Hoe ze dat verzinnen? Daar hebben ze een verkiezing voor gehouden, ik neem aan dat jij op één van de andere kandidaten hebt gestemd, als je zo tegen ancilla bent...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 08:59 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vermoedt dat ze de meest intelligente partij zijn die meedoet.
dat ze dan een playboy model hebben als lijsttrekker, tja... moet kunnen natuurlijk, en ze is vast slim, maar voor mij toch een reden om er niet op te stemmen. hoe verzin je het. ik vraag me dan af of dat voor het plezier van deze nerds is, of om domme kiezers te trekken. waarschijnlijk allebei.
wel jammer, anders had ik erop gestemd, denk ik.
ik heb moeite de gehele partij serieus te nemen zo. omdat ik vermoedt dat ze het doen om stemmen te trekken, mensen die gewoon op het lekkere model gaan stemmen omdat ze een lekker model in de kamer willen zien.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe ze dat verzinnen? Daar hebben ze een verkiezing voor gehouden, ik neem aan dat jij op één van de andere kandidaten hebt gestemd, als je zo tegen ancilla bent...
Geen idee maar ik vond het wel okay dat ze in de aanloop van de verkiezingen gewoon democratisch hun lijsttrekker hebben verkozen. Er waren geloof ik drie mensen die zich beschikbaar hadden gesteld, ze zijn het land door geweest om her en der onderlinge debatten te organiseren, en uiteindelijk kon er gestemd worden. Opzich vind ik dat een vrij transparante manier om een lijsttrekker te kiezen...quote:Op maandag 6 maart 2017 09:22 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb moeite de gehele partij serieus te nemen zo. omdat ik vermoedt dat ze het doen om stemmen te trekken, mensen die gewoon op het lekkere model gaan stemmen omdat ze een lekker model in de kamer willen zien.
Blamage inderdaad...quote:Op maandag 6 maart 2017 09:19 schreef superniger het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)en-bij-3fm~ae9132bb/
Lekker professioneel bezig.
quote:
Nu krijg ik ineens een beeld van de gemiddelde PP kiezerquote:Op maandag 6 maart 2017 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee maar ik vond het wel okay dat ze in de aanloop van de verkiezingen gewoon democratisch hun lijsttrekker hebben verkozen. Er waren geloof ik drie mensen die zich beschikbaar hadden gesteld, ze zijn het land door geweest om her en der onderlinge debatten te organiseren, en uiteindelijk kon er gestemd worden. Opzich vind ik dat een vrij transparante manier om een lijsttrekker te kiezen...
Dit beantwoord in ieder geval de vraag "hoe kunnen ze in hemelsnaam haar kiezen".. zo dus.
Wellicht zit je er niet ver naastquote:Op maandag 6 maart 2017 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu krijg ik ineens een beeld van de gemiddelde PP kiezerEen nerderige, intelligente, doch maagdelijke techniekfan.
Als je dit soort blunders maakt en gedrag vertoont als lijsttrekker, kun je beter onmiddellijk aftreden. Dit is dodelijk voor een partij die geen zetels heeft en kiezers aan zich wil binden.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:19 schreef superniger het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)en-bij-3fm~ae9132bb/
Lekker professioneel bezig.
Zo jammer idd, wel klagen dat je nergens voor uitgenodigd wordt en dan dit soort actiesquote:Op maandag 6 maart 2017 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dit soort blunders maakt en gedrag vertoont als lijsttrekker, kun je beter onmiddellijk aftreden. Dit is dodelijk voor een partij die geen zetels heeft en kiezers aan zich wil binden.
En bovendien is het nog amateuristisch ook. Wel 's nachts tot 03:00 uur bij Radio 1 zitten, waar op dat tijdstip geen hond naar luistert; om over de doelgroep nog maar te zwijgen. En je dan verslapen voor de ochtendshow van 3FM; één van de best beluisterde shows, waar de doelgroep massaal op afstemt.
Een partij die z'n prioriteiten duidelijk niet op orde heeft.
Massaal en radio gaat geloof ik al lang niet meer op maar verder heb je gelijk.quote:
Fail inderdaad. 3FM heeft in de ochtend zo een 150.000 luisteraars. Toch een redelijke doelgroep lijkt me zo.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dit soort blunders maakt en gedrag vertoont als lijsttrekker, kun je beter onmiddellijk aftreden. Dit is dodelijk voor een partij die geen zetels heeft en kiezers aan zich wil binden.
En bovendien is het nog amateuristisch ook. Wel 's nachts tot 03:00 uur bij Radio 1 zitten, waar op dat tijdstip geen hond naar luistert; om over de doelgroep nog maar te zwijgen. En je dan verslapen voor de ochtendshow van 3FM; één van de best beluisterde shows, waar de doelgroep massaal op afstemt.
Een partij die z'n prioriteiten duidelijk niet op orde heeft.
Een bereik van honderdduizenden in de ochtend op 3FM tegenover eerder duizenden in de nacht op radio 1.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Massaal en radio gaat geloof ik al lang niet meer op maar verder heb je gelijk.
quote:Op maandag 6 maart 2017 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een bereik van honderdduizenden in de ochtend op 3FM tegenover eerder duizenden in de nacht op radio 1.
En nu dis enkel negatieve publiciteit.
was meer verbazing dat ze deze weg kiezen. dat kan je toch voorzien, dat ik en heel veel anderen je dan misschien wel minder serieus nemen...quote:Op maandag 6 maart 2017 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond het wel okay dat ze in de aanloop van de verkiezingen gewoon democratisch hun lijsttrekker hebben verkozen. Er waren geloof ik drie mensen die zich beschikbaar hadden gesteld, ze zijn het land door geweest om her en der onderlinge debatten te organiseren, en uiteindelijk kon er gestemd worden. Opzich vind ik dat een vrij transparante manier om een lijsttrekker te kiezen...
Dit beantwoord in ieder geval de vraag "hoe kunnen ze in hemelsnaam haar kiezen".. zo dus.
Dat is natuurlijk gewoon een vooroordeel...quote:Op maandag 6 maart 2017 10:00 schreef pokkerdepok het volgende:
playboy model is toch vaak niet het slimste volkje
Veel mensen luisteren 's ochtends, op weg naar hun werk, naar de radio.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Massaal en radio gaat geloof ik al lang niet meer op maar verder heb je gelijk.
Sharon Dijkman.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:04 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ] dit is 'm. Komt er iets in de buurt wat er nu in de kamer is?
twitter:ncilla twitterde op maandag 06-03-2017 om 10:51:37Net uit bed gebeld door politie of ik ok was. Alles in orde! Vanochtend bij @Domien moeten zitten. Planningsblunder 🙈 Campagnetijd hakt erin reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |