abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169220772
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:34 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Tja, Pechtold heeft toch echt aangegeven de islam een verrijking te vinden voor Nederland in het Rode Hoed debat. Vervolgens zegt hij gisteren bij Jinek/Pauw dat hij geen limieten gaat voorstellen. Hij heeft daarnaast ook gisteren toegegeven vroeger te hebben weggekeken naar de problemen van de multiculturele samenleving.

Wat is denk je de kans dat zo'n partij wat gaat doen aan immigratie?
De dingen die in het programma staan, neem ik aan. De problemen dus met heel Europa oplossen. Dat hij geen limiet voorstelt wil natuurlijk niet zeggen dat hij per definitie ongelimiteerd vluchtelingen wil opvangen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169220778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hillary gezamenlijk met Hollande en de britse mafklapper. Toevallig alle drie pro-migratie. Ze creëren de omstandigheden en zeggen vervolgens; ze zijn zielig, laat ze binnen.
Hollande? :') Sarkozy was toen de president van Frankrijk. En bij de Britten was dat Cameron. Allebei rechts-conservatieven.
pi_169220781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dit onderzoek is al eens ontkracht.

Het onderzoek is gedaan naar 14/15 jarige jongeren, hoeveel 14/15 jarige jongeren plegen aanslagen?
Het hele onderzoek gaat niet over aanslagen, je doet net alsof een onderzoek over appels ontkracht kan worden door over bananen te beginnen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:39:56 #104
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169220790
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Stabiel het volgende:
Aantal over-het-hoofd geziene factoren:

1) Moslims zullen in Nederland uiteindelijk wel seculariseren, en daar zien we al de eerste tekenen in.
2) Integratie zal na een aantal generaties steeds soepeler verlopen. De eerste generatie niet-Nederlands sprekende gastarbeiders sterft uit, en de generaties volgend zullen naar alle waarschijnlijkheid steeds vaker de satellietschotel links laten liggen en minder binding hebben met het land van origine.
3) De gemiddelde kindertal van moslims zal afnemen naarmate men meer in de samenleving komt te staan en de welvaart toeneemt. Gerichte politieke beleid om dit te bevorderen is nodig.

Ik geloof niet zo in die doemdenkerij.
Ik heb de afgelopen 30 jaar het aantal hoofddoekjes schrikbarend zien groeien. Ik geloof niks van die secularisering, de instroom van nieuwe moslims gaat in ieder geval met een bizar hogere factor.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169220795
quote:

[..]

Het onderzoek is gedaan naar 14/15 jarige jongeren, hoeveel 14/15 jarige jongeren plegen aanslagen?

Wat is deze :D . Er is geen secularisering want onder 14 en 15-jarigen wordt het dan wel minder maarja, hoeveel aanslagen plegen die nou?
pi_169220799
Hoe dan ook, hè, met alle nuances en optimistische statistieken, waarom zou je het risico nemen? Je voelt toch ook wel aan je water dat het risico niet in verhouding staat tot de geleverde argumenten om zulk beleid wel toe te staan? Buiten het islamitische aspect; wil je werkelijk in zo een vol (gebouwd) land wonen? Heb je geen enkel ideaal t.o.v. de toekomst van Nederland of Europa? Reageer je alleen vanuit 'medeleven'?
pi_169220809
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:39 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 30 jaar het aantal hoofddoekjes schrikbarend zien groeien. Ik geloof niks van die secularisering, de instroom van nieuwe moslims gaat in ieder geval met een bizar hogere factor.
Dat kan ook komen door groei van de groep als geheel natuurlijk, want dat er nu meer moslims zijn dan in 1987 moge duidelijk zijn.
pi_169220818
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:39 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Hollande? :') Sarkozy was toen de president van Frankrijk. En bij de Britten was dat Cameron. Allebei rechts-conservatieven.
Ah, Sarkozy, zelfde laken en pak. Het links-rechts paradigma staat er verder volledig los van.
pi_169220827
quote:

[..]

Het onderzoek is gedaan naar 14/15 jarige jongeren, hoeveel 14/15 jarige jongeren plegen aanslagen? Meeste zijn ook 20+ en gingen voor hun aanslag pas een aantal jaar naar de moskee. Van te voren dronken en roken ze ook allemaal.

Voor 3 kwart is het geloof nog minstens even belangrijk als voor hun ouders. En 17% geeft aan dat het geloof nog belangrijker is dan voor hun ouders. Dus wat daalt er? We hebben 8% over welke totaal geen interesse heeft in het geloof, of zijn die nog radicaler? Essentiele informatie ontbreekt. Daarbij die dalende groep, is dat de groep van 17% welke langzaam overgaat naar die 3 kwart groep. Hoeveel daalt er eigenlijk? want als we pas op 8% zitten in totaliteit daalt het aantal zeer minimaal.

Dan lees ik dat 14/15 jarige jongeren meer varkensvlees eten, minder naar de moskee gaan dan hun ouders etc. Ja die jongeren kon ik ook, die jongeren ken ik al tientallen jaren, al jaren zuipen, roken en eten, en op een bepaalde leeftijd komt het gewaad tevoorschijn en geven ze zich volledig over aan de islam. Grappige is dat dit allemaal gebeurd op een leeftijd welke niet onderzocht is, namelijk de leeftijd 20+. Maar dat zie je ook niet in het onderzoek. Geboren moslima's dragen bij de geboorte ook geen hoofddoek, dus gooi ze in een artikel en roep dat minder vrouwen hoofddoeken dragen. In dat type kader is dit onderzoek uitgevoerd.

Ongelooflijk hoe de bron van TS ontkracht word en over elk woordje er kritisch gesproken wordt, maar bronnen zoals dit mogen aangeleverd worden omdat ze passen bij de waanbeelden die sommige willen verkopen maar door alleen al begrijpend te lezen volledig onderuit te halen zijn.
Ik kan hier echt niks zinnigs uit halen, aanslagen hebben niets van doen met het oorspronkelijke onderwerp.
pi_169220829
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De dingen die in het programma staan, neem ik aan. De problemen dus met heel Europa oplossen. Dat hij geen limiet voorstelt wil natuurlijk niet zeggen dat hij per definitie ongelimiteerd vluchtelingen wil opvangen.
Problemen met Europa oplossen? Wat heeft de EU gedaan de afgelopen jaren? Er zijn duizenden mensen gestorven op zee. Meer dan 1,5 miljoen mensen, voornamelijk jonge mannen met een islamitische achtergrond, zijn zonder screening de EU binnen gekomen. Landen als Polen en Roemenië die ontzettend veel geld ontvangen van ons via de EU en ook nog eens meer zetels hebben gekregen in het Europees Parlement weigeren vluchtelingen opvangen, er is totaal geen solidariteit.

De EU is dood. Het werkt niet in haar huidige vorm. Er is een totale onwil te hervormen.
pi_169220834
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jij hebt ze zien groeien over generaties? Chapeau. Werkelijk waar knap. Gelukkig laten peilingen andere trends zien. Ik zie vaker moeders met hoofddoeken en dochters zonder hier rondlopen, dan andersom. Feit is dus dat men seculariseert. Los gezien van het feit dat het dragen van een hoofddoek niet per se duid op non-integratie.
pi_169220842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:34 schreef KrappeAuto het volgende:
Wat is denk je de kans dat zo'n partij wat gaat doen aan immigratie?
Hun regels zullen strenger zijn dan de CDA en VVD en hun voorlopers indertijd die het hele immigrantenprobleem van niet NL-sprekende Turken en Marokkanen hier geintroduceerd hebben en de werkgevers daar grof geld aan hebben laten verdienen. Politiek loopt immers wat jaartjes achter op het onderbuikgevoel. Over 5 jaar zullen de immigratieregels ook een stuk strenger zijn dan nu op dit moment, ook als GL/D66 in het kabinet zitten. Simpel veranderende tijdsgeest.

Altijd fijn dat simplistische zwartwitdenken van de krappeautootjes van deze wereld. Je ziet meteen dat je zo verfoeide linksche medemensch daadwerkelijk op onderzoek uitgaat en geboortecijfers post, secularisatiecijfers en andere zaken, die de werkelijke wereld beschrijven wat mij meteen doen beseffen aan wiens kant *wel* de nuance en realiteit inziet.
Misschien dat je dat ook eens moet gaan doen. Leer je nog wat van :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_169220861
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Problemen met Europa oplossen? Wat heeft de EU gedaan de afgelopen jaren? Er zijn duizenden mensen gestorven op zee. Meer dan 1,5 miljoen mensen, voornamelijk jonge mannen met een islamitische achtergrond, zijn zonder screening de EU binnen gekomen. Landen als Polen en Roemenië die ontzettend veel geld ontvangen van ons via de EU en ook nog eens meer zetels hebben gekregen in het Europees Parlement weigeren vluchtelingen opvangen, er is totaal geen solidariteit.

De EU is dood. Het werkt niet in haar huidige vorm. Er is een totale onwil te hervormen.
Ik zeg ook nergens iets over de huidige vorm van de EU. Ik geef alleen aan dat D'66 de problemen met Europa als geheel wil oplossen, niet op een 'ieder land voor zich'-wijze.
pi_169220864
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Jij hebt ze zien groeien over generaties? Chapeau. Werkelijk waar knap. Gelukkig laten peilingen andere trends zien. Ik zie vaker moeders met hoofddoeken en dochters zonder hier rondlopen, dan andersom. Feit is dus dat men seculariseert. Los gezien van het feit dat het dragen van een hoofddoek niet per se duid op non-integratie.
De hoofddoek staat voor exclusiviteit, segregatie en vijandigheid.
pi_169220868
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, Sarkozy, zelfde laken en pak. Het links-rechts paradigma staat er verder volledig los van.
Hollande en Sarkozy zelfde laken en pak? Alsjeblieft zeg.
pi_169220885
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De hoofddoek staat voor exclusiviteit, segregatie en vijandigheid.
De hoofddoek staat in veel gevallen voor intrinsieke spiritualiteit. Ik zie genoeg meisjes met hoofddoeken die uiterst correct Nederlands spreken en een baan hebben.
pi_169220890
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens iets over de huidige vorm van de EU. Ik geef alleen aan dat D'66 de problemen met Europa als geheel wil oplossen, niet op een 'ieder land voor zich'-wijze.
D66 erkent de zaken die sommige hier duiden als problemen helemaal niet als problemen maar als wenselijk. Het hele EU-ideaal dat ze nastreven gaat hand in hand met het vervagen van de nationale identiteiten van de Europeanen.
pi_169220905
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als je de vluchtelingenstroom aan wil pakken heb je een intensievere en betere samenwerking nodig op Europees niveau dan nu het geval is. Daarom is het ook zo raar dat mensen die tegen de opvang van vluchtelingen zijn opstandige lidstaten de hemel in prijzen.
pi_169220918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

D66 erkent de zaken die sommige hier duiden als problemen helemaal niet als problemen maar als wenselijk. Het hele EU-ideaal dat ze nastreven gaat hand in hand met het vervagen van de nationale identiteiten van de Europeanen.
Zoals welke zaken? Even concreter graag.
pi_169220932
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:44 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De hoofddoek staat in veel gevallen voor intrinsieke spiritualiteit. Ik zie genoeg meisjes met hoofddoeken die uiterst correct Nederlands spreken en een baan hebben.
Het staat voor de overgave aan de wil van Allah. Dat men Nederlands leert spreken en motivatie heeft om te werken (geld te verkrijgen), zegt niets over de mate van integratie (conformatie aan Nederland en haar cultuur/normen). Ten minste, als je Nederland dus niet als slechts een calvinistisch bedrijf ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2017 15:47:09 ]
pi_169220951
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zoals welke zaken? Even concreter graag.
De aanwas van (islamitische) migranten bijvoorbeeld.
pi_169220984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het staat voor de overgave aan de wil van Allah. Dat men Nederlands leert spreken en motivatie heeft om te werken (geld te verkrijgen), zegt niets over de mate van integratie (conformatie aan Nederland en haar cultuur/normen). Ten minste, als je Nederland dus niet als slechts een calvinistisch bedrijf ziet.
Prima. Men mag zich wat mij betreft overgeven aan welk onzichtbaar mannetje dan ook, zolang ze maar prima participeren in de samenleving. Zeg maar gewoon eerlijk dat je moeite hebt met al die hoofddoeken in het straatbeeld, en dat daar je bron van ergenis ligt.
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:49:40 #123
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169220987
quote:
Uit het onderzoek:
"Al komt de secularisatie op gang, religie blijft belangrijk voor een groot deel van de moslimjongeren. Voor driekwart van hen is geloof minstens zo belangrijk als voor hun ouders."

Daarnaast:

http://www.ad.nl/binnenla(...)asisschool~a76533cf/

http://www.polderislam.nl(...)-nederland/onderwijs

Meer kinderen naar islamitische scholen. ik zie dus nog steeds geen indicatie, behalve dat rapport van enkele sociologen. Ik heb het rapport niet ingezien, dus kan daar verder niet over oordelen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_169220990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De aanwas van (islamitische) migranten bijvoorbeeld.
Over wat voor aanwas heb je het dan? Een normale influx van migranten, of ongebreidelde massamigratie?
pi_169221007
quote:
5s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Over wat voor aanwas heb je het dan? Een normale influx van migranten, of ongebreidelde massamigratie?
Beide.
pi_169221032
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Beide.
Ik kan me er wel in vinden dat D'66 een normale influx niet per definitie als slecht ziet (wenselijk is weer een ander verhaal), maar dat ze massale immigratie van islamieten toejuichen mag je toch echt wel even beter onderbouwen.
pi_169221109
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wat lief. Minder hoofddoekjes.

Ondertussen vinden jongeren in grotere mate wel dat je dood moet als je de islam verlaat dan hun ouders, een bijzonder intolerante opvattingen voor een leeftijdsgroep dat bij alle andere bevolkingsgroepen bijzonder tolerant zijn, maar goed, men drinkt vaker een biertje dus alles is okidokie.

Zie ook een opiniepeiling over zelfmoordaanslagen van Pew Research (pdf, blz. 60):

quote:
The higher levels of support for suicide bombing seen among young American Muslims resembles patterns found among Muslims in Europe, where Muslims also constitute a minority population. In Great Britain, France and Germany, Muslims under the age of 30 are consistently the least likely to say that suicide bombing is never justified. In other words, the share who think suicide bombing against civilians can ever be justified, even if rarely, is higher among those younger than 30 compared with those who are older. About a quarter (26%) of younger U.S. Muslims say suicide bombing can at least rarely be justified, 17 percentage points higher than the proportion of Muslims ages 30 and older (9%) who share that view. The age gap is about as wide in Great Britain (18 percentage points) but somewhat narrower in Germany (12 points), France (11 points) and Spain (7 points).
Maar goed, men eet vaker een bammetje met ham en dat is belangrijker.
pi_169221117
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Prima. Men mag zich wat mij betreft overgeven aan welk onzichtbaar mannetje dan ook, zolang ze maar prima participeren in de samenleving. Zeg maar gewoon eerlijk dat je moeite hebt met al die hoofddoeken in het straatbeeld, en dat daar je bron van ergenis ligt.
En met participeren bedoel jij dus; werken en Nederlands spreken. Voor mij omhelst het Nederlanderschap heel wat meer dan dat. Het is leuk en aardig als een klein deel van de bevolking met hoofddoekjes rondloopt en participeert op de arbeidsvloer, maar het wordt een heel ander verhaal als het een aanzienlijk aandeel van de bevolking zal betreffen. Het onzichtbare mannetje zijn invloed zal namelijk evenredig meegroeien.
pi_169221180
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan me er wel in vinden dat D'66 een normale influx niet per definitie als slecht ziet (wenselijk is weer een ander verhaal), maar dat ze massale immigratie van islamieten toejuichen mag je toch echt wel even beter onderbouwen.
Zover ik heb meegekregen is de D'66 alleen reactionair geweest tijdens de massale toestroom van islamieten in 2015 : hakte ze alleen of voornamelijk in op de partijen (PVV) die het aankaartte. Maar -en dat zeg ik zonder sarcasme- ik kan iets gemist hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2017 16:01:43 ]
pi_169221333
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De islam is een verrijking. Kijk naar Aboutaleb! Ik ga geen grenzen vast stellen want als de volgende die aanklopt een zwangere vrouw is kan ik geen nee zeggen!

Zelfs PvdA zei in het debat dat we minder vluchtelingen moest opvangen, D66 wil meer!

Dit is Pechtold. Iemand met deze opvattingen gaat massaimmigratie niet tegenhouden.
pi_169221449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zover ik heb meegekregen is de D'66 alleen reactionair geweest tijdens de massale toestroom van islamieten in 2015 : hakte ze alleen of voornamelijk in op de partijen (PVV) die het aankaartte. Maar -en dat zeg ik zonder sarcasme- ik kan iets gemist hebben.
Ze hebben gewoon een partijprogramma waarin staat hoe ze migratie zien en hoe ze de problemen daarmee willen aanpakken.

Op het laatste congres had je verder bijvoorbeeld Salima Belhaj, die stelde dat ze bepaalde vormen van de islam helemaal niet wilde in Nederland. Doen alsof die hele partij dus met open armen elke migrant verwelkomt is onzinnig.
pi_169221491
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wat een nonsense allemaal.
Sterk hoor. Sterk.
pi_169221516
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De islam is een verrijking. Kijk naar Aboutaleb!
Dat zei Asscher, toch?
pi_169221544
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een partijprogramma waarin staat hoe ze migratie zien en hoe ze de problemen daarmee willen aanpakken.

Op het laatste congres had je verder bijvoorbeeld Salima Belhaj, die stelde dat ze bepaalde vormen van de islam helemaal niet wilde in Nederland. Doen alsof die hele partij dus met open armen elke migrant verwelkomt is onzinnig.
Daar ga je al, 'bepaalde vormen van de islam'. Wat betekent dat? Is ze dan bereid om islamitische migratie te stoppen? Of is ze bereid te zeggen dat ze bepaalde vormen van islam gekomen met de migratie wilt onderdrukken?

Wat zegt het partijprogramma verder?
pi_169221549
Ik denk dat je sws kunt rekenen op veel immigratie uit Afrika, de bevolking groeit daar explosief, binnen 35 jaar een verdubbeling van de bevolking. De effecten van de climate change zullen met name in Afrika, Midden-Oosten en Azië tot aan Bangladesh een stroom aan klimaatvluchtelingen opleveren die voornamelijk richting Europa gaat. Groot deel daarvan is idd islamitisch.
I´m back.
pi_169221552
quote:
5s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zei Asscher, toch?
Zou kunnen dat Asscher ook dergelijke dingen zei, maar het was Pechtold die door Buma zat te stotteren toen hij een rechts geluid liet horen met ''Aboutaleb!'', ''Arib!''.
pi_169221599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat lief. Minder hoofddoekjes.

Ondertussen vinden jongeren in grotere mate wel dat je dood moet als je de islam verlaat dan hun ouders, een bijzonder intolerante opvattingen voor een leeftijdsgroep dat bij alle andere bevolkingsgroepen bijzonder tolerant zijn, maar goed, men drinkt vaker een biertje dus alles is okidokie.

Zie ook een opiniepeiling over zelfmoordaanslagen van Pew Research (pdf, blz. 60):

[..]

Maar goed, men eet vaker een bammetje met ham en dat is belangrijker.
Wat ook een vraag zeg: zijn zelfmoord bom aanslagen nooit gerechtvaardigd. In Wo2 zou ik denk ik die aanslagen tegen de Nazi's wel rechtvaardig hebben gevonden.
pi_169221618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar ga je al, 'bepaalde vormen van de islam'. Wat betekent dat? Is ze dan bereid om islamitische migratie te stoppen? Of is ze bereid te zeggen dat ze bepaalde vormen van islam gekomen met de migratie wilt onderdrukken?
Als je zegt dat je bepaalde vormen niet wilt geef je in ieder geval aan dat je niet voor ongebreidelde massamigratie bent. Wat ze daar verder voor invulling aan geeft benoemde ze niet.

quote:
Wat zegt het partijprogramma verder?
Vluchtelingen Europees opvangen, snel duidelijkheid over verblijfsvergunning en eventuele uitzetting, dat soort zaken. Niet 'alle grenzen open voor iedereen' in ieder geval.
pi_169221664
Het is probleem is te reduceren indien men religieuze leiders eens kan overtuigen van het probleem.
Religie is een oorzaak van overbevolking.

Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169221795
Als je het trouwens hebt over grote stromen vluchtelingen dan ben ik nog het bangst voor wat er in Turkije aan het gebeuren is. Daar zie ik echt nog wel zoveel ellende ontstaan dat mensen dat land uit moeten vluchten.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:26:31 #141
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169221840
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mij ontgaat het verband tussen xenofobie en de houding dat er niet zo veel allochtonen zijn als mensen denken. Overigens is een fobie een ongegronde angst.
Je hoeft niet bang te zijn voor een mosliminvasie want er zijn relatief gezien maar heel weinig moslims in Nederland. Zo wordt het iig gebracht
pi_169221841
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je zegt dat je bepaalde vormen niet wilt geef je in ieder geval aan dat je niet voor ongebreidelde massamigratie bent. Wat ze daar verder voor invulling aan geeft benoemde ze niet.

[..]

Vluchtelingen Europees opvangen, snel duidelijkheid over verblijfsvergunning en eventuele uitzetting, dat soort zaken. Niet 'alle grenzen open voor iedereen' in ieder geval.
Nee, dat geef je daar niet mee aan. Je geeft aan dat je bepaalde vormen van de islam niet wilt. That's it. Welke vormen? En hoe? Hollande zei het islamitisch extremisme te willen aanpakken (niet te willen) en hield ondertussen de deur open voor hoeveel (honderd)duizenden moslims? Zonder die invulling is het een waardeloze uitspraak die er opgericht lijkt te zijn 1) mensen met zorgen gerust te stellen 2) zonder de moslim zelf tegen het hoofd te stoten (want 'vormen..').

Natuurlijk zet geen partij nadrukkelijk in het programma de grenzen voor iedereen open te willen zetten. Dat is suïcide.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:32:04 #143
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169221987
Dat wordt dus emigreren naar IJsland of iets dergelijks over een jaar of wat.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:32:42 #144
451005 Grems
Clown World
pi_169222000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
Als je het trouwens hebt over grote stromen vluchtelingen dan ben ik nog het bangst voor wat er in Turkije aan het gebeuren is. Daar zie ik echt nog wel zoveel ellende ontstaan dat mensen dat land uit moeten vluchten.
Uiteraard, het is dan ook een islamitisch land.
pi_169222038
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Uiteraard, het is dan ook een islamitisch land.
Ik weet niet wat een islamitisch land is, volgens mij past het woord land niet bij een religie aangezien land niet kan geloven. Ik vind het altijd vrij komisch als mensen dergelijke zaken zeggen.
pi_169222109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
Landen bevrijden van het nazisme is dan ook precies hetzelfde als onschuldige burgers opblazen omdat iemand een cartoon van de profeet getekend heeft.
pi_169222142
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
Bouwkaveltje reserveren op Mars *O*
pi_169222396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:35 schreef ems. het volgende:
Gewoon Islam ontmoedigen. Net als roken maar dan ietsjes strenger dus.
Ze mogen al heel veel cafés niet in.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169222638

In 2060 woon ik op Urk. Muur erom, klaar.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:45:43 #150
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169223276
De TT staat vol pleonasmes.
In heel West Europa is de islamitische gemeenschap als geheel genomen een kostenpost vanwege overdadig gebruik van sociale voorzieningen, subsidies, criminaliteit etc. De vele welwillende individuen staan daar natuurlijk los van, maar als optelsom is het gewoon negatief. Het is ook niet voor niks dat islamitische landen er economisch beroerd voor staan, tenzij ze toevallig het zwarte goud onder hun kont hebben.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:48:16 #151
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169223325
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er onderzoeken uit 1970 zijn die de correcte bevolkingsopbouw van nu voorspeld hebben.
pi_169223482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:48 schreef freako het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er onderzoeken uit 1970 zijn die de correcte bevolkingsopbouw van nu voorspeld hebben.
Staat mij nogwel bij uit de middelbare school periode bij aardrijkskunde dat de 17 miljoen die we nu hebben niet voorspeld werd hoor. Was als uiterste volgens mij iets van 16, zoveel (3 of 4) miljoen. Wat we dan wrs niet zouden halen. Spreken we zeg maar rond 1976.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:05:51 #153
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169223633
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Staat mij nogwel bij uit de middelbare school periode bij aardrijkskunde dat de 17 miljoen die we nu hebben niet voorspeld werd hoor. Was als uiterste volgens mij iets van 16, zoveel (3 of 4) miljoen. Wat we dan wrs niet zouden halen. Spreken we zeg maar rond 1976.
Ik heb zo de indruk dat het hem niet alleen gaat om het aantal, maar de opbouw ervan.
Ik denk dat als je in de jaren 70 had gezegd dat 40 jaar later in de Randstad:

- de meest voorkomende jongensnaam Mohammed zou zijn bij pasgeborenen
- de meeste (middel)grote steden vergeven zouden zijn van de schotelantenne-wijken
- de laagste vorm van middelbaar onderwijs zou worden gedomineerd door zich misdragende allochtonen
- de clientele uit Opsporing Verzocht voor 95% zou bestaan uit alweer dezelfde figuren

ze je voor gek hadden verklaard.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_169223671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik heb zo de indruk dat het hem niet alleen gaat om het aantal, maar de opbouw ervan.
Ik denk dat als je in de jaren 70 had gezegd dat 40 jaar later in de Randstad:

- de meest voorkomende jongensnaam Mohammed zou zijn bij pasgeborenen
- de meeste (middel)grote steden vergeven zouden zijn van de schotelantenne-wijken
- de laagste vorm van middelbaar onderwijs zou worden gedomineerd door zich misdragende allochtonen
- de clientele uit Opsporing Verzocht voor 95% zou bestaan uit alweer dezelfde figuren

ze je voor gek hadden verklaard.
Ja, klopt idd, daar heb jij gelijk in, maar ik kan me van aardrijkskunde toen dan ook niets herinneren over de opbouw. Dat vroeg hij wel idd. Maar met totaal aantal bewoners zaten ze toen in de jaren 70 iig ook fout al.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:10:47 #155
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169223712
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
ze je voor gek racist hadden verklaard.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:12:16 #156
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169223742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
En dan die mensen opzadelen met immigranten zoals jij die hun cultuur verpesten.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_169223749
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nah, dat debat woedde toen niet zo, dat kwam in de jaren 80 pas.
I´m back.
pi_169224197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, dat debat woedde toen niet zo, dat kwam in de jaren 80 pas.
Het was wachten op de gedegenereerde 'grenzen zijn slechts lijntjes' hippiegeneratie. Beleid zoals die van de laatste decennia was toen der tijd nooit geaccepteerd.
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:44:38 #159
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169224241
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat je sws kunt rekenen op veel immigratie uit Afrika, de bevolking groeit daar explosief, binnen 35 jaar een verdubbeling van de bevolking. De effecten van de climate change zullen met name in Afrika, Midden-Oosten en Azië tot aan Bangladesh een stroom aan klimaatvluchtelingen opleveren die voornamelijk richting Europa gaat. Groot deel daarvan is idd islamitisch.
The end of times is coming dus

Armageddon!!!! Het grootste bloedbad ooit. Tientallen of zelfs honderden miljoenen doden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Villas__Rubin op 01-03-2017 18:50:06 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169224481
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En dan die mensen opzadelen met immigranten zoals jij die hun cultuur verpesten.
Nederlanders passen zich wel aan. Kijk maar naar Canada/VS/Australie. Meeste Nederlanders spreken na 1 generatie geen Nederlands meer.
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:05:56 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169224567
Meer dan 10 procent moslims in je land is vragen om grote problemen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:06:45 #162
104871 remlof
Europees federalist
pi_169224589
Elsevier is al heel lang niet meer serieus te nemen.

Terecht dat ze hun naam kwijtraken en daarmee in de vergetelheid zullen verdwijnen.
Yankee go home!
pi_169224665
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:06 schreef remlof het volgende:
Elsevier is al heel lang niet meer serieus te nemen.

Terecht dat ze hun naam kwijtraken en daarmee in de vergetelheid zullen verdwijnen.
Huh het beeld dat Elsevier schertst dat moet jou toch als muziek in de oren klinken?
Fantastisch toch al die multiculti?
pi_169224682
Daarom moeten blanke Nederlanders ook dimmen. Jullie strijden een verloren strijd. En als wij islamieten straks aan de touwtjes trekken is het bijltjesdag. Eigenlijk kan je je beter al van kant maken, gezien de cijfers ia er geen ontkomen meer aan.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_169224846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Huh het beeld dat Elsevier schertst dat moet jou toch als muziek in de oren klinken?
Ik vind multiculti geweldig, alleen die kut religie verpest het zo.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:32:09 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_169225120
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:11 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Het is het zoveelste flutartikel van een blad dat eigenlijk nooit enige kwaliteit heeft gehad maar sinds het geïndoctrineerd is geraakt door het nationaalpopulisme wel in heel rap tempo achteruit holt.
Yankee go home!
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:52:00 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169225469
quote:
15s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
Elsevier pakt uit met een uitgebreid artikel over de toekomst van Nederland als naïeve, wereldvreemde partijen als D66 en GroenLinks de dienst uitmaken. Er wordt een beeld geschetst van de situatie in 2060, maar er staan ook feiten over nu in.

[..]

Bron: http://www.elsevier.nl/ne(...)slamitischer-460377/

Columnist Afshin Ellian stelt in zijn column het volgende:

[..]

Een percentage van 12 procent moslims in dit land zou al funest zijn voor de leefbaarheid in grote delen van het land. En dat is dan de uitkomst van de PVV-koers. Met GroenLinks of D66-beleid stevenen we af op 33 procent moslims in Nederland. Wie legt het straks onze kinderen en kleinkinderen uit als we ons land eenmaal hebben verkwanseld?

Stelling: er moet onmiddellijk een rem op immigratie vanuit moslimlanden. Vluchtelingen krijgen tijdelijke opvang, maar gaan zo snel als mogelijk terug. De overheid moet een actief beleid ontwikkelen om radicale moslims tot re-migratie te bewegen; een actief aanmoedigingsbeleid. We kunnen onder geen beding toestaan dat het percentage moslims in Nederland groeit tot boven de 10 procent.
20 tot 30 miljoen inwoners. Dan gaan de allerlaatste stukjes groen er dus ook aan. Nederland 1 grote Vinex-locatie, met tuintjes van 20 m2. Dat lijkt me een hel. 10 miljoen mensen is een mooi aantal voor Nederland.
The End Times are wild
pi_169225494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

20 tot 30 miljoen inwoners. Dan gaan de allerlaatste stukjes groen er dus ook aan. Nederland 1 grote Vinex-locatie, met tuintjes van 20 m2. Dat lijkt me een hel. 10 miljoen mensen is een mooi aantal voor Nederland.
Als je nou 11 miljoen zei.... (minus) 6 miljoen is een leuker getal ~O>
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:54:17 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169225519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef Aloulu het volgende:
Daarom moeten blanke Nederlanders ook dimmen. Jullie strijden een verloren strijd. En als wij islamieten straks aan de touwtjes trekken is het bijltjesdag. Eigenlijk kan je je beter al van kant maken, gezien de cijfers ia er geen ontkomen meer aan.
Wat nu bijltjesdag voor blanken? Als je tot de islam bekeert is er niks aan de hand. Op die manier is de Islam ook van Saoudie-Arabië verspreid. Je kunt zeggen van de islam wat je wil, maar racistisch is zij niet.

Dat de strijd voor de seculiere, westerse progressieveling verloren is ben ik met je eens. Maar zelf zie ik liever de Islam dan een D66-PvdA-VVD combo.
The End Times are wild
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:55:42 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169225563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zonder immigratie zouden we op iets van 12,4 miljoen zitten nu.
The End Times are wild
pi_169225611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat nu bijltjesdag voor blanken? Als je tot de islam bekeert is er niks aan de hand. Op die manier is de Islam ook van Saoudie-Arabië verspreid. Je kunt zeggen van de islam wat je wil, maar racistisch is zij niet.

Dat de strijd voor de seculiere, westerse progressieveling verloren is ben ik met je eens. Maar zelf zie ik liever de Islam dan een D66-PvdA-VVD combo.
Hebben de arabieren niet een speciale status binnen de islam?
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:59:11 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169225641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Voor 1880 was ras sowieso een minder relevante eigenschap dan daarna.
The End Times are wild
pi_169225649
Dan ben ik allang dood, boeit me dus geen flikker.
Ура для россии
pi_169225662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze leveren het meeste geld.
pi_169225900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eigenlijk best gezellig.
pi_169226156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zonder immigratie zouden we op iets van 12,4 miljoen zitten nu.
Volgens mij iets van 14 miljoen, als je ook ex-pats en westerse en EU-leden meerekent. Maar dat werd niet bij aardrijkskunde in midden jaren 70 meegerekend.

Verder is het natuurlijk een beetje argumentatief allemaal wrs. Ik bedoel in de 17de eeuw waren er maar 1,2 tot 1,3 NL'ers, waar ook buitenlanders tussen zaten. Dan heb je in 1940 8,8 miljoen en in 1945 9,2 miljoen. Toen ik werd geboren had je er al 11,8 miljoen.
Toen zijn de NL'ers ook nog in de lengte gaan groeien ook.
CBS zegt 17,9 in 2060.

(15 miljoen mensen op dat kleine stukje aarde, was alweer 25 jaar geleden).

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 01-03-2017 20:34:48 ]
I´m back.
pi_169226174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:59 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan ben ik allang dood, boeit me dus geen flikker.
Hoe oud ben je dan?
I´m back.
pi_169226442
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is het zoveelste flutartikel van een blad dat eigenlijk nooit enige kwaliteit heeft gehad maar sinds het geïndoctrineerd is geraakt door het nationaalpopulisme wel in heel rap tempo achteruit holt.
Een soort JOOP maar dan niet extreem links geïndoctrineerd door het links populisme maar rechts georiënteerd dus?
pi_169226460
Ieder land waar de islam de overhand krijgt vervalt uiteindelijk in een achterlijk middeleeuws apenland.

pi_169226824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ieder land waar de islam de overhand krijgt vervalt uiteindelijk in een achterlijk middeleeuws apenland.

[ afbeelding ]
Ja, door wahabisme/salafisme, want als je dat niet zou hebben dan liepen die dames erbij zoals in het linker plaatje, toch?
Daarom moet je dat wahabisme/salafisme bestrijden, de hele islam hoeft niet wrs.
Laten we dat dan tegenwerken.
Alleen gaat ook dat niet. Door grondrechten e.d.
I´m back.
pi_169226869
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom lijk je te denken dat een wiskundige met een model bij Elsevier wel een specialist is, maar dat ze bij het CBS dan weer geen specialisten zijn? Tevens, hier heb je het programma van D'66, kun je me aanwijzen waar de open grenzen en gratis verblijfsvergunningen staan?
Ik ga het hele verkiezingsprogramma van D66 niet doorakkeren. Die partij staat bij mij, op de Niet Stemmers na, helemaal onderaan in de Stemwijzer. Ik ga m'n tijd dan niet verdoen aan het doorlezen van zo'n programma. Ik volg de politiek nauwgezet, ik heb Pechtold en zijn partijgenoten jarenlang over dit onderwerp horen praten. Mijn samenvatting: slappe hap.

Ik verwijs verder graag naar deze opmerkingen, in een ander topic:
VKZ / Pauw & Jinek: De Verkiezingen #7 Eva
pi_169227012
Ik heb nog nooit een voorspelling van 20-30 jaar geleden gezien die nu klopt.

In Back to the Future zie je vliegende skateboards in 2015.

Maar goed, de trend is natuurlijk wel dat Nederland steeds voller wordt (dat is al eeuwen zo) en steeds multicultureler met meer islam (heel duidelijk vanaf de jaren '70). Iets waar beleidsmakers m.i. wel meer rekening mee zouden moeten houden.

Dat we armer worden, dat kan. Maar hoeft niet, de trend is dat we steeds meer met technologie doen, en dat zou voor ons toekomstige welvaartspeil nog wel eens positief uit kunnen pakken.
pi_169227090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[ afbeelding ]
Dit plaatje is natuurlijk gechargeerd, maar de onderliggende boodschap klopt wel. Ik zag laatst nog een item op tv over een bepaalde buitenwijk in Parijs, die niet uniek in z'n soort is. Daar wonen zo veel moslims dat het langzamerhand in een soort vrijstaatje begint te veranderen. Je ziet er bijvoorbeeld bijna geen vrouwen op straat.

De steden zullen als eerste totaal onleefbaar worden. Als je ziet welke problemen er nu al zijn in de banlieus van Parijs, dan moet je die situatie echt niet achterna willen. Zulke wijken zijn één grote poel van uitzichtloosheid, criminaliteit, verval én volop aanwezigheid van de islam.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:52:08 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169227162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit plaatje is natuurlijk gechargeerd, maar de onderliggende boodschap klopt wel. Ik zag laatst nog een item op tv over een bepaalde buitenwijk in Parijs, die niet uniek in z'n soort is. Daar wonen zo veel moslims dat het langzamerhand in een soort vrijstaatje begint te veranderen. Je ziet er bijvoorbeeld bijna geen vrouwen op straat.

De steden zullen als eerste totaal onleefbaar worden. Als je ziet welke problemen er nu al zijn in de banlieus van Parijs, dan moet je die situatie echt niet achterna willen. Zulke wijken zijn één grote poel van uitzichtloosheid, criminaliteit, verval én volop aanwezigheid van de islam.
Ik heb liever dat het gecentreerd wordt in de steden dan dat het over het hele land als een dunne laag ellende gespreid wordt, zoals nu de bedoeling lijkt. Als het in de steden is, dan is dat gemakkelijk te ontlopen.
The End Times are wild
pi_169227370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb nog nooit een voorspelling van 20-30 jaar geleden gezien die nu klopt.

In Back to the Future zie je vliegende skateboards in 2015.

Maar goed, de trend is natuurlijk wel dat Nederland steeds voller wordt (dat is al eeuwen zo) en steeds multicultureler met meer islam (heel duidelijk vanaf de jaren '70). Iets waar beleidsmakers m.i. wel meer rekening mee zouden moeten houden.

Dat we armer worden, dat kan. Maar hoeft niet, de trend is dat we steeds meer met technologie doen, en dat zou voor ons toekomstige welvaartspeil nog wel eens positief uit kunnen pakken.
Bij ongewijzigd beleid houden we weinig van onze welvaart over. Alle nieuwkomers worden vanaf dag 1 in de watten gelegd en maken onmiddellijk aanspraak op allerlei voorzieningen.

De oncontroleerbare toestroom van migranten is een aanslag op onze sociale voorzieningen. Die worden onbetaalbaar en zijn dus niet meer in stand te houden.
pi_169227418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb liever dat het gecentreerd wordt in de steden dan dat het over het hele land als een dunne laag ellende gespreid wordt, zoals nu de bedoeling lijkt. Als het in de steden is, dan is dat gemakkelijk te ontlopen.
Ik ga niet kiezen tussen twee kwaden. Ik wil gewoon dat immigratie een stuk kritischer wordt bekeken én dat we slecht-geïntegreerde moslims stimuleren om te re-migreren.
pi_169227446
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Lol, ik heb liever niet dat het niet-gecentreerd wordt hoor. Ik bedoel hier in deze heb je verder geen last van allerlei zaken, lekker houden zo.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:59:28 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169227457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ga niet kiezen tussen twee kwaden. Ik wil gewoon dat immigratie een stuk kritischer wordt bekeken én dat we slecht-geïntegreerde moslims stimuleren om te re-migreren.
Allemaal too little, too late. Zege islam in Noord-West Europa is onafwendbaar.
The End Times are wild
pi_169227522
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Allemaal too little, too late. Zege islam in Noord-West Europa is onafwendbaar.
Het is sws too little, too late, kun je gewoon uit reguliere media halen. Maar goed, dan zijn veel mensen al dood die er nu over discussiëren.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:03:12 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169227620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is sws too little, too late, kun je gewoon uit reguliere media halen. Maar goed, dan zijn veel mensen al dood die er nu over discussiëren.
Het beste wat we doen kunnen is een Nederlandse islam kweken. Niet alle islam is van de extreem gewelddadige, corrupte, lawaaierige, onsuccesvolle, falende soort als die in Afrika en het MO. In Indonesië zie je dat het ook anders kan. De aard van de bevolking speelt wel degelijk een rol.
Daarom zou het eigenlijk beter zijn als nu zich veel Nederlanders al bekeren, zodat we straks moslims hebben met een groot deel Nederlands bloed en achtergrond. Dan is die invloed sterker.
The End Times are wild
pi_169227711

[ Bericht 27% gewijzigd door luxerobots op 02-03-2017 12:51:35 ]
pi_169227767
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het beste wat we doen kunnen is een Nederlandse islam kweken. Niet alle islam is van de extreem gewelddadige, corrupte, lawaaierige, onsuccesvolle, falende soort als die in Afrika en het MO. In Indonesië zie je dat het ook anders kan. De aard van de bevolking speelt wel degelijk een rol.
Daarom zou het eigenlijk beter zijn als nu zich veel Nederlanders al bekeren, zodat we straks moslims hebben met een groot deel Nederlands bloed en achtergrond. Dan is die invloed sterker.
Ben ik mee eens, maar ja als je die haatpredikers al niet toegang kunt weigeren....
Tja, we zitten gewoon met problemen die verder gaan dan zo maar 4 jaar regeren, waarvoor we nu moeten gaan stemmen en waarvoor die politici nu campagne voeren.......
Ik zeg al ik ben voorstander van secularisme als laatste redmiddel, maar dan moet je wel wat aan je GW gaan doen dus.
En ja, dan ben je dus tegenwoordig een Nazi. (Secularisme nastreven is racisme Martijn de Koning zei het nog onlangs).
Dat wahabisme/salafisme is gewoon een angel die eruit getrokken moet worden wmb.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:09:23 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169227865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben ik mee eens, maar ja als je die haatpredikers al niet toegang kunt weigeren....
Tja, we zitten gewoon met problemen die verder gaan dan zo maar 4 jaar regeren, waarvoor we nu moeten gaan stemmen en waarvoor die politici nu campagne voeren.......
Ik zeg al ik ben voorstander van secularisme als laatste redmiddel, maar dan moet je wel wat aan je GW gaan doen dus.
En ja, dan ben je dus tegenwoordig een Nazi.
Secularisme.

Het is niet de islam die onze ondergang is. Het is het 'secularisme', in ieder geval de decadente, hedonistische maatschappij die we geworden zijn. Jonge vrouwen gaan liever 'reizen' dan achter de kinderwagen lopen. Mannen zijn slap en spelen op hun 24-ste nog videospelletjes, waar ze eigenlijk een baan zouden moeten hebben en in de avonduren bouwen aan hun huis. Kinderen van 10 worden op paaldansen gestuurd, etc etc.
Zo'n maatschappij is gedoemd te falen. Dat het de islam is die deze maatschappij komt vervangen is eerder toeval.
The End Times are wild
pi_169227932
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Secularisme.

Het is niet de islam die onze ondergang is. Het is het 'secularisme', in ieder geval de decadente, hedonistische maatschappij die we geworden zijn. Jonge vrouwen gaan liever 'reizen' dan achter de kinderwagen lopen. Mannen zijn slap en spelen op hun 24-ste nog videospelletjes, waar ze eigenlijk een baan zouden moeten hebben en in de avonduren bouwen aan hun huis. Kinderen van 10 worden op paaldansen gestuurd, etc etc.
Zo'n maatschappij is gedoemd te falen. Dat het de islam is die deze maatschappij komt vervangen is eerder toeval.
Mannen spelen computerspelletjes! Vroeger dronk met cognac met een sigaartje erbij.

In de avonduren aan je huis bouwen, klinkt veelbelovend.

Ik ken geen voorbeelden van kinderen van 10 die aan paaldansen doen, maar goed.
pi_169227958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Secularisme.

Bedoel je nou dat er een dubbele punt achter "secularisme" moet komen, als in dat je hiermee een definitie geeft van secularisme?
Daar ben ik het dan niet mee eens namelijk.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:14:55 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169228086
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bedoel je nou dat er een dubbele punt achter "secularisme" moet komen, als in dat je hiermee een definitie geeft van secularisme?
Daar ben ik het dan niet mee eens namelijk.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik wilde enkel de relatie tussen jouw en mijn post geven,.
The End Times are wild
pi_169228422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dat bedoelde ik niet. Ik wilde enkel de relatie tussen jouw en mijn post geven,.
Dan weet ik nog niet wat je bedoelt. Want de enige manier om door te gaan is secularisme verstevigen. Doen we dat niet dan heb je een groot probleem in de verre toekomst.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:29:21 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169228606
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan weet ik nog niet wat je bedoelt. Want de enige manier om door te gaan is secularisme verstevigen. Doen we dat niet dan heb je een groot probleem in de verre toekomst.
Een progressieve, liberale samenleving is gewoon niet levensvatbaar. Wat er gebeurt is dat Christendom wordt omgewisseld voor de Islam. Met een korte fase van liberalisme in de overgangsperiode.
The End Times are wild
pi_169228638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een progressieve, liberale samenleving is gewoon niet levensvatbaar. Wat er gebeurt is dat Christendom wordt omgewisseld voor de Islam. Met een korte fase van liberalisme in de overgangsperiode.
Ja, luister eens Lodewijk voor mij is christendom en islam 1 pot nat hoor.

Dus inzetten op secularisme, gaan we langer mee.
I´m back.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:31:00 #200
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169228656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, luister eens Lodewijk voor mij is christendom en islam 1 pot nat hoor.
Jij bent precies op het juiste tijdstip geboren om het verschil aan den lijve te ondervinden.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')