Liever onbekende mensen in mijn publiekquote:Op maandag 13 maart 2017 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan gaat tardis toch meekijken via de cam
Maar ik wil juist niet fappen joh.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien moet je eens met zosk samen gaan fappen
oke MAHLquote:Op maandag 13 maart 2017 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever onbekende mensen in mijn publiek
Lauren verslaat was erg tofquote:Op maandag 13 maart 2017 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat aantrekkelijk vrouwen. Kan toch.
Bijvoorbeeld ook Lauren Verster
dan logt die toch in als sidrat.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever onbekende mensen in mijn publiek
Tuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geraldine kemper zeker ook dan tardis
Nou ik vond haar altijd tegenvallen maar ik zat laatst zo'n programma te kijken op BNN waarin ze experimenten doet met één of andere vent en ze is wel erg leuk ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geraldine kemper zeker ook dan tardis
Dat kanquote:Op maandag 13 maart 2017 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan logt die toch in als sidrat.
experimenteerde ze maar eens met jou of nietquote:Op maandag 13 maart 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik vond haar altijd tegenvallen maar ik zat laatst zo'n programma te kijken op BNN waarin ze experimenten doet met één of andere vent en ze is wel erg leuk ja.
Je bedoelt hoe diep ze mijn penis in haar slokdarm kan laten verdwijnen?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
experimenteerde ze maar eens met jou of niet
endeldarm dan?quote:Op maandag 13 maart 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe diep ze mijn penis in haar slokdarm kan laten verdwijnen?
Vies mannetje ben je.
haastquote:Op maandag 13 maart 2017 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: Geraldine, spreidt den billekes.
Als dat geen oorlog wordt.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:39 schreef Zosk het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)et-toon-matigen.html
heb haar nummer welquote:Op maandag 13 maart 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja tegen wie moet ik dat zeggen, ze is toch niet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |