Dat is dan ook nou net het probleem bij de Piratenpartij. Veel mensen denken zo en op die manier worden ze nooit groot.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:20 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Omdat dat nu net is waar dit topic over gaat, omdat je stem dan verloren is. Je hebt niks aan een stem op een partij die geen kans maakt en zichzelf in de vingers snijdt.
Ze maken geen kans vanwege hun gebrekkige PR-strategie, incompetente lijsttrekker met Wikipedia-kennis (die pretendeert als ex-fetisjmodel het debat over privacy wel even te kunnen openbreken, maar dit haar al 4 jaar niet lukt) en een fantasierijk partijprogramma. Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen? Een verademing moet ik zeggen hoor, zelden zo'n prachtig stukje fictie gelezen. Ik zou het graag doorgerekend zien.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:28 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat is dan ook nou net het probleem bij de Piratenpartij. Veel mensen denken zo en op die manier worden ze nooit groot.
Ik vind de enige partij waar ik vind dit is haalbaar.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:37 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Ze maken geen kans vanwege hun gebrekkige PR-strategie, incompetente lijsttrekker met Wikipedia-kennis (die pretendeert als ex-fetisjmodel het debat over privacy wel even te kunnen openbreken, maar dit haar al 4 jaar niet lukt) en een fantasierijk partijprogramma. Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen? Een verademing moet ik zeggen hoor, zelden zo'n prachtig stukje fictie gelezen. Ik zou het graag doorgerekend zien.
Ze moeten investeren in een goede basis voordat deze partij gaat mikken op een zetel.
Ik vond het een uitstekend programma. Ambitieus, idealistisch en innovatief. Geen idee hoe het financieel in elkaar zit verder, ik ben nu eenmaal geen econoom.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:37 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen?
Hoe pissig wordt je als PPNL één stem tekort komt voor een zetel?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt pissed worden als ik weer op ze ga stemmen en dat ze weer nul zetels gaan halen dus daarom doe ik het deze keer niet.
Jij vindt het haalbaar de bankensector te hervormen, het eigen risico naar 0 terug te brengen en een onvoorwaardelijk basisinkomen in te voeren??? Ik ben het eens met de andere comment die stelt dat het ambitieus en innovatief is, maar realistisch verre van.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik vind de enige partij waar ik vind dit is haalbaar.
dus weet niet wat jij gelezen hebt?
welke dingen kunnen ze niet waarmaken dan?
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projectenquote:Op maandag 6 maart 2017 22:56 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Jij vindt het haalbaar de bankensector te hervormen, het eigen risico naar 0 terug te brengen en een onvoorwaardelijk basisinkomen in te voeren??? Ik ben het eens met de andere comment die stelt dat het ambitieus en innovatief is, maar realistisch verre van.
Doe jij toevallig ICT?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projecten
Besteden ze daar enkele tientallen miljarden aan toevallig??? Denk t niet hè.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee werk wel in de ICT.
Dus ik weet wat de overheid voor falende projecten begint.
Heeft meer te maken met de ons kent ons mentaliteit en soms regelrechte corruptie.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee werk wel in de ICT.
Dus ik weet wat de overheid voor falende projecten begint.
Volgensmij heeft het meer te maken met projecten te groot maken. En niet op tijd de stekker uit een mislukt project te halen om opnieuw achter de tekentafel te gaan zitten. Dit heeft ook van doen met het te complex maken van de systemen alles met alles willen linken etc. Je kunt beter een aantal goede losse systemen hebben die niet (of nog niet) met elkaar kunnen "praten" dan een groot gelinked systeem dat als het instort alles meeneemt.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met de ons kent ons mentaliteit en soms regelrechte corruptie.
Hoe dan?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projecten
Zie het even los van de ICT, bij grote bouwprojecten is toch al eens aangetoont hoe het werkt.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij heeft het meer te maken met projecten te groot maken. En niet op tijd de stekker uit een mislukt project te halen om opnieuw achter de tekentafel te gaan zitten. Dit heeft ook van doen met het te complex maken van de systemen alles met alles willen linken etc. Je kunt beter een aantal goede losse systemen hebben die niet (of nog niet) met elkaar kunnen "praten" dan een groot gelinked systeem dat als het instort alles meeneemt.
Er zijn genoeg mensen die hebben aangegeven dat bepaalde projecten gewoon niet meer haalbaar zijn maar de regering wil kosten wat het kost die projecten afmaken (en dan netto duurder uitkomen dan gedegen opnieuw beginnen) Nu denk ik niet dat de piraten partij dat direct kan oplossen maar ze kunnen het wel adresseren.
En is dat ooit ergens gelukt?quote:
De meeste mensen met veel kennis zouden zich dood vervelen in de 2e kamer.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
iemand met een beetje kennis is toch wel echt heel fijn in de 2e kamer
hun liever dan ikquote:Op maandag 6 maart 2017 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De meeste mensen met veel kennis zouden zich dood vervelen in de 2e kamer.
Kennis waar van? Dat is ook geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
iemand met een beetje kennis is toch wel echt heel fijn in de 2e kamer
Mensen die privacy en ict hoog op de agenda hebben, zeg maar een persoon die alle issues die op in de kamer besproken worden door kamt op privacy issues en ict aspecten. Het lijkt mij juist prettig als er zo iemand zit die kan dan expert worden op dat gebied alle ins en outs er van weten en waar nodig adresseren. Andere partijen zullen vast ook wel zo'n persoon hebben maar die zullen veel meer te maken hebben met de partij standpunten op andere kanten van zo'n probleem. Bijvoorbeeld een ict gefocussed iemand bij d'66 zal eerder over privacy issues bij km-heffing heen stappen dan iemand die niet in die partij zit.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kennis waar van? Dat is ook geen antwoord op de vraag.
Liever een zinloze stem op PP dan er 1 op de gevestigde orde.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Vorige keer Piratenpartij gestemd, en deze keer gewoon weer.
Ik zie mijn stem sowieso als niet enorm waardevol, want ik ben maar één van de miljoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |