Dat is heul niet bij mij om de hoekquote:Op maandag 27 maart 2017 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Dan hier nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Weet niet of het er nu nog zit. Foto is van vorig jaar, en heb het afgelopen winter nog wel gezien. Daarna niet meer echt op gelet.quote:
Dat zeggen scheefwoners altijd. Toch gaan ze niet weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel de verhuurdersheffing. Scheefwonen is larie.
Als ik dit huis zou kopen was ik goedkoper uit.
Welke pissteeg is dat dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet niet of het er nu nog zit. Foto is van vorig jaar, en heb het afgelopen winter nog wel gezien. Daarna niet meer echt op gelet.
Als ik dit huis zou kopen zou ik het verhuren aan vier studentjes en dik binnenlopen. Twee/drie van die huisjes en je hoeft niet meer te werken, heerlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeggen scheefwoners altijd. Toch gaan ze niet weg.
Oh nee?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Binnen ring amster?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dit huis zou kopen zou ik het verhuren aan vier studentjes en dik binnenlopen. Twee/drie van die huisjes en je hoeft niet meer te werken, heerlijk.
Duurde bij jou ook lang.quote:
Dat is mijn plan ook, ooit.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dit huis zou kopen zou ik het verhuren aan vier studentjes en dik binnenlopen. Twee/drie van die huisjes en je hoeft niet meer te werken, heerlijk.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie lekker wat erfpachtcanon moet aftikken binnenkort.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat letterlijk exact wat mijn huisbaas doet.
Scheidemakershof.quote:
Ligt aan je definitie van 'niet hoeven werken', wat is de jouwe? Praat tchoc over grachtenpanden of woningen in een vergelijkbare prijscategorie?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.
Vaak heb je er toch wel 5-6 nodig.
Goh, hoe zou dat nu komen?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft hij alleen panden binnen de ring van amsterdam? Buiten de ring is toch niet eenvoudig verhuurbaar? Heb echter wel vernomen dat ZuidOost grootste populatie aan studenten heeft.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Financiering is lastiger. En je mist de afrekposten ve eigen bewoonde woning. En je hebt de ellende vh onderhoud, zeikende huurders etc. Tenzij je dat uitbesteedt. Maar dat is ook niet gratis.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach lul toch niet zo joh.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heeft hij alleen panden binnen de ring van amsterdam? Buiten de ring is toch niet eenvoudig verhuurbaar? Heb echter wel vernomen dat ZuidOost hoogste populatie aan studenten heeft.
Omdat ze (prijs/kwaliteit) best goedkoop zitten.quote:
Nee, hokken van 2 ton waar je 3 studenten in duwt heeft Tchock het over.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van 'niet hoeven werken', wat is de jouwe? Praat tchoc over grachtenpanden of woningen in een vergelijkbare prijscategorie?
Klopt. Klopt. Klopt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Financiering is lastiger. En je mist de afrekposten ve eigen bewoonde woning. En je hebt de elkende vh onderhoud, zeikende huurders etc. Tenzij je dat uitbesteedt. Maar dat is ook niet gratis.
Of vier. Deel je een kamertje op, extra deurtje er in, kunnen er vijf in slapen. Ze betalen toch wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, hokken van 2 ton waar je 3 studenten in duwt heeft Tchock het over.
T heeft het over in theorie. Ooit. Wellicht.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van 'niet hoeven werken', wat is de jouwe? Praat tchoc over grachtenpanden of woningen in een vergelijkbare prijscategorie?
Polen zijn minder klaagziek dan studenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of vier. Deel je een kamertje op, extra deurtje er in, kunnen er vijf in slapen. Ze betalen toch wel.
Ik had het helemaal niet over mezelf. Moet weer huur betalen en zat te denken aan de kapitalen die hij aan ons verdient voor zo'n crappy huisje.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tvhoch heeft het over in theorie. Ooit. Wellicht.
Ook. Niet de enige reden.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ze (prijs/kwaliteit) best goedkoop zitten.
Mijn huisbaas heeft wel eens voorzichtig geopperd dat hij misschien wil verkopen. Wordt nog gezellig als het echt zo ver komt want ik heb een huurcontract voor onbepaalde tijdquote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pro-tip: nooit rechtenstudenten huisvesten. Die kennen het huurrecht te goed.
20% is idd niet ongewoon. Weet echter niet wat Capex is.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Klopt. Klopt.
Reken gewoon 20% van de bruto huur.
Dat is nog excl. Capex.
Zo heeft een studievriendin van m'n zusje haar studie weten te betalen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisbaas heeft wel eens voorzichtig geopperd dat hij misschien wil verkopen. Wordt nog gezellig als het echt zo ver komt want ik heb een huurcontract voor onbepaalde tijd
Investeringen. Dus renovaties/verbouwingen, dat soort dingen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
20% is idd niet ongewoon. Weet echter niet wat Capex is.
Wel toch? Ooit hetzelfde als je huisbaas. Of het nu schertsend was of niet..quote:Op maandag 27 maart 2017 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over mezelf. Moet weer huur betalen en zat te denken aan de kapitalen die hij aan ons verdient voor zo'n crappy huisje.
Woningen in die categorie zijn toch niet te vinden binnen de ring voor die prijs? Of bedoelt hij buiten de ring?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, hokken van 2 ton waar je 3 studenten in duwt heeft Tchock het over.
Ah, dank!quote:Op maandag 27 maart 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Investeringen. Dus renovaties/verbouwingen, dat soort dingen.
Hij woont in West.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Woningen in die categorie zijn toch niet te vinden binnen de ring voor die prijs? Of bedoelt hij buiten de ring?
Wat zijn de belangrijkste criteria waarop je moet letten indien je een woning aanschaft voor verhuur speciaal voor studenten?
Huren Polen veelal zwart? Heb vernomen dat iemand zijn lening op een woning betaald met huur dat ie ontvangt van Polen waaraan ie woning verhuurd.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Polen zijn minder klaagziek dan studenten.
Pro-tip: nooit rechtenstudenten huisvesten. Die kennen het huurrecht te goed.
Buitenlandse studenten zijn het best.
Als je hypotheekverstrekker daar achterkomt heb je meestal een groot probleem.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Huren Polen veelal zwart? Heb vernomen dat iemand zijn lening op een woning betaald met huur dat ie ontvangt van Polen waaraan ie woning verhuurd.
Jij bent echt geldziek he?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Huren Polen veelal zwart? Heb vernomen dat iemand zijn lening op een woning betaald met huur dat ie ontvangt van Polen waaraan ie woning verhuurd.
Nee, kleine eigenaren doen vaak weinig tot niets aan onderhoud.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dank!
Maar besteden (kleine) eigenaren dat ook uit? Lijkt me niet lonend.
Onze VvE is zelfs vrij actief. Vorig jaar alle gevels gerenoveerd en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, kleine eigenaren doen vaak weinig tot niets aan onderhoud.
Ik begrijp dat Tchock zelfs in een appartement woont, dus dan is het de VvE en c'est ca.
Buiten de ring. Een woning voor studenten moet vooral veel oppervlakte hebben, hufter-proof keuken en badkamer (liefst meerdere) en een VvE hebben die het allemaal wel best vindt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Woningen in die categorie zijn toch niet te vinden binnen de ring voor die prijs? Of bedoelt hij buiten de ring?
Wat zijn de belangrijkste criteria waarop je moet letten indien je een woning aanschaft voor verhuur speciaal voor studenten?
Juist, vraag me echter af hoe die erachter komen, er worden zoveel woningen openbaar verhuurt die duidelijk niet officieel verhuurt mogen worden, zoals in advertenties vermelden dat inschrijven etc. geen optie is. Indien je een aantal Polen of studenten fixt die iets willen huren hoeft er niets aan de hand te zijn toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hypotheekverstrekker daar achterkomt heb je meestal een groot probleem.
Zozo, is er een eigenaar die meer dan 50% van de VvE heeft, ofzo?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze VvE is zelfs vrij actief. Vorig jaar alle gevels gerenoveerd en zo.
Geen idee, nul ervaring met illegale verhuur.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Juist, vraag me echter af hoe die erachter komen, er worden zoveel woningen openbaar verhuurt die duidelijk niet officieel verhuurt mogen worden, zoals in advertenties vermelden dat inschrijven etc. geen optie is. Indien je een aantal Polen of studenten fixt die iets willen huren hoeft er niets aan de hand te zijn toch?
Geen idee. Kan de documenten van de VvE niet inzien. Maar nu hebben we wel een net balkonnetje.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, is er een eigenaar die meer dan 50% van de VvE heeft, ofzo?
Bepaalde buurten/stadsdelen die aan te raden zijn? Veel oppervlakte is er vooral in Bijlmer, BOLO etc. en studenten wonen daar vgm liever niet ivm populatie.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Buiten de ring. Een woning voor studenten moet vooral veel oppervlakte hebben, hufter-proof keuken en badkamer (liefst meerdere) en een VvE hebben die het allemaal wel best vindt.
Ik bedoel kleine eigenaren in de zin ve paar studentenpandjes van max 3 verdiepingen, itt tot investeerders met meerdere grote complexen in bezitquote:Op maandag 27 maart 2017 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Tchock zelfs in een appartement woont, dus dan is het de VvE en c'est ca.
Mooi. Zou overigens best een gestaakt uitpondcomplex kunnen zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Kan de documenten van de VvE niet inzien. Maar nu hebben we wel een net balkonnetje.
Maakt eigenlijk weinig meer uit in Amsterdam.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bepaalde buurten/stadsdelen die aan te raden zijn? Veel oppervlakte is er vooral in Bijlmer, BOLO etc. en studenten wonen daar vgm liever niet ivm populatie.
Ik hoop het voor hem. Doe maar als ik weg ben svpquote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi. Zou overigens best een gestaakt uitpondcomplex kunnen zijn.
Dan ben je goed de sjaak, krijgt de woco het op z'n heupen, mag je mooi meelappen voor de cosmetische oplapbeurt.
Tsja, hangt er helemaal vanaf. Ik ken hele keurige eigenaren met een paar huizen, die alles netjes bijhielden en ook niet te beknepen waren op het onderhoud, maar er zijn ook slechtere verhalen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel kleine and igenaren in de zin ve paar studentenpandjes van max 3 verdiepingen, itt tot investeerders met meerdere grote complexen in bezit
Hypotheekachterstanden bijv.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Juist, vraag me echter af hoe die erachter komen, er worden zoveel woningen openbaar verhuurt die duidelijk niet officieel verhuurt mogen worden, zoals in advertenties vermelden dat inschrijven etc. geen optie is. Indien je een aantal Polen of studenten fixt die iets willen huren hoeft er niets aan de hand te zijn toch?
Watergraafsmeer, nog een leuk huis gezien laatst.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk weinig meer uit in Amsterdam.
Studenten wonen waar ze kunnen. Ook voor Diemen, Watergraafsmeer, Amstelveen, Osdorp en Zuidoost is markt.
tnx. Vind gebied rond Bijlmer Arena een van de tofste gebieden van Amsterdam, toffer dan Zuidas maar populatie is minder maar bij Bijlmerdreef valt dat wel mee en veel nieuwbouw, wellicht is dat een optie.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk weinig meer uit in Amsterdam.
Studenten wonen waar ze kunnen. Ook voor Diemen, Watergraafsmeer, Amstelveen, Osdorp en Zuidoost is markt.
Zoek je meer ruimte?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, nog een leuk huis gezien laatst.
Centrum en OZ.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bepaalde buurten/stadsdelen die aan te raden zijn? Veel oppervlakte is er vooral in Bijlmer, BOLO etc. en studenten wonen daar vgm liever niet ivm populatie.
Trouwens, er zijn nog steeds slapende VVE's. Ofwel: niet bestaande. Ondanks allerhande wetgeving.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schitterend gebied inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tnx. Vind gebied rond Bijlmer Arena een van de tofste gebieden van Amsterdam, toffer dan Zuidas maar populatie is minder maar bij Bijlmerdreef valt dat wel mee en veel nieuwbouw, wellicht is dat een optie.
Waarom heb je het steeds over populatie.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tnx. Vind gebied rond Bijlmer Arena een van de tofste gebieden van Amsterdam, toffer dan Zuidas maar populatie is minder maar bij Bijlmerdreef valt dat wel mee en veel nieuwbouw, wellicht is dat een optie.
100 als het even kan, maar max rond de zes ton. Onmogelijke opgave momenteel voor een beetje chille locatie.quote:
Lekker ontbijten bij de Ikea.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tnx. Vind gebied rond Bijlmer Arena een van de tofste gebieden van Amsterdam,
Beter dan Zuidas met allemaal gebouwen die geen geheel vormen en niets te doen is. Centrum is esthetisch mooi maar veelal onpraktisch.quote:
Ja, duh. Uiteraard komt beide voor. Maar ik bedoelde of kleine eigenaren de "capex" ook uit besteden (en dan bedoel ik niet een aannemer inhuren)? Lijkt me niet lonend namelijk..quote:Op maandag 27 maart 2017 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, hangt er helemaal vanaf. Ik ken hele keurige eigenaren met een paar huizen, die alles netjes bijhielden en ook niet te beknepen waren op het onderhoud, maar er zijn ook slechtere verhalen.
Die dingen zijn qua prijs-kwaliteit best prima.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja, populair maatje.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
100 als het even kan, maar max rond de zes ton. Onmogelijke opgave momenteel voor een beetje chille locatie.
Hmmhmm. Je hebt er kijk opquote:Op maandag 27 maart 2017 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Beter dan Zuidas met allemaal gebouwen die geen geheel vormen en niets te doen is. Centrum is esthetisch mooi maar veelal onpraktisch.
Nee, nooit eerder gehoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, duh. Uiteraard komt beide voor. Maar ik bedoelde of kleine eigenaren de "capex" ook uit besteden (en dan bedoel ik niet een aannemer inhuren)? Lijkt me niet lonend namelijk..
Bedoel je vanwaar dat woord of waarom ik niet zeg wat er niet tof is aan die populatie?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over populatie.
Dat eerste vooral maar eigenlijk sowieso.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoel je vanwaar dat woord of waarom ik niet zeg wat er niet tof is aan die populatie?
Bedoel je dit ensemble?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Beter dan Zuidas met allemaal gebouwen die geen geheel vormen en niets te doen is. Centrum is esthetisch mooi maar veelal onpraktisch.
Misschien via de gemeente. Inschrijving BRP? Maar dat lijkt me niet iets waar hypotheekverstrekkers zich intensief mee bezig houden. Al ken ik dat wereldje niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
En indien je alles altijd betaalt en geen overlast creëert?
OZ is duur toch en ver van UvA, VU heeft veel allochtonen en christenen die veelal niet uitwonen.quote:
De losse onsamenhangende bouw van de Zuid-as vindt ik wel kek, onNederlands.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vindtdt ik nou ook.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De losse onsamenhangende bouw van de Zuid-as vindt ik wel kek, onNederlands.
10min fietsen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
OZ is duur toch en ver van UvA, VU heeft veel allochtonen en christenen die veelal niet uitwonen.
Ben allochtoon vriend.quote:
Racist.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom wil ik ook graag dat je verdwijnt.
lol?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedoel je dit ensemble?
[ afbeelding ]
Ik geef enkel mijn centjes hier uit hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 maart 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijlmerdreef 101.quote:
Wow wow wow, rustig aan ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nu is allochtonen ook al een ras? Linkse maffia slaat weer toe
tnx.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die dingen zijn qua prijs-kwaliteit best prima.
Deden in 2014 nog 170k, overigens.
http://www.funda.nl/koop/(...)nna-blamansingel-64/
Had daar niet echt over nagedacht maar populatie is gewoon een goed woord toch? Wil liever niet zeggen wat er niet tof is aan die populatie vanwege p.c.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat eerste vooral maar eigenlijk sowieso.
Dat valt dan ook wel mee. Da's 5,5% netto.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tnx.
Verbaasde me dat die studio's op Europaplein, Utrecht in 2014 weggingen voor 90, vier voor die dingen voor minder dan vier ton en je haalt 2400 binnen.
Gewoon een expat weten te strikken, ik heb een appartementje in de buurt van de Rijnstraat dat ik verhuur een iemand die voor Shell werkt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tnx.
Verbaasde me dat die studio's op Europaplein, Utrecht in 2014 weggingen voor 90, vier voor die dingen voor minder dan vier ton en je haalt 2400 binnen.
Je bedoelt de bevolkingssamenstelling of zo. Een populatie is een groep individuen en wordt vooral gebruikt in statistiek en biologie.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Had daar niet echt over nagedacht maar populatie is gewoon een goed woord toch? Wil liever niet zeggen wat er niet tof is aan die populatie vanwege p.c.
Racistquote:Op maandag 27 maart 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedoel je dit ensemble in de zin van dat of ik dat een tof gebouw vind? Niet per se maar vind Bijlmer Arena wel absoluut toffer dan Zuidas, Bijlmer Arena heeft bioscoop, horeca, shops, bedrijven etc. allemaal op loopafstand in een moderne omgeving. Zuidas heeft alleen gebouwen zonder entertainment of andere toffe dingen in omgeving, er springen weinig gebouwen uit op Zuidas, behalve gebouw van Brauw en Houthof.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedoel je dit ensemble?
[ afbeelding ]
Nee, doodsverwensingen zijn gewoon niet toegestaan. Heeft niets met overactief modden te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
Hee, er is weer iemand overactief aan het modden.
Ik ben het niet met je eens, maar het mag.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoel je dit ensemble in de zin van dat of ik dat een tof gebouw vind? Niet per se maar vind Bijlmer Arena wel absoluut toffer dan Zuidas, Bijlmer Arena heeft bioscoop, horeca, shops, bedrijven etc. allemaal op loopafstand in een moderne omgeving. Zuidas heeft alleen gebouwen zonder entertainment of andere toffe dingen in omgeving, er springen weinig gebouwen uit op Zuidas, behalve gebouw van Brauw en Houthof.
Niet zo raar toch? De Zwitser is hier nog niet zo ingevoerd en je klonk wel erg bruutquote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
Hee, er is weer iemand overactief aan het modden.
Ik deed enkel een remlofje.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, doodsverwensingen zijn gewoon niet toegestaan. Heeft niets met overactief modden te maken.
Je vergelijkt ook twee totaal verschillende gebieden. De Zuidas is een zakendistrict met enkel kantoren en wat dure appartementen. De Bijlmer Arena is een entertainmentgebied met stadions, bioscoop, een winkelcentrum en nauwelijks woonruimte.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoel je dit ensemble in de zin van dat of ik dat een tof gebouw vind? Niet per se maar vind Bijlmer Arena wel absoluut toffer dan Zuidas, Bijlmer Arena heeft bioscoop, horeca, shops, bedrijven etc. allemaal op loopafstand in een moderne omgeving. Zuidas heeft alleen gebouwen zonder entertainment of andere toffe dingen in omgeving, er springen weinig gebouwen uit op Zuidas, behalve gebouw van Brauw en Houthof.
O, zal voortaan niet meer populatie hanteren in die context.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bedoelt de bevolkingssamenstelling of zo. Een populatie is een groep individuen en wordt vooral gebruikt in statistiek en biologie.
Daarnaast is het natuurlijk niet p.c. als je gewoon bedoelt dat studenten niet bij allochtonen willen wonen maar volgens mij is dat totaal onwaar.
Ik vind dat jij er wonderlijke ideeën over veel zaken aan overhoudt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
O, zal voortaan niet meer populatie hanteren in die context.
Studenten hebben vgm niets tegen allochtonen opzich maar ze willen liever geen criminaliteit etc. en allochtonen worden door bepaalde personen uit provincie die gaan uitwonen geassocieerd met criminaliteit wellicht.
Qua percentage is dat wellicht niet veel maar in absolute getallen wel. Je kunt niet overal zomaar tonnen kwijt en dat terugkrijgen met rendement met enige mate van zekerheid.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel mee. Da's 5,5% netto.
Jij hoeft geen centjes terug naar huis te sturen, naar die welke je reis naar Europa hebben betaald?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik geef enkel mijn centjes hier uit hoor.
Ik kwam per auto en niet per bootje.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij hoeft geen centje terug naar huis te sturen, naar die welke je reis naar Europa hebben betaald?
Shell zit toch in 's gravenhage? Wat is marktwaarde van je woning grofweg, zowel 1700 als 2700 zijn grote bedragen voor huur, wist niet dat er überhaupt personen zijn die dat neerleggen, maar ga er dus vanuit dat je woning zeven ton of meer waard is?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon een expat weten te strikken, ik heb een appartementje in de buurt van de Rijnstraat dat ik verhuur een iemand die voor Shell werkt.
De bovenburen vangen 1700/maand voor een Hollander en ik bijna 2700/maand voor die expat.![]()
Shell betaald.
Dacht jij dat ik serieus was of ben?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik was niet serieus. Nu John ook meedoet vind ik het wel even waardevol dat te benadrukken.
Ik weet niet of je serieus bent want ik weet niet eens wat hier staat.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik serieus was of ben?
Af en toe wel zodat men niet weet waar men bij mij aan toe is wel trouwens!
En je zat al in Europa (continent)quote:Op maandag 27 maart 2017 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik kwam per auto en niet per bootje.
Bijlmer heeft toch eveneens aantal grote bedrijven zoals Ing, Abn, deutsche etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je vergelijkt ook twee totaal verschillende gebieden. De Zuidas is een zakendistrict met enkel kantoren en wat dure appartementen. De Bijlmer Arena is een entertainmentgebied met stadions, bioscoop, een winkelcentrum en nauwelijks woonruimte.
Eens, sta echter open voor suggesties en ben niet star om ideeën te veranderen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er wonderlijke ideeën over veel zaken aan overhoudt.
In Den Haag eo ook torenhoge prijzen voor sommige vrije sectorwoningen. Expats/ambassade- & consulaatpersoneel/personeel internationale Hoven & Tribunalen/Europees Octrooibureau etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Shell zit toch in 's gravenhage? Wat is marktwaarde van je woning grofweg, zowel 1700 als 2700 zijn grote bedragen voor huur, wist niet dat er überhaupt personen zijn die dat neerleggen, maar ga er dus vanuit dat je woning zeven ton of meer waard is?
Hoe moet je een expat fixen overigens, verhuurmaelaar inhuren?
Dat klopt, maar ook een reuzenbioscoop en de Ziggo Dome en de Heineken Music Hall. De Zuidas heeft alleen een expositiecentrum en dat is 's avonds dicht. Totaal andere sfeer en totaal ander doel.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bijlmer heeft toch eveneens aantal grote bedrijven zoals Ing, Abn, deutsche etc.
Als je het las was je trots op me.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een domme kutpuber.
En Shell zit niet alleen in Den Haag eo.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Shell zit toch in 's gravenhage? Wat is marktwaarde van je woning grofweg, zowel 1700 als 2700 zijn grote bedragen voor huur, wist niet dat er überhaupt personen zijn die dat neerleggen, maar ga er dus vanuit dat je woning zeven ton of meer waard is?
De huidige prijs is lastig, de meeste soortgelijke appartementen in de buurt gaan weg nog voordat ze op de markt verschijnen met idiote hoge biedingen waarschijnlijk gebaseerd op een soort van angst om anders genegeerd te worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niemand met een beetje vermogen wil in de Bijlmer wonen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bijlmer heeft toch eveneens aantal grote bedrijven zoals Ing, Abn, deutsche etc.
Eens, vandaar dat i Bijlmer toffer vind. Zuidas heeft ander doel maar een beetje opfleuren mag toch.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook een reuzenbioscoop en de Ziggo Dome en de Heineken Music Hall. De Zuidas heeft alleen een expositiecentrum en dat is 's avonds dicht. Totaal andere sfeer en totaal ander doel.
Trouwens, ik zag dat Amsterdam ook grond in erfpacht heeft buiten de gemeentegrenzen. Dat is best wonderlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, maar het mag.
Dat lijkt me heel erg sterk gezien het feit dat het gemiddelde niveau van je posts nog niet eens dat van de KLB SC overstijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het las was je trots op me.
ANWB hoofdkantoor in Den Haag staat op Wassenaarse grond. Gemeente Wassenaar, adres in Den Haag. Clingendael idem. Iig de poorthuisjes.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, ik zag dat Amsterdam ook grond in erfpacht heeft buiten de gemeentegrenzen. Dat is best wonderlijk.
1700 is dus richting de courante 'normale' (voor zover je het normaal kan vinden) huurprijs in die buurt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:45 schreef Ashqelon het volgende:
zowel 1700 als 2700 zijn grote bedragen voor huur, wist niet dat er überhaupt personen zijn die dat neerleggen
tnx, heb je dat pand aangeschaft voor verhuur of vond je dat bod gewoon zo goed dat je besloot dat te gaan verhuren? Zit die expat er lang of regelt dat bedrijf hele tijd andere huurder als de vorige expat weer weggaat? Zou je naam van dat bedrijf of bedrijf in zelfde categorie willen pm'en?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De huidige prijs is lastig, de meeste soortgelijke appartementen in de buurt gaan weg nog voordat ze op de markt verschijnen met idiote hoge biedingen waarschijnlijk gebaseerd op een soort van angst om anders genegeerd te worden.
300-360K als ik er echt iets aan moet plakken.
Gekocht voor 220K.Leve de bubbel
Ben zelf benaderd (toen ik het een paar jaar terug voor verhuur aanbood) door een bedrijf dat dat soort zaken regelt voor internationale bedrijven.
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkomquote:Op maandag 27 maart 2017 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk gezien het feit dat het gemiddelde niveau van je posts nog niet eens dat van de KLB SC overstijgt.
Ik vraag me dan ook met enige regelmaat oprecht af wat de neuk jij in deze SC doet.
De werknemers bij die bedrijven willen niet in de Bijlmer wonen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voor wat voor woningen gelden die torenhoge prijzen? Luxe/dichtbij binnehof of andere factoren? En gelden die prijzen eveneens voor Voorburg?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Den Haag eo ook torenhoge prijzen voor sommige vrije sectorwoningen. Expats/ambassade- & consulaatpersoneel/personeel internationale Hoven & Tribunalen/Europees Octrooibureau etc.
Vanwege criminaliteit etc. indien dat word opgelost is dat toch toffer dan Zuidas?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De werknemers bij die bedrijven willen niet in de Bijlmer wonen.
Nee, want de woningen zijn bagger.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwege criminaliteit etc. indien dat word opgelost is dat toch toffer dan Zuidas?
Wonen er uberhaupt mensen aan de Zuidas?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwege criminaliteit etc. indien dat word opgelost is dat toch toffer dan Zuidas?
In die oranje gebouwen toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wonen er uberhaupt mensen aan de Zuidas?
Stond eigenlijk leeg, was zelf al verhuisd in Amsterdam naar een andere pied-à-terre en ik wilde i.v.m. de aantrekkende markt het pandje nog niet kwijt. Ze zitten er gemiddeld 1,5 jaar (maar ook wel eens eentje voor 2 maanden gehad) wordt allemaal geregeld door dat bedrijf. Surequote:Op maandag 27 maart 2017 22:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tnx, heb je dat pand aangeschaft voor verhuur of vond je dat bod gewoon zo goed dat je besloot dat te gaan verhuren? Zit die expat er lang of regelt dat bedrijf hele tijd andere huurder als de vorige expat weer weggaat? Zou je naam van dat bedrijf of bedrijf in zelfde categorie willen pm'en?
Ja, er zijn wat penthouses boven sommige kantoren en ook een paar appartementengebouwen. Maar heel weinig iig.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want de woningen zijn bagger.
Daarnaast geen voorzieningen voor hoogopgeleiden. Die gaan niet shoppen in de Bijlmer of naar de Ziggodome voor Bieber.
Voor de goede buurten uiteraard. Ook in de randgemeenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voor wat voor woningen gelden die torenhoge prijzen? Luxe/dichtbij binnehof of andere factoren? En gelden die prijzen eveneens voor Voorburg?
Ongeveer 20.000 in Buitenveldert/Zuidas.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1000 woningen toch of zo, moet in de komende jaren wel flink vermenigvuldigen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat penthouses boven sommige kantoren en ook een paar appartementengebouwen. Maar heel weinig iig.
Wat een oersaai onderwerp dit.
Ah, ok. Ben daar niet echt bekendquote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongeveer 20.000 in Buitenveldert/Zuidas.
Beide vind ik prima. Of over antiontgaansbepalingen bij juridische fusie en splitsing, daar lees ik over nu.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat vertellen over de meest recente rattenjacht of het utilisme.
doenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat vertellen over de meest recente rattenjacht of het utilisme.
Ok, iedereen zegt hetzelfde, maar als jij het beter weet doe je toch lekker wat jou goeddunkt?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.
En het is nog smaakloze, kleurloze en reukloze pulp ook, die muziek van 'm.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Drakes concert in de Ziggo Dome is net afgelast terwijl de mensen al een uur stonden te wachten. Dat concert was al verplaatst van 26 januari naar vandaag. En het was ook al verplaatst van 20 naar 26 januari.
Je zult maar fan zijn van zo'n idioot
De Zuid-as heeft de voorzieningen die de mensen daar willen, hippe restaurants, barretjes, gyms, sapjes etc...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.
En het geld niet terug krijgen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Drakes concert in de Ziggo Dome is net afgelast terwijl de mensen al een uur stonden te wachten. Dat concert was al verplaatst van 26 januari naar vandaag. En het was ook al verplaatst van 20 naar 26 januari.
Mooi momentje om te heroverwegen waarom je naar die bagger luistert.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Ook dat ja. Na drie afgelastingen blijven wel alleen de die-hard fans over.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
En het is nog smaakloze, kleurloze en reukloze pulp ook, die muziek van 'm.
Gewoon een leger katten nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Oké, over de rattenjacht: volgens mij hebben we (ik en de kat) de ratten teruggedrongen tot één "stronghold". Veel andere uitvalsbasissen hebben ze niet meer over. Ik trap alle rattenholen die ik zie weer dicht, zodat ik weet welke nog in gebruik zijn en heb met klepkooien redelijk goed in kunnen schatten hoe ze zich in hun zoektocht naar eten voorbewegen. Nu kunnen we de strijd dus concentreren.
Verder ben ik An Introduction to the Principles of Morals and Legislation maar weer aan het lezen om mijn rechtsfilosofische essay nog wat te verbeteren. Wel een relaxte docent.
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Stank dat wil jij toch niet en al zeker niet in een spouw stel die toekomstige ratten vinden die stank onaangenaam?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ik had in een schuur een rat door z'n harses geschoten, maar met het stuiptrekken viel hij door een gat in de muur. Heb daar toen met stokjes zitten hengelen om het lijkje naar boven te halen omdat dat anders waarschijnlijk ontzettend hard zou gaan stinken in de spouw.
WERKdag? Je had een tentamen, uren niks, en een college..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef KetchupFTW het volgende:
Zo, dat was de langste werkdag van mijn leven.
Vriend van me is ook begonnen met rechtsfilosofie nu, vindt het veruit het tofste dat hij nu heeft gekregen bij rechten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Oké, over de rattenjacht: volgens mij hebben we (ik en de kat) de ratten teruggedrongen tot één "stronghold". Veel andere uitvalsbasissen hebben ze niet meer over. Ik trap alle rattenholen die ik zie weer dicht, zodat ik weet welke nog in gebruik zijn en heb met klepkooien redelijk goed in kunnen schatten hoe ze zich in hun zoektocht naar eten voorbewegen. Nu kunnen we de strijd dus concentreren.
Verder ben ik An Introduction to the Principles of Morals and Legislation maar weer aan het lezen om mijn rechtsfilosofische essay nog wat te verbeteren. Wel een relaxte docent.
Naar verluidt zou hij ziek zijn geworden. Verder niets bekend over wat hem mankeert.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Laatst moest ik een half uur lang muziek van Jason Derulo verdragen. Dat was ook wel even een potje schijt zeg.
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WERKdag? Je had een tentamen, uren niks, en een college..
Aansteller..
Dan mag ik hopen dat hij een blinde darmontsteking heeft oid, want dit is wel erg laat afzeggen..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar verluidt zou hij ziek zijn geworden. Verder niets bekend over wat hem mankeert.
De eerste afgelasting kwam door planningsproblemen. Voor de tweede is geen reden gegeven, en dan nu dit.
Van half vier tot zeven is dan toch uren niks?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-15:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
Zo, daar heb je me.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van half vier tot zeven is dan toch uren niks?
Je zat in de UB een beetje op dit forum te posten en je ging tukken in het gras.. Poeh, poeh...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
En van 22 tot 9 wat toen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van half vier tot zeven is dan toch uren niks?
Voorheen waren internationale artiesten nog wel eens plots begeven door de Coffeeshopziekte. Dat ze de Nederwiet een beetje hadden onderschat en dan 's avonds toch niet helemaal fit bleken te zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar verluidt zou hij ziek zijn geworden. Verder niets bekend over wat hem mankeert.
De eerste afgelasting kwam door planningsproblemen. Voor de tweede is geen reden gegeven, en dan nu dit.
van de zomer zal ik geregeld van 10:00 tot 0100 met een kwartiertje pauze moeten gaan werken, helaasch, maar verdient wel lekker.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
Oké Whiskers, komt er ook wel eens wat positiefs uit jouw strot, of bestaat je innerlijk alleen uit haat?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zat in de UB een beetje op dit forum te posten en je ging tukken in het gras.. Poeh, poeh...
Hehe, klopt. Toen Guns n Roses een tijd terug in Amsterdam was zat Axl Rose nog in een coffeeshop in het centrum op de geplande aanvangstijd van de show.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voorheen waren internationale artiesten nog wel eens plots begeven door de Coffeeshopziekte. Dat ze de Nederwiet een beetje hadden onderschat en dan 's avonds toch niet helemaal fit bleken te zijn.
Maar dat zal tegenwoordig het probleem wel niet meer zijn.
Zal de sterke wiet hier wel zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..
Ja, ehm... Dat is niet te doen. Al helemaal niet met één uur slaap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
van de zomer zal ik geregeld van 10:00 tot 0100 met een kwartiertje pauze moeten gaan werken, helaasch, maar verdient wel lekker.
Met 1 uur slaap niet nee, 6 uurtjes, als je klaar bent nog een beetje biertjes drinken samen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, ehm... Dat is niet te doen. Al helemaal niet met één uur slaap.
Wat voor werk ga je dan doen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met 1 uur slaap niet nee.
Alhoewel die pauze alleen is om half staand wat naar binnen te schuiven, echt pauze nemen is alleen maar kut, dan kak je in.
Hoezo zo achterlijk lang dan?quote:
Daar heb je dat soort dagen ja. Al is er vaak wel wat onofficiële pauze tussen het opbouwen en zo. Toen ik zestien was had ik een bijbaantje met veel bruiloften, dat was ook altijd slopend. Bovendien verdiende ik toen nog geen reetquote:
Grutjes, trigger ik je?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké Whiskers, komt er ook wel eens wat positiefs uit jouw strot, of bestaat je innerlijk alleen uit haat?
Nee, totaal niet. Je bent gewoon een ontzettend naar mens.quote:
Waarom niet, aan een halve dag vrij heb je ook niets, doe dan maar gelijk een hele dag.quote:
Afgelopen zomer van 8 tot 17/18 in de bouw, en dan mantelzorg tot een uurtje of 23/24, studeren tot 2, en dan om 8u weer in de bouwput.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
van de zomer zal ik geregeld van 10:00 tot 0100 met een kwartiertje pauze moeten gaan werken, helaasch, maar verdient wel lekker.
Zou ik niet vol kunnen houden, tenminste niet als je dat meerdere keren per week moet doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Afgelopen zomer van 8 tot 17/18 in de bouw, en dan mantelzorg tot een uurtje of 23/24, studeren tot 2, en dan om 8u weer in de bouwput.
Maar gaf wel een hoop voldoening, zo'n gevulde dag.
Uiteraard. Gelukkig kun je kritische opmerkingen van anderen wel waarderenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Je bent gewoon een ontzettend naar mens.
Ligt er een beetje aan hoe je bemand bent inderdaad, echt pauze heb je niet, maar dan kan je gewoon wat snijwerk doen en wat ouwehoeren tussendoor of als het mooi weer is doe je lekker lang over het karton en glas weg brengen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je dat soort dagen ja. Al is er vaak wel wat onofficiële pauze tussen het opbouwen en zo. Toen ik zestien was had ik een bijbaantje met veel bruiloften, dat was ook altijd slopend. Bovendien verdiende ik toen nog geen reet
Maar het is wel leuk werk.
Ketchup is gewoon een watje.. En hij noemt het nog een WERKdag ook..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Afgelopen zomer van 8 tot 17/18 in de bouw, en dan mantelzorg tot een uurtje of 23/24, studeren tot 2, en dan om 8u weer in de bouwput.
Thock heeft strafrecht gedaan he, hij gaat waarschijnlijk minder verdienen dan een WW-uitkering.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je bemand bent inderdaad, echt pauze heb je niet, maar dan kan je gewoon wat snijwerk doen en wat ouwehoeren tussendoor of als het mooi weer is doe je lekker lang over het karton en glas weg brengen.
Tsja, als je het vergelijkt wat jij straks gaat verdienen als advocaat verdien ik nog steeds geen reet, maar na zo'n dagje 150 euro verdienen (met fooi dan wel) tikt toch lekker aan. Half maandje huur voor het volgende jaar
Mantelzorg? Nicequote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pokkelmans, de rattenvanger van Harreborg.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ik had in een schuur een rat door z'n harses geschoten, maar met het stuiptrekken viel hij door een gat in de muur. Heb daar toen met stokjes zitten hengelen om het lijkje naar boven te halen omdat dat anders waarschijnlijk ontzettend hard zou gaan stinken in de spouw.
quote:
quote:Right. I had to get up in the morning at ten o'clock at night, half an hour before I went to bed, eat a lump of cold poison, work twenty-nine hours a day down mill, and pay mill owner for permission to come to work, and when we got home, our Dad would kill us, and dance about on our graves singing "Hallelujah."
En ik weet niet of je rookt, maar dat is ook echt een goede manier om elke paar uur even je benen te rusten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je bemand bent inderdaad, echt pauze heb je niet, maar dan kan je gewoon wat snijwerk doen en wat ouwehoeren tussendoor of als het mooi weer is doe je lekker lang over het karton en glas weg brengen.
Chill toch? Geld wat je later gaat verdienen heb je geen reet aanquote:Tsja, als je het vergelijkt wat jij straks gaat verdienen als advocaat verdien ik nog steeds geen reet, maar na zo'n dagje 150 euro verdienen (met fooi dan wel) tikt toch lekker aan. Half maandje huur voor het volgende jaar
Ha. 'Langste werkdag ooit'.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel meest vermoeiende in ieder gevalquote:
Kom je wel helpen als ze vanuit Arnhem Zuid tot aan het centrum gevorderd zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Pokkelmans, de rattenvanger van Harreborg.
In gedachten heb ik al miljoenen uitgegeven van mijn toekomstige vermogen_O_quote:Op maandag 27 maart 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
Chill toch? Geld wat je later gaat verdienen heb je geen reet aan
Om kwart over zes met het polenbusje opgehaald en vijfentwintig uur later door datzelfde busje weer worden afgezet. Dat waren nog eens tijden.quote:
Gelukkig doe jij honours-classes (die je amper aan kunt), ga je bij de juridische "macht" (nou, dat is cashen zeg), maak je je niet druk om je enige voornaam en -letter, ben je helemaal niet onzeker, heb je een puik taalgevoel en kun je nog beter rekenen. Jij komt er welquote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Thock heeft strafrecht gedaan he, hij gaat waarschijnlijk minder verdienen dan een WW-uitkering.
Die beestjes kunnen de Rijn niet overzwemmen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom je wel helpen als ze vanuit Arnhem Zuid tot aan het centrum gevorderd zijn.
Jaja, iemand anders op schoot zeker?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uur op wc gezeten.
En drie weken niet kunnen zitten?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om kwart over zes met het polenbusje opgehaald en vijfentwintig uur later door datzelfde busje weer worden afgezet. Dat waren nog eens tijden.
aankunt.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij honours-classes (die je amper aan kunt), ga je bij de juridische macht (nou, dat is cashen zeg), maak je je druk om je enige voornaam en -letter, ben je helemaal niet onzeker, heb je een puik taalgevoel en kun je nog beter rekenen. Jij komt er wel
En dan drie meter buiten de wcdeur op je bek gaan omdat je benen slapenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uur op wc gezeten.
Dit is echt zo een vreselijk domme opmerking he. Een WW-uitkering kent voor elk individu een andere hoogte, dat is geen vast bedrag waar je Tchocks zogenaamde toekomstige salaris mee kan vergelijken. Man man man man man.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Thock heeft strafrecht gedaan he, hij gaat waarschijnlijk minder verdienen dan een WW-uitkering.
Whehe nee, niemand eigenlijk in de keuken (zeldzaam fenomeen inderdaad), maar bediening we en we hebben ons toch vaak afgevraagd waarom wij niet gaan roken met al die pauzes die zij erbij krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik weet niet of je rookt, maar dat is ook echt een goede manier om elke paar uur even je benen te rusten.
[..]
Chill toch? Geld wat je later gaat verdienen heb je geen reet aan
Ze kunnen prima zwemmen hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen de Rijn niet overzwemmen.
Je kan me dat soort verwijten nu echt niet maken kaasquote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt zo een vreselijk domme opmerking he. Een WW-uitkering kent voor elk individu een andere hoogte, dat is geen vast bedrag waar je Tchocks zogenaamde toekomstige salaris mee kan vergelijken. Man man man man man.
Ja, ik moet dan altijd wel even een paar minuten wachten voordat ik naar buiten kan.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan drie meter buiten de wcdeur op je bek gaan omdat je benen slapen
Ik ging soms echt roken om even te kunnen zitten. We hadden een kok die werkte als een paard maar wel twintig keer per dag vijf minuten buiten stond terwijl de rest geen pauze had.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe nee, niemand eigenlijk in de keuken (zeldzaam fenomeen inderdaad), maar bediening we en we hebben ons toch vaak afgevraagd waarom wij niet gaan roken met al die pauzes die zij erbij krijgen.
Na werk doe ik het trouwens wel eens, rook nooit, maar gewoon eentje met het eerste biertje is wel even heel lekker.
Daarnaast schijnen er sinds Market Garden toch hier en daar herstelwerkzaamheden plaats te hebben gevonden.quote:
Natuurlijk wel; domme opmerkingen zijn immers dom. En jij maakt ze, keer op keer.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je kan me dat soort verwijten nu echt niet maken kaas
De eerste WW-uitkering die hoger is dan het voorgaande salaris moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt zo een vreselijk domme opmerking he. Een WW-uitkering kent voor elk individu een andere hoogte, dat is geen vast bedrag waar je Tchocks zogenaamde toekomstige salaris mee kan vergelijken. Man man man man man.
Dat is geheel niet waar!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel; domme opmerkingen zijn immers dom. En jij maakt ze, keer op keer.
Jazeker wel. Waarom niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je kan me dat soort verwijten nu echt niet maken kaas
Pciesquote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel; domme opmerkingen zijn immers dom. En jij maakt ze, keer op keer.
Omdat hij net de zwaarste werkdag sinds de afschaffing van de slavenarbeid heeft gehad natuurlijk.quote:
Ik zit trouwens ook wel een beetje in de positie, zeker op het dorp, dat ik het totaal niet kan maken om rokend gezien te wordenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging soms echt roken om even te kunnen zitten. We hadden een kok die werkte als een paard maar wel twintig keer per dag vijf minuten buiten stond terwijl de rest geen pauze had.
Later ging ik gewoon roken om de nicotine. Goede oude tijd.
Ja, het beschaafde deel van Nederland is middels bruggen inderdaad weer met het nutteloos aanhangsel onder de rivieren verbonden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarnaast schijnen er sinds Market Garden toch hier en daar herstelwerkzaamheden plaats te hebben gevonden.
Owh ja. Hoe kon ik dat toch over het hoofd zien?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij net de zwaarste werkdag sinds de afschaffing van de slavenarbeid heeft gehad natuurlijk.
Ben je het goede hoogopgeleide voorbeeld? Met je havo-diploma?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook wel een beetje in de positie, zeker op het dorp, dat ik het totaal niet kan maken om rokend gezien te worden
Oei, "op het dorp" is meestal wel een graadmeter voor gedonder ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook wel een beetje in de positie, zeker op het dorp, dat ik het totaal niet kan maken om rokend gezien te worden
Dat is een understatement beste Tchock.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij net de zwaarste werkdag sinds de afschaffing van de slavenarbeid heeft gehad natuurlijk.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oei, "op het dorp" is meestal wel een graadmeter voor gedonder ja.
Ik heb het al eerder gezegd, maar zelf domme dingen zeggen en de fout dan leggen bij mensen die je er op aanspreken is echt jouw ding. Zal je verder met rust laten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik nou weer fout heb gedaan. Kwam alleen zeggen dat ik een zware werkdag had gehad, maar de rasautisten doen weer hun ding hoor. Achja..
Meer het sportieve, alhoewel bij ons op werk je er weinig aantreft met een havo-diploma.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je het goede hoogopgeleide voorbeeld? Met je havo-diploma?
Ik denk dat ratten niet de kracht hebben om met de sterke stroming van een rivier de overkant te bereiken. Zelfs niet in de relatief smalle Nederrijn.quote:
Je bedoelt een overstatement. Sorry, kon het niet laten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is een understatement beste Tchock.
Ik zei alleen maar dat ik de zwaarste werkdag van mijn leven heb gehad. Wel geinig dat je je aangesproken voelt, want het bericht was niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 27 maart 2017 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar zelf domme dingen zeggen en de fout dan leggen bij mensen die je er op aanspreken is echt jouw ding. Zal je verder met rust laten.
Serieus? Dat is zelfs voor veel mensen een hele opgave. Laat staan voor een honderd keer kleiner schepsel.quote:
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ratten niet de kracht hebben om met de sterke stroming van een rivier de overkant te bereiken. Zelfs niet in de relatief smalle Nederrijn.
Je bericht was aan niemand specifiek gericht.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik de zwaarste werkdag van mijn leven heb gehad. Wel geinig dat je je aangesproken voelt, want het bericht was niet voor jou bedoeld
Ik had het over rasautisten, jij voelt je daar blijkbaar door aangesproken. Zegt een hoop.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bericht was aan niemand specifiek gericht.Elke opmerking die je maakt is weer dommer dan de vorige, hier is geen eer meer aan te behalen.
Maar mensen kunnen ook relatief slecht zwemmen hè. Zou me niet verbazen als het een rat lukt.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus? Dat is zelfs voor veel mensen een hele opgave. Laat staan voor een honderd keer kleiner schepsel.
72 uur???quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.
Domheid kwetst ons allen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik de zwaarste werkdag van mijn leven heb gehad. Wel geinig dat je je aangesproken voelt, want het bericht was niet voor jou bedoeld
Ik denk van wel. Ratten zijn goede zwemmers en bijkans onverwoestbaar (tenzij je ze kapotschiet oid). Stroming maakt ook amper uit. Ze liggen niet diep in het water en als ze 3 km verder pas ad overkant komen boeit dat ze niksquote:Op maandag 27 maart 2017 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ratten niet de kracht hebben om met de sterke stroming van een rivier de overkant te bereiken. Zelfs niet in de relatief smalle Nederrijn.
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
Zo kon ik het in mijn dorp niet maken om in iets anders dan spandex te lopen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
Zo kon ik het in mijn dorp niet maken om in iets anders dan spandex te lopen.
Kaas pestte ze allemaal de kast in.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?
Vraag me trouwens af, bij jullie op de middelbare, waren daar "veel" of eerder een representatief aantal homo's? Mijn middelbare had rond de 1500 leerlingen en maar 1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Hoorde het in dit National Geographic-filmpjequote:
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.
Dan zullen ze niet in een rechte lijn van de ene naar de andere kant komen, maar als het territorium aan de ene kant van de rivier verdeeld is zullen er geheid een paar het water inspringen en aan de overkant belanden.
Als je er vanuit gaat dat zo rond de 5% homo is denk ik dat mijn school doodnormaal was. Al kwam wel een deel daarvan pas na de middelbare uit de kast.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af, bij jullie op de middelbare, waren daar "veel" of eerder een representatief aantal homo's? Mijn middelbare had rond de 1500 leerlingen en maar 1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Wij hadden alleen kasthomo's en twee lesbiennes.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?
Ok, dat wist ik. Iet.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan zullen ze niet in een rechte lijn van de ene naar de andere kant komen, maar als het territorium aan de ene kant van de rivier verdeeld is zullen er geheid een paar het water inspringen en aan de overkant belanden.
Is het dan wel een homo, of gewoon een heteroseksuele transgender?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Was ze een beetje lekker?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nog gezoend met een meisje dat tegenwoordig lesbisch is. Groot gelijk heeft ze ook.
Ja eigenlijk heb je gelijk, want ze identificeert zich nu als vrouw en valt op mannen (ik kwam haar tegen bij het tinder swipen ghehe )quote:Op maandag 27 maart 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het dan wel een homo, of gewoon een heteroseksuele transgender?
Daarom zitten ze ook veel in rioleringen/slootranden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik. Iet.
Dan zijn het voor zoogdieren met pootjes verdomd goeie zwemmers.
Vilein, beste Kaas-, vilein.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Zo een jack russel durf ik te betwijfelen, de onze kwam mij met een marter in de bek naar binnen, 1000 ste geluk dat die hem niet in zijn poten gebeten had, zo een marter bijt een hond met gemak een poot af!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.
Dit is nou een valse nicht.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Stiekem hopen dat ze bi zij.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:46 schreef Euribob het volgende:
Zag laatst ook twee knappe lesbiennes een beetje knuffelen in de tram. Vond dat toch maar niks.
Doe dat maar thuis inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:46 schreef Euribob het volgende:
Zag laatst ook twee knappe lesbiennes een beetje knuffelen in de tram. Vond dat toch maar niks.
Buks over de schouder.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Dacht eerst nog van "Huh, die zitten wel erg veel aan elkaar" maar het was dus gewoon een stelletje.quote:
Niet aan homo's gewend in je boerendorpje.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Precies. Dacht eerst nog van "Huh, die zitten wel erg veel aan elkaar" maar het was dus gewoon een stelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |