SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Goedemorgen Diaan.quote:
Ik was om 06:30 uur al wakker. En ik hoef niet eens vroeg naar het voetballen. Lennon is vrij vandaag, Twan hoeft pas om 11:00 uur.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Weer lekker vroeg op, zie ik. Zo weer naar het voetballen?
Pfff... heel herkenbaar. Als ik een drukke dag heb, dan ben ik ook te druk in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was om 06:30 uur al wakker. En ik hoef niet eens vroeg naar het voetballen. Lennon is vrij vandaag, Twan hoeft pas om 11:00 uur.
Ik had graag wat langer geslapen, want drukke dag : vanmiddag visite en vanavond verjaardagsfeestje van Twan. Huis vol en vanmorgen nog druk. Ik denk dat dat de reden is dat ik vroeg wakker ben. Erg druk in mijn hoofd met wat ik nog moet/wil doen.
Jij bent ook vroeg trouwens.
Het is het lot van deze maand. Verjaardag Twan, nieuwe bank, schilder, timmerman, verjaardag peaceman... allemaal dingen waarvoor dingen geregeld moeeten worden. Gelukkig wel allemaal leuke dingen, maar ze gaan in mijn hoofd zitten waardoor ik wat onrustiger ben. En ik ben er gisteren achter gekomen dat de gemeente niet meer gratis het bankstel komt ophalen... dat werkt ook niet echt mee. Nu op allerlei groepen het bankstel geplaatst om gratis af te halen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff... heel herkenbaar. Als ik een drukke dag heb, dan ben ik ook te druk in mijn hoofd.
Misschien zo meteen even een uurtje plat gaan nog. Wil toch wel eens helpen.
Ik ben ook altijd vroeg wakker. Met dit weer is het niet erg om vroeg wakker te worden.
Succes met de wedstrijd van Twan!
Drukke maand voor de boeg dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is het lot van deze maand. Verjaardag Twan, nieuwe bank, schilder, timmerman, verjaardag peaceman... allemaal dingen waarvoor dingen geregeld moeeten worden. Gelukkig wel allemaal leuke dingen, maar ze gaan in mijn hoofd zitten waardoor ik wat onrustiger ben. En ik ben er gisteren achter gekomen dat de gemeente niet meer gratis het bankstel komt ophalen... dat werkt ook niet echt mee. Nu op allerlei groepen het bankstel geplaatst om gratis af te halen.![]()
Ik ga vanmorgen nog even van alles doen dat geeft rust, ik hoop dat na de wedstrijd van Twan even een uurtje rustig te kunnen zitten. Gelukkig is het vanmiddag niet druk, dat is alleen zwager/schoonzus en hun kinderen.
Het weer is heerlijkDaarom gaan we ook gewoon naar de wedstrijd.... lekker even buiten.
Thnx. Wordt spannende wedstrijd
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:50 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
Dit druk in het hoofd persoon is ook wakker.. ik heb weer hele verhalen gehouden vannacht, ik werd er zelf wakker van
Goedemorgenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:50 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
Dit druk in het hoofd persoon is ook wakker.. ik heb weer hele verhalen gehouden vannacht, ik werd er zelf wakker van
als ik het druk heb of er dingen gedaan moeten worden dan droom ik erover en ik praat/schreeuw danquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heeft er die verhalen verteld dan?
Als het eenmaal loopt, komt het wel goed. Maar vooraf maak ik me over van alles en nog wat druk terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Drukke maand voor de boeg dus.
Sterkte!
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:55 schreef just me het volgende:
[..]
als ik het druk heb of er dingen gedaan moeten worden dan droom ik erover en ik praat/schreeuw dan
Zodat je het beter kunt onthouden?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:55 schreef just me het volgende:
[..]
als ik het druk heb of er dingen gedaan moeten worden dan droom ik erover en ik praat/schreeuw dan
Ja hoor, komt goed. Ik probeer zo af en toe mijn rust wel te vinden. De onrust zit vooral in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:55 schreef just me het volgende:
Diaan doe jij ook wat rustig aan vandaag!
Als je nou gewoon beter naar jezelf luistert, hoef je niet zo te schreeuwen.... dan kun je gewoon met jezelf praten.quote:
Ik ga het proberen als het nog n keer voorkomtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nou gewoon beter naar jezelf luistert, hoef je niet zo te schreeuwen.... dan kun je gewoon met jezelf praten.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het proberen als het nog n keer voorkomt
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nou gewoon beter naar jezelf luistert, hoef je niet zo te schreeuwen.... dan kun je gewoon met jezelf praten.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het proberen als het nog n keer voorkomt
Het zou wel van invloed kunnen zijn, er zijn ook mensen die hun mobiel niet in de slaapkamerquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Straks maar eens de bloemetjes buiten zetten,
Jij ging de bloemetjes buiten zetten.quote:
Ik heb geen mobiel en geen tv op de slaapkamer... helaas werkt dat niet voor mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou wel van invloed kunnen zijn, er zijn ook mensen die hun mobiel niet in de slaapkamer
leggen.
Straks maar eens de bloemetjes buiten zetten, eerst naar het tuincentrum en dan lekker in de tuin werken.
het is vroeg dus laat ik de dag maar plukkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ging de bloemetjes buiten zetten.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
het is vroeg dus laat ik de dag maar plukken
Goedemorgen.quote:
En nee. Denk dat het inderdaad aan jouw kant ligt.quote:
quote:
MOgguh!quote:
Koekjesmanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
En nee. Denk dat het inderdaad aan jouw kant ligt.
Lennon niet, Twan wel, om 11 uur. Maar wel druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MOgguh!Straks weer aan de voetbal?
Golfsterquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, de wasmachine is er over een half uurtje...
Man met de hoedquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Man in de vuilnisbakquote:
Kun je daarna op je knietjes voor de wasmachine zitten en kijken hoe hij draaitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Als 'ie maar draait, van de vorige was de as naar de Filistijnen...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je daarna op je knietjes voor de wasmachine zitten en kijken hoe hij draait
o dat is balen, wel een respectabele leeftijd bereikt of te jong heengegaan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie maar draait, van de vorige was de as naar de Filistijnen...
Bakstenen er in doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:44 schreef Stien_Struis het volgende:
De Siemens bovenlader staat al klaar om de Zanussi die maar niet kapot wil te vervangen.
Ik denk dat maar weinig mensen een wasmachine op voorraad hebben staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:44 schreef Stien_Struis het volgende:
De Siemens bovenlader staat al klaar om de Zanussi die maar niet kapot wil te vervangen.
Je wil niet weten wat ik zoal op voorraad heb.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig mensen een wasmachine op voorraad hebben staan.
eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik zoal op voorraad heb.
Welterusten Piet!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nu ga ik echt slapen, die lijst wordt me te lang.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet altijd alleen maar nuttige dingen
quote:
Te jong overleden, een jaartje of 8.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
o dat is balen, wel een respectabele leeftijd bereikt of te jong heengegaan?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te jong overleden, een jaartje of 8.
Maar de nieuwe draait. En stil ook...
En toch wel handig dat ze tegenwoordig meteen dat oude ding meenemen en de nieuwe plaatsen.quote:
Dat scheelt zeker. Die dingen zijn niet alleen best zwaar, maar door de omvang ook nog eens onhandelbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch wel handig dat ze tegenwoordig meteen dat oude ding meenemen en de nieuwe plaatsen.
Hoef ik ook niet meer de trap op en neer te slepen met die zware dingen...
Dat zouden ze ook met banken moeten doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch wel handig dat ze tegenwoordig meteen dat oude ding meenemen en de nieuwe plaatsen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet altijd alleen maar nuttige dingen
Was hier vorig jaar ook. En ik woon op 2 hoog.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een keer in z'n eentje een wasmachine verplaatstquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker. Die dingen zijn niet alleen best zwaar, maar door de omvang ook nog eens onhandelbaar.
Doen ze ook. Ligt er maar net aan, waar je die koopt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook met banken moeten doen.
Geen kringloop die 'm wil hebben en op komt halen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat voor eentje is het er geworden, behalve dat die stil is ?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te jong overleden, een jaartje of 8.
Maar de nieuwe draait. En stil ook...
verplaatsen is toch niet zo moeilijk? Ik schuif een oud kleedje onder een zwaar ding en dan is het redelijk gemakkelijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een keer in z'n eentje een wasmachine verplaatst
Een Indesit, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor eentje is het er geworden, behalve dat die stil is ?
Ha! Indesit hier ook. Prima merk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Indesit, geloof ik.
Wit, met een kijkglaasje en een LCD scherm.
Meer specs verkrijgbaar bij mw. MM...
Ik zal dat onthoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Indesit, geloof ik.
ja en dan daarna de buitenwereld inquote:
Ik herhaal; Facebook weggeefhoekquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Mijn maag draait zich even om.
Hoor net dat de Basenji van mijn neef gisteren is losgeglipt en de weg overgerend, waarbij hij dodelijk is aangereden.
Vorige week nog met het beestje gespeeld...
Ik ben niet zo'n honden liefhebber, maar dit was een prachtig dier.
Rust zacht Milo...
wordt er niet meer uitgedeeld ?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet een plakje cake en kop thee. Daarna maar eens boodschappen halen.
He jakkesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat de Basenji van mijn neef gisteren is losgeglipt en de weg overgerend, waarbij hij dodelijk is aangereden.
Rust zacht Milo...
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Oscar ook niet
Ja, dat lijkt me ook een dramatische ervaring...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:59 schreef just me het volgende:
Mad
behalve rot voor zijn baasje ook rot voor de persoon die hem aangereden heeft..
deze zaak niet....quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen ze ook. Ligt er maar net aan, waar je die koopt.
Alleen als hij naar hun zin goed eruit ziet en verkoopbaar is. En ze zijn heel kritisch. Ik ga ze wel bellen hoor!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kringloop die 'm wil hebben en op komt halen?
Echt niet. Hij staat op meerdere groepen op Facebook. Nog geen enkele reactie gehad.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik herhaal; Facebook weggeefhoek
Ben je er binnen een uur er vanaf.
"alles wat je ziet in de Indesit " 🎶quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Indesit, geloof ik.
Ach wat ontzettend triest.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Rust zacht Milo...
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
"alles wat je ziet in de Indesit " 🎶
Te koop of gratis?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt niet. Hij staat op meerdere groepen op Facebook. Nog geen enkele reactie gehad.
damnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Rust zacht Milo...
gratis!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Te koop of gratis?
En hoe smerig is die bank dan wel niet?![]()
nu maar duimen dat ie snel weg is!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gratis!
FHF / Gratis bankstel af te halen in Enschede
quote:
quote:
quote:
quote:
Afgelopen dinsdag heb je die term ook nog gebruikt. En ja, we schelen inderdaad iets qua leeftijd...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://open.spotify.com/(...)NM2vyMnEjSaiN9a3tGbq
Aangezien ik er in de Top 2000- en de hier eraan verwante delen er nogal gek van bleek te zijn, heb ik er maar eens een nostalgisch playlijstje van gemaakt.
En overweeg er ook voornamelijk op te stemmen bij de komende Top 2000, dus Diaan, je hoeft me wellicht niet te helpen herinneren aan dat andere (alhoewel ik dat cassettebandje ook in mijn brugklasjaar had)
Brugklas '87 - '88?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien ik er in de Top 2000- en de hier eraan verwante delen er nogal gek van bleek te zijn, heb ik er maar eens een nostalgisch playlijstje van gemaakt.
En overweeg er ook voornamelijk op te stemmen bij de komende Top 2000, dus Diaan, je hoeft me wellicht niet te helpen herinneren aan dat andere (alhoewel ik dat cassettebandje ook in mijn brugklasjaar had)
[..]
[..]
[..]
[..]
Jonge lul.quote:
ik wou net zeggen:dinsdag werd de term ook gebezigdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag heb je die term ook nog gebruikt. En ja, we schelen inderdaad iets qua leeftijd...
Tussen de groep mensen hier wel ja.quote:
ik vind mezelf al oud ben 21quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tussen de groep mensen hier wel ja.
moet ooit volwassen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
godsamme zeg, je bent nog niet eens droog achter je oren
ik hoop dat ze die vindenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sommige mensen
http://www.haarlem105.nl/(...)n/nieuws/item?953358
Inderdaad. Heb met verbazing dat artikel gelezen. Dat soort mensen mogen ze van mij gelijk hun rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk lijstje, veel herkenningquote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
just me's drink ontbijt
[ afbeelding ]
Canei.. *ril*quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
just me's drink ontbijt
[ afbeelding ]
Que?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wiens beurt is het om te draaien en waarom doet -ie niks?
Ben nog effe wat SAM gerelateerd onderhoud aan het plegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wiens beurt is het om te draaien en waarom doet -ie niks?
Ben je over een uur klaar?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben nog effe wat SAM gerelateerd onderhoud aan het plegen.![]()
Maar ja, ik zou best wel willen draaien heur
Is goed, kan ik nog even de winkel gaan lastigvallen met mijn boodschappenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je over een uur klaar?
Dan vul ik dat gat zo wel even op...
Zet mij dan maar na MadMasterquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie gunstige ontwikkelingen
Ik wil in de vroege avond nog wel een showtje doen.
Poeh.... daar overval je mij (ons) mee. Heb je niet even een paar fijne binnenkomers?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai alleen maar verzoekjes, dus geen input betekent stilte...
Ik trap wel af...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Poeh.... daar overval je mij (ons) mee. Heb je niet even een paar fijne binnenkomers?
quote:Programma van vandaag
15:35 - 16:30 MadMaster - Gatenvuller...
18:00 - 20:00 DJ11 - Zaterdagavond vroeg (om muziek)
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Kun je mij er ook in zetten?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb mezelf ook ingeroosterd. Ik kan schuiven of inkorten.
[..]
Niet zo heel toevallig...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wow... .telepathie dit. Ik zat dus echt aan dit nummer te denken net.
quote:Programma van vandaag
15:35 - 16:30 MadMaster - Gatenvuller...
16:30 - 18:00 Knokkels - Shaggin' Around
18:00 - 20:00 DJ11 - Zaterdagavond vroeg (om muziek)
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Ziet er goed uit. Helaas ga ik Melting deels missen, omdat ik vanavond weg moet. Verplichting waar ik niet / nauwelijks onderuit kan.quote:
Ik kan ook niet alles beluisteren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Helaas ga ik Melting deels missen, omdat ik vanavond weg moet. Verplichting waar ik niet / nauwelijks onderuit kan.
Ik begrijp de associatie, ook vanwege het piano riedeltje in beide tracks...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
(Ik moest aan deze plaat denken door de woordjes "dance..." in die plaat van Culture Beat)
Aangezien je verzoekjes wilt: Basement Jaxx - Bingo Bangoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp de associatie, ook vanwege het piano riedeltje in beide tracks...
Het wordt een fout uurtje zo...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien je verzoekjes wilt: Basement Jaxx - Bingo Bango
(Of: Tom Jones - Kiss)
Daarom nu deze eerst even...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig zeg, dat stukjeDat kende ik nog niet
Wat Noobie zegt...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
Vergeten liedje.... - slipstreamhitje, toch?
Ik ken die serie alleen van naam...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In dit liedje zitten helemaal geen Sex and the City pianoriedeltjes toch?
Die periode van Santana met ook I'll be waiting en Say it Again is goed te doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kende dit nummer niet eens...Ik ben nu vast een cultuurbarbaar of zo. Maar het klinkt prettig.
In Shy FX - Shake your body zit er ook zo 1.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die serie alleen van naam...
Ik had eerst Oye Como Va geladen, maar kwam Hold On tegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die periode van Santana met ook I'll be waiting en Sai it Again is goed te doen.
Wat minder latin dan ervoor en erna.
Dat heb ik dan weer niet in huis...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Shy FX - Shake your body zit er ook zo 1.
4 the People ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dat dit nummer zo goed is, komt volgens mij voor 90 procent door de remix.
Geldt wat mij betreft ook voor die track van Missy Elliot, For the people of zo. Geremixt door Basement Jaxx. Die remix is prima, het origineel is meh....
Sowieso heeft Basement Jaxx geweldige dingen gedaan. Ze hebben ook een erg vette remix gemaakt van Cold Shoulder van Adele. Het klinkt alsof het altijd al een BJ-nummer was, met Adele als gastvocalistquote:
Not sure if serious...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Pepsi & Shirlie... protegés van Prince, toch?
Ik zal straks in mijn show ook nog even een plaat uit je lijstje draaien.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, groep 8 van de lagere dit, toch net iets minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Hierna was de koek toch echt wel op met Mel & Kim...BrugklasmuziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Hierna was de koek toch echt wel op met Mel & Kim...Helaas is één van beiden daarna overleden. Ik heb hier nog ergens een solo-single liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim Appleby - Don't Worry
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 16:24:30 ]
Ik ook, was niet veel...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas is één van beiden daarna overleden. Ik heb hier nog ergens een solo-single liggen.
Goede vraag.... hij ging boodschappen doenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Waar is Knokkels?
Z'n optreden begint zo...
Is wel een oké nummerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Don't worry van Kim solo vind ik wel de beste
Als er iets typisch SAW was, dan was het Don't Worry wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meningen zijn weer prettig verdeeld
Het zal je goed doen om te horen dat Steps weer een nieuwe single heeft...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets typisch SAW was, dan was het Don't Worry wel.
Die beker moest echt helemaal leeg...
Genoeg fraais uit die stal, maar Mel & Kim waren 't niet helemaal voor mequote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets typisch SAW was, dan was het Don't Worry wel.
Die beker moest echt helemaal leeg...
Leeft dat nog dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal je goed doen om te horen dat Steps weer een nieuwe single heeft...
Already done. Dank!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
Mad, zal ik je show wat verlengen voor de zekerheid? 16:45 eerst maar eens?
Noobie vast wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je ook wie mevrouw U96 is?
Wordt een oh ja'tjequote:
Nobbie? Wie is mevrouw U96?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie je de huidige Patty in d'r pakje van destijds staan...?
Ik heb de CD single, je hoeft je niet te schamen...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig bezit het album waar deze track op staat(gewoon aangeschaft, destijds)
Dat pakje zou zelfmoord plegen denk ik zoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie je de huidige Patty in d'r pakje van destijds staan...?
Ik heb de cd-single van Sunchyme, de single die hieraan vooraf ging (tevens van hetzelfde album). Daarop staat ook een rare versie zonder die sample uit Life in a Northern Town. Heel kaal, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de CD single, je hoeft je niet te schamen...
Wacht, jij hebt mensen gevonden die die wilden aannemen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had ook Fido's Choice cd's.
Later wel keurig weggeven ofzo, natuurlijk
Wat samples al niet kunnen doen. Make or Break enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de cd-single van Sunchyme, de single die hieraan vooraf ging (tevens van hetzelfde album). Daarop staat ook een rare versie zonder die sample uit Life in a Northern Town. Heel kaal, eigenlijk.
Dat pakje zou zeggen: dit trek ik niet....quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat pakje zou zelfmoord plegen denk ik zo
Yup, Monique, zat achter me in de klas.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt mensen gevonden die die wilden aannemen?!
Knap, wel. Ik heb er een trekker overheen laten rijden volgens mij
Mij niet, Is dit de b-kant of een slipstreamsingle?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:40 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht al. Deze komt me erg bekend voor
Moniquequote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, Monique, zat achter me in de klas.
Volgens mij had die toen een synthesizer op de kop getikt met allemaal Oosterse tingeltjes er in...quote:
Deze wordt wel vaker gedraaid op Radio49. Verder kende ik het ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij niet, Is dit de b-kant of een slipstreamsingle?
Album track...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij niet, Is dit de b-kant of een slipstreamsingle?
Deze niet, de single wel...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze wordt wel vaker gedraaid op Radio49. Verder kende ik het ook niet
Wait, is er een heel album met die ellende?quote:
Yep...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wait, is er een heel album met die ellende?
Koffie, microfoon, checkquote:
Don't Look Any Further...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, popquiz, waar is de baslijn van gesampled?
Klinkt een beetje als Lovely Dayquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pump up the volume?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Man, man, man...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef knokkels het volgende:
Nu zou het tof zijn als mijn encoder ook zou werken
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef knokkels het volgende:
Nu zou het tof zijn als mijn encoder ook zou werken
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Eens kijken wat Knokkels te zeggen heeft...
Bedankt voor het draaien; leuke showquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Eens kijken wat Knokkels te zeggen heeft...
Bij elkaar geraapt zooitje, weinig show.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien; leuke show
't Was niet onaangenaamquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapt zooitje, weinig show.
Maar vooruit...
of had ik de knokkels remix moeten doenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hoor je nog eens wat op Radio 49
Wait what? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch wel een jeugdheld.![]()
Doe het maar eens, een stem nadoen, en dan nog binnen de lijntjes blijven terwijl je zingt
Knap lastig inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch wel een jeugdheld.![]()
Doe het maar eens, een stem nadoen, en dan nog binnen de lijntjes blijven terwijl je zingt
Heeft een aparte parodiequote:
Mel Blanc: stem van o.a. Daffy Duck, Bugs Bunny, President Scroob, Yoghurt. To name but a very very fewquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben ingetuned.
Knokkels.... je staat op de achtergrond aan, terwijl ik verder ga met ruimen hier.
Zeg maar tegen Vout dat er al de nodige Voute muziek voorbij is gekomen vandaag...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben ingetuned.
Knokkels.... je staat op de achtergrond aan, terwijl ik verder ga met ruimen hier.
En er komt vast nog wel meer voorbijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Vout dat er al de nodige Voute muziek voorbij is gekomen vandaag...
Goed dat ik pas later intune dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Vout dat er al de nodige Voute muziek voorbij is gekomen vandaag...
Ow....quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
En er komt vast nog wel meer voorbij
De platen die je was vergeten, en liever niet wilde herinneren. Maar stiekem toch wel. Zoiets?quote:
Tunedquote:
Ergens heel ver weggestopt...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
De platen die je was vergeten, en liever niet wilde herinneren. Maar stiekem toch wel. Zoiets?
En dan kom ik. Ga ik graven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |