Leuk lijstje, veel herkenningquote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://open.spotify.com/(...)NM2vyMnEjSaiN9a3tGbq
Aangezien ik er in de Top 2000- en de hier eraan verwante delen er nogal gek van bleek te zijn, heb ik er maar eens een nostalgisch playlijstje van gemaakt.
En overweeg er ook voornamelijk op te stemmen bij de komende Top 2000, dus Diaan, je hoeft me wellicht niet te helpen herinneren aan dat andere (alhoewel ik dat cassettebandje ook in mijn brugklasjaar had)
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
just me's drink ontbijt
[ afbeelding ]
Canei.. *ril*quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
just me's drink ontbijt
[ afbeelding ]
Que?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wiens beurt is het om te draaien en waarom doet -ie niks?
Ben nog effe wat SAM gerelateerd onderhoud aan het plegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wiens beurt is het om te draaien en waarom doet -ie niks?
Ben je over een uur klaar?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben nog effe wat SAM gerelateerd onderhoud aan het plegen.![]()
Maar ja, ik zou best wel willen draaien heur
Is goed, kan ik nog even de winkel gaan lastigvallen met mijn boodschappenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je over een uur klaar?
Dan vul ik dat gat zo wel even op...
Zet mij dan maar na MadMasterquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie gunstige ontwikkelingen
Ik wil in de vroege avond nog wel een showtje doen.
Poeh.... daar overval je mij (ons) mee. Heb je niet even een paar fijne binnenkomers?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai alleen maar verzoekjes, dus geen input betekent stilte...
Ik trap wel af...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Poeh.... daar overval je mij (ons) mee. Heb je niet even een paar fijne binnenkomers?
quote:Programma van vandaag
15:35 - 16:30 MadMaster - Gatenvuller...
18:00 - 20:00 DJ11 - Zaterdagavond vroeg (om muziek)
21:00 - 23:00 Dj Melting op zaterdag
Kun je mij er ook in zetten?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb mezelf ook ingeroosterd. Ik kan schuiven of inkorten.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |