Mijn moeder zat daar ook lange tijd aan vast en is een paar jaar geleden een studie begonnen en doet nu wat ze leuk vindt. Je kan daar altijd aan 'ontsnappen' met voldoende wilskracht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die deed dat vast omdat ze het wilde. Deze bankvarkens die doen het omdat ze nooit kunnen ontsnappen aan de allerlaagste baantjes in de maatschappij en hun enige manier om eigenwaarde te krijgen is door heel hard te roepen dat mannen geen besef hebben van wat ze wel niet heel de dag moeten doen dag in dat uit.
Zijn inderdaad bazen, maar ze moeten natuurlijk niet doen alsof het in de buurt komt van een fulltime baan. Een bammetje smeren voor je kind die tuseen de middag thuiskomt, huis schoonmaken en eten klaarmaken. Ik zou niet weten hoe je daarmee een hele dag weet te vullen. Huisvrouwen zelf ook niet, daarom is Viva, candycrush en Facebook zo populair. Geen verplichtingen, belangrijke deadlines, presentaties of evaluaties. Nee, lekker kindertjes verzorgen vanuit de comfort van je eigen huis. Meest relaxte "baan" die er is en daarom kiezen vrouwen daar graag voor. Want het zijn wel luie ambitieloze schepsel. Meestal dan, niet allemaal.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Huisvrouwen![]()
Mijn moeder die haar carrière op pauze heeft gezet en er elke dag voor mij was. Nooit overblijven, elke dag lekker thuis met mijn moeder een boterham eten. Altijd een schoon huis, boodschappen, schone kleren en voldoende aandacht en liefde.![]()
![]()
Ik doe fucking lang over schoonmaken hoor, weenie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn inderdaad bazen, maar ze moeten natuurlijk niet doen alsof het in de buurt komt van een fulltime baan. Een bammetje smeren voor je kind die tuseen de middag thuiskomt, huis schoonmaken en eten klaarmaken. Ik zou niet weten hoe je daarmee een hele dag weet te vullen. Huisvrouwen zelf ook niet, daarom is Viva, candycrush en Facebook zo populair. Geen verplichtingen, belangrijke deadlines, presentaties of evaluaties. Nee, lekker kindertjes verzorgen vanuit de comfort van je eigen huis. Meest relaxte "baan" die er is en daarom kiezen vrouwen daar graag voor. Want het zijn wel luie ambitieloze schepsel. Meestal dan, niet allemaal.
ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah we hebben een insider die weet wat voor baan de man in kwestie heeft. Wel een typische reactie voor een vivatut.
het zit diep hequote:Op vrijdag 28 april 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?
Ook wel typisch dat er geen woord wordt verspild aan het leven van een vrouw die in haar eentje vier kinderen moet verzorgen, troosten, voeden, wegbrengen en weer ophalen, en tussendoor ook nog het huis poetsen, koken en proberen er goed uit te zien voor manlief.
Want anders gaat meneer vreemd en dat wordt dan ook weer goedgepraat door voetbalhangbuikjes zoals jij.
Het grote verschil is, dat een vrouw een jaartje of vijftien druk bezig is met het opvoeden van de kinderen en daarna het een stuk rustiger aan kan doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.
Als er onverhoeds een crisis uitbreekt op het werk, (koffieautomaat is stuk, de afdelingnerd is ziek, zodat niemand de computers kan herstellen), is hij niet verantwoordelijk en hoeft dus geen oplossing te bedenken.
Zijn vrouw thuis moet wel continue het hoofd bieden aan allerlei kleine en grote rampen.
Kind 1 is opeens doodziek, kind 2 is geschorst van school, kind 3 is van zijn fiets geflikkerd en heeft een gat in zijn kop, kind vier zit bij de politie vanwege vandalisme.
Ik noem expres maar wat ontzettend extreme gevallen. En dan wil ik de huishoudelijke rampen, zoals een kapotte stofzuiger of wasmachine niet eens noemen.
Ga er maar aan staan.
Maar hoe gaat dat, manlief komt thuis na een dag 'hard werken' en verwacht dan een liefdevol welkom, een goed glas cognac, rust in de tent én een driesterrenmaaltijd op zijn bordje.
Ik ook. Dat is alleen vanwege luiheid. Maar in de regel kan je er wel snel klaar mee zijnquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik doe fucking lang over schoonmaken hoor, weenie.
Deze vanzelfsprekendheid
ik ben het ook met jou eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Flikker toch op stink feminist. Wedden dat jezelf geen 40 uur wil werken ipv je man. Je bent gewoon een luie zeug.
nou nou nou.. is het weer de tijd van de maand?quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.
En dat je daarom niet actief op zoek gaat naar een vrouw, want je mammie doet alles voor jou.
Zelfs als ze jou moet pijpen.
Perverse creep, dat is wat jij bent.
Schoonmaken moet iedereen, het volume waarin het moet gaat wel omhoog natuurlijk des te meer gezinsleden er zijn, maar als je thuis kan blijven omdat je iemand gek genoeg hebt gekregen om je lelijke lichaam te bevruchten dan heb je daar genoeg tijd voor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat alle snerende mannen zich hier verkijken op hoeveel werk het is om een huishouden te runnen
Aan de andere kant ben ik ook nog nooit huisvrouw geweest dus valt het wellicht allemaal mee.
ik ook. en 4 kinderen te geven zodat ze met haar luie reet thuis kan blijvenquote:
Je hebt nog nooit 40 uur gewerkt. Verwend nest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.
En dat je daarom niet actief op zoek gaat naar een vrouw, want je mammie doet alles voor jou.
Zo, er is er een geraakt zegquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
koekoekquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit 40 uur gewerkt. Verwend nest.Ik woon niet eens bij mijn moeder.
Ga nu maar snel naar de action samen met Anita en ria stink feminist.
"Huishouden te runnen", mijn Godquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat alle snerende mannen zich hier verkijken op hoeveel werk het is om een huishouden te runnen
Aan de andere kant ben ik ook nog nooit huisvrouw geweest en valt het wellicht allemaal mee.
hoezo het ging toch over feministen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:20 schreef Drug het volgende:
kunnenwe niet gewoon als mensen met elkaar omgaan?
Er zijn mensen die mensen met een penis niet respecteren, ik pik (haha) dat niet hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:20 schreef Drug het volgende:
kunnenwe niet gewoon als mensen met elkaar omgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |