Er zal gewoon een verkapte SC blijven dan, maar ik zie vooral geen noodzaak.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat mij betreft, blijft het zoals het nu is. Ik vind het wel overzichtelijk om in 1 topic reeks te posten.![]()
Tikje distortion, geloof ik...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Deze hakt er lekker in op de koptelefoon
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Please could you stop the noise
I'm trying to give some head
top2000 topic....quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, damn!Waar komen ze allemaal vandaan zeg?
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:30 DJ Symph Nieuwjaars Show
21:30 - 23:30 EggsTC - Nieuwjaars GOA
jij nam de honneurs warenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.
Niemand de honneurs waargenomen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.
uit de waterkraanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen jij met je vriendin lag te vozen, heeft er hier in MUZ ook wat kruisbestuiving plaats gevonden...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthoudenquote:
Ik dus.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand de honneurs waargenomen?
komt goedquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthouden
[..]
Ik dus.
Ik ga zo trouwens wel het topic uit, wil nog even lerenZolang er maar geen liedje van de Simple Minds langskomt in de tussentijd is alles goed, dan moet ik weer aan die man die dat vak geeft denken
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als Radiohead fan vind ik het trouwens prima dat de inbreng van Radiohead beperkt blijft in de top 2000.
Ik ook, Top2000 is mainstream, ik ben niet van mainstream, behalve de echte topnummers.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als Radiohead fan vind ik het trouwens prima dat de inbreng van Radiohead beperkt blijft in de top 2000.
Ik herken dat wel. Het heeft wel een zekere charme als de beste muziek van je favoriete band een beetje onbekend blijft bij de massa.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
in, niet totquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?
Succes met leren!quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthouden
[..]
Ik dus.
Ik ga zo trouwens wel het topic uit, wil nog even lerenZolang er maar geen liedje van de Simple Minds langskomt in de tussentijd is alles goed, dan moet ik weer aan die man die dat vak geeft denken
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen jij met je vriendin lag te vozen, heeft er hier in MUZ ook wat kruisbestuiving plaats gevonden...
ik welquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |