Nee? Lijkt me juist makkelijk ?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is juist goed, heb het niet zo op naïeve mensen.
Ik ook. Ik werd een keer door een groepje Marokkanen op straat uitgescholden voor kankerhomo en toen ben ik gewillig gegangbangd.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik word daar altijd helemaal wild van.
Makkelijk is het zeker maar daar schiet je toch niets mee op.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee? Lijkt me juist makkelijk ?
bohhhquote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik word daar altijd helemaal wild van.
Wacht maar tot je fulltime gaat werken, dan denk je dit dagelijks, zo'n 4x per uurquote:
Godverdomme man.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd een keer door een groepje Marokkanen op straat uitgescholden voor kankerhomo en toen ben ik gewillig gegangbangd.
Soms welquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Makkelijk is het zeker maar daar schiet je toch niets mee op.
ik alleen als ik weet dat het uit een goed hart komt, zoals bij chloroquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd een keer door een groepje Marokkanen op straat uitgescholden voor kankerhomo en toen ben ik gewillig gegangbangd.
Nee dat snap ik schatje.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest er zelf om lachen.
MAAR TOEN NIET
Ben fijne huidzalfquote:Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn hart heeft een dikke huid na het jaren opbouwen van weerbaarheid.
Zou me flink laten misbruiken door Chloroform.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik alleen als ik weet dat het uit een goed hart komt, zoals bij chloro
Teringquote:Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn aquarium weer opnieuw opstarten, kom ik tot de ontdekking dat er in Delft een vissenasiel zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EEN VISSENASIEL.Dat verzin je toch niet?
Inderdaad. Doorspoelen die hap.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn aquarium weer opnieuw opstarten, kom ik tot de ontdekking dat er in Delft een vissenasiel zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EEN VISSENASIEL.Dat verzin je toch niet?
Nee ik sta positief in net leven 4EBEquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht maar tot je fulltime gaat werken, dan denk je dit dagelijks, zo'n 4x per uur![]()
Ja.quote:
hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |