quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.
info@radio2.nlquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.quote:
het is voor mij vooral geen moeten. Soms worden artiesten nu een beetje krampachtig erin gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Het heeft wel een zekere charme als de beste muziek van je favoriete band een beetje onbekend blijft bij de massa.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat vechten de fans maar uit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.
dan krijg je wel een heel aparte lijst denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.
zou wel een interessante lijst worden, dat welquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat vechten de fans maar uit.
Diaan Woei is iemand andersquote:
Roesje is uitgewerkt...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Diaan Woei is iemand anders
vandaag weer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat schattige ventje bij de kerstboom dat soms wat later in bed gegooid werd
soms?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat schattige ventje bij de kerstboom dat soms wat later in bed gegooid werd
Nog steeds zo brak als een aapquote:
ik beloof niks... is na weer mijn eerste werkdag.. dus dan vaak wel moequote:Op woensdag 4 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Aankondiging voor komende maandagavond:
[ afbeelding ]
(Deel 3 van mijn show met uitsluitend muziek uit Noorwegen)
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]alleen had hij net daarvoor minecraft afgesloten.
Gewoon ziek melden op je 1e dag.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks... is na weer mijn eerste werkdag.. dus dan vaak wel moe
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Aankondiging voor komende maandagavond:
[ afbeelding ]
(Deel 3 van mijn show met uitsluitend muziek uit Noorwegen)
Da's een slechte instellingquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden op je 1e dag.
Je bent nooit verplicht om te luisteren. Maar ik dacht: ik kondig de show nu even aan, nu het lekker druk is hierquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks... is na weer mijn eerste werkdag.. dus dan vaak wel moe
oeh, dat gaan we missen, dan zitten we bij de Griekquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Morgenavond van 20.00 - 22.00 golden oldies op Radio 49.
hij was tijdens Minecraft in het Engels met iemand aan het chatten.. af en toe vroeg ie ons een woord, maar niet veel eigenlijk... ben benieuwd of die ander er iets van begrepen heeftquote:
Helaas sta ik dan in de oefenruimte.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Morgenavond van 20.00 - 22.00 golden oldies op Radio 49.
Zet de radio daar maar aan. Draai ik wel een keer Demis Roussos.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, dat gaan we missen, dan zitten we bij de Griek
nee joh... vanaf tweede ziektemelding in een jaar kost het je een vrije dag.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden op je 1e dag.
Ik ben net klaar met een paar kinderen van de scouting te pogen een waterkrachtcentrale te bouwen met een electromotor. Is alleen niet geluktquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik plaats een aankondiging van mijn N-show en acuut duik jij op. Verdacht dit...
De fijne muziek van Symph eerderquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het toverwoord Norge werkte, denk ik
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, dat gaan we missen, dan zitten we bij de Griek
op die leeftijd spraken wij ook gewoon 'Duits', dus dit ging vast ook wel goedquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij was tijdens Minecraft in het Engels met iemand aan het chatten.. af en toe vroeg ie ons een woord, maar niet veel eigenlijk... ben benieuwd of die ander er iets van begrepen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |