Gelukkig had jij de TT niet want dan zou ik jaloers wordenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had [KLB SC] Tongen met Crack_ maar deze TT staat mij ook wel aan
Gewoon met zn allenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig had jij de TT niet want dan zou ik jaloers worden
Chai vond het een asperge.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
sws dat tardis zo´n dun sliertje heeft. net gekookte spaghetti
Problem?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees weer dat het topic zijn hoogtepunt heeft bereikt, qua niveau.
Jammer, heb wel zin om te tongen.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar ik hield niet van tongen. Stop. Kusjes
Hehhee dit zie ik ook welquote:Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
sws dat tardis zo´n dun sliertje heeft. net gekookte spaghetti
Is echt geen pretje hoor om een kleine penis te hebben dus plaag die jongen er niet mee.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehhee dit zie ik ook wel
No offence tardis maar je bent lang en dun![]()
Dan hoeft mijn penis dat toch niet te zijn joh gvdquote:Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehhee dit zie ik ook wel
No offence tardis maar je bent lang en dun![]()
Echt hequote:Op maandag 13 maart 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan hoeft mijn penis dat toch niet te zijn joh gvd
Doe ik ook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is echt geen pretje hoor om een kleine penis te hebben dus plaag die jongen er niet mee.
Nee, niets hoorquote:
Zei het toch ook niet als een feit joh gvdquote:Op maandag 13 maart 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan hoeft mijn penis dat toch niet te zijn joh gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |