Is dat waar je op kickt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
ja is goed, ik pis over jullie lijken heen
Geen zin in.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
battle royale utrecht cs perron 8 18:15
ik ben nu rotterdam maar moet naar utrecht 18:30 filmquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Faeroer het volgende:
waarom niet rotterdam, dan kan ik eerst nog een pomp pakken
Mijn ank is stukquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je herseninfarct of ben je gewoon creatief met taal?
post ff wat ironische PI zodat iedereen dwars door je heen kijktquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat nou als je je laat cremeren?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
100 deelnemers deathmatch? dan ga ik mijn limiet breken vriend.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal battle royale utrecht cs perron 8 18:15
hmhmhm klinkt tering geil, kan t zijn dat ik die laatst op fb voorbij zag komen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mokkacheesecake met chocoladeganache
dan ga je naar de hel man, niet doen. gewoon netjes in mahoni kist tog??quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat nou als je je laat cremeren?
Cremeren moet weer leuk worden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat nou als je je laat cremeren?
ik kick op het eindeloze verdriet van jullie ouders terwijl ze vechten tegen de tranen boven jullie gesloten kistquote:
noel zit moreel op een ander level dan de rest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat je de liefde van onze ouders voor ons overschat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kick op het eindeloze verdriet van jullie ouders terwijl ze vechten tegen de tranen boven jullie gesloten kist
srry het enige wat breekt is jouw wil om te levenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
100 deelnemers deathmatch? dan ga ik mijn limiet breken vriend.
[..]
hmhmhm klinkt tering geil, kan t zijn dat ik die laatst op fb voorbij zag komen?
ik heb geen moreel fuck moreelquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
noel zit moreel op een ander level dan de rest.
Dat sowieso. Zit alleen nog te twijfelen qua interieur. Wilde het gaan inleggen met marmerquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dan ga je naar de hel man, niet doen. gewoon netjes in mahoni kist tog??
die ben ik al jaren kwijt, ik heb niks te verliezen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
srry het enige wat breekt is jouw wil om te leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |