Hommo gespot.quote:Op zondag 2 april 2017 18:58 schreef possetje het volgende:
Ach kijk , je gaat niet met iemand trouwen ( lijkt mij ) omdat de persoon zo goed is in zweten en werken ofzo. maar je trouwt omdat je de persoon sexy vind of intressant, en dan kan het toch ook gebeuren dat een van de twee partners aan de ander vraagt of die een beetje mee wil helpen met iets omdat dei het gevoel heeft dat ze het zo niet trekt allemaal? Bijv een vrouw die de man vraagt om klein beetje hulp?
Die ondertussen ook onder een permanente ban uitkomen en dat die sletjes er weer keihard intrappenquote:Op zondag 2 april 2017 19:25 schreef Hyaenidae het volgende:
De grap is dat daar voornamelijk mannen posten die zich voordoen als vrouw.
Eckte vrouwen snappen niet eens hoe een pc aanmoet, laat staan hoe ze op een forum moeten posten.
Inderdaad terwijl ze als ze niet thuis zaten een of ander schoonmaakbaantje hadden. Wees blij, en loop niet te zeiken zeg.quote:Op zondag 2 april 2017 19:19 schreef HRC2020 het volgende:
Die vrouwen noemen het opvoeden van de kinderen ook altijd zwaarder dan een fulltime baan
Lol 😁 link?quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik had een keer een topic geopend over dat ik en mijn man (kinderloos) diep in de schulden zaten. Hij werkte fulltime, ik 16 uur in de week. Ik zei dat ik vond dat mijn man extra klussen moest aannemen, maar dat mijn man vond dat ik fulltime moest gaan werken.
Die wijven daar hebben mij zitten verdedigen en 'mijn man' helemaal verrot gescholden.![]()
Irritante figuren zijn dat. Ze zijn toch echt zelf aan die kids begonnen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:19 schreef HRC2020 het volgende:
Die vrouwen noemen het opvoeden van de kinderen ook altijd zwaarder dan een fulltime baan
Trouwen? En die dan weer met de helft van alles er vandoor laten gaan?quote:Op zondag 2 april 2017 22:38 schreef Fatoeman het volgende:
Beter gaat die man scheiden en trouwt een jonger exemplaar
Eens. Beter gewoon niet trouwen inderdaad. Goed opgemerktquote:Op zondag 2 april 2017 22:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Trouwen? En die dan weer met de helft van alles er vandoor laten gaan?
Dit idd en janken wanneer ze niet genoeg "respect" krijgenquote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Irritante figuren zijn dat. Ze zijn toch echt zelf aan die kids begonnen.
Ze krijgen respect als ze het vlees niet aanbranden en bovenop liggen. Tot die tijd zijn het nutteloze broedmachinesquote:Op zondag 2 april 2017 22:48 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dit idd en janken wanneer ze niet genoeg "respect" krijgen
Ik verwerp je klacht jegens TS.quote:Op zondag 2 april 2017 22:51 schreef -Phineas- het volgende:
Overigens is TS zelf klachtwaardig 0net als anderen die hier lopen te zeiken over viva. Ik hoor daar mensen zelden klagen over Fok dus. En jullie kiezen ook wel echt de meest gare topics uit om het extra te verdikken
Nou ook respect voor hun doen enzo willen ze. Dat ze de kids eten geven etc terwijl dat iets vanzelfsprekend is en waarvoor je niet gecomplimenteerd zou moeten worden want tis je eigen keus om kids en dan is al dat werk vanzelfsprekend.quote:Op zondag 2 april 2017 22:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze krijgen respect als ze het vlees niet aanbranden en bovenop liggen. Tot die tijd zijn het nutteloze broedmachines
Ze geven die kinderen te eten van het geld dat de man verdient. Als je daar al credits voor moet geven. Als het nou 10.000 jaar geleden was en ze in hun berenvel achter een mamoet gingen voor een homp vlees dan hadden ze een punt gehad. Maar ook dat lieten ze over aan de mannen.quote:Op zondag 2 april 2017 22:52 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nou ook respect voor hun doen enzo willen ze. Dat ze de kids eten geven etc terwijl dat iets vanzelfsprekend is en waarvoor je niet gecomplimenteerd zou moeten worden want tis je eigen keus om kids en dan is al dat werk vanzelfsprekend.
quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik had een keer een topic geopend over dat ik en mijn man (kinderloos) diep in de schulden zaten. Hij werkte fulltime, ik 16 uur in de week. Ik zei dat ik vond dat mijn man extra klussen moest aannemen, maar dat mijn man vond dat ik fulltime moest gaan werken.
Die wijven daar hebben mij zitten verdedigen en 'mijn man' helemaal verrot gescholden.![]()
Ik vind het feminisme gehalte daar niet zo hoog, het wordt volkomen normaal gevonden dat je als vrouw lekker chill thuis blijft met de kindjes terwijl je man als kantoorslaaf het geld bij elkaar mag beulen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2017 17:55 schreef WatermeloenFOK het volgende:
Viva vrouwen zijn inderdaad klachtwaardig. Ik lees weleens de topics daar door, en de nekharen gaan ervan overeind staan.
Wat vooral opvalt, is dat een kleine groep users het forum domineert. Ook valt mij op dat die wijven niet lezen wat er geschreven is. Iemand werd daar afgebrand wegens kritiek op instanties die tegenwoordig te snel autismediagnoses zouden geven en alle users reageren alsof de TS heeft geschreven dat autisme niet bestaat en dan allemaal voorbeelden van dat hun oma autistisch was.![]()
En Viva is kennelijk een belangrijkere bron dan officiele instanties. Vlekje op de huid? Advies vragen aan viva. Kind borstvoeding geven lukt niet? Advies vragen aan viva. Gezakt voor rijbewijs? Advies vragen aan viva.
Ik heb een keer daar een trolltopic gemaakt waarin ik als commentaar op vrouwen die vroegen waarom ik niet meer reageer gaf "fijn dat je heel de tijd de dag hebt om op internet te zitten, ik heb een leven en ik moet ook andere dingen doen"
Die wijven werden boos...mijn oma heeft autismeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAA
man man man
uh allemaal huisvrouwen die klagen op hun man dat ze alles moeten doen ondertussen hele dag viva'en
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Ik kan het topic niet zo snel vinden, maar er stond letterlijk een reactie dat niet gezegd kan worden dat autisme niet bestaat want diegenes oma had die kenmerken al en zij leefde in een andere tijdquote:Op maandag 3 april 2017 18:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mijn oma heeft autisme
HAHAHAA
man man man
uh allemaal huisvrouwen die klagen op hun man dat ze alles moeten doen ondertussen hele dag viva'en
zakje chipsquote:Op maandag 3 april 2017 18:05 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet zo snel vinden, maar er stond letterlijk een reactie dat niet gezegd kan worden dat autisme niet bestaat want diegenes oma had die kenmerken al en zij leefde in een andere tijd![]()
Ik zie bij nieuwe topics ook allemaal dingen staan als "mijn dochter wordt morgen 6 wat moet ze trakteren op school" best kansloos dat er elke week zo'n soort topic verschijntHiervoor heb je toch uberhaupt geen internet of viva nodig?
Het zijn meestal dit soort topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/218272quote:
Ja maar popcorn en chips daar zit suiker in en gluten. En dat is tegenwoordig levensgevaarlijk voor kinderen. Dus je kunt niet zomaar iets geven!quote:Op maandag 3 april 2017 18:19 schreef WatermeloenFOK het volgende:
[..]
Het zijn meestal dit soort topic: http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/218272
Echt triest dat voor dit soort alledaagse dingen al topics gemaakt worden. En dan niet door een persoon maar echt elke week weer iemand anders omdat diegene niet zelf iets kan bedenken als popcorn of chips
Oh ja die wijven op viva hun kinderen zitten allemaal in een klas waar de kinderen allemaal een allergie hebben of islamitisch eten en het zijn allemaal klassen van meer dan 30 kinderen terwijl nog geen 10% van alle basisschoolklassen in nederland zo groot isquote:Op maandag 3 april 2017 18:23 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Ja maar popcorn en chips daar zit suiker in en gluten. En dat is tegenwoordig levensgevaarlijk voor kinderen. Dus je kunt niet zomaar iets geven!
Je zou er bijna een trol account voor aan willen maken op dat forum, heerlijkquote:Op maandag 3 april 2017 21:31 schreef WatermeloenFOK het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/kinderen/zweten/list_messages/375361
Weer zo'n dom wijf dat niet naar de huisarts gaat maar viva als bron gebruikt
Ik ga maar eens een topic openen.quote:Op zondag 2 april 2017 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
Al eens #ALTIJDREADY crew topic geprobeerd? Altijd ready om de afwas te doen, wasje te draaien en bammetje te smeren?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef BoneThugss het volgende:
Ik maakte daar 1 keer een GTWV. Gelijk ban. Wat een kutforum.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Al eens #ALTIJDREADY crew topic geprobeerd? Altijd ready om de afwas te doen, wasje te draaien en bammetje te smeren?
Je zou het eigenlijk wel moeten proberenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen.
Maar het forum is ook overzichtelijk en bovendien moet ik de eerste vrouw nog tegen komen die #ALTIJDREADY is.
Ja ik weet mijn inloggegevens niet meer haha.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk wel moeten proberen
Ze zullen uit hun plaat gaan
Dit dus. Vrouwenquote:Op maandag 3 april 2017 20:22 schreef GM78 het volgende:
Zucht...Viva vrouwen![]()
Helaas zijn die vrouwen een aardig representatief voorbeeld van de Nederlandse vrouw, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Alleen maar klagen dat ze het druk hebben, en dat de man meer moet helpen in de huishouding.
Wie hebben het eerst een bruin kleurtje als de zon gaat schijnen?
Wie heeft er tijd om meerdere keren per week te shoppen, op bezoek te gaan bij zussen, vriendinnen en moeders?
Juist....
Wie mag er 40 uur in de week werken tot bijna zijn zeventigste. En waar vervolgens ook nog van word verwacht dat die, de klusjes in huis doet, de tuin bijhouden, meestal de administratie bijhouden, s'avonds helpen met de afwas/kinderen naar bed brengen, in het weekend de kinderen naar sport brengen.
En als de man dan eens een keer ergens geen zin in heeft, dan is het een luie flikker en een waardeloze zak die nooit zijn vrouw helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |