abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170299656
Viva :')
Zonder wrijving geen glans
pi_170529979
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/379073
Wat boeit het hoe laat andere mensen hun 10-jarigen naar bed gaan?

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378457
Idem maar dan wat boeit het vanaf welke leeftijd andere ouders hun kids alleen thuis laten?

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378065
Sinds wanneer is "ik ben klasgenootje van Puck en ik wil een Intertoys cadeaubon" een bevel, hoezo kan ze zonder viva er niet zelf vanaf wijken?

http://forum.viva.nl/forum/kinderen/buisjes/list_messages/378725
Waarom is dit wijf zo naïef en vertrouwt ze willekeurige gekken op internet meer dan een arts? Bij wie moet je nou advies vragen pffff

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378543
Uitgaande van dat de gemeente de baas is over die zwemdocenten moet ze toch daar contact mee leggen ipv een viva topic openen?

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378083
Waarom vraagt ze dit viva ipv de lactatiedeskundige?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 21:28:54 ]
pi_170536607
Van die layout van dat forum krijg ik gewoon hoofdpijn :')
Play hard, go pro.
  vrijdag 28 april 2017 @ 04:47:07 #79
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170536626
Viva :')
pi_170537093
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef WatermeloenFOK het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/379073
Wat boeit het hoe laat andere mensen hun 10-jarigen naar bed gaan?

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378457
Idem maar dan wat boeit het vanaf welke leeftijd andere ouders hun kids alleen thuis laten?

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378065
Sinds wanneer is "ik ben klasgenootje van Puck en ik wil een Intertoys cadeaubon" een bevel, hoezo kan ze zonder viva er niet zelf vanaf wijken?

http://forum.viva.nl/forum/kinderen/buisjes/list_messages/378725
Waarom is dit wijf zo naïef en vertrouwt ze willekeurige gekken op internet meer dan een arts? Bij wie moet je nou advies vragen pffff

Uitgaande van dat de gemeente de baas is over die zwemdocenten moet ze toch daar contact mee leggen ipv een viva topic openen?

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/378083
Waarom vraagt ze dit viva ipv de lactatiedeskundige?
Heerlijk hoe die vrouwen elkaar afkatten. Want hun manier is de beste manier. :r
  vrijdag 28 april 2017 @ 07:52:58 #81
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_170537147
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Dat, of gewoon een paar keer zelf gaan oefenen met haar kind.

Maar ja, dan zou ze tijd aan haar eigen kind moeten besteden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_170538460
Hij werkt 40 uur en zij zit de hele dag thuis en werkt niet?

Dan moet zij ook niet zeiken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_170538696
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Af en toe als op fok niets te doen is, lees ik met veel plezier het viva forum.
Niet omdat ik het vrouwelijk brein beter wil begrijpen, dat gaat me toch nooit lukken.
Maar omdat ik altijd moet lachen van hoe dom ze denken.

Zo ook de vrouw in dit topic; http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/104175/0

Haar man (god waak over hem) werkt veertig uur per week. Brengt genoeg geld in het laatje zodat zijn vrouwmensch thuis kan blijven, beetje huishouden kan doen, kletsen met anita en anja en oja de kindjes kan verzorgen. Zo zie ik het graag. Maar dan komt het! Ze klaagt dat ze voor vier kinderen (heeft ze zelf voor gekozen) moet zorgen plus het huishouden moet doen. En haar man moet haar maar eens meer gaan helpen.

Hohohoho, meid je hebt daar veertig uur de tijd voor.
Volgens mij begrijpt ze niet dat als haar man veertig uur werkt dat er ook van haar verwacht wordt dat ze veertig uur per week in het huishouden steekt. Anders zoek je lekker een baan meid en besteedt je het lekker uit. Don't bite the hand that feeds you.

Groetjes, een man die graag huisman wil zijn....

oh en nieuwe smileys :G :R :B B:)B
Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.
Als er onverhoeds een crisis uitbreekt op het werk, (koffieautomaat is stuk, de afdelingnerd is ziek, zodat niemand de computers kan herstellen), is hij niet verantwoordelijk en hoeft dus geen oplossing te bedenken.
Zijn vrouw thuis moet wel continue het hoofd bieden aan allerlei kleine en grote rampen.
Kind 1 is opeens doodziek, kind 2 is geschorst van school, kind 3 is van zijn fiets geflikkerd en heeft een gat in zijn kop, kind vier zit bij de politie vanwege vandalisme.
Ik noem expres maar wat ontzettend extreme gevallen. En dan wil ik de huishoudelijke rampen, zoals een kapotte stofzuiger of wasmachine niet eens noemen.
Ga er maar aan staan.
Maar hoe gaat dat, manlief komt thuis na een dag 'hard werken' en verwacht dan een liefdevol welkom, een goed glas cognac, rust in de tent én een driesterrenmaaltijd op zijn bordje.
pi_170538794
Feminist gespot
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:21:30 #85
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_170538802
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Wat is hier eigenlijk dom aan? Hij heeft ook vier kinderen bij elkaar geneukt, en hij ontsnapt dagelijks uit die hel. Om op zijn werk armbandjes te vlechten van de paperclips, af en toe een beker koffie haalt en verder wat papiertjes op elkaar legt.
Als er onverhoeds een crisis uitbreekt op het werk, (koffieautomaat is stuk, de afdelingnerd is ziek, zodat niemand de computers kan herstellen), is hij niet verantwoordelijk en hoeft dus geen oplossing te bedenken.
Zijn vrouw thuis moet wel continue het hoofd bieden aan allerlei kleine en grote rampen.
Kind 1 is opeens doodziek, kind 2 is geschorst van school, kind 3 is van zijn fiets geflikkerd en heeft een gat in zijn kop, kind vier zit bij de politie vanwege vandalisme.
Ik noem expres maar wat ontzettend extreme gevallen. En dan wil ik de huishoudelijke rampen, zoals een kapotte stofzuiger of wasmachine niet eens noemen.
Ga er maar aan staan.
Maar hoe gaat dat, manlief komt thuis na een dag 'hard werken' en verwacht dan een liefdevol welkom, een goed glas cognac, rust in de tent én een driesterrenmaaltijd op zijn bordje.
Ah we hebben een insider die weet wat voor baan de man in kwestie heeft. Wel een typische reactie voor een vivatut.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_170538895
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Af en toe als op fok niets te doen is, lees ik met veel plezier het viva forum.
Niet omdat ik het vrouwelijk brein beter wil begrijpen, dat gaat me toch nooit lukken.
Maar omdat ik altijd moet lachen van hoe dom ze denken.

Zo ook de vrouw in dit topic; http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/104175/0

Haar man (god waak over hem) werkt veertig uur per week. Brengt genoeg geld in het laatje zodat zijn vrouwmensch thuis kan blijven, beetje huishouden kan doen, kletsen met anita en anja en oja de kindjes kan verzorgen. Zo zie ik het graag. Maar dan komt het! Ze klaagt dat ze voor vier kinderen (heeft ze zelf voor gekozen) moet zorgen plus het huishouden moet doen. En haar man moet haar maar eens meer gaan helpen.

Hohohoho, meid je hebt daar veertig uur de tijd voor.
Volgens mij begrijpt ze niet dat als haar man veertig uur werkt dat er ook van haar verwacht wordt dat ze veertig uur per week in het huishouden steekt. Anders zoek je lekker een baan meid en besteedt je het lekker uit. Don't bite the hand that feeds you.

Groetjes, een man die graag huisman wil zijn....

oh en nieuwe smileys :G :R :B B:)B
voor kinderen zorgen die heel klein zijn is een taak van 24 uur per dag. Kweenie hoe oud die koters zijn.
pi_170538911
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ga er maar aan staan.
8)7 8)7
pi_170538921
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:21 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ah we hebben een insider die weet wat voor baan de man in kwestie heeft. Wel een typische reactie voor een vivatut.
Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?
Ook wel typisch dat er geen woord wordt verspild aan het leven van een vrouw die in haar eentje vier kinderen moet verzorgen, troosten, voeden, wegbrengen en weer ophalen, en tussendoor ook nog het huis poetsen, koken en proberen er goed uit te zien voor manlief.
Want anders gaat meneer vreemd en dat wordt dan ook weer goedgepraat door voetbalhangbuikjes zoals jij.
pi_170539110
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:21 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Overigens, ik vind jouw reactie typisch voor een macholul.
Ga eerst eens in je eentje voor vier kinderen zorgen plus het huishouden, dan piep je wel anders.
Of leg mij eens uit waarom mannen zoals jij altijd zo snerend moeten doen als een vrouw reageert over zaken waar jij geen zak verstand van hebt, maar wel direct je mening.
Heb jij ervaring met het verzorgen van kinderen? Heb jij ervaring met huishoudelijke problemen?
En kom niet aan met het fabeltje dat huisvrouwen de hele dag hun nagels zitten te lakken, naar de bioscoop gaan, en vervolgens met hun vriendinnen naar de bioscoop of restaurant gaan en dat dan boodschappen doen noemen. Dat doen alleen de liefjes van hele rijke mannen.
Niet de vrouw waar jij mee getrouwd bent.
Of de gemiddelde huisvrouw. Dat is hard werken. Ja ook nu nog. Ondanks al die uitvindingen zoals wasmachine of stofzuiger.
Deze vrouwen zitten niet om de haverklap op de bank met een sherry, nee deze vrouwen zweten en vloeken en zijn moe en humeurig.
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:48:49 #90
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_170539211
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Weet jij wat manlief doet voor werk? Staat hij dag in dag uit zich in het zweet te werken in een of andere zoutmijn?
Ook wel typisch dat er geen woord wordt verspild aan het leven van een vrouw die in haar eentje vier kinderen moet verzorgen, troosten, voeden, wegbrengen en weer ophalen, en tussendoor ook nog het huis poetsen, koken en proberen er goed uit te zien voor manlief.
Want anders gaat meneer vreemd en dat wordt dan ook weer goedgepraat door voetbalhangbuikjes zoals jij.
TriGgEreD

Ik kijk geen voetbal. :)
[/quote]
pi_170539235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:48 schreef Catkiller het volgende:

[..]

TriGgEreD

Ik kijk geen voetbal. :)
Lekker belangrijk. Wat doe je dan wel?
pi_170539260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ga eerst eens in je eentje voor vier kinderen zorgen plus het huishouden, dan piep je wel anders.
Of leg mij eens uit waarom mannen zoals jij altijd zo snerend moeten doen als een vrouw reageert over zaken waar jij geen zak verstand van hebt, maar wel direct je mening.
Heb jij ervaring met het verzorgen van kinderen? Heb jij ervaring met huishoudelijke problemen?
En kom niet aan met het fabeltje dat huisvrouwen de hele dag hun nagels zitten te lakken, naar de bioscoop gaan, en vervolgens met hun vriendinnen naar de bioscoop of restaurant gaan en dat dan boodschappen doen noemen. Dat doen alleen de liefjes van hele rijke mannen.
Of de gemiddelde huisvrouw. Dat is hard werken. Ja ook nu nog. Ondanks al die uitvindingen zoals wasmachine of stofzuiger.
Deze vrouwen zitten niet om de haverklap op de bank met een sherry, nee deze vrouwen zweten en vloeken en zijn moe en humeurig.
Flikker toch op stink feminist. Wedden dat jezelf geen 40 uur wil werken ipv je man. Je bent gewoon een luie zeug.
pi_170539317
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Flikker toch op stink feminist. Wedden dat jezelf geen 40 uur wil werken ipv je man. Je bent gewoon een luie zeug.
Flikker zelf op, luie vetzak. Wedden dat je zelf geen wijf hebt, maar nog steeds bij je mammie woont.
En dat je daarom niet actief op zoek gaat naar een vrouw, want je mammie doet alles voor jou.
Zelfs als ze jou moet pijpen.
Perverse creep, dat is wat jij bent.
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:59:32 #94
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_170539376
quote:

[..]

Dat wist ze voor ze er aan begon, dat is altijd zo'n zwak argument. Ik kan dat eerder geloven van iemand die 1 kind neemt en zich kapot schrikt van het werk wat er bij komt kijken dan bij iemand die 4 kinderen neemt en dan gaat zeiken over het werk wat er bij komt, dat wist je ook al toen je een tweede en derde kind nam.

Als het zo moeilijk is dan zoek je toch lekker een baantje, stuur je je koters naar het kinderdagverblijf en de bso. Thuiszittende ouder zijn sowieso vergelijken met werken. :') Je kan zo incapabel als de tyfus zijn, je 'klanten' die weten toch niet beter. Dat is bij een echte baan wel anders.
[/quote]
pi_170539401
Ik heb hier niets aan toe te voegen.
pi_170539435
quote:

[..]

Ik begrijp dit wel beste dame. Tijdens mijn studentenjaren heb ik één keer de vloer gestofzuigd en ik ben er nog ellendig van.
pi_170539459
Huisvrouwen _O_

Mijn moeder die haar carrière op pauze heeft gezet en er elke dag voor mij was. Nooit overblijven, elke dag lekker thuis met mijn moeder een boterham eten. Altijd een schoon huis, boodschappen, schone kleren en voldoende aandacht en liefde.

O+ O+ O+
pi_170539507
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:04 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik begrijp dit wel beste dame. Tijdens mijn studentenjaren heb ik één keer de vloer gestofzuigd en ik ben er nog ellendig van.
Ondanks de grote slang had ik hem wel even mogen afstoffen inderdaad.
  vrijdag 28 april 2017 @ 11:08:40 #99
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_170539519
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Huisvrouwen _O_

Mijn moeder die haar carrière op pauze heeft gezet en er elke dag voor mij was. Nooit overblijven, elke dag lekker thuis met mijn moeder een boterham eten. Altijd een schoon huis, boodschappen, schone kleren en voldoende aandacht en liefde.

O+ O+ O+
Ja maar die deed dat vast omdat ze het wilde. Deze bankvarkens die doen het omdat ze nooit kunnen ontsnappen aan de allerlaagste baantjes in de maatschappij en hun enige manier om eigenwaarde te krijgen is door heel hard te roepen dat mannen geen besef hebben van wat ze wel niet heel de dag moeten doen dag in dat uit.
[/quote]
pi_170539546
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Huisvrouwen _O_

O+ O+ O+
En kijk wat er van je geworden is.

Ouders die er nooit zijn _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')