Ik vraag alleen of je weet wat republikeinen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit uit de mond van iemand die D66 stemt?
het zit je dwars he? Aan alles wat je hier neer plompt zit er bij jou wel mee dwars volgens mij.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Projecteer je nu je eigen miserabele leventje?
Stakkertje toch...
Goede reactie weer vogeltjesdansquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:30 schreef Drug het volgende:
[..]
o, je verkeert in de waan dat jij het recht vrouwen een rol toe te kennen?
haha wat ben je dom
Dat ligt eraan... Ierse? Amerikaanse? Nederlandse?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of je weet wat republikeinen zijn.
itt jouquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die grap was ook populair in 1890
Wat kortzichtig weer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weer wat geleerd... voor republikeinen/conservatieven zijn vrouwen minderwaardige broedmachines.
Wat fijn dat zij voor onze Westerse beschaving vechten.
Ik heb daar nog een mooie en informatieve video over gezien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weer wat geleerd... voor republikeinen/conservatieven zijn vrouwen minderwaardige broedmachines.
Wat fijn dat zij voor onze Westerse beschaving vechten.
Over het algemeen zijn ze gelijk maar Amerikaans natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Ierse? Amerikaanse? Nederlandse?
Ik geloof je meteen dat die hordes vrouwen je aanbidden, juist omdat je ze minderwaardige schepsels vindt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat heeft het 1 te maken met het ander?...
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat kortzichtig weer.
Ze zijn ook verantwoordelijk voor koken en huishouden
Maar je vraagt je nooit eens af hoe dat zou komen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we eerlijk zijn... op Fok hebben deze machos een grote waffel, maar we weten allemaal dat ze thuis door het kattenluikje naar binnen gaan.. Als er al een vrouw des huizes is.
Aha. De GOP dus, die voor 80% uit evangelische christenen bestaat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze gelijk maar Amerikaans natuurlijk.
gebruik je nog weleens psychedelica? je zou eens moeten doen en dan je uitspraken en gedachten van nu overpeinzenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze gelijk maar Amerikaans natuurlijk.
Wat zou komen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar je vraagt je nooit eens af hoe dat zou komen?
Ja laatste keer 2cbquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:39 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik je nog weleens psychedelica? je zou eens moeten doen en dan je uitspraken en gedachten van nu overpeinzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |