abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169221032
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Beide.
Ik kan me er wel in vinden dat D'66 een normale influx niet per definitie als slecht ziet (wenselijk is weer een ander verhaal), maar dat ze massale immigratie van islamieten toejuichen mag je toch echt wel even beter onderbouwen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169221109
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Jij hebt ze zien groeien over generaties? Chapeau. Werkelijk waar knap. Gelukkig laten peilingen andere trends zien. Ik zie vaker moeders met hoofddoeken en dochters zonder hier rondlopen, dan andersom. Feit is dus dat men seculariseert. Los gezien van het feit dat het dragen van een hoofddoek niet per se duid op non-integratie.
Wat lief. Minder hoofddoekjes.

Ondertussen vinden jongeren in grotere mate wel dat je dood moet als je de islam verlaat dan hun ouders, een bijzonder intolerante opvattingen voor een leeftijdsgroep dat bij alle andere bevolkingsgroepen bijzonder tolerant zijn, maar goed, men drinkt vaker een biertje dus alles is okidokie.

Zie ook een opiniepeiling over zelfmoordaanslagen van Pew Research (pdf, blz. 60):

quote:
The higher levels of support for suicide bombing seen among young American Muslims resembles patterns found among Muslims in Europe, where Muslims also constitute a minority population. In Great Britain, France and Germany, Muslims under the age of 30 are consistently the least likely to say that suicide bombing is never justified. In other words, the share who think suicide bombing against civilians can ever be justified, even if rarely, is higher among those younger than 30 compared with those who are older. About a quarter (26%) of younger U.S. Muslims say suicide bombing can at least rarely be justified, 17 percentage points higher than the proportion of Muslims ages 30 and older (9%) who share that view. The age gap is about as wide in Great Britain (18 percentage points) but somewhat narrower in Germany (12 points), France (11 points) and Spain (7 points).
Maar goed, men eet vaker een bammetje met ham en dat is belangrijker.
pi_169221117
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Prima. Men mag zich wat mij betreft overgeven aan welk onzichtbaar mannetje dan ook, zolang ze maar prima participeren in de samenleving. Zeg maar gewoon eerlijk dat je moeite hebt met al die hoofddoeken in het straatbeeld, en dat daar je bron van ergenis ligt.
En met participeren bedoel jij dus; werken en Nederlands spreken. Voor mij omhelst het Nederlanderschap heel wat meer dan dat. Het is leuk en aardig als een klein deel van de bevolking met hoofddoekjes rondloopt en participeert op de arbeidsvloer, maar het wordt een heel ander verhaal als het een aanzienlijk aandeel van de bevolking zal betreffen. Het onzichtbare mannetje zijn invloed zal namelijk evenredig meegroeien.
pi_169221180
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan me er wel in vinden dat D'66 een normale influx niet per definitie als slecht ziet (wenselijk is weer een ander verhaal), maar dat ze massale immigratie van islamieten toejuichen mag je toch echt wel even beter onderbouwen.
Zover ik heb meegekregen is de D'66 alleen reactionair geweest tijdens de massale toestroom van islamieten in 2015 : hakte ze alleen of voornamelijk in op de partijen (PVV) die het aankaartte. Maar -en dat zeg ik zonder sarcasme- ik kan iets gemist hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2017 16:01:43 ]
pi_169221333
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De islam is een verrijking. Kijk naar Aboutaleb! Ik ga geen grenzen vast stellen want als de volgende die aanklopt een zwangere vrouw is kan ik geen nee zeggen!

Zelfs PvdA zei in het debat dat we minder vluchtelingen moest opvangen, D66 wil meer!

Dit is Pechtold. Iemand met deze opvattingen gaat massaimmigratie niet tegenhouden.
pi_169221449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zover ik heb meegekregen is de D'66 alleen reactionair geweest tijdens de massale toestroom van islamieten in 2015 : hakte ze alleen of voornamelijk in op de partijen (PVV) die het aankaartte. Maar -en dat zeg ik zonder sarcasme- ik kan iets gemist hebben.
Ze hebben gewoon een partijprogramma waarin staat hoe ze migratie zien en hoe ze de problemen daarmee willen aanpakken.

Op het laatste congres had je verder bijvoorbeeld Salima Belhaj, die stelde dat ze bepaalde vormen van de islam helemaal niet wilde in Nederland. Doen alsof die hele partij dus met open armen elke migrant verwelkomt is onzinnig.
pi_169221491
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wat een nonsense allemaal.
Sterk hoor. Sterk.
pi_169221516
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De islam is een verrijking. Kijk naar Aboutaleb!
Dat zei Asscher, toch?
pi_169221544
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een partijprogramma waarin staat hoe ze migratie zien en hoe ze de problemen daarmee willen aanpakken.

Op het laatste congres had je verder bijvoorbeeld Salima Belhaj, die stelde dat ze bepaalde vormen van de islam helemaal niet wilde in Nederland. Doen alsof die hele partij dus met open armen elke migrant verwelkomt is onzinnig.
Daar ga je al, 'bepaalde vormen van de islam'. Wat betekent dat? Is ze dan bereid om islamitische migratie te stoppen? Of is ze bereid te zeggen dat ze bepaalde vormen van islam gekomen met de migratie wilt onderdrukken?

Wat zegt het partijprogramma verder?
pi_169221549
Ik denk dat je sws kunt rekenen op veel immigratie uit Afrika, de bevolking groeit daar explosief, binnen 35 jaar een verdubbeling van de bevolking. De effecten van de climate change zullen met name in Afrika, Midden-Oosten en Azië tot aan Bangladesh een stroom aan klimaatvluchtelingen opleveren die voornamelijk richting Europa gaat. Groot deel daarvan is idd islamitisch.
I´m back.
pi_169221552
quote:
5s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zei Asscher, toch?
Zou kunnen dat Asscher ook dergelijke dingen zei, maar het was Pechtold die door Buma zat te stotteren toen hij een rechts geluid liet horen met ''Aboutaleb!'', ''Arib!''.
pi_169221599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat lief. Minder hoofddoekjes.

Ondertussen vinden jongeren in grotere mate wel dat je dood moet als je de islam verlaat dan hun ouders, een bijzonder intolerante opvattingen voor een leeftijdsgroep dat bij alle andere bevolkingsgroepen bijzonder tolerant zijn, maar goed, men drinkt vaker een biertje dus alles is okidokie.

Zie ook een opiniepeiling over zelfmoordaanslagen van Pew Research (pdf, blz. 60):

[..]

Maar goed, men eet vaker een bammetje met ham en dat is belangrijker.
Wat ook een vraag zeg: zijn zelfmoord bom aanslagen nooit gerechtvaardigd. In Wo2 zou ik denk ik die aanslagen tegen de Nazi's wel rechtvaardig hebben gevonden.
pi_169221618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar ga je al, 'bepaalde vormen van de islam'. Wat betekent dat? Is ze dan bereid om islamitische migratie te stoppen? Of is ze bereid te zeggen dat ze bepaalde vormen van islam gekomen met de migratie wilt onderdrukken?
Als je zegt dat je bepaalde vormen niet wilt geef je in ieder geval aan dat je niet voor ongebreidelde massamigratie bent. Wat ze daar verder voor invulling aan geeft benoemde ze niet.

quote:
Wat zegt het partijprogramma verder?
Vluchtelingen Europees opvangen, snel duidelijkheid over verblijfsvergunning en eventuele uitzetting, dat soort zaken. Niet 'alle grenzen open voor iedereen' in ieder geval.
pi_169221664
Het is probleem is te reduceren indien men religieuze leiders eens kan overtuigen van het probleem.
Religie is een oorzaak van overbevolking.

Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169221795
Als je het trouwens hebt over grote stromen vluchtelingen dan ben ik nog het bangst voor wat er in Turkije aan het gebeuren is. Daar zie ik echt nog wel zoveel ellende ontstaan dat mensen dat land uit moeten vluchten.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:26:31 #141
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169221840
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mij ontgaat het verband tussen xenofobie en de houding dat er niet zo veel allochtonen zijn als mensen denken. Overigens is een fobie een ongegronde angst.
Je hoeft niet bang te zijn voor een mosliminvasie want er zijn relatief gezien maar heel weinig moslims in Nederland. Zo wordt het iig gebracht
pi_169221841
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je zegt dat je bepaalde vormen niet wilt geef je in ieder geval aan dat je niet voor ongebreidelde massamigratie bent. Wat ze daar verder voor invulling aan geeft benoemde ze niet.

[..]

Vluchtelingen Europees opvangen, snel duidelijkheid over verblijfsvergunning en eventuele uitzetting, dat soort zaken. Niet 'alle grenzen open voor iedereen' in ieder geval.
Nee, dat geef je daar niet mee aan. Je geeft aan dat je bepaalde vormen van de islam niet wilt. That's it. Welke vormen? En hoe? Hollande zei het islamitisch extremisme te willen aanpakken (niet te willen) en hield ondertussen de deur open voor hoeveel (honderd)duizenden moslims? Zonder die invulling is het een waardeloze uitspraak die er opgericht lijkt te zijn 1) mensen met zorgen gerust te stellen 2) zonder de moslim zelf tegen het hoofd te stoten (want 'vormen..').

Natuurlijk zet geen partij nadrukkelijk in het programma de grenzen voor iedereen open te willen zetten. Dat is suïcide.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:32:04 #143
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169221987
Dat wordt dus emigreren naar IJsland of iets dergelijks over een jaar of wat.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:32:42 #144
451005 Grems
Clown World
pi_169222000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
Als je het trouwens hebt over grote stromen vluchtelingen dan ben ik nog het bangst voor wat er in Turkije aan het gebeuren is. Daar zie ik echt nog wel zoveel ellende ontstaan dat mensen dat land uit moeten vluchten.
Uiteraard, het is dan ook een islamitisch land.
pi_169222038
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Uiteraard, het is dan ook een islamitisch land.
Ik weet niet wat een islamitisch land is, volgens mij past het woord land niet bij een religie aangezien land niet kan geloven. Ik vind het altijd vrij komisch als mensen dergelijke zaken zeggen.
pi_169222109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
Landen bevrijden van het nazisme is dan ook precies hetzelfde als onschuldige burgers opblazen omdat iemand een cartoon van de profeet getekend heeft.
pi_169222142
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dat wordt dus emigreren naar IJsland of iets dergelijks over een jaar of wat.
Bouwkaveltje reserveren op Mars *O*
pi_169222396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:35 schreef ems. het volgende:
Gewoon Islam ontmoedigen. Net als roken maar dan ietsjes strenger dus.
Ze mogen al heel veel cafés niet in.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169222638

In 2060 woon ik op Urk. Muur erom, klaar.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:45:43 #150
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169223276
De TT staat vol pleonasmes.
In heel West Europa is de islamitische gemeenschap als geheel genomen een kostenpost vanwege overdadig gebruik van sociale voorzieningen, subsidies, criminaliteit etc. De vele welwillende individuen staan daar natuurlijk los van, maar als optelsom is het gewoon negatief. Het is ook niet voor niks dat islamitische landen er economisch beroerd voor staan, tenzij ze toevallig het zwarte goud onder hun kont hebben.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')