abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169333718
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan was het een zeer domme stunt :P
Och, ze halen sowieso geen zetel dus veel te verliezen hebben ze ook niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 6 maart 2017 @ 18:20:07 #202
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_169334104
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Jongens toch, een keer verslapen is echt niet het einde van de wereld hoor. Je kan je wel afvragen hoe het zit met prioriteiten als je 6 uur voor een debat met ochtendradio waar redelijk veel mensen naar luisteren nog in een ander radioprogramma zit. Je schiet jezelf ermee in je voet omdat je de exposure mist, maar dit zou voor mij geen reden zijn om niet op iemand te stemmen.
Ja, maar het is wel superdom, onprofessioneel en slecht gepland. Dat zijn geen kwaliteiten die je wilt zien in een partij/lijsttrekker. Het brengt mij aan het twijfelen in elk geval.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 6 maart 2017 @ 18:25:00 #203
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169334183
quote:
15s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel superdom, onprofessioneel en slecht gepland. Dat zijn geen kwaliteiten die je wilt zien in een partij/lijsttrekker. Het brengt mij aan het twijfelen in elk geval.
Het gaat mij eigenlijk bijna alleen om de standpunten. Fouten maken is menselijk en er zijn veel ergere dingen die een lijsttrekker in mijn ogen fout kunnen doen. Misschien scheelt het dat ik me zelf ook vaker verslaap dan me lief is (ook ooit op een belangrijke dag), dus zoiets kan ik iemand nogal snel vergeven.
  maandag 6 maart 2017 @ 18:35:14 #204
pi_169334367
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het gaat mij eigenlijk bijna alleen om de standpunten. Fouten maken is menselijk en er zijn veel ergere dingen die een lijsttrekker in mijn ogen fout kunnen doen. Misschien scheelt het dat ik me zelf ook vaker verslaap dan me lief is (ook ooit op een belangrijke dag), dus zoiets kan ik iemand nogal snel vergeven.
Goede standpunten zijn alleen wat waard als ze goed worden uitgedragen. Ik stem ook nog wel op ze hoor, maar dit is gewoon zo dom. Mensen die ze amper kennen maar die ze had kunnen binden zijn ze kwijt nu.

Om 21:00 uur hebben ze trouwens een belangrijke aankondiging, wie weet blijkt het dan toch gewoon een grap te zijn. :o
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_169334383
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met best wel goede ideeën en zienswijzen. Maar competente mensen vinden die je partij representeren lijkt erg moeilijk te zijn.
Uit de oude doos. Het was al 7 jaar geleden. Toen was het niet beter. Fappende nerds en pr0n kijkers. Dat is gewoon een combo dat niet werkt in de politiek.

Ancilla is wel een upgrade qua looks maar ze heeft de x factor niet. Ik wil verder ook niet gemeen doen maar die 1 zetel kunnen ze nu op hun buik schrijven.
pi_169334561
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Goede standpunten zijn alleen wat waard als ze goed worden uitgedragen. Ik stem ook nog wel op ze hoor, maar dit is gewoon zo dom. Mensen die ze amper kennen maar die ze had kunnen binden zijn ze kwijt nu.

Om 21:00 uur hebben ze trouwens een belangrijke aankondiging, wie weet blijkt het dan toch gewoon een grap te zijn. :o
waar te zien?
pi_169334667
Je kan heel veel vinden van Ancilla, maar vergeet niet dat er nog 35 andere mensen op de lijst staan.

Hier zie je ook nog twee ontzettend leuke en goede heren die ook keihard aan het werk zijn deze campagne, het grootste deel van de debatten op locatie wordt door hen gedaan. Matthijs Pontier (klikje naar zijn bio) is echt niet niks, lees zijn bio maar die heeft een achtergrond waar je u tegen zegt. Ook Rico Brouwer (klikje naar zijn bio) is niet verkeerd, een hartstikke leuke man die echt vol voor de Piratenpartij staat.

Kijk ik vind Ancilla prima, ik zie in haar nu gewoon nog een doodgewone jonge vrouw die af en toe dingen doet waarvan ik zeg hm maar waar ik wel de potentie in zie om een politiek pareltje te worden. Overigens heeft ze al heel vaak uitleg gegeven over haar achtergrond, google maar en dan vind je heel wat artikelen zelfs bij de grote kranten. (Volkskrant zit helaas achter een paywall, maar deze is ook interessant om te lezen.) Zelf vond ik Rico hartstikke leuk en Matthijs indrukwekkend, maar kon me wel vinden in het besluit om Ancilla lijsttrekker te maken. (Even disclaimer, ik was toen nog geen lid dus ik heb niet gestemd) Dat ging bij mij een beetje van: 'Even googlen.....eeeh?!' - 'Oké, wel ervaring' - 'Ah, duidelijke uitleg over hoe van model naar politica' - 'Tsjah wel een media aanwist, strategisch gezien een slimme keus'. En ondertussen begin ik het ook echt op prijs te stellen dat ze een vrouwelijke lijsttrekker is, de laatste weken kwam dat besef echt binnen en merk ik dat ik het toch wel heel fijn vind om vrouwelijke lijsttrekkers te zien in de politiek. Om überhaupt vrouwen te zien in de politiek. (Ik ben overigens een vrouw voordat iedereen me nu heel raar aankijkt :P )

Maar Ancilla is democratisch verkozen door de leden, dus voordat je nu denk ja lijstrekker kut doehoei. Jij hebt ook een stem. Stem op de Piratenpartij en dan massaal op Matthijs of Rico, dan komt een van hun met voorkeursstemmen in die zetel terecht en Ancilla niet. Dus wij, jullie, de stemmers hebben de democratische mogelijkheid om gewoon een nieuwe lijsttrekker te maken.

Ben je het niet eens met Ancilla maar wel met de Piratenpartij? Stem dan gewoon op nummer 2.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoelBaka op 06-03-2017 19:06:19 ]
pi_169334712
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:53 schreef JoelBaka het volgende:
Je kan heel veel vinden van Ancilla, maar vergeet niet dat er nog 35 andere mensen op de lijst staan.

[ afbeelding ]

Hier zie je ook nog twee ontzettend leuke en goede heren die ook keihard aan het werk zijn deze campagne, het grootste deel van de debatten op locatie wordt door hen gedaan. Matthijs Pontier (klikje naar zijn bio) is echt niet niks, lees zijn bio maar die heeft een achtergrond waar je u tegen zegt. Ook Rico Brouwer (klikje naar zijn bio) is niet verkeerd, een hartstikke leuke man die echt vol voor de Piratenpartij staat.

Kijk ik vind Ancilla prima, ik zie in haar nu gewoon nog een doodgewone jonge vrouw die af en toe dingen doet waarvan ik zeg hm maar waar ik wel de potentie in zie om een politiek pareltje te worden. Overigens heeft ze al heel vaak uitleg gegeven over haar achtergrond, google maar en dan vind je heel wat artikelen zelfs bij de grote kranten. (Volkskrant zit helaas achter een paywall, maar deze is ook interessant om te lezen.)Zelf vond ik Rico hartstikke leuk en Matthijs indrukwekkend, maar kon me wel vinden in het besluit om Ancilla lijsttrekker te maken. (Even disclaimer, ik was toen nog geen lid dus ik heb niet gestemd) Dat ging bij mij een beetje van: 'Even googlen.....eeeh?!' - 'Oké, wel ervaring' - 'Ah, duidelijke uitleg over hoe van model naar politica' - 'Tsjah wel een media aanwist, strategisch gezien een slimme keus'. En ondertussen begin ik het ook echt op prijs te stellen dat ze een vrouwelijke lijsttrekker is, de laatste weken kwam dat besef echt binnen en merk ik dat ik het toch wel heel fijn vind om vrouwelijke lijsttrekkers te zien in de politiek. Om überhaupt vrouwen te zien in de politiek. (Ik ben overigens een vrouw voordat iedereen me nu heel raar aankijkt :P )

Maar Ancilla is democratisch verkozen door de leden, dus voordat je nu denk ja lijstrekker kut doehoei. Jij hebt ook een stem. Stem op de Piratenpartij en dan massaal op Matthijs of Rico, dan komt een van hun met voorkeursstemmen in die zetel terecht en Ancilla niet. Dus wij, jullie, de stemmers hebben de democratische mogelijkheid om gewoon een nieuwe lijsttrekker te maken.

Ben je het niet eens met Ancilla maar wel met de Piratenpartij? Stem dan gewoon op nummer 2.
Ben jij van de PR van de partij? Jullie moeten echt werken aan jullie PR. :')
pi_169334864
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Ben jij van de PR van de partij? Jullie moeten echt werken aan jullie PR. :')
Nee, ik heb al eerder in dit topic gepost, ik ben pas een paar maanden lid ;) Tot nu toe heb ik een poster op mijn raam geplakt en loop ik met buttons op mijn tas en donderdag ga ik flyeren, verder heb ik niet echt iets gedaan. Ik ben gewoon een kersvers lid en dit zijn gewoon mijn persoonlijke posts. (Ik weet eigenlijk niet eens wie de PR doet :@ )

[ Bericht 0% gewijzigd door JoelBaka op 06-03-2017 19:14:30 ]
  maandag 6 maart 2017 @ 20:21:50 #210
pi_169337023
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:47 schreef tailfox het volgende:

[..]

waar te zien?
Weet ik niet, maar da hep op feesboek gestaan.
pi_169337277
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar da hep op feesboek gestaan.
En instagram dan?
  maandag 6 maart 2017 @ 20:32:55 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169337348
Onthulling is op Facebook.
https://www.facebook.com/Piratenpartij/
KuikenGuppy
  maandag 6 maart 2017 @ 20:35:01 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169337414
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:05 schreef JoelBaka het volgende:
(Ik weet eigenlijk niet eens wie de PR doet :@ )
Staat op de wiki :)
KuikenGuppy
pi_169337624
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:11 schreef jogy het volgende:
Na ja, ik ben toch een kansloze fanboy en zelfs zo'n blunder vind ik alleen maar een bevestiging dat de piratenpartij een menselijke partij is en niet eentje gevuld met politieke robots ( _O- ). Waarschijnlijk moet de piratenpartij live op televisie een vol weeshuis dicht timmeren en in de fik steken voor ik er aan ga twijfelen om op ze te stemmen.
haha
  maandag 6 maart 2017 @ 20:42:27 #215
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_169337648
dat ze een stelletje autisten zijn, vind ik geen enkel probleem. alles beter dan gladde carriere politici. en dat mevrouw zich verslaapt... who cares.
eigenlijk heb ik nu iets meer zin om op ze te stemmen. hun programma is goed, en daar gaat het om.
en bovendien, mijn alternatieven, daar krijg ik een trekkend ooglid van.
  maandag 6 maart 2017 @ 21:01:06 #216
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169338307
quote:

Komt goed ^O^
  maandag 6 maart 2017 @ 21:10:36 #217
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_169338628
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:32 schreef Burdie het volgende:
Onthulling is op Facebook.
https://www.facebook.com/Piratenpartij/
Gewoon een verkiezingsspot dus :O
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169339066
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:05 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Nee, ik heb al eerder in dit topic gepost, ik ben pas een paar maanden lid ;) Tot nu toe heb ik een poster op mijn raam geplakt en loop ik met buttons op mijn tas en donderdag ga ik flyeren, verder heb ik niet echt iets gedaan. Ik ben gewoon een kersvers lid en dit zijn gewoon mijn persoonlijke posts. (Ik weet eigenlijk niet eens wie de PR doet :@ )
Als ik deel uit zou maken van de PR zou ik dat ook zeggen en vooral op het eind zeggen dat je niet weet wie de PR doet. :)
pi_169339146
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:42 schreef pokkerdepok het volgende:
dat ze een stelletje autisten zijn, vind ik geen enkel probleem. alles beter dan gladde carriere politici. en dat mevrouw zich verslaapt... who cares.
eigenlijk heb ik nu iets meer zin om op ze te stemmen. hun programma is goed, en daar gaat het om.
en bovendien, mijn alternatieven, daar krijg ik een trekkend ooglid van.
Zeiken over zendtijd en dan verslapen. Ja, dan kom je echt in de spotlights. :')

De domme kut had het gewoon vergeten. Te druk bezig met make-up en haar speeltjes.

Mijn stem krijg ze niet maar ze mag wel in mijn tweede kamer komen om op mijn zetel te zitten. :9

Ik hoop wel stiekem dat ze in de kamer komt maar helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Atak op 06-03-2017 21:37:51 ]
pi_169339200
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 21:26 schreef Atak het volgende:

[..]

Zeiken over zendtijd en dan verslapen. Ja, toen komen ze echt in de spotlights. :')

De domme kut had het gewoon vergeten. Te druk bezig met make-up en haar speeltjes.

Mijn stem krijg ze niet maar ze mag wel in mijn tweede kamer komen om op mijn zetel te zitten. :9

Ik hoop wel stiekem dat ze in de kamer komt maar helaas.
als je stemt komt ze misschien er in
pi_169339946
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 21:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

als je stemt komt ze misschien er in
Ja maar ik ga echt pissed worden als ik weer op ze ga stemmen en dat ze weer nul zetels gaan halen dus daarom doe ik het deze keer niet.
pi_169339976
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 21:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja maar ik ga echt pissed worden als ik weer op ze ga stemmen en dat ze weer nul zetels gaan halen dus daarom doe ik het deze keer niet.
why?
  maandag 6 maart 2017 @ 22:20:34 #223
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_169341094
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 21:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

why?
Omdat dat nu net is waar dit topic over gaat, omdat je stem dan verloren is. Je hebt niks aan een stem op een partij die geen kans maakt en zichzelf in de vingers snijdt.
pi_169341201
2e kamer vergaderingen beginnen nooit vroeg dus beetje verslapen is geen punt, sowieso kun je daar tussendoor veel inhalen.
  maandag 6 maart 2017 @ 22:28:30 #225
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_169341334
quote:

[ afbeelding ]

Kijk ik vind Ancilla prima, ik zie in haar nu gewoon nog een doodgewone jonge vrouw die af en toe dingen doet waarvan ik zeg hm maar waar ik wel de potentie in zie om een politiek pareltje te worden. Overigens heeft ze al heel vaak uitleg gegeven over haar achtergrond, google maar en dan vind je heel wat artikelen zelfs bij de grote kranten. (Volkskrant zit helaas achter een paywall, maar deze is ook interessant om te lezen.) Zelf vond ik Rico hartstikke leuk en Matthijs indrukwekkend, maar kon me wel vinden in het besluit om Ancilla lijsttrekker te maken. (Even disclaimer, ik was toen nog geen lid dus ik heb niet gestemd) Dat ging bij mij een beetje van: 'Even googlen.....eeeh?!' - 'Oké, wel ervaring' - 'Ah, duidelijke uitleg over hoe van model naar politica' - 'Tsjah wel een media aanwist, strategisch gezien een slimme keus'. En ondertussen begin ik het ook echt op prijs te stellen dat ze een vrouwelijke lijsttrekker is, de laatste weken kwam dat besef echt binnen en merk ik dat ik het toch wel heel fijn vind om vrouwelijke lijsttrekkers te zien in de politiek. Om überhaupt vrouwen te zien in de politiek. (Ik ben overigens een vrouw voordat iedereen me nu heel raar aankijkt :P )

Met betrekking tot Ancilla, die artikelen geven een kijkje in haar intrinsieke motivatie en scheppen daarmee duidelijkheid. Ze lijkt serieus, gemotiveerd en leergierig. Acties als die van vanochtend maken haar echter ongeloofwaardig en doen haar incompetent lijken. Heel simpel, als leden zoals jij al stellen dat er wellicht veel betere alternatieven zijn, dan hoort ze wellicht ook niet op die positie thuis. Ze stelt een 'trackrecord' te hebben, maar meer dan kennis die elke leek van het internet kan plukken heeft ze niet. Ze mist ervaring, ze mist inzicht in het politieke spel en bovendien mist ze een waardige houding voor een lijsttrekker. Als het dit jaar weer niet lukt, welke kans erg groot is, doet ze er verstandig aan om op zij te stappen en een plek te gunnen aan één van de capabele types die ze inmiddels hebben aangetrokken. Ancilla, blijf bij je leest.

Wat de partij betreft, die wordt volwassen, maar profileert zich als 'one-issue'. Plek voor dit soort partijen is er niet, dat heeft de PvdD ook gemerkt en passen zodoende hun strategie aan. Zij zouden er goed aan doen dit voorbeeld te volgen.
  maandag 6 maart 2017 @ 22:28:34 #226
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_169341337
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:20 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Omdat dat nu net is waar dit topic over gaat, omdat je stem dan verloren is. Je hebt niks aan een stem op een partij die geen kans maakt en zichzelf in de vingers snijdt.
Dat is dan ook nou net het probleem bij de Piratenpartij. Veel mensen denken zo en op die manier worden ze nooit groot.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  maandag 6 maart 2017 @ 22:37:31 #227
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_169341549
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:28 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Dat is dan ook nou net het probleem bij de Piratenpartij. Veel mensen denken zo en op die manier worden ze nooit groot.
Ze maken geen kans vanwege hun gebrekkige PR-strategie, incompetente lijsttrekker met Wikipedia-kennis (die pretendeert als ex-fetisjmodel het debat over privacy wel even te kunnen openbreken, maar dit haar al 4 jaar niet lukt) en een fantasierijk partijprogramma. Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen? Een verademing moet ik zeggen hoor, zelden zo'n prachtig stukje fictie gelezen. Ik zou het graag doorgerekend zien.

Ze moeten investeren in een goede basis voordat deze partij gaat mikken op een zetel.
pi_169341615
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:37 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Ze maken geen kans vanwege hun gebrekkige PR-strategie, incompetente lijsttrekker met Wikipedia-kennis (die pretendeert als ex-fetisjmodel het debat over privacy wel even te kunnen openbreken, maar dit haar al 4 jaar niet lukt) en een fantasierijk partijprogramma. Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen? Een verademing moet ik zeggen hoor, zelden zo'n prachtig stukje fictie gelezen. Ik zou het graag doorgerekend zien.

Ze moeten investeren in een goede basis voordat deze partij gaat mikken op een zetel.
Ik vind de enige partij waar ik vind dit is haalbaar.
dus weet niet wat jij gelezen hebt?
welke dingen kunnen ze niet waarmaken dan?
  maandag 6 maart 2017 @ 22:41:23 #229
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169341635
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:37 schreef RaveNeef het volgende:

[..]
Heeft iemand dat programma eigenlijk wel eens gelezen?
Ik vond het een uitstekend programma. Ambitieus, idealistisch en innovatief. Geen idee hoe het financieel in elkaar zit verder, ik ben nu eenmaal geen econoom.
pi_169341681
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 21:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe pissig wordt je als PPNL één stem tekort komt voor een zetel?
Just asking... O-)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 6 maart 2017 @ 22:56:36 #231
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_169342046
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik vind de enige partij waar ik vind dit is haalbaar.
dus weet niet wat jij gelezen hebt?
welke dingen kunnen ze niet waarmaken dan?
Jij vindt het haalbaar de bankensector te hervormen, het eigen risico naar 0 terug te brengen en een onvoorwaardelijk basisinkomen in te voeren??? Ik ben het eens met de andere comment die stelt dat het ambitieus en innovatief is, maar realistisch verre van.
pi_169342188
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:56 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Jij vindt het haalbaar de bankensector te hervormen, het eigen risico naar 0 terug te brengen en een onvoorwaardelijk basisinkomen in te voeren??? Ik ben het eens met de andere comment die stelt dat het ambitieus en innovatief is, maar realistisch verre van.
genoeg geld besparen via bezuinigen op ICT faal projecten
pi_169342229
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:01 schreef tailfox het volgende:

[..]

Doe jij toevallig ICT?
pi_169342300
quote:
5s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:03 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Doe jij toevallig ICT?
Nee werk wel in de ICT.
Dus ik weet wat de overheid voor falende projecten begint.
  maandag 6 maart 2017 @ 23:07:00 #235
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_169342341
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nee werk wel in de ICT.
Besteden ze daar enkele tientallen miljarden aan toevallig??? Denk t niet hè.
pi_169342360
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nee werk wel in de ICT.
Heeft meer te maken met de ons kent ons mentaliteit en soms regelrechte corruptie.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 23:12:40 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169342507
quote:
2s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met de ons kent ons mentaliteit en soms regelrechte corruptie.
Volgensmij heeft het meer te maken met projecten te groot maken. En niet op tijd de stekker uit een mislukt project te halen om opnieuw achter de tekentafel te gaan zitten. Dit heeft ook van doen met het te complex maken van de systemen alles met alles willen linken etc. Je kunt beter een aantal goede losse systemen hebben die niet (of nog niet) met elkaar kunnen "praten" dan een groot gelinked systeem dat als het instort alles meeneemt.

Er zijn genoeg mensen die hebben aangegeven dat bepaalde projecten gewoon niet meer haalbaar zijn maar de regering wil kosten wat het kost die projecten afmaken (en dan netto duurder uitkomen dan gedegen opnieuw beginnen) Nu denk ik niet dat de piraten partij dat direct kan oplossen maar ze kunnen het wel adresseren.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 6 maart 2017 @ 23:13:37 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169342534
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:01 schreef tailfox het volgende:

[..]

Hoe dan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169342589
quote:
2s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Volgensmij heeft het meer te maken met projecten te groot maken. En niet op tijd de stekker uit een mislukt project te halen om opnieuw achter de tekentafel te gaan zitten. Dit heeft ook van doen met het te complex maken van de systemen alles met alles willen linken etc. Je kunt beter een aantal goede losse systemen hebben die niet (of nog niet) met elkaar kunnen "praten" dan een groot gelinked systeem dat als het instort alles meeneemt.

Er zijn genoeg mensen die hebben aangegeven dat bepaalde projecten gewoon niet meer haalbaar zijn maar de regering wil kosten wat het kost die projecten afmaken (en dan netto duurder uitkomen dan gedegen opnieuw beginnen) Nu denk ik niet dat de piraten partij dat direct kan oplossen maar ze kunnen het wel adresseren.
Zie het even los van de ICT, bij grote bouwprojecten is toch al eens aangetoont hoe het werkt.
Is er veel veranderd sindsdien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2017 23:15:51 ]
pi_169342688
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe dan?
zoals de reactie boven je.
  maandag 6 maart 2017 @ 23:21:02 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169342744
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

zoals de reactie boven je.
En is dat ooit ergens gelukt?
pi_169342802
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En is dat ooit ergens gelukt?
iemand met een beetje kennis is toch wel echt heel fijn in de 2e kamer
pi_169342927
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

De meeste mensen met veel kennis zouden zich dood vervelen in de 2e kamer.
pi_169342991
quote:
2s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

De meeste mensen met veel kennis zouden zich dood vervelen in de 2e kamer.
hun liever dan ik
  maandag 6 maart 2017 @ 23:32:02 #245
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169343163
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

Kennis waar van? Dat is ook geen antwoord op de vraag.
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 09:09:20 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169346518
quote:
5s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kennis waar van? Dat is ook geen antwoord op de vraag.
Mensen die privacy en ict hoog op de agenda hebben, zeg maar een persoon die alle issues die op in de kamer besproken worden door kamt op privacy issues en ict aspecten. Het lijkt mij juist prettig als er zo iemand zit die kan dan expert worden op dat gebied alle ins en outs er van weten en waar nodig adresseren. Andere partijen zullen vast ook wel zo'n persoon hebben maar die zullen veel meer te maken hebben met de partij standpunten op andere kanten van zo'n probleem. Bijvoorbeeld een ict gefocussed iemand bij d'66 zal eerder over privacy issues bij km-heffing heen stappen dan iemand die niet in die partij zit.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169346667
Vorige keer Piratenpartij gestemd, en deze keer gewoon weer.
Ik zie mijn stem sowieso als niet enorm waardevol, want ik ben maar één van de miljoenen.
pi_169346686
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Vorige keer Piratenpartij gestemd, en deze keer gewoon weer.
Ik zie mijn stem sowieso als niet enorm waardevol, want ik ben maar één van de miljoenen.
Liever een zinloze stem op PP dan er 1 op de gevestigde orde.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 09:42:37 #249
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169346928
Zolang er ook maar 1% kans is dat de Piratenpartij een zetel haalt, is een stem erop sowieso waardevoller dan een op een grote partij. Het verschil tussen 14 of 15 zetels voor GL/D66/SP/waar je dan ook op gestemd zou hebben is veel kleiner, relatief gezien, dan het verschil tussen 0 of 1 zetel voor PP.
pi_169347557
Sowieso neemt Piet die partij over binnen nu en 4 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')