Genoeg fraais uit die stal, maar Mel & Kim waren 't niet helemaal voor mequote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets typisch SAW was, dan was het Don't Worry wel.
Die beker moest echt helemaal leeg...
Leeft dat nog dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal je goed doen om te horen dat Steps weer een nieuwe single heeft...
Already done. Dank!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
Mad, zal ik je show wat verlengen voor de zekerheid? 16:45 eerst maar eens?
Noobie vast wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je ook wie mevrouw U96 is?
Wordt een oh ja'tjequote:
Nobbie? Wie is mevrouw U96?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie je de huidige Patty in d'r pakje van destijds staan...?
Ik heb de CD single, je hoeft je niet te schamen...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig bezit het album waar deze track op staat(gewoon aangeschaft, destijds)
Dat pakje zou zelfmoord plegen denk ik zoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie je de huidige Patty in d'r pakje van destijds staan...?
Ik heb de cd-single van Sunchyme, de single die hieraan vooraf ging (tevens van hetzelfde album). Daarop staat ook een rare versie zonder die sample uit Life in a Northern Town. Heel kaal, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de CD single, je hoeft je niet te schamen...
Wacht, jij hebt mensen gevonden die die wilden aannemen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had ook Fido's Choice cd's.
Later wel keurig weggeven ofzo, natuurlijk
Wat samples al niet kunnen doen. Make or Break enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de cd-single van Sunchyme, de single die hieraan vooraf ging (tevens van hetzelfde album). Daarop staat ook een rare versie zonder die sample uit Life in a Northern Town. Heel kaal, eigenlijk.
Dat pakje zou zeggen: dit trek ik niet....quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat pakje zou zelfmoord plegen denk ik zo
Yup, Monique, zat achter me in de klas.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt mensen gevonden die die wilden aannemen?!
Knap, wel. Ik heb er een trekker overheen laten rijden volgens mij
Mij niet, Is dit de b-kant of een slipstreamsingle?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:40 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht al. Deze komt me erg bekend voor
Moniquequote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, Monique, zat achter me in de klas.
Volgens mij had die toen een synthesizer op de kop getikt met allemaal Oosterse tingeltjes er in...quote:
Deze wordt wel vaker gedraaid op Radio49. Verder kende ik het ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij niet, Is dit de b-kant of een slipstreamsingle?
Album track...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij niet, Is dit de b-kant of een slipstreamsingle?
Deze niet, de single wel...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze wordt wel vaker gedraaid op Radio49. Verder kende ik het ook niet
Wait, is er een heel album met die ellende?quote:
Yep...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wait, is er een heel album met die ellende?
Koffie, microfoon, checkquote:
Don't Look Any Further...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, popquiz, waar is de baslijn van gesampled?
Klinkt een beetje als Lovely Dayquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pump up the volume?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Man, man, man...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef knokkels het volgende:
Nu zou het tof zijn als mijn encoder ook zou werken
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef knokkels het volgende:
Nu zou het tof zijn als mijn encoder ook zou werken
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Eens kijken wat Knokkels te zeggen heeft...
Bedankt voor het draaien; leuke showquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Eens kijken wat Knokkels te zeggen heeft...
Bij elkaar geraapt zooitje, weinig show.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien; leuke show
't Was niet onaangenaamquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapt zooitje, weinig show.
Maar vooruit...
of had ik de knokkels remix moeten doenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hoor je nog eens wat op Radio 49
Wait what? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch wel een jeugdheld.![]()
Doe het maar eens, een stem nadoen, en dan nog binnen de lijntjes blijven terwijl je zingt
Knap lastig inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch wel een jeugdheld.![]()
Doe het maar eens, een stem nadoen, en dan nog binnen de lijntjes blijven terwijl je zingt
Heeft een aparte parodiequote:
Mel Blanc: stem van o.a. Daffy Duck, Bugs Bunny, President Scroob, Yoghurt. To name but a very very fewquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben ingetuned.
Knokkels.... je staat op de achtergrond aan, terwijl ik verder ga met ruimen hier.
Zeg maar tegen Vout dat er al de nodige Voute muziek voorbij is gekomen vandaag...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben ingetuned.
Knokkels.... je staat op de achtergrond aan, terwijl ik verder ga met ruimen hier.
En er komt vast nog wel meer voorbijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Vout dat er al de nodige Voute muziek voorbij is gekomen vandaag...
Goed dat ik pas later intune dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Vout dat er al de nodige Voute muziek voorbij is gekomen vandaag...
Ow....quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
En er komt vast nog wel meer voorbij
De platen die je was vergeten, en liever niet wilde herinneren. Maar stiekem toch wel. Zoiets?quote:
Tunedquote:
Ergens heel ver weggestopt...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
De platen die je was vergeten, en liever niet wilde herinneren. Maar stiekem toch wel. Zoiets?
En dan kom ik. Ga ik graven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |