Als 'ie maar draait, van de vorige was de as naar de Filistijnen...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je daarna op je knietjes voor de wasmachine zitten en kijken hoe hij draait
o dat is balen, wel een respectabele leeftijd bereikt of te jong heengegaan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie maar draait, van de vorige was de as naar de Filistijnen...
Bakstenen er in doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:44 schreef Stien_Struis het volgende:
De Siemens bovenlader staat al klaar om de Zanussi die maar niet kapot wil te vervangen.
Ik denk dat maar weinig mensen een wasmachine op voorraad hebben staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:44 schreef Stien_Struis het volgende:
De Siemens bovenlader staat al klaar om de Zanussi die maar niet kapot wil te vervangen.
Je wil niet weten wat ik zoal op voorraad heb.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig mensen een wasmachine op voorraad hebben staan.
eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik zoal op voorraad heb.
Welterusten Piet!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nu ga ik echt slapen, die lijst wordt me te lang.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet altijd alleen maar nuttige dingen
quote:
Te jong overleden, een jaartje of 8.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
o dat is balen, wel een respectabele leeftijd bereikt of te jong heengegaan?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te jong overleden, een jaartje of 8.
Maar de nieuwe draait. En stil ook...
En toch wel handig dat ze tegenwoordig meteen dat oude ding meenemen en de nieuwe plaatsen.quote:
Dat scheelt zeker. Die dingen zijn niet alleen best zwaar, maar door de omvang ook nog eens onhandelbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch wel handig dat ze tegenwoordig meteen dat oude ding meenemen en de nieuwe plaatsen.
Hoef ik ook niet meer de trap op en neer te slepen met die zware dingen...
Dat zouden ze ook met banken moeten doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch wel handig dat ze tegenwoordig meteen dat oude ding meenemen en de nieuwe plaatsen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet altijd alleen maar nuttige dingen
Was hier vorig jaar ook. En ik woon op 2 hoog.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een keer in z'n eentje een wasmachine verplaatstquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker. Die dingen zijn niet alleen best zwaar, maar door de omvang ook nog eens onhandelbaar.
Doen ze ook. Ligt er maar net aan, waar je die koopt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook met banken moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |