Als je dit soort blunders maakt en gedrag vertoont als lijsttrekker, kun je beter onmiddellijk aftreden. Dit is dodelijk voor een partij die geen zetels heeft en kiezers aan zich wil binden.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:19 schreef superniger het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)en-bij-3fm~ae9132bb/
Lekker professioneel bezig.
Zo jammer idd, wel klagen dat je nergens voor uitgenodigd wordt en dan dit soort actiesquote:Op maandag 6 maart 2017 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dit soort blunders maakt en gedrag vertoont als lijsttrekker, kun je beter onmiddellijk aftreden. Dit is dodelijk voor een partij die geen zetels heeft en kiezers aan zich wil binden.
En bovendien is het nog amateuristisch ook. Wel 's nachts tot 03:00 uur bij Radio 1 zitten, waar op dat tijdstip geen hond naar luistert; om over de doelgroep nog maar te zwijgen. En je dan verslapen voor de ochtendshow van 3FM; één van de best beluisterde shows, waar de doelgroep massaal op afstemt.
Een partij die z'n prioriteiten duidelijk niet op orde heeft.
Massaal en radio gaat geloof ik al lang niet meer op maar verder heb je gelijk.quote:
Fail inderdaad. 3FM heeft in de ochtend zo een 150.000 luisteraars. Toch een redelijke doelgroep lijkt me zo.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dit soort blunders maakt en gedrag vertoont als lijsttrekker, kun je beter onmiddellijk aftreden. Dit is dodelijk voor een partij die geen zetels heeft en kiezers aan zich wil binden.
En bovendien is het nog amateuristisch ook. Wel 's nachts tot 03:00 uur bij Radio 1 zitten, waar op dat tijdstip geen hond naar luistert; om over de doelgroep nog maar te zwijgen. En je dan verslapen voor de ochtendshow van 3FM; één van de best beluisterde shows, waar de doelgroep massaal op afstemt.
Een partij die z'n prioriteiten duidelijk niet op orde heeft.
Een bereik van honderdduizenden in de ochtend op 3FM tegenover eerder duizenden in de nacht op radio 1.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Massaal en radio gaat geloof ik al lang niet meer op maar verder heb je gelijk.
quote:Op maandag 6 maart 2017 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een bereik van honderdduizenden in de ochtend op 3FM tegenover eerder duizenden in de nacht op radio 1.
En nu dis enkel negatieve publiciteit.
was meer verbazing dat ze deze weg kiezen. dat kan je toch voorzien, dat ik en heel veel anderen je dan misschien wel minder serieus nemen...quote:Op maandag 6 maart 2017 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond het wel okay dat ze in de aanloop van de verkiezingen gewoon democratisch hun lijsttrekker hebben verkozen. Er waren geloof ik drie mensen die zich beschikbaar hadden gesteld, ze zijn het land door geweest om her en der onderlinge debatten te organiseren, en uiteindelijk kon er gestemd worden. Opzich vind ik dat een vrij transparante manier om een lijsttrekker te kiezen...
Dit beantwoord in ieder geval de vraag "hoe kunnen ze in hemelsnaam haar kiezen".. zo dus.
Dat is natuurlijk gewoon een vooroordeel...quote:Op maandag 6 maart 2017 10:00 schreef pokkerdepok het volgende:
playboy model is toch vaak niet het slimste volkje
Veel mensen luisteren 's ochtends, op weg naar hun werk, naar de radio.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Massaal en radio gaat geloof ik al lang niet meer op maar verder heb je gelijk.
Sharon Dijkman.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:04 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ] dit is 'm. Komt er iets in de buurt wat er nu in de kamer is?
twitter:ncilla twitterde op maandag 06-03-2017 om 10:51:37Net uit bed gebeld door politie of ik ok was. Alles in orde! Vanochtend bij @Domien moeten zitten. Planningsblunder 🙈 Campagnetijd hakt erin reageer retweet
Dit bedoel ik. Hahahaahahahahahaha. Zit ze te zeuren dat ze geen zendtijd krijgt krijgt ze en dan verslaapt ze zich hahahaha. Je kan dit echt niet verzinnen.quote:Op maandag 6 maart 2017 10:52 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:ncilla twitterde op maandag 06-03-2017 om 10:51:37Net uit bed gebeld door politie of ik ok was. Alles in orde! Vanochtend bij @Domien moeten zitten. Planningsblunder 🙈 Campagnetijd hakt erin reageer retweet
Die zaten allemaal nog WoW te spelen en te fappen.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:13 schreef Marsenal het volgende:
Onhandig zeg. Je laat je toch ook gewoon wakker bellen door je campagneteam? Dit overkomt de lijsttrekkers bij de grote partijen niet zomaar. Wat een blunder.
jazeker.quote:Op maandag 6 maart 2017 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een vooroordeel...
Als ze tijdens de verkiezingen al zo zijn dan wil ik nog geen eens weten hoe ze na de verkiezingen zullen zijn als ze die onmogelijke 1 zetel krijgen. Tijdens de aanloop voor de verkiezingen moet je extra scherp zijn maar het gaat nu al de verkeerde kant op. Beetje zoals een hardloper die maanden traint voor de sprint en dan op de dag van de marathon verslapen.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:34 schreef heite het volgende:
Dit geloof je toch niet. Welke, zichzelf respecterende, lijsttrekker van een landelijke politieke partij verslaapt zich nu een week voor de verkiezingen.
Zegt verder genoeg over de politieke partij natuurlijk.
Tja, een stripper die nu verwacht dat de echte wereld buiten fappers op haar zitten te wachten en vergeven als ze incompetent is.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:14 schreef Faux. het volgende:
Flinke blunder. Verslapen blijft een van de zwakste excuses. Gewoon meerdere wekkers zetten en je bed uitkomen zodra ze gaan. Kwestie van gewoon doen. En als ze geen wekkers heeft gezet omdat ze het vergeten is, is het al helemaal erg. Dan werkt er iets in die campagneorganisatie niet.
Dat is ook de reden dat ze is neergezetquote:Op maandag 6 maart 2017 14:09 schreef L3viathan het volgende:
ik zou best willen stemmen op Ancilla omdat ze mega lekker is
wie weet komen er dan ooit nog meer babes in de kamer![]()
maar zal wel weinig nut hebben
Nee, het zegt niets.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:34 schreef heite het volgende:
Dit geloof je toch niet. Welke, zichzelf respecterende, lijsttrekker van een landelijke politieke partij verslaapt zich nu een week voor de verkiezingen.
De partij en haar standpunten zijn uitstekend. Maar het is jammer dat ze er niet in slagen om een competente lijsttrekker te vinden.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:34 schreef heite het volgende:
In 2010 was het veel slechter. Bekijk de video's maar. Toen konden de leden hun partijprogramma nog geen eens onder woorden brengen. Het blijft een auti-partij met een playboy-seksmodel als flagship.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:57 schreef heite het volgende:
[..]
Het laat in ieder geval zien dat de partij gerund wordt door incompetente faalhazen.
Met best wel goede ideeën en zienswijzen. Maar competente mensen vinden die je partij representeren lijkt erg moeilijk te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:08 schreef Atak het volgende:
In 2010 was het veel slechter. Bekijk de video's maar. Toen konden de leden hun partijprogramma nog geen eens onder woorden brengen. Het blijft een auti-partij met een playboy-seksmodel als flagship.
Het is natuurlijk niet het einde van de wereld maar dit pakt natuurlijk negatief uit voor de piraten.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Jongens toch, een keer verslapen is echt niet het einde van de wereld hoor. Je kan je wel afvragen hoe het zit met prioriteiten als je 6 uur voor een debat met ochtendradio waar redelijk veel mensen naar luisteren nog in een ander radioprogramma zit. Je schiet jezelf ermee in je voet omdat je de exposure mist, maar dit zou voor mij geen reden zijn om niet op iemand te stemmen.
wat als dit een publicteiks stunt usquote:Op maandag 6 maart 2017 16:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet het einde van de wereld maar dit pakt natuurlijk negatief uit voor de piraten.
Ik had niet naar de radio geluisterd, wist niet eens dat ze daar zou komen - net als vele Nederlanders. Maar dit lezen héél veel mensenquote:
Dan moeten ze campagneleider ontslaan en volgens oude traditie even een paar keer onder een schip door trekken.quote:
Net op 3FM nog wel even 'hey ken je die grap van Ancilla die langs zou komen?'quote:Op maandag 6 maart 2017 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had niet naar de radio geluisterd, wist niet eens dat ze daar zou komen - net als vele Nederlanders. Maar dit lezen héél veel mensen
quote:Op maandag 6 maart 2017 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan moeten ze campagneleider ontslaan en volgens oude traditie even een paar keer onder een schip door trekken.
Och, ze halen sowieso geen zetel dus veel te verliezen hebben ze ook niet.quote:
Ja, maar het is wel superdom, onprofessioneel en slecht gepland. Dat zijn geen kwaliteiten die je wilt zien in een partij/lijsttrekker. Het brengt mij aan het twijfelen in elk geval.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Jongens toch, een keer verslapen is echt niet het einde van de wereld hoor. Je kan je wel afvragen hoe het zit met prioriteiten als je 6 uur voor een debat met ochtendradio waar redelijk veel mensen naar luisteren nog in een ander radioprogramma zit. Je schiet jezelf ermee in je voet omdat je de exposure mist, maar dit zou voor mij geen reden zijn om niet op iemand te stemmen.
Het gaat mij eigenlijk bijna alleen om de standpunten. Fouten maken is menselijk en er zijn veel ergere dingen die een lijsttrekker in mijn ogen fout kunnen doen. Misschien scheelt het dat ik me zelf ook vaker verslaap dan me lief is (ook ooit op een belangrijke dag), dus zoiets kan ik iemand nogal snel vergeven.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel superdom, onprofessioneel en slecht gepland. Dat zijn geen kwaliteiten die je wilt zien in een partij/lijsttrekker. Het brengt mij aan het twijfelen in elk geval.
Goede standpunten zijn alleen wat waard als ze goed worden uitgedragen. Ik stem ook nog wel op ze hoor, maar dit is gewoon zo dom. Mensen die ze amper kennen maar die ze had kunnen binden zijn ze kwijt nu.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk bijna alleen om de standpunten. Fouten maken is menselijk en er zijn veel ergere dingen die een lijsttrekker in mijn ogen fout kunnen doen. Misschien scheelt het dat ik me zelf ook vaker verslaap dan me lief is (ook ooit op een belangrijke dag), dus zoiets kan ik iemand nogal snel vergeven.
Uit de oude doos. Het was al 7 jaar geleden. Toen was het niet beter. Fappende nerds en pr0n kijkers. Dat is gewoon een combo dat niet werkt in de politiek.quote:Op maandag 6 maart 2017 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met best wel goede ideeën en zienswijzen. Maar competente mensen vinden die je partij representeren lijkt erg moeilijk te zijn.
waar te zien?quote:Op maandag 6 maart 2017 18:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goede standpunten zijn alleen wat waard als ze goed worden uitgedragen. Ik stem ook nog wel op ze hoor, maar dit is gewoon zo dom. Mensen die ze amper kennen maar die ze had kunnen binden zijn ze kwijt nu.
Om 21:00 uur hebben ze trouwens een belangrijke aankondiging, wie weet blijkt het dan toch gewoon een grap te zijn.
Ben jij van de PR van de partij? Jullie moeten echt werken aan jullie PR.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:53 schreef JoelBaka het volgende:
Je kan heel veel vinden van Ancilla, maar vergeet niet dat er nog 35 andere mensen op de lijst staan.
[ afbeelding ]
Hier zie je ook nog twee ontzettend leuke en goede heren die ook keihard aan het werk zijn deze campagne, het grootste deel van de debatten op locatie wordt door hen gedaan. Matthijs Pontier (klikje naar zijn bio) is echt niet niks, lees zijn bio maar die heeft een achtergrond waar je u tegen zegt. Ook Rico Brouwer (klikje naar zijn bio) is niet verkeerd, een hartstikke leuke man die echt vol voor de Piratenpartij staat.
Kijk ik vind Ancilla prima, ik zie in haar nu gewoon nog een doodgewone jonge vrouw die af en toe dingen doet waarvan ik zeg hm maar waar ik wel de potentie in zie om een politiek pareltje te worden. Overigens heeft ze al heel vaak uitleg gegeven over haar achtergrond, google maar en dan vind je heel wat artikelen zelfs bij de grote kranten. (Volkskrant zit helaas achter een paywall, maar deze is ook interessant om te lezen.)Zelf vond ik Rico hartstikke leuk en Matthijs indrukwekkend, maar kon me wel vinden in het besluit om Ancilla lijsttrekker te maken. (Even disclaimer, ik was toen nog geen lid dus ik heb niet gestemd) Dat ging bij mij een beetje van: 'Even googlen.....eeeh?!' - 'Oké, wel ervaring' - 'Ah, duidelijke uitleg over hoe van model naar politica' - 'Tsjah wel een media aanwist, strategisch gezien een slimme keus'. En ondertussen begin ik het ook echt op prijs te stellen dat ze een vrouwelijke lijsttrekker is, de laatste weken kwam dat besef echt binnen en merk ik dat ik het toch wel heel fijn vind om vrouwelijke lijsttrekkers te zien in de politiek. Om überhaupt vrouwen te zien in de politiek. (Ik ben overigens een vrouw voordat iedereen me nu heel raar aankijkt)
Maar Ancilla is democratisch verkozen door de leden, dus voordat je nu denk ja lijstrekker kut doehoei. Jij hebt ook een stem. Stem op de Piratenpartij en dan massaal op Matthijs of Rico, dan komt een van hun met voorkeursstemmen in die zetel terecht en Ancilla niet. Dus wij, jullie, de stemmers hebben de democratische mogelijkheid om gewoon een nieuwe lijsttrekker te maken.
Ben je het niet eens met Ancilla maar wel met de Piratenpartij? Stem dan gewoon op nummer 2.
Nee, ik heb al eerder in dit topic gepost, ik ben pas een paar maanden lidquote:Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben jij van de PR van de partij? Jullie moeten echt werken aan jullie PR.
Weet ik niet, maar da hep op feesboek gestaan.quote:
En instagram dan?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar da hep op feesboek gestaan.
Staat op de wikiquote:Op maandag 6 maart 2017 19:05 schreef JoelBaka het volgende:
(Ik weet eigenlijk niet eens wie de PR doet)
hahaquote:Op maandag 6 maart 2017 17:11 schreef jogy het volgende:
Na ja, ik ben toch een kansloze fanboy en zelfs zo'n blunder vind ik alleen maar een bevestiging dat de piratenpartij een menselijke partij is en niet eentje gevuld met politieke robots (). Waarschijnlijk moet de piratenpartij live op televisie een vol weeshuis dicht timmeren en in de fik steken voor ik er aan ga twijfelen om op ze te stemmen.
Komt goedquote:Op maandag 6 maart 2017 18:53 schreef JoelBaka het volgende:
Ben je het niet eens met Ancilla maar wel met de Piratenpartij? Stem dan gewoon op nummer 2.
Gewoon een verkiezingsspot dusquote:Op maandag 6 maart 2017 20:32 schreef Burdie het volgende:
Onthulling is op Facebook.
https://www.facebook.com/Piratenpartij/
Als ik deel uit zou maken van de PR zou ik dat ook zeggen en vooral op het eind zeggen dat je niet weet wie de PR doet.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:05 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Nee, ik heb al eerder in dit topic gepost, ik ben pas een paar maanden lidTot nu toe heb ik een poster op mijn raam geplakt en loop ik met buttons op mijn tas en donderdag ga ik flyeren, verder heb ik niet echt iets gedaan. Ik ben gewoon een kersvers lid en dit zijn gewoon mijn persoonlijke posts. (Ik weet eigenlijk niet eens wie de PR doet
)
Zeiken over zendtijd en dan verslapen. Ja, dan kom je echt in de spotlights.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:42 schreef pokkerdepok het volgende:
dat ze een stelletje autisten zijn, vind ik geen enkel probleem. alles beter dan gladde carriere politici. en dat mevrouw zich verslaapt... who cares.
eigenlijk heb ik nu iets meer zin om op ze te stemmen. hun programma is goed, en daar gaat het om.
en bovendien, mijn alternatieven, daar krijg ik een trekkend ooglid van.
als je stemt komt ze misschien er inquote:Op maandag 6 maart 2017 21:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Zeiken over zendtijd en dan verslapen. Ja, toen komen ze echt in de spotlights.
De domme kut had het gewoon vergeten. Te druk bezig met make-up en haar speeltjes.
Mijn stem krijg ze niet maar ze mag wel in mijn tweede kamer komen om op mijn zetel te zitten.
Ik hoop wel stiekem dat ze in de kamer komt maar helaas.
Ja maar ik ga echt pissed worden als ik weer op ze ga stemmen en dat ze weer nul zetels gaan halen dus daarom doe ik het deze keer niet.quote:
why?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt pissed worden als ik weer op ze ga stemmen en dat ze weer nul zetels gaan halen dus daarom doe ik het deze keer niet.
Omdat dat nu net is waar dit topic over gaat, omdat je stem dan verloren is. Je hebt niks aan een stem op een partij die geen kans maakt en zichzelf in de vingers snijdt.quote:
Met betrekking tot Ancilla, die artikelen geven een kijkje in haar intrinsieke motivatie en scheppen daarmee duidelijkheid. Ze lijkt serieus, gemotiveerd en leergierig. Acties als die van vanochtend maken haar echter ongeloofwaardig en doen haar incompetent lijken. Heel simpel, als leden zoals jij al stellen dat er wellicht veel betere alternatieven zijn, dan hoort ze wellicht ook niet op die positie thuis. Ze stelt een 'trackrecord' te hebben, maar meer dan kennis die elke leek van het internet kan plukken heeft ze niet. Ze mist ervaring, ze mist inzicht in het politieke spel en bovendien mist ze een waardige houding voor een lijsttrekker. Als het dit jaar weer niet lukt, welke kans erg groot is, doet ze er verstandig aan om op zij te stappen en een plek te gunnen aan één van de capabele types die ze inmiddels hebben aangetrokken. Ancilla, blijf bij je leest.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:53 schreef JoelBaka het volgende:
Je kan heel veel vinden van Ancilla, maar vergeet niet dat er nog 35 andere mensen op de lijst staan.
[ afbeelding ]
Hier zie je ook nog twee ontzettend leuke en goede heren die ook keihard aan het werk zijn deze campagne, het grootste deel van de debatten op locatie wordt door hen gedaan. Matthijs Pontier (klikje naar zijn bio) is echt niet niks, lees zijn bio maar die heeft een achtergrond waar je u tegen zegt. Ook Rico Brouwer (klikje naar zijn bio) is niet verkeerd, een hartstikke leuke man die echt vol voor de Piratenpartij staat.
Kijk ik vind Ancilla prima, ik zie in haar nu gewoon nog een doodgewone jonge vrouw die af en toe dingen doet waarvan ik zeg hm maar waar ik wel de potentie in zie om een politiek pareltje te worden. Overigens heeft ze al heel vaak uitleg gegeven over haar achtergrond, google maar en dan vind je heel wat artikelen zelfs bij de grote kranten. (Volkskrant zit helaas achter een paywall, maar deze is ook interessant om te lezen.) Zelf vond ik Rico hartstikke leuk en Matthijs indrukwekkend, maar kon me wel vinden in het besluit om Ancilla lijsttrekker te maken. (Even disclaimer, ik was toen nog geen lid dus ik heb niet gestemd) Dat ging bij mij een beetje van: 'Even googlen.....eeeh?!' - 'Oké, wel ervaring' - 'Ah, duidelijke uitleg over hoe van model naar politica' - 'Tsjah wel een media aanwist, strategisch gezien een slimme keus'. En ondertussen begin ik het ook echt op prijs te stellen dat ze een vrouwelijke lijsttrekker is, de laatste weken kwam dat besef echt binnen en merk ik dat ik het toch wel heel fijn vind om vrouwelijke lijsttrekkers te zien in de politiek. Om überhaupt vrouwen te zien in de politiek. (Ik ben overigens een vrouw voordat iedereen me nu heel raar aankijkt)
Maar Ancilla is democratisch verkozen door de leden, dus voordat je nu denk ja lijstrekker kut doehoei. Jij hebt ook een stem. Stem op de Piratenpartij en dan massaal op Matthijs of Rico, dan komt een van hun met voorkeursstemmen in die zetel terecht en Ancilla niet. Dus wij, jullie, de stemmers hebben de democratische mogelijkheid om gewoon een nieuwe lijsttrekker te maken.
Dat is dan ook nou net het probleem bij de Piratenpartij. Veel mensen denken zo en op die manier worden ze nooit groot.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:20 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Omdat dat nu net is waar dit topic over gaat, omdat je stem dan verloren is. Je hebt niks aan een stem op een partij die geen kans maakt en zichzelf in de vingers snijdt.
Ze maken geen kans vanwege hun gebrekkige PR-strategie, incompetente lijsttrekker met Wikipedia-kennis (die pretendeert als ex-fetisjmodel het debat over privacy wel even te kunnen openbreken, maar dit haar al 4 jaar niet lukt) en een fantasierijk partijprogramma. Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen? Een verademing moet ik zeggen hoor, zelden zo'n prachtig stukje fictie gelezen. Ik zou het graag doorgerekend zien.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:28 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat is dan ook nou net het probleem bij de Piratenpartij. Veel mensen denken zo en op die manier worden ze nooit groot.
Ik vind de enige partij waar ik vind dit is haalbaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:37 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Ze maken geen kans vanwege hun gebrekkige PR-strategie, incompetente lijsttrekker met Wikipedia-kennis (die pretendeert als ex-fetisjmodel het debat over privacy wel even te kunnen openbreken, maar dit haar al 4 jaar niet lukt) en een fantasierijk partijprogramma. Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen? Een verademing moet ik zeggen hoor, zelden zo'n prachtig stukje fictie gelezen. Ik zou het graag doorgerekend zien.
Ze moeten investeren in een goede basis voordat deze partij gaat mikken op een zetel.
Ik vond het een uitstekend programma. Ambitieus, idealistisch en innovatief. Geen idee hoe het financieel in elkaar zit verder, ik ben nu eenmaal geen econoom.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:37 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen?
Hoe pissig wordt je als PPNL één stem tekort komt voor een zetel?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt pissed worden als ik weer op ze ga stemmen en dat ze weer nul zetels gaan halen dus daarom doe ik het deze keer niet.
Jij vindt het haalbaar de bankensector te hervormen, het eigen risico naar 0 terug te brengen en een onvoorwaardelijk basisinkomen in te voeren??? Ik ben het eens met de andere comment die stelt dat het ambitieus en innovatief is, maar realistisch verre van.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik vind de enige partij waar ik vind dit is haalbaar.
dus weet niet wat jij gelezen hebt?
welke dingen kunnen ze niet waarmaken dan?
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projectenquote:Op maandag 6 maart 2017 22:56 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Jij vindt het haalbaar de bankensector te hervormen, het eigen risico naar 0 terug te brengen en een onvoorwaardelijk basisinkomen in te voeren??? Ik ben het eens met de andere comment die stelt dat het ambitieus en innovatief is, maar realistisch verre van.
Doe jij toevallig ICT?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projecten
Besteden ze daar enkele tientallen miljarden aan toevallig??? Denk t niet hè.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee werk wel in de ICT.
Dus ik weet wat de overheid voor falende projecten begint.
Heeft meer te maken met de ons kent ons mentaliteit en soms regelrechte corruptie.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee werk wel in de ICT.
Dus ik weet wat de overheid voor falende projecten begint.
Volgensmij heeft het meer te maken met projecten te groot maken. En niet op tijd de stekker uit een mislukt project te halen om opnieuw achter de tekentafel te gaan zitten. Dit heeft ook van doen met het te complex maken van de systemen alles met alles willen linken etc. Je kunt beter een aantal goede losse systemen hebben die niet (of nog niet) met elkaar kunnen "praten" dan een groot gelinked systeem dat als het instort alles meeneemt.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met de ons kent ons mentaliteit en soms regelrechte corruptie.
Hoe dan?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projecten
Zie het even los van de ICT, bij grote bouwprojecten is toch al eens aangetoont hoe het werkt.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij heeft het meer te maken met projecten te groot maken. En niet op tijd de stekker uit een mislukt project te halen om opnieuw achter de tekentafel te gaan zitten. Dit heeft ook van doen met het te complex maken van de systemen alles met alles willen linken etc. Je kunt beter een aantal goede losse systemen hebben die niet (of nog niet) met elkaar kunnen "praten" dan een groot gelinked systeem dat als het instort alles meeneemt.
Er zijn genoeg mensen die hebben aangegeven dat bepaalde projecten gewoon niet meer haalbaar zijn maar de regering wil kosten wat het kost die projecten afmaken (en dan netto duurder uitkomen dan gedegen opnieuw beginnen) Nu denk ik niet dat de piraten partij dat direct kan oplossen maar ze kunnen het wel adresseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |