nou ja, kan ik nog even meepakken denk ik. ga ik de rest wel een nachtelijk uurtje van de t2000 terugluisterenquote:
Als ik draai, dan open ik geen browsers meer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb op mn laptop dat mn CPU omhoog gaat naar 100% als ik chrome gebruikalles gezocht hoe dat kan.
was wel tof... er barstte een flinke onweersbui los en Jarvis zei: laten we er maar een feestje van maken als we er toch allemaal aangaan zo.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, toen stond ik in de Charlie. Ik ga niet naar een band waar ik niks mee heb
een apart subforum zorgt alleen maar voor versnippering lijkt me, het gaat mij om de gezelligheid in het livetopicquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb in FB geopperd om het volgend jaar anders aan te pakken, wat dat betreft. Waarom wél een apart forum voor SR en niet voor Top 2000?
Omdat SR op zijn hoogtepunt nog altijd 2x zo hard ging als de Top 2000.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb in FB geopperd om het volgend jaar anders aan te pakken, wat dat betreft. Waarom wél een apart forum voor SR en niet voor Top 2000?
Ik heb juist gehoord dat Jarvis pissed was omdat iedereen daar alleen maar kwam schuilen..quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
was wel tof... er barstte een flinke onweersbui los en Jarvis zei: laten we er maar een feestje van maken als we er toch allemaal aangaan zo.
Dat is ook wel weer zo. Maar dan moeten ze ook maar kappen met het SR-forum, als je het zo bekijkt. Het zal mij verder ook een zorg zijn, maar het viel me gewoon op, die verhoudingen...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een apart subforum zorgt alleen maar voor versnippering lijkt me, het gaat mij om de gezelligheid in het livetopic
mwah is dat echt nodig? Alles gebeurt in 1 topic. Wmb mag die best in MUZ blijven, maar ik snap je op zich wel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jarvis is ook bijna altijd crystal mad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat Jarvis pissed was omdat iedereen daar alleen maar kwam schuilen..
Wat mij betreft, blijft het zoals het nu is. Ik vind het wel overzichtelijk om in 1 topic reeks te posten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als ik niet draai hequote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik draai, dan open ik geen browsers meer.
Ik reageer dan vanaf mijn iPad...
ja dat was ie OOK. Wel terecht vond ik.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat Jarvis pissed was omdat iedereen daar alleen maar kwam schuilen..
Zo'n halszaak is het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah is dat echt nodig? Alles gebeurt in 1 topic. Wmb mag die best in MUZ blijven, maar ik snap je op zich wel.
Zijn er teveel van inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een apart subforum zorgt alleen maar voor versnippering lijkt me, het gaat mij om de gezelligheid in het livetopic
Dat moet lukken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als iemand me op t rooster kan zetten
Er zal gewoon een verkapte SC blijven dan, maar ik zie vooral geen noodzaak.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat mij betreft, blijft het zoals het nu is. Ik vind het wel overzichtelijk om in 1 topic reeks te posten.![]()
Tikje distortion, geloof ik...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Deze hakt er lekker in op de koptelefoon
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Please could you stop the noise
I'm trying to give some head
top2000 topic....quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, damn!Waar komen ze allemaal vandaan zeg?
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:30 DJ Symph Nieuwjaars Show
21:30 - 23:30 EggsTC - Nieuwjaars GOA
jij nam de honneurs warenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.
Niemand de honneurs waargenomen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.
uit de waterkraanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen jij met je vriendin lag te vozen, heeft er hier in MUZ ook wat kruisbestuiving plaats gevonden...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthoudenquote:
Ik dus.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand de honneurs waargenomen?
komt goedquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthouden
[..]
Ik dus.
Ik ga zo trouwens wel het topic uit, wil nog even lerenZolang er maar geen liedje van de Simple Minds langskomt in de tussentijd is alles goed, dan moet ik weer aan die man die dat vak geeft denken
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als Radiohead fan vind ik het trouwens prima dat de inbreng van Radiohead beperkt blijft in de top 2000.
Ik ook, Top2000 is mainstream, ik ben niet van mainstream, behalve de echte topnummers.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als Radiohead fan vind ik het trouwens prima dat de inbreng van Radiohead beperkt blijft in de top 2000.
Ik herken dat wel. Het heeft wel een zekere charme als de beste muziek van je favoriete band een beetje onbekend blijft bij de massa.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
in, niet totquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?
Succes met leren!quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthouden
[..]
Ik dus.
Ik ga zo trouwens wel het topic uit, wil nog even lerenZolang er maar geen liedje van de Simple Minds langskomt in de tussentijd is alles goed, dan moet ik weer aan die man die dat vak geeft denken
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen jij met je vriendin lag te vozen, heeft er hier in MUZ ook wat kruisbestuiving plaats gevonden...
ik welquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |