we gaan proberen te luisteren, denk ik. We moeten morgen naar Friesland. Hopelijk zijn we op tijd thuis.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Morgenavond van 20.00 - 22.00 golden oldies op Radio 49.
dit is de intercity versie geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er ging iets niet helemaal goed, geloof ik...
pics please.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Symph draait ze van het begin tot het eind, maar laat het middenstuk dan wel weg...
Als je dit dan combineert met de Top 2000-uitzending kun je zelf gewoon de perfecte, ongestoorde muziekshow bij elkaar knippen en plakkenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Symph draait ze van het begin tot het eind, maar laat het middenstuk dan wel weg...
Een week lang muziek bij elkaar knippen en plakken is me te veel werk...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dit dan combineert met de Top 2000-uitzending kun je zelf gewoon de perfecte, ongestoorde muziekshow bij elkaar knippen en plakken
en ik snap ook waaromquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik liep even naar boven om de DJ op z'n hoofd te timmeren vanwege de progrock, krijg ik als reactie: ja weet ik veel wat Rush voor muziek is...
humz....quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik liep even naar boven om de DJ op z'n hoofd te timmeren vanwege de progrock, krijg ik als reactie: ja weet ik veel wat Rush voor muziek is...
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had iemand het gelijknamige nummer van 2 ex-10cc leden al genomineerd voor de 80s lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |