet durft tegen te spreken heeft dus hier zoekt ze sensatie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HEY IK VERDEDIGDE HUISVROUWEN WAAROM QUOTE JE MIJ NIET JOH BEN JE ALLEEN MAAR UIT OP CONFLICT VIEZE KUT
Ik had het niet tegen jou, leeswonder.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HEY IK VERDEDIGDE HUISVROUWEN WAAROM QUOTE JE MIJ NIET JOH BEN JE ALLEEN MAAR UIT OP CONFLICT VIEZE KUT
Je bent toch ook financieel afhankelijk? Wat nou als jij als huismoedertje alleen achterblijft? Waar haal je dan het geld vandaan? Enige verschil is dat je het dan niet meer krijgt van je echtgenoot, maar dan ren je gelijk naar het UWV.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo, financieel afhankelijk? Je voert toch samen de huishouding? Of werkt die man alleen voor zichzelf?
Allemaal de schuld van Aretha Franklin.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen, maar die zitten doorgaans niet op Viva. Ik heb wel respect voor vrouwen die werk en kinderen combineren. Maar luie uitvreters die thuiszitten en respect eisen? Nah
Ze hebben kinderen gebaard, en ze zorgen voor die kinderen, brengen en halen ze van school, bezoeken ouderavonden, koken, wassen, strijken, halen de dagelijkse boodschappen in huis, zorgen voor een opgeruimd huis, doen allerlei kleine klusjes in en rond het huis, kortom ze zijn geen van allen zoals Peggy Bundy.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent toch ook financieel afhankelijk? Wat nou als jij als huismoedertje alleen achterblijft? Waar haal je dan het geld vandaan? Enige verschil is dat je het dan niet meer krijgt van je echtgenoot, maar dan ren je gelijk naar het UWV.
Je zou kunnen zeggen dat je als huisvrouw altijd wel gegarandeerd geld ontvangt. Of het nou is omdat er altijd wel een gewillige vent is of het UWV, maar verdienen die je het nooit.
Er zijn wel uitzonderingen, maar die zitten doorgaans niet op Viva. Ik heb wel respect voor vrouwen die werk en kinderen combineren. Maar luie uitvreters die thuiszitten en respect eisen? Nah
Dan zullen we het maar niet hebben over die kloteklappers van een of ander voetbalprogramma, waar een stel uitgebluste ouwe lullen om elkaars flauwe grappen zitten te schateren als een stel pubermeisjes.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef Tamabralski het volgende:
Ook zo'n luie maar toch rijke snol, Eva Jinek.
Werkt ook maar part-time. Uur in de makeup, uur doorspreken met redactie hoe ze gasten moeten framen, uurtje showtime, dan naar huis. En toch meer dan de Balkenende norm
Je weet alles zo op te dreunen alsof het lijkt dat het super veel werk is. Dat kan je allemaal in 2 uur tijd doen, de rest zijn incidentele bezigheden. Daar heb je dan 8 uur de tijd voor, maar als je ieder huishoudelijk klusje afwisselt met candycrush en facebook maak je zo een hele dag wel vol.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ze hebben kinderen gebaard, en ze zorgen voor die kinderen, brengen en halen ze van school, bezoeken ouderavonden, koken, wassen, strijken, halen de dagelijkse boodschappen in huis, zorgen voor een opgeruimd huis, doen allerlei kleine klusjes in en rond het huis, kortom ze zijn geen van allen zoals Peggy Bundy.
Wat doen die mannen als ze vakantie hebben? Ze spelen de leuke papa, zijn actief bezig met de kids, maar laten het opvoeden (waarbij je heel vaak de nietleuke ouder moet zijn, verbieden, straffen enz.) aan vrouwlief over.
De meeste mannen dragen bij in het huishouden door hun voeten op te tillen als hun vrouw rond hun stoel stofzuigt.
Of ze brengen eens een bordje naar de keuken.
Je vergeet dat het huishouden niet altijd te plannen is. Soms worden er kinderen ziek, hebben trammelant op school, gaat de wasmachine kapot enz.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je weet alles zo op te dreunen alsof het lijkt dat het super veel werk is. Dat kan je allemaal in 2 uur tijd doen, de rest zijn incidentele bezigheden. Daar heb je dan 8 uur de tijd voor, maar als je ieder huishoudelijk klusje afwisselt met candycrush en facebook maak je zo een hele dag wel vol.
Ik zei toch ook dat je mij NIET hebt gequote. Leeswonder.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, leeswonder.
Lekker generaliserend allemaal.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je vergeet dat het huishouden niet altijd te plannen is. Soms worden er kinderen ziek, hebben trammelant op school, gaat de wasmachine kapot enz.
Op het 'werk' kan je dat beter opvangen dan thuis. Of dat werk blijft gewoon liggen.
Je zei niks, je gebruikte caps, dus je schreeuwde maar wat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat je mij NIET hebt gequote. Leeswonder.
Ik stond je toch bij lieve damequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je zei niks, je gebruikte caps, dus je schreeuwde maar wat.
Reageer dan niet, aangezien je toch niks te melden hebt.
Huismoeder ben je 24 uur per dag, 7 dagen in de week.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lekker generaliserend allemaal.
Als ik in de zomer even geen zin heb om te werken en ik ga een uur op kosten van de baas in het zonnetje zitten met een pilsje erbij dan heb ik denk ik best een probleem.
Ik ben niet jaloers op de huisvrouw die dat wel kan, maar je moet niet doen alsof huismoeder een zwaarder beroep is dan een fulltime-baan.
Waarmee je dus impliceert dat mannen die full-time werken echt 0,0 doen buiten hun baan. Bij de ouderavonden van mijn kinderen zie ik net zoveel mannen als vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Huismoeder ben je 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
En, zo blijkt maar weer, zwaar ondergewaardeerd. Want iedereen kan dat doen, volgens de experts dan.
Als het buitenshuis werken zo zwaar is, waarom gaan dan niet meer mannen thuis lekker de huismoeder spelen en laten ze vrouw de kost verdienen?
Omdat je dat doorgaans niet zomaar in je eentje kan bepalen en je als man al snel als lui wordt gezien, als je niet buitenshuis werkt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En, zo blijkt maar weer, zwaar ondergewaardeerd. Want iedereen kan dat doen, volgens de experts dan.
Als het buitenshuis werken zo zwaar is, waarom gaan dan niet meer mannen thuis lekker de huismoeder spelen en laten ze vrouw de kost verdienen?
Ouder/partnerschap betekent dat je het samen doet. Zonder kinderen zijn het vaak tweeverdieners. Met kinderen blijft de vrouw vaak thuis voor de kinderen zorgen en dan is het logisch dat ze ook het grootste gedeelte van het huishouden doet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarmee je dus impliceert dat mannen die full-time werken echt 0,0 doen buiten hun baan. Bij de ouderavonden van mijn kinderen zie ik net zoveel mannen als vrouwen hoor.
Aan de andere kant stopt mijn baan ook niet bij die 40 uur die ik op de zaak ben. Mijn vaderschap stopt ook niet als ik op de zaak ben.
Je generaliseert maar een eind raak
Maar je vindt het ook geen probleem als je werk 's nachts belt, of in het weekend?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lekker generaliserend allemaal.
Als ik in de zomer even geen zin heb om te werken en ik ga een uur op kosten van de baas in het zonnetje zitten met een pilsje erbij dan heb ik denk ik best een probleem.
Ik ben niet jaloers op de huisvrouw die dat wel kan, maar je moet niet doen alsof huismoeder een zwaarder beroep is dan een fulltime-baan.
Ik weet waar je naar toe wil. Maar als mijn kinderen 's nachts ziek zijn of in bed hebben gescheten ga ik er net zo goed uit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Maar je vindt het ook geen probleem als je werk 's nachts belt, of in het weekend?
Want je vrouw is geen fulltime moeder, begrijp ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet waar je naar toe wil. Maar als mijn kinderen 's nachts ziek zijn of in bed hebben gescheten ga ik er net zo goed uit.
En ik ben geen fulltime vader?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:49 schreef agter het volgende:
[..]
Want je vrouw is geen fulltime moeder, begrijp ik.
Als jij werkt ben je idd geen fulltime vader. Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En ik ben geen fulltime vader?
Wat is dat nou weer voor onzin.
Ze snappen het niet helemaal volgens mij.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En ik ben geen fulltime vader?
Wat is dat nou weer voor onzin.
Zowel ik als mijn vriendin zijn blijven werken na de geboorte van onze zoon. Zijn we dan beide alleen buiten kantooruren vader en moeder?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:51 schreef agter het volgende:
[..]
Als jij werkt ben je idd geen fulltime vader. Dat klopt.
Nee, zoveel was me ook wel duidelijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Ze snappen het niet helemaal volgens mij.
Wie zorgt er voor het kind dan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Zowel ik als mijn vriendin zijn blijven werken na de geboorte van onze zoon. Zijn we dan beide alleen buiten kantooruren vader en moeder?
echt he.. ohh vrouwen. Dit soort onzin is nu precies waarom ze het huishouden zo zwaar vinden.quote:
omdat strijken voor wijven isquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
ben jij Kuzu? of is je schoenmaat hoger dan je IQ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:51 schreef agter het volgende:
[..]
Als jij werkt ben je idd geen fulltime vader. Dat klopt.
Als jij mijn man zou zijn, had ik jou dit heel gauw afgeleerd. Of je moet het geen probleem vinden rond te lopen in kleding met grote strijkijzervormige schroeivlekken.quote:
Als jij mijn vrouw zou zijn, had je niet zo'n grote bakkesquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als jij mijn man zou zijn, had ik jou dit heel gauw afgeleerd. Of je moet het geen probleem vinden rond te lopen in kleding met grote strijkijzervormige schroeivlekken.
Hup, gauw naar viva jij trollquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als jij mijn man zou zijn, had ik jou dit heel gauw afgeleerd. Of je moet het geen probleem vinden rond te lopen in kleding met grote strijkijzervormige schroeivlekken.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als jij mijn vrouw zou zijn, had je niet zo'n grote bakkes
quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Niemand, we zetten een bakje water en voer neer.....
Ja of het moet zijn dat je van riemstrepen op je rug houdtquote:
Goh, stoere mannen. Tenminste, stoer achter hun toetsenbordje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja of het moet zijn dat je van riemstrepen op je rug houdt
Ongesteldquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goh, stoere mannen. Tenminste, stoer achter hun toetsenbordje.
Weet je nou nog niet dat mannen met een grote bek in de kroeg of op het werk, thuis he-le-maal niks in te brengen hebben?
Ook mannen zonder grote bek hebben weinig te vertellen. Maar jij lijkt me echter een verstokte vrijgezel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat mannen met een grote bek in de kroeg of op het werk, thuis he-le-maal niks in te brengen hebben?
Dat laten we de dames graag denken ja. Anders zijn ze de hele maand door zuurquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, knullie. Hij is braaf hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat laten we de dames graag denken ja. Anders zijn ze de hele maand door zuur
haha madquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, knullie. Hij is braaf hoor.
Net zoals negers en nichtenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:13 schreef Pensylvania het volgende:
waarom zijn vrouwen altijd zo snel getriggered. minderwaardigheidscomplexjes
Wie is hier snel getriggerd? Een keer tegen de mening van een mannetje ingaan en je wordt meteen weggehoond, bedreigd, belachelijk gemaakt enz.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:13 schreef Pensylvania het volgende:
Verscheidene users die op één vrouw duiken, na wat tegenspraak en zij is triggered.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:13 schreef Pensylvania het volgende:
En nu snel de keuken in.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie is hier snel getriggerd? Een keer tegen de mening van een mannetje ingaan en je wordt meteen weggehoond, bedreigd, belachelijk gemaakt enz.
Altijd wel komisch om te zien hoe deze moderne knullies beginnen te schuimbekken zodra er een vrouw met een eigen mening opstaat.
Alweer fout! Ik heb lang haar. Geen bril. Gek doen, ja soms maar nooit hier. Op FOK ben ik altijd heel serieus.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Kort pittig kapsel, kek brilletje en lekker gek doen.
Ah een radicale sjw.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:18 schreef Drug het volgende:
als mannen een dag in de schoenen van de gemiddelde vrouw konden lopen, zouden ze nooit meer durven praten, zouden ze hen op handen dragen. maar helaas hebben meeste mannen geen nederigheid en halen ze voldoening uit het neerhalen en onderdrukken van vrouwen. en dan janken dat vrouwen inferieur zijn
een grote grap, zulke mannen. de wereld is beter af zonder. van mij mag de doodstraf op misogynie.
zo eentje die nog nooit gewerkt heeft en de hele dag door drugs gebruiktquote:
Maar andersom vindt je wel ok?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:18 schreef Drug het volgende:
als mannen een dag in de schoenen van de gemiddelde vrouw konden lopen, zouden ze nooit meer durven praten, zouden ze hen op handen dragen. maar helaas hebben meeste mannen geen nederigheid en halen ze voldoening uit het neerhalen en onderdrukken van vrouwen. en dan janken dat vrouwen inferieur zijn
een grote grap, zulke mannen. de wereld is beter af zonder. van mij mag de doodstraf op misogynie.
Een dag in haar schoenen lopen zou een makkie zijn. Als zij een dag in mijn schoenen zou lopen zou ze blij zijn dat ze een vrouw is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:18 schreef Drug het volgende:
En in een krakerspand woont.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zo eentje die nog nooit gewerkt heeft en de hele dag door drugs gebruikt
Dat klopt, 1x in de 5 jaar gaat de wasmachine kapot en 2x per jaar heb je een kind 2 dagen ziek thuis. De horror. Daarnaast ook nog stofzuigen, boodschappen doen, koken en de wasdraaien. Waar haal je de tijd toch in godsnaam vandaanquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je vergeet dat het huishouden niet altijd te plannen is. Soms worden er kinderen ziek, hebben trammelant op school, gaat de wasmachine kapot enz.
Op het 'werk' kan je dat beter opvangen dan thuis. Of dat werk blijft gewoon liggen.
Projecteer je nu je eigen miserabele leventje?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet ok, maar komt volgens mij veel minder voor en heeft sowieso veel minder impact op society. en kan me goed voorstellen dat na eeuwen - wat zeg ik, millennia - er in sommige vrouwen een mate van afkeer is ontstaan. het is nu aan de man om die balans te herstellen en vrouwen niet langer als inferieur te behandelen. maar om eerlijk te zijn heb ik er 1000x meer vertrouwen in dat het "andersom" wat jij benoemt ophoudt zodra mannen normaal doen, dan dat ik erin vertrouw dat mannen ooit normaal zullen doen. mannen (even generaliserend) willen hun privilieges helemaal niet afstaan, ze willen geen gelijkheidquote:
hoe heet de imam van wie je dit hebt geleerd?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt, 1x in de 5 jaar gaat de wasmachine kapot en 2x per jaar heb je een kind 2 dagen ziek thuis. De horror. Daarnaast ook nog stofzuigen, boodschappen doen, koken en de wasdraaien. Waar haal je de tijd toch in godsnaam vandaan
Kijk, dat dit voor vrouwen veel werk is allemaal snap ik wel. Fysiek zwak, kunnen verder weinig, maar hebben desondanks een prominente rol in de samenleving vanwege 1 reden en enkel 1 reden: de plezierdoos. Denk dat weg en er blijft niks over. Maar dat er vrouwen zijn die oprecht denken meer voor te stellen dan diezelfde plezierdoos? Dat gaat er bij mij niet in. Vanuit het menselijk oogpunt achten we ze gelijkwaardig, maar vrouwen zijn dat natuurlijk niet. Een economie kan niet draaien op parttime papierschuivers en thuisblijvers.
Emancipatie; vrouwen willen meer als mannen zijn en als bijgevolg worden mannen steeds vaker in de rol van vrouw geduwd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt, 1x in de 5 jaar gaat de wasmachine kapot en 2x per jaar heb je een kind 2 dagen ziek thuis. De horror. Daarnaast ook nog stofzuigen, boodschappen doen, koken en de wasdraaien. Waar haal je de tijd toch in godsnaam vandaan
Kijk, dat dit voor vrouwen veel werk is allemaal snap ik wel. Fysiek zwak, kunnen verder weinig, maar hebben desondanks een prominente rol in de samenleving vanwege 1 reden en enkel 1 reden: de plezierdoos. Denk dat weg en er blijft niks over. Maar dat er vrouwen zijn die oprecht denken meer voor te stellen dan diezelfde plezierdoos? Dat gaat er bij mij niet in. Vanuit het menselijk oogpunt achten we ze gelijkwaardig, maar vrouwen zijn dat natuurlijk niet. Een economie kan niet draaien op parttime papierschuivers en thuisblijvers.
i wishquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
medelijden met je, bang onzeker klein jongetje ben je zeg. wie heeft jou pijn gedaan in je jeugd? je moeder? je juffrouw? je eerste vriendinnetje? heel tragisch dit. wens je beterschapquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In een hotel, wat dan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jij ook weer?
ja sterk dit, vrouwen verdedigen ten koste van moslimsquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe heet de imam van wie je dit hebt geleerd?
Ja, daar is het fout gegaan. Door ze het idee te geven dat ze meer zijn dan alleen een broedmachine met een kutje hebben ze inmiddels allemaal een mening. Er is helemaal niets mis met de traditionele rolverdeling. In het dierenrijk gaat het ook zo, maar daar kennen de vrouwen wel hun plaats. Bij ons helaas niet meer en zie wat je dan krijgt...quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Emancipatie; vrouwen willen meer als mannen zijn en als bijgevolg worden mannen steeds vaker in de rol van vrouw geduwd.
Jij wil gelijkheid, ik opteer voor een rolverdeling.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:24 schreef Drug het volgende:
[..]
niet ok, maar komt volgens mij veel minder voor en heeft sowieso veel minder impact op society. en kan me goed voorstellen dat na eeuwen - wat zeg ik, millennia - er in sommige vrouwen een mate van afkeer is ontstaan. het is nu aan de man om die balans te herstellen en vrouwen niet langer als inferieur te behandelen. maar om eerlijk te zijn heb ik er 1000x meer vertrouwen in dat het "andersom" wat jij benoemt ophoudt zodra mannen normaal doen, dan dat ik erin vertrouw dat mannen ooit normaal zullen doen. mannen (even generaliserend) willen hun privilieges helemaal niet afstaan, ze willen geen gelijkheid
Oke rustig opa, 1890 belde.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel frappant hoe de anti-islam roepers net zo denken over vrouwen als de gemiddelde orthodoxe haatbaard.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sterk dit, vrouwen verdedigen ten koste van moslims
o, je verkeert in de waan dat jij het recht vrouwen een rol toe te kennen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij wil gelijkheid, ik opteer voor een rolverdeling.
In onze natuur zit dat zo ingebakken.
Want ik geef ook echt een neuk wat Mo vindt van vrouwen en hoe ze hun behandelen in de zandbakquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel frappant hoe de anti-islam roepers net zo denken over vrouwen als de gemiddelde orthodoxe haatbaard.
die nuancering mistte ik ffquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel frappant hoe de anti-islam roepers net zo denken over vrouwen als de gemiddelde orthodoxe haatbaard.
Je weet niet wat een republikein/ conservatief is?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrouwenmagneetjequote:Op vrijdag 28 april 2017 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Want ik geef ook echt een neuk wat Mo vindt van vrouwen en hoe ze hun behandelen in de zandbak. If anything is dat het enige wat ze wel bij het juiste eind hebben
En dit uit de mond van iemand die D66 stemt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je weet niet wat een republikein/ conservatief is?
Ik vraag alleen of je weet wat republikeinen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit uit de mond van iemand die D66 stemt?
het zit je dwars he? Aan alles wat je hier neer plompt zit er bij jou wel mee dwars volgens mij.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Projecteer je nu je eigen miserabele leventje?
Stakkertje toch...
Goede reactie weer vogeltjesdansquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:30 schreef Drug het volgende:
[..]
o, je verkeert in de waan dat jij het recht vrouwen een rol toe te kennen?
haha wat ben je dom
Dat ligt eraan... Ierse? Amerikaanse? Nederlandse?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of je weet wat republikeinen zijn.
itt jouquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die grap was ook populair in 1890
Wat kortzichtig weer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weer wat geleerd... voor republikeinen/conservatieven zijn vrouwen minderwaardige broedmachines.
Wat fijn dat zij voor onze Westerse beschaving vechten.
Ik heb daar nog een mooie en informatieve video over gezien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weer wat geleerd... voor republikeinen/conservatieven zijn vrouwen minderwaardige broedmachines.
Wat fijn dat zij voor onze Westerse beschaving vechten.
Over het algemeen zijn ze gelijk maar Amerikaans natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Ierse? Amerikaanse? Nederlandse?
Ik geloof je meteen dat die hordes vrouwen je aanbidden, juist omdat je ze minderwaardige schepsels vindt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat heeft het 1 te maken met het ander?...
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat kortzichtig weer.
Ze zijn ook verantwoordelijk voor koken en huishouden
Maar je vraagt je nooit eens af hoe dat zou komen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we eerlijk zijn... op Fok hebben deze machos een grote waffel, maar we weten allemaal dat ze thuis door het kattenluikje naar binnen gaan.. Als er al een vrouw des huizes is.
Aha. De GOP dus, die voor 80% uit evangelische christenen bestaat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze gelijk maar Amerikaans natuurlijk.
gebruik je nog weleens psychedelica? je zou eens moeten doen en dan je uitspraken en gedachten van nu overpeinzenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze gelijk maar Amerikaans natuurlijk.
Wat zou komen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar je vraagt je nooit eens af hoe dat zou komen?
Ja laatste keer 2cbquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:39 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik je nog weleens psychedelica? je zou eens moeten doen en dan je uitspraken en gedachten van nu overpeinzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |