quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:24 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn moeder ging vroeger op mijn vrije dag om 08.00 uur lopen stofzuigen.
Keihard dat ding tegen mijn slaapkamerdeur aanknallen
Dat is in 2010 uitgekomen, toen was jij al 35. Werd tijd of niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:24 schreef Oberkullie het volgende:
Kon ze de rest van de dag op de bank wordfeuten met Ria van de overkant
topic is uit 2011, heb je flink naar moeten zoekenquote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Af en toe als op fok niets te doen is, lees ik met veel plezier het viva forum.
Niet omdat ik het vrouwelijk brein beter wil begrijpen, dat gaat me toch nooit lukken.
Maar omdat ik altijd moet lachen van hoe dom ze denken.
Zo ook de vrouw in dit topic; http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/104175/0
Herkenbaar. Mijn moeder heeft dan ook de huishoudschool gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:24 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn moeder ging vroeger op mijn vrije dag om 08.00 uur lopen stofzuigen.
Keihard dat ding tegen mijn slaapkamerdeur aanknallen
Mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:27 schreef NgInE het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn moeder heeft dan ook de huishoudschool gedaan.
Ze heeft er nog steeds spijt van. Achteraf wilde ze veel liever studeren voor een echt beroep.quote:
Mijn moeder wilde liever naar een technische school, maar mocht niet van haar vader. Nu ik uit huis ben moet ze kut baantjes doen voor minimum loon.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:29 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze heeft er nog steeds spijt van. Achteraf wilde ze veel liever studeren voor een echt beroep.
SHOTS FIREDquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:29 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze heeft er nog steeds spijt van. Achteraf wilde ze veel liever studeren voor een echt beroep.
Zo doen wij dat ook wel. Zij werkt 25 uur per week en runt het huishouden. Ik werk 40 uur per week, doe de boodschappen, haal de stofzuiger eens door het huis, zet een wasje aan en doe de financiën. De kinderen zijn haar pakkie-an.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Beetje helpen kan natuurlijk altijd.
Ik ben wel van mening dat als de één werkt, de ander de grotere klussen doet: de was, bedden verschonen, ramen zemen, poetsen, dat soort dingen. De kleinere klussen, afval naar buiten, beetje stofzuigen etc. moet je een beetje verdelen.
Dat zuigt echt ballen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde liever naar een technische school, maar mocht niet van haar vader. Nu ik uit huis ben moet ze kut baantjes doen voor minimum loon.
Oh, zo zegt ze het zelf ook gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.
Als er onverhoeds een crisis uitbreekt op het werk, (koffieautomaat is stuk, de afdelingnerd is ziek, zodat niemand de computers kan herstellen), is hij niet verantwoordelijk en hoeft dus geen oplossing te bedenken.
Zijn vrouw thuis moet wel continue het hoofd bieden aan allerlei kleine en grote rampen.
Kind 1 is opeens doodziek, kind 2 is geschorst van school, kind 3 is van zijn fiets geflikkerd en heeft een gat in zijn kop, kind vier zit bij de politie vanwege vandalisme.
Ik noem expres maar wat ontzettend extreme gevallen. En dan wil ik de huishoudelijke rampen, zoals een kapotte stofzuiger of wasmachine niet eens noemen.
Ga er maar aan staan.
Maar hoe gaat dat, manlief komt thuis na een dag 'hard werken' en verwacht dan een liefdevol welkom, een goed glas cognac, rust in de tent én een driesterrenmaaltijd op zijn bordje.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?
Ook wel typisch dat er geen woord wordt verspild aan het leven van een vrouw die in haar eentje vier kinderen moet verzorgen, troosten, voeden, wegbrengen en weer ophalen, en tussendoor ook nog het huis poetsen, koken en proberen er goed uit te zien voor manlief.
Want anders gaat meneer vreemd en dat wordt dan ook weer goedgepraat door voetbalhangbuikjes zoals jij.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Overigens, ik vind jouw reactie typisch voor een macholul.
Ga eerst eens in je eentje voor vier kinderen zorgen plus het huishouden, dan piep je wel anders.
Of leg mij eens uit waarom mannen zoals jij altijd zo snerend moeten doen als een vrouw reageert over zaken waar jij geen zak verstand van hebt, maar wel direct je mening.
Heb jij ervaring met het verzorgen van kinderen? Heb jij ervaring met huishoudelijke problemen?
En kom niet aan met het fabeltje dat huisvrouwen de hele dag hun nagels zitten te lakken, naar de bioscoop gaan, en vervolgens met hun vriendinnen naar de bioscoop of restaurant gaan en dat dan boodschappen doen noemen. Dat doen alleen de liefjes van hele rijke mannen.
Niet de vrouw waar jij mee getrouwd bent.
Of de gemiddelde huisvrouw. Dat is hard werken. Ja ook nu nog. Ondanks al die uitvindingen zoals wasmachine of stofzuiger.
Deze vrouwen zitten niet om de haverklap op de bank met een sherry, nee deze vrouwen zweten en vloeken en zijn moe en humeurig.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.
En dat je daarom niet actief op zoek gaat naar een vrouw, want je mammie doet alles voor jou.
Zelfs als ze jou moet pijpen.
Perverse creep, dat is wat jij bent.
Ga janken man stink feminist.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:02 schreef waterloosunset het volgende:
Schokkend deze reacties. Maar niet heel raar dat laagopgeleide jongetjes hun frustraties even kwijt moeten in een tijd waar weliswaar steeds meer prestigieuze beroepen worden overgenomen door vrouwen, maar waarin het nog steeds normaal is dat vrouwlief haar baan op moet zeggen zodat de man niet minder hoeft te gaan werken. Een man maakt die kinderen net zo goed, dat doet die vrouw niet alleen. Daaruit volgt dat beiden een verplichting hebben om voor de koters te zorgen en dat is een fulltimebaan als je geen gebruik maakt van kdv. En ik vind het absurd dat mannen zelfs al is het om te trollen zulke dingen zeggen.
Genoeg tegenargumenten te verzinnen waarom een vrouw vaker haar baan op zou zeggen/parttime gaat werken dat het niet eens de moeite is om dat hier neer te gaan schrijven.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:02 schreef waterloosunset het volgende:
Schokkend deze reacties. Maar niet heel raar dat laagopgeleide jongetjes hun frustraties even kwijt moeten in een tijd waar weliswaar steeds meer prestigieuze beroepen worden overgenomen door vrouwen, maar waarin het nog steeds normaal is dat vrouwlief haar baan op moet zeggen zodat de man niet minder hoeft te gaan werken. Een man maakt die kinderen net zo goed, dat doet die vrouw niet alleen. Daaruit volgt dat beiden een verplichting hebben om voor de koters te zorgen en dat is een fulltimebaan als je geen gebruik maakt van kdv. En ik vind het absurd dat mannen zelfs al is het om te trollen zulke dingen zeggen.
ik vind dat jij erg veel tijd hebt om zulke teksten te typen als huisvrouw zijnde. Had je het nite druk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:02 schreef waterloosunset het volgende:
Tegenargument 1: Vaak willen die luie wijven het gewoon graag zelfquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Genoeg tegenargumenten te verzinnen waarom een vrouw vaker haar baan op zou zeggen/parttime gaat werken dat het niet eens de moeite is om dat hier neer te gaan schrijven.
Tja...quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik vindt dat jjij erg veel tijd hebt om zulke teksten te typen als huisvrouw zijnde. Had je het nite druk?
hahahahahhaquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja...
Ik werk inmiddels een paar uur per week, was thuismoeder. Dat ik redelijk wat tijd om te fokken heb snap ik.
Wat ik wat minder snap zijn de klagende mannen hier, die volgens eigen zeggen zo'n fantastische en belangrijke baan hebben, maar niet veel minder op het internet rondhangen dan de gemiddelde muntthee moeder...
Doet mij vooral denken dat hun baan helemaal niet zo zwaar of belangrijk is. Van daaruit snap ik het hakken op vrouwen wel, want je zal toch wat moeten om jezelf nog het idee te geven dat je wat voorstelt.
Jij hebt wel tijd voor deze onzin?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja...
Ik werk inmiddels een paar uur per week, was thuismoeder. Dat ik redelijk wat tijd om te fokken heb snap ik.
Wat ik wat minder snap zijn de klagende mannen hier, die volgens eigen zeggen zo'n fantastische en belangrijke baan hebben, maar niet veel minder op het internet rondhangen dan de gemiddelde muntthee moeder...
Doet mij vooral denken dat hun baan helemaal niet zo zwaar of belangrijk is. Van daaruit snap ik het hakken op vrouwen wel, want je zal toch wat moeten om jezelf nog het idee te geven dat je wat voorstelt.
Dus als je een paar uur per week werkt heb je geen tijd om te fokken?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij hebt wel tijd voor deze onzin?Zegt al genoeg over je 'baan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |