Gelukkig had jij de TT niet want dan zou ik jaloers wordenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had [KLB SC] Tongen met Crack_ maar deze TT staat mij ook wel aan
Gewoon met zn allenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig had jij de TT niet want dan zou ik jaloers worden
Chai vond het een asperge.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
sws dat tardis zo´n dun sliertje heeft. net gekookte spaghetti
Problem?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees weer dat het topic zijn hoogtepunt heeft bereikt, qua niveau.
Jammer, heb wel zin om te tongen.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar ik hield niet van tongen. Stop. Kusjes
Hehhee dit zie ik ook welquote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
sws dat tardis zo´n dun sliertje heeft. net gekookte spaghetti
Is echt geen pretje hoor om een kleine penis te hebben dus plaag die jongen er niet mee.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehhee dit zie ik ook wel
No offence tardis maar je bent lang en dun![]()
Dan hoeft mijn penis dat toch niet te zijn joh gvdquote:Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehhee dit zie ik ook wel
No offence tardis maar je bent lang en dun![]()
Echt hequote:Op maandag 13 maart 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan hoeft mijn penis dat toch niet te zijn joh gvd
Doe ik ook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is echt geen pretje hoor om een kleine penis te hebben dus plaag die jongen er niet mee.
Nee, niets hoorquote:
Zei het toch ook niet als een feit joh gvdquote:Op maandag 13 maart 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan hoeft mijn penis dat toch niet te zijn joh gvd
Ik zal er vanavond een tekening van maken en naar je sturen.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zei het toch ook niet als een feit joh gvd
Hehehe, nu wil ik iets zeggen maar kan jouw zielige hartje niet aan denk ikquote:Op maandag 13 maart 2017 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond een tekening van maken en naar je sturen.
Goed idee! Yoghurtijsquote:Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
@4ebe spannend zo! Ik zou beginnen met yoghurtijs want dat wordt het meest snel ijs en is lekker. Verder, neen
Je kan zelf echt niet, namelijkquote:
Ik kan zelf heel goed.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan zelf echt niet, namelijk
Zeg dan als je zo stoer bentquote:Op maandag 13 maart 2017 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, nu wil ik iets zeggen maar kan jouw zielige hartje niet aan denk ik
Hoeft niet tardis, hoe klein of groot je lul ook zou zijn, jij bent fantastisch
Wow sinds wanneer scheld jij zoquote:Op maandag 13 maart 2017 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
ben bang dat mn optrekstok het begeeft en ik kenkerhard op de grond tyf
angstig momentje was dat gisteren met mn 85kg
Weet ik nietquote:
zou ook wel kunnen jaquote:Op maandag 13 maart 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sinds Aberella. Dat effect heeft ze op mensen.
Ja, sorry dat ik niet naïef benquote:
Ja godver, ik ben niet stoer maar juist liefquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sinds Aberella. Dat effect heeft ze op mensen.
Jeetje wat een gedoe.quote:
Dat is juist goed, heb het niet zo op naïeve mensen.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik niet naïef ben
Ja ik word daar altijd helemaal wild van.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind je dat gescheld aantrekkelijk?
Mijn hart heeft een dikke huid na het jaren opbouwen van weerbaarheid.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja godver, ik ben niet stoer maar juist lief![]()
. Daarom durf ik ook niet met mijn grapje want bang voor het breken van jouw angstige hartje.
Nee? Lijkt me juist makkelijk ?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is juist goed, heb het niet zo op naïeve mensen.
Ik ook. Ik werd een keer door een groepje Marokkanen op straat uitgescholden voor kankerhomo en toen ben ik gewillig gegangbangd.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik word daar altijd helemaal wild van.
Makkelijk is het zeker maar daar schiet je toch niets mee op.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee? Lijkt me juist makkelijk ?
bohhhquote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik word daar altijd helemaal wild van.
Wacht maar tot je fulltime gaat werken, dan denk je dit dagelijks, zo'n 4x per uurquote:
Godverdomme man.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd een keer door een groepje Marokkanen op straat uitgescholden voor kankerhomo en toen ben ik gewillig gegangbangd.
Soms welquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Makkelijk is het zeker maar daar schiet je toch niets mee op.
ik alleen als ik weet dat het uit een goed hart komt, zoals bij chloroquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd een keer door een groepje Marokkanen op straat uitgescholden voor kankerhomo en toen ben ik gewillig gegangbangd.
Nee dat snap ik schatje.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest er zelf om lachen.
MAAR TOEN NIET
Ben fijne huidzalfquote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn hart heeft een dikke huid na het jaren opbouwen van weerbaarheid.
Zou me flink laten misbruiken door Chloroform.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik alleen als ik weet dat het uit een goed hart komt, zoals bij chloro
Teringquote:Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn aquarium weer opnieuw opstarten, kom ik tot de ontdekking dat er in Delft een vissenasiel zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EEN VISSENASIEL.Dat verzin je toch niet?
Inderdaad. Doorspoelen die hap.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn aquarium weer opnieuw opstarten, kom ik tot de ontdekking dat er in Delft een vissenasiel zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EEN VISSENASIEL.Dat verzin je toch niet?
Nee ik sta positief in net leven 4EBEquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht maar tot je fulltime gaat werken, dan denk je dit dagelijks, zo'n 4x per uur![]()
Ja.quote:
hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb dat ding nou eenmaal en na 3 jaar mag hij weleens over verhuizenquote:
quote:
Hallo.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb dat ding nou eenmaal en na 3 jaar mag hij weleens over verhuizen
Het genie van een schrijver kent geen grenzen.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe krijg je het uit je toetsenbord
daar heb je een puntquote:Op maandag 13 maart 2017 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het genie van een schrijver kent geen grenzen.
Waarom?quote:
omdat havermouwquote:
quote:
Ik heb iedere dag sporten ook opgegeven.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hallo Gianni, hoe gaat het ermee? Nog steeds druk aan het sporten?
Ik heb me deze week opgegeven om iedere dag te sporten, dus ik verwacht een killerbody![]()
quote:
Ik ben nu vrij, maar anders gaat dat ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag sporten ook opgegeven.
Hallo 4EverBlackEyed. Goed, en met jou? ja, gaat nog steeds best aardig.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hallo Gianni, hoe gaat het ermee? Nog steeds druk aan het sporten?
Ik heb me deze week opgegeven om iedere dag te sporten, dus ik verwacht een killerbody![]()
Binnen 847373839929 x 1 miljard wekenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo 4EverBlackEyed. Goed, en met jou? ja, gaat nog steeds best aardig.
in hoeveel weken hoop je deze killer body te bereiken?
Best lekker en goed voor de stoelgang.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben niet onder de indruk van havermout
Ik at vanochtend havermout en dropte later op de dag 5 kurics.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best lekker en goed voor de stoelgang.
Faeroer heeft een bewuste keuze gemaakt.
Niet voor wat betreft het dopen van zijn mouw in de havermout.
good luck with that.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnen 847373839929 x 1 miljard weken
Nou, omdat het nu even kan.quote:
Ja, dat gaat vrij snel, vooral als je veel water erbij drinkt.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik at vanochtend havermout en dropte later op de dag 5 kurics.
Dank je, gaat goed komen. Als ik wat minder ga eten (quote:
Ohquote:Op maandag 13 maart 2017 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, omdat het nu even kan.
Anders ben ik er te moe voor en ik betaal toch voor die groepslessen.
hmm, ja, dat is wel een puntje..quote:Op maandag 13 maart 2017 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je, gaat goed komen. Als ik wat minder ga eten ()
Ja, ik ben selectief met de groepslessen.quote:
quote:
quote:
als ik zou stoppen met drinken zou ik waarschijnlijk al aardig op mn streefgewicht zittenquote:
Daarom.. je moet ook een beetje kunnen leven.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met drinken zou ik waarschijnlijk al aardig op mn streefgewicht zitten
maar fuck dat..
Echt he. Tanken verdomme.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met drinken zou ik waarschijnlijk al aardig op mn streefgewicht zitten
maar fuck dat..
Hahahaj, moet lache bij het ideequote:Op maandag 13 maart 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben selectief met de groepslessen.
Ik doe alleen wat ik zelf leuk vind![]()
Bootcamp doe ik niet meer, sinds ik daar bijna flauwviel.
Dacht: dat doe ik wel even.
Mooi niet dus, aldus de zwaartekracht
van mij wordt gezegd dat ik de reden ben dat de rioolbelasting elk jaar omhoog gaatquote:Op maandag 13 maart 2017 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik at vanochtend havermout en dropte later op de dag 5 kurics.
Ik heb een hele sexy dronk.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt onaantrekkelijk, mensen die veel drinken
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
van mij wordt gezegd dat ik de reden ben dat de rioolbelasting elk jaar omhoog gaat
echt beledigd
Was een paar weken terug dat mijn conditie echt 0,0 was (in die donkere periode) en toen dacht ik wel even dat lesje vol te kunnen houden.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaj, moet lache bij het idee![]()
Hardlopen en fitness is beste
Groepslessen pfff haa
heb je overgewicht?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was een paar weken terug dat mijn conditie echt 0,0 was (in die donkere periode) en toen dacht ik wel even dat lesje vol te kunnen houden.
Nou, misselijk/ sterretjes zien etc alles..
Uiteindelijk heeft het lesgeefmens mij een Dextro gegeven en toen ging het wel weer![]()
Beschamend was het wel.
daarom drink ik ook als ik alleen thuis benquote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt onaantrekkelijk, mensen die veel drinken
Echt waar. Het enige dat onaantrekkelijk is is dat ik allemaal meisjes ga appen dat ik met ze wil neuken en dat ik dan allemaal verontwaardigde berichtjes heb als ik wakker word.quote:
Dat sowiesoquote:
terwijl je naar korfbal zit te kijken?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom drink ik ook als ik alleen thuis ben
heb je iets tegen korfbalquote:Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl je naar korfbal zit te kijken?
Wel top dat je doorgaat tot je neervaltquote:Op maandag 13 maart 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was een paar weken terug dat mijn conditie echt 0,0 was (in die donkere periode) en toen dacht ik wel even dat lesje vol te kunnen houden.
Nou, misselijk/ sterretjes zien etc alles..
Uiteindelijk heeft het lesgeefmens mij een Dextro gegeven en toen ging het wel weer![]()
Beschamend was het wel.
ik wou zeggen dat ik dacht dat jij dat deedquote:Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt waar. Het enige dat onaantrekkelijk is is dat ik allemaal meisjes ga appen dat ik met ze wil neuken en dat ik dan allemaal verontwaardigde berichtjes heb als ik wakker word.
Het was eigenlijk niet echt een bewuste keuzequote:Op maandag 13 maart 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel top dat je doorgaat tot je neervalt
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super onaantrekkelijk vind ik dat
Ja, dat kan.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super onaantrekkelijk vind ik dat
als er toevallig korfbal op tv is, waarom dan niet..quote:Op maandag 13 maart 2017 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl je naar korfbal zit te kijken?
klootzak ik moest lachenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, is leuk dat er ook sporten zijn voor speciale mensen
sequote:Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef Zosk het volgende:
Ben echt benieuwd naar wat hzaw wel aantrekkelijk vindt want heb nog nooit iets voorbij zien komen waar hij positief over was.
mmm lekker kaolo grote quads en glutes waarmee je watermeloenen kapot kan maken dat al dat sap eruit spuitquote:
Kan bevestigen.quote:
quote:
quote:
Ik ken niemand die jou ooit heeft gezien dus wordt lastig.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het lastig om dit over mezelf te zeggen dus je moet het aan iemand anders vragen
ik vind crack niet aantrekkelijkquote:Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ik vind Crack_ ook aantrekkelijk maar dat mag ik nooit zeggen van haar want ze vindt het niet aantrekkelijk als ik dat zeg.
ook niet via een foto?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken niemand die jou ooit heeft gezien dus wordt lastig.
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind crack niet aantrekkelijk
Omgekeerde psychologie, slim.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo ben ik, doordacht en tactischquote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie, slim.
Vooral tactisch.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo ben ik, doordacht en tactisch
Wie behalve SE vind je wel aantrekkelijk?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ik vind Crack_ ook aantrekkelijk maar dat mag ik nooit zeggen van haar want ze vindt het niet aantrekkelijk als ik dat zeg.
heb ook ooit eens wat gekocht via fok vraag en aanbodquote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, maar die Chloro en SE zijn niet echt objectief toch. :s
Oh ja dat vind ik wel een goede optie.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook ooit eens wat gekocht via fok vraag en aanbod
misschien dat hij wil bevestigen dat ik lelijk en dik ben
anna nooshinquote:Op maandag 13 maart 2017 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie behalve SE vind je wel aantrekkelijk?
Kende ik niet maar begrijp het wel nu ik haar zie. Nu heb ik tenminste iets van een beeld bij jouw smaak.quote:
wat is mijn smaak dan?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kende ik niet maar begrijp het wel nu ik haar zie. Nu heb ik tenminste iets van een beeld bij jouw smaak.
kats van de kaart na 3 shandyquote:Op maandag 13 maart 2017 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
zin om me met hetzalallemaalwel helemaal de tyfus in te zuipen
maar echt hard he
het licht uit mijn ogen
kan wel een keertje maar had begrepen dat jij zeer had afgewezen voor een meet?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Zou hetzalallemaalwel echt graag willen meeten
Heb je dan verkeerd begrepenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan wel een keertje maar had begrepen dat jij zeer had afgewezen voor een meet?
Ja dat sowieso maar gewoon iets in haar richting.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen die exact op anna nooshin lijkt?
vind ik echt leuk jaquote:Op maandag 13 maart 2017 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar gewoon iets in haar richting.
Meeten.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan wel een keertje maar had begrepen dat jij zeer had afgewezen voor een meet?
Toe maar ouwe viezerikquote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Your friend Emilie voe nereng is on Instagram
Wtf
Zou jou weleens willen meeten.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meeten.Niet iedereen afwijzen omdat anderen je ook zo behandelen.
Dacht al dat klinkt bekend.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Your friend Emilie voe nereng is on Instagram
Wtf
ik zeg altijd prima omdat mensen toch nooit echt de intentie hebben om door te pakken dus ik kan dat rustig zeggenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meeten.Niet iedereen afwijzen omdat anderen je ook zo behandelen.
Hoe komt dat zo?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit een vlog te kijken van Anna Nooshin en ik vind haar knap maar ik wil haar ook graag een mep verkopen.
dat komt omdat ze een bepaald publiek aan wil spreken in die vlogs, dat publiek houdt van het typetje dat ze speelt. ik snap je frustratie maar denk niet dat geweld de oplossing isquote:Op maandag 13 maart 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit een vlog te kijken van Anna Nooshin en ik vind haar knap maar ik wil haar ook graag een mep verkopen.
Ik ben geen echte manquote:Op maandag 13 maart 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
Echte mannen krijgen een erectie van Ilse DeLange.
Wie is hier nou de marketeer, jij of ik.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat komt omdat ze een bepaald publiek aan wil spreken in die vlogs, dat publiek houdt van het typetje dat ze speelt. ik snap je frustratie maar denk niet dat geweld de oplossing is
in de omgang is ze een stuk leuker denk ik
Maar ze is wel lekker.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoezo stuurt insta mij die melding
En ze is oud geworden en heeft een vriend
ikquote:Op maandag 13 maart 2017 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie is hier nou de marketeer, jij of ik.
Heerlijkquote:Op maandag 13 maart 2017 14:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
zo'n random blondje, niet interessant verder
Ja kom wie mag er van onze diensten gebruik maken.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we samen iemand promoten?
tardis heeft gewoon gelijk hoorquote:
zou ilse de lange niet doen overigensquote:Op maandag 13 maart 2017 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja kom wie mag er van onze diensten gebruik maken.
Urenlang zonder enige vorm van genade of mededogen.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ilse de lange niet doen overigens
Ja dat dan weer wel.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ook dames en heertjes, Zara Larsson.
ken ik nietquote:Op maandag 13 maart 2017 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ook dames en heertjes, Zara Larsson.
liever ilsequote:
kun je het zo lang volhoudenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Urenlang zonder enige vorm van genade of mededogen.
Sinds ik minder fap niet meer.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je het zo lang volhouden
Ik fap liever alleen of met digitaal publiek, niet samen.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien moet je eens met zosk samen gaan fappen
Goeie edit.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik fap liever alleen of met digitaal publiek, niet samen.
dan gaat tardis toch meekijken via de camquote:Op maandag 13 maart 2017 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik fap liever alleen of met digitaal publiek, niet samen.
ja beetjequote:Op maandag 13 maart 2017 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat aantrekkelijk vrouwen. Kan toch.
Bijvoorbeeld ook Lauren Verster
Liever onbekende mensen in mijn publiekquote:Op maandag 13 maart 2017 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan gaat tardis toch meekijken via de cam
Maar ik wil juist niet fappen joh.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien moet je eens met zosk samen gaan fappen
oke MAHLquote:Op maandag 13 maart 2017 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever onbekende mensen in mijn publiek
Lauren verslaat was erg tofquote:Op maandag 13 maart 2017 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat aantrekkelijk vrouwen. Kan toch.
Bijvoorbeeld ook Lauren Verster
dan logt die toch in als sidrat.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever onbekende mensen in mijn publiek
Tuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geraldine kemper zeker ook dan tardis
Nou ik vond haar altijd tegenvallen maar ik zat laatst zo'n programma te kijken op BNN waarin ze experimenten doet met één of andere vent en ze is wel erg leuk ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geraldine kemper zeker ook dan tardis
Dat kanquote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan logt die toch in als sidrat.
experimenteerde ze maar eens met jou of nietquote:Op maandag 13 maart 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik vond haar altijd tegenvallen maar ik zat laatst zo'n programma te kijken op BNN waarin ze experimenten doet met één of andere vent en ze is wel erg leuk ja.
Je bedoelt hoe diep ze mijn penis in haar slokdarm kan laten verdwijnen?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
experimenteerde ze maar eens met jou of niet
endeldarm dan?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe diep ze mijn penis in haar slokdarm kan laten verdwijnen?
Vies mannetje ben je.
haastquote:Op maandag 13 maart 2017 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: Geraldine, spreidt den billekes.
Als dat geen oorlog wordt.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:39 schreef Zosk het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)et-toon-matigen.html
heb haar nummer welquote:Op maandag 13 maart 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja tegen wie moet ik dat zeggen, ze is toch niet hier.
Dat het een knappe vrouw is, ja hoor. Kun je niet ontkennenquote:
Ze wordt bijna 40quote:Op maandag 13 maart 2017 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het een knappe vrouw is, ja hoor. Kun je niet ontkennen
maar ze is ook oud
echt hequote:Op maandag 13 maart 2017 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze wordt bijna 40dat is maar 13 jaar ouder.
Gelachen.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat komt goed uit, ik heb geen haar
neuken?
Ja, daaromquote:Op maandag 13 maart 2017 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze wordt bijna 40dat is maar 13 jaar ouder.
Oh echt, dat was bijna niet te merken want het is totaal niet zo dat je dat bij alles overduidelijk wil vermeldenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was er allang achter dat ze stom is
die 6 jaar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het een knappe vrouw is, ja hoor. Kun je niet ontkennen
maar ze is ook oud
quote:Op maandag 13 maart 2017 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat komt goed uit, ik heb geen haar
neuken?
ja maar jij bent dan zelf ook al ouder, tardis zit nog op shawn mendes niveauquote:
okequote:Op maandag 13 maart 2017 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, dat was bijna niet te merken want het is totaal niet zo dat je dat bij alles overduidelijk wil vermelden
ik heb werkelijk geen idee wat dat niveau isquote:Op maandag 13 maart 2017 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan zelf ook al ouder, tardis zit nog op shawn mendes niveau
Laat eens een keer die kant van je zien dan.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee maar ik ben echt leuk jongens
dit gelooft echt niemandquote:Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee maar ik ben echt leuk jongens
https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1600&bih=738quote:Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat dat niveau is
Man ik ben bijna 10 jaar ouder dan Shawn Mendes.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan zelf ook al ouder, tardis zit nog op shawn mendes niveau
[/quote]quote:Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat eens een keer die kant van je zien dan.
[quote]Op maandag 13 maart 2017 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan zijn mening.
Het ging er hier om wat ik vind.
quote:
Nou en, hij zoent ook best veel fans enzo volgens mijquote:Op maandag 13 maart 2017 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Man ik ben bijna 10 jaar ouder dan Shawn Mendes.
Hij kust fans, ik draag vans, we lijken inderdaad veel op elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en, hij zoent ook best veel fans enzo volgens mij
welke vans, die lage of hogequote:Op maandag 13 maart 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kust fans, ik draag vans, we lijken inderdaad veel op elkaar.
door de seks?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit zó vol, dat ik last heb van mn rug nu
Kennen jullie dat?![]()
Neequote:Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit zó vol, dat ik last heb van mn rug nu
Kennen jullie dat?![]()
Is een geintje hoor, ik heb ze wel maar ik draag ze vaak alleen met stappen. Ik heb nu mijn Dr. Martens aan.quote:
Zwangere vrouwen hebben vaak rugpijn dus je kan inderdaad rugpijn krijgen door volgespoten te worden.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht misschien ging het er wild aan toe en was je volgespoten
ze is vega dus flax seeds misschienquote:Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh vol met zaad, ik dacht vol met eten
zo gek was het idd niet bedachtquote:Op maandag 13 maart 2017 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen hebben vaak rugpijn dus je kan inderdaad rugpijn krijgen door volgespoten te worden.
Echt? Nicequote:Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is een geintje hoor, ik heb ze wel maar ik draag ze vaak alleen met stappen. Ik heb nu mijn Dr. Martens aan.
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop warenquote:Op maandag 13 maart 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Nice![]()
Ik heb ook platte vans en draag ze wel![]()
maar is bij vrouwen anders, en beter met enkelbroekjes *gayhandje
Danny is trots op jequote:Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop waren
haha je niet helemaal scheel kopen aan kledingquote:Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon schoenen op ibood gekocht. gewoon omdat ze zo goedkoop waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |