Vooral van onlo, ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:02 schreef JanCees het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe zeg van onlo en dp
Hoezo? Het was DP die een kansloze weddenschap aan wilde gaan. Te mooi om te laten liggen. Want laten we wel wezen, ieder normaal denkend wezen wist dat Feyenoord deze wedstrijd ging winnen.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:02 schreef JanCees het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe zeg van onlo en dp
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wanneer GGMM een keer een inval krijgt met al die geruchten over pedofilie.
stop hiermeequote:Op maandag 27 februari 2017 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Het was DP die een kansloze weddenschap aan wilde gaan. Te mooi om te laten liggen. Want laten we wel wezen, ieder normaal denkend wezen wist dat Feyenoord deze wedstrijd ging winnen.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM de pedofiel, GGMM de lafaard, GGMM de jood. Maak je keuze.
Ok.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
kap gewoon
het word wel erg pijnlijk zo
het wordquote:Op maandag 27 februari 2017 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
kap gewoon
het word wel erg pijnlijk zo
Wat een walgelijke messteek. Dit valt me heel erg van je tegenquote:Op maandag 27 februari 2017 09:22 schreef GGMM het volgende:
En vraag je onlogisch nou om te stoppen met een act?
Dan kan hij zijn account wel opheffen.
Hallo ouwe dibbes. Alles kits?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke messteek. Dit valt me heel erg van je tegen.
Ik ben net uit bed om zo weer een klusmeneer te verwelkomen voor de badkamer.quote:
Ik vind het erg grappig, begrijp me niet verkeerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke messteek. Dit valt me heel erg van je tegen.
je hebt het tegen mijn maat dp maatquote:Op maandag 27 februari 2017 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is opeens jouw probleem maatje
DP is ook mijn maat. Sterker nog, één van de betere hier.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt het tegen mijn maat dp maat
Die van jou is dat je blauw bent.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder user heeft zijn mankementen.
HE SHOOTS.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van jou is dat je blauw bent.
KOEKOEKquote:Op maandag 27 februari 2017 09:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van jou is dat je blauw bent.
quote:Alexander Pechtold (D66) is de winnaar van het RTL-debat tussen vijf lijsttrekkers. Dat blijkt uit een peiling van DVJ Insights onder kijkers van het debat. Asscher (PvdA) werd het minst vaak genoemd als winnaar.
Aan het debat dat op RTL 4 werd uitgezonden, deden de leiders van D66, GroenLinks, CDA, SP en PvdA mee. Pechtold werd dus het vaakst als beste genoemd, maar onder vrouwen werd Klaver het vaakst aangewezen en stond de D66-leider op twee.
Grootste verliezer
Waar Pechtold het vaakst als winnaar wordt genoemd, werd Buma het vaakst als de grootste verliezer aangewezen. Pechtold werd het minst vaak als verliezer genoemd.
Pechtold vond het een goed inhoudelijk debat, waarbij de verschillen, maar ook de overeenkomsten goed duidelijk werden. "Ik wil een premier voor alle Nederlanders zijn", sprak de D66-leider.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Man man man. Die vent verliest in één debat even 5 zetels.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stop die act, buma doet het naar behoren.
Dat is een act.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch gelooft peilingen, wat een skkltj.
Dat is een dagtaak.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we iedere blunder van Onlogisch bestempelen als een act.
Onlogisch ziet enkel bevestigd worden wat hij een avond daarvoor al haarscherp opmerkte.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch gelooft peilingen, wat een skkltj.
Dacht dat het heel erg bij elkaar lag, 31,5 om 30. Doet er niet aan af dat Buma inderdaad redelijk zwak was gister.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlogisch ziet enkel bevestigd worden wat hij een avond daarvoor al haarscherp opmerkte.
opper slaat een flater.
Gras is groen.
Sterkte.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen even naar ziekenhuis om met de kaakchirurg te praten over het verwijderen van m'n zes (!) verstandskiezen.
Ik blijf mij echt verbazen over de dingen die apart zijn in jouw lichaam.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen even naar ziekenhuis om met de kaakchirurg te praten over het verwijderen van m'n zes (!) verstandskiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ga je dan weer maandenlang klagen?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sterkte.
Eind maart mag ik ook weer.
P.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik blijf mij echt verbazen over de dingen die apart zijn in jouw lichaam.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat is ook lekker hoorrrrrrrrrrrtwitter:IngeLengton twitterde op maandag 27-02-2017 om 10:23:06"Lodewijk is niet makkelijk te kloppen", meent Dijksma #pt #rtldebat reageer retweet
okquote:Op maandag 27 februari 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook lekker hoorrrrrrrrrrrtwitter:IngeLengton twitterde op maandag 27-02-2017 om 10:23:06"Lodewijk is niet makkelijk te kloppen", meent Dijksma #pt #rtldebat reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:43 schreef Doublepain het volgende:
United speelde tegen elke topclub zwaar ondermaars, kan je hem moeilijk de schuld van geven
Erg veel kijk heeft ie er ook niet op met de voorkeur van zijn club.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain kijkt nauwelijks voetbal dus hij zou dit in principe niet kunnen weten.
Soms zijn morele verplichting met Hala Madrid opvoeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg veel kijk heeft ie er ook niet op met de voorkeur van zijn club.
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vanmorgen geweest naar de tandarts. Alles in orde en ik mag over een jaar terugkomen. HiepHiepHoi
Ik heb ze allemaal nog. Gelukkig.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bron: Greenpeace.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170227_02753043
Zorgwekkend.
DAAR IS WEINIG VAN TERUG TE VINDEN IN JE POSTGEDRAG11!!1quote:Op maandag 27 februari 2017 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog. Gelukkig.
Oh ja, daar ben ik mee gestopt.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat negeren lukt je steeds beter. Mijn complimenten
Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Haquote:Op maandag 27 februari 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAAR IS WEINIG VAN TERUG TE VINDEN IN JE POSTGEDRAG11!!1![]()
![]()
hahahaha snap je 'm????
Dit is gewoon heel zielig.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAAR IS WEINIG VAN TERUG TE VINDEN IN JE POSTGEDRAG11!!1![]()
![]()
hahahaha snap je 'm????
Ik ben blij dat ook jij er gewoon om kan lachen vriendquote:Op maandag 27 februari 2017 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha
Ja, eens.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij nader inzien hadden we beter DP kunnen behouden hier.
Jammer dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik mee gestopt.
Je bent dom, maar niet zó dom dat ik je negeer. Daar moet je écht ongelooflijk dom voor zijn.
Ik maak me hier niet echt veel zorgen om.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170227_02753043
Zorgwekkend.
ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maak me hier niet echt veel zorgen om.
Ik neem aan dat heel politiek Links over een paar jaar zonder smartphones rondloopt.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vanmorgen geweest naar de tandarts. Alles in orde en ik mag over een jaar terugkomen. HiepHiepHoi
Die lopen dan met een walkie talkie.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat heel politiek Links over een paar jaar zonder smartphones rondloopt.
Wat vond jij van het debat gisteren?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat heel politiek Links over een paar jaar zonder smartphones rondloopt.
Ik heb niet gekeken en ik ben ook niet van plan om het terug te gaan kijken.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond jij van het debat gisteren?
Dat de productie van accu's schadelijker is voor het milieu (en dus indirect voor de oh zo bewierookte elektrische auto) hoor je ze ook niet over.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds Omzigt stemmen?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en ik ben ook niet van plan om het terug te gaan kijken.
Moest je BZV kijkenquote:Op maandag 27 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken en ik ben ook niet van plan om het terug te gaan kijken.
Mijn andere optie is de SGP maar hun principes worden me toch teveel.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds Omzigt stemmen?
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat de productie van accu's schadelijker is voor het milieu (en dus indirect voor de oh zo bewierookte elektrische auto) hoor je ze ook niet over.
Doe nou gewoon blanco net als ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn andere optie is de SGP maar hun principes worden me toch teveel.
En stelde het teleur?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb naar Inter v AS Roma gekeken.
Deze manquote:Op maandag 27 februari 2017 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gekeken. Net als dat widm.
Neequote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Mooie goals
https://streamable.com/oqvku
https://streamable.com/7vw9f
En Perisic introduceerde een nieuwe mislukte tactiek om een terugspeelbal te ontwijken
https://streamable.com/9lq64
Ik geniet nog steeds van de actie van Elia.quote:
Puik plan.quote:
En terechtquote:Op maandag 27 februari 2017 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gekeken. Net als dat widm.
Nee Stijn. Tevens een beste je moeder grap kan je van jouw opmerking maken.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie besloten om vandaag met zijn allen op Elan te duiken?
Je komt wat onzeker over.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, gisteravond was je moeder immers al aan de beurt.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee Stijn. Tevens een beste je moeder grap kan je van jouw opmerking maken.
Wat is dit nou weer voor een rare opmerkingquote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij nobele lieden verlagen ons niet tot zulk niveau.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee Stijn. Tevens een beste je moeder grap kan je van jouw opmerking maken.
En nu duiken jullie op Elan? Wat gay zeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gisteravond was je moeder immers al aan de beurt.
Nou ja, hij verdient ook liefde.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu duiken jullie op Elan? Wat gay zeg.
Aan je voetbalkennis mag nog wel e.e.a. gedaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Feyenoord gisteren helemaal niet zo geweldig vond. Op Davy na dan.
Na mijn vorige post neem je dit terugquote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Elan begint gewoon een gewaardeerd user te worden.
Eerste kwartier van de eerste helft was wel echt heel goed.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Feyenoord gisteren helemaal niet zo geweldig vond. Op Davy na dan.
Absoluut. Elia dolde Guardado helemaal zoek.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eerste kwartier van de eerste helft was wel echt heel goed.
Wacht, wat. Bedoel je niet Arias?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut. Elia dolde Guardado helemaal zoek.
Hehe. Goeie.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:13 schreef Befbekje het volgende:
Ik kijk WDR, nu.. Kölle, ALAAF!
Tevens ; HALLO..
Waar is DP, eigenlijk?
Heb je de wedstrijd wel gezien?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut. Elia dolde Guardado helemaal zoek.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2017 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, wat. Bedoel je niet Arias?
Die blijft tot einde seizoen op de bank zitten.. Tikje sneu voor 'm, zo op 't laatst van zijn carrière en bij een mogelijk kampioenschap van Feyenoord, maar hij is gewoon te slecht geworden..quote:Op maandag 27 februari 2017 11:17 schreef Elan het volgende:
Wel goede keuze van Gio om Kuyt te passeren
Zag een gezond mens al maanden terug, maar het heeft Feyenoord in ieder geval niet gedeerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:17 schreef Elan het volgende:
Wel goede keuze van Gio om Kuyt te passeren
Da's toch niet zo'n moeilijke?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet kiezen tussen Fiorentina v Torino en Leicester v Liverpool.
Die Snor zal wel weer lopen te zeiken dat Feyenoord doellijntechnologie nodig heeft om te winnen, en derhalve geen aanspraak maakt op de titel.quote:
Ja of een Nijhuis die veel te veel doorlietquote:Op maandag 27 februari 2017 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Snor zal wel weer lopen te zeiken dat Feyenoord doellijntechnologie nodig heeft om te winnen, en derhalve geen aanspraak maakt op de titel.
Ik verwacht er niets van.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leicester - Liverpool, natuurlijk!
Waarom niet. In wedstrijden van Torino vallen meer dan drie goals gemiddeld en Fiorentina is een kat in het nauw momenteel.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van die andere partij al helemaal niet..
Hallo.. Almelo is gayquote:Op maandag 27 februari 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo vanuit het ziekenhuis Almeloooooo
Gluten gegeten?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van de zusters.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie eerder in dit topic: verstandskiezen.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Almelo is gay..
Wat doe je daar?
Onder zijn de mijnes ook door de kaakchirurg eruit gesloopt toen ik 18 was.. Het drama wat mensen maken als ze daar naartoe moeten heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 27 februari 2017 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie eerder in dit topic: verstandskiezen.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Elan begint gewoon een gewaardeerd user te worden.
Ik ging in 2 keer. Eerst rechts. Doodsbang. De chirurg stond bekend als de slager van het ziekenhuis. Met knikkende knietjes naar binnen. Uiteindelijk was het zo gedaan. Dus ik vol goede moed een week later voor links.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onder zijn de mijnes ook door de kaakchirurg eruit gesloopt toen ik 18 was.. Het drama wat mensen maken als ze daar naartoe moeten heb ik nooit begrepen.. Appeltje-eitje..
Heb ook nergens last van gehad, kunnen ze toch wel iets in Alkmaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onder zijn de mijnes ook door de kaakchirurg eruit gesloopt toen ik 18 was.. Het drama wat mensen maken als ze daar naartoe moeten heb ik nooit begrepen.. Appeltje-eitje..
Ik heb de mijne in Beverwijk eruit laten slopen.. Cougar van een kaakchirurge.. Toen heb ik gevraagd of ze me alsnog wilde vastbinden.. Gewoon voor wat meer kinky-effect tijdens de behandeling..quote:Op maandag 27 februari 2017 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb ook nergens last van gehad, kunnen ze toch wel iets in Alkmaar.
Er wordt wel meer gesloopt in Beverwijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Beverwijk eruit laten slopen.. Cougar van een kaakchirurge.. Toen heb ik gevraagd of ze me alsnog wilde vastbinden.. Gewoon voor wat meer kinky-effect tijdens de behandeling..
Wat vind jij van het conflict tussen Bas & Aad vs Jaap Stobbe?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt wel meer gesloopt in Beverwijk.
Die belastingontduikers mogen de veters van Japie niet eens vast maken. Ze moeten de grond kussen waar ie heeft gelopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van het conflict tussen Bas & Aad vs Jaap Stobbe?
Ik heb het ook meegemaakt. Een beul. Eenmaal thuis in Bommel moest ik terug naar het ziekenhuis in Den Bosch. Het bloeden stolp niet. Gruwelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging in 2 keer. Eerst rechts. Doodsbang. De chirurg stond bekend als de slager van het ziekenhuis. Met knikkende knietjes naar binnen. Uiteindelijk was het zo gedaan. Dus ik vol goede moed een week later voor links.Man man man. Wat een horror was links. Sindsdien heb ik ook blijvend last van mijn kaak. Die schiet in mijn slaap geregeld op slot. Mokerirritant en soms erg pijnlijk
Wolfsburgquote:Op maandag 27 februari 2017 11:50 schreef Befbekje het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)bruma-en-bazoer.html
Hahahaha..
Het kan niet op normalerwijze vanwege hyperacusis?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb hooguit 3 minuten bij die kerel gezeten om te pratenDe afspraak was alle zes onder narcose verwijderen wegens extreme kokhalsneiging (anders was het uiteraard plaatselijke verdoving geweest), maar zijn assistente vertelde twee weken geleden doodleuk aan de telefoon dat ik er vier met plaatselijke verdoving kon laten verwijderen en of ik al ingepland was
Ik vertelde dat net aan de kaakchirurg, hij keek me even aan en zei: "het is maar goed dat ze er nu niet is, anders had ik haar laten kielhalen"
Enfin, vrijdag nog gesprekje met anesthesie en dan word ik ingepland. Zie dus wel wanneer me gaan slopen.
wat een gedoequote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb hooguit 3 minuten bij die kerel gezeten om te pratenDe afspraak was alle zes onder narcose verwijderen wegens extreme kokhalsneiging (anders was het uiteraard plaatselijke verdoving geweest), maar zijn assistente vertelde twee weken geleden doodleuk aan de telefoon dat ik er vier met plaatselijke verdoving kon laten verwijderen en of ik al ingepland was
Ik vertelde dat net aan de kaakchirurg, hij keek me even aan en zei: "het is maar goed dat ze er nu niet is, anders had ik haar laten kielhalen"
Enfin, vrijdag nog gesprekje met anesthesie en dan word ik ingepland. Zie dus wel wanneer me gaan slopen.
Manman wat een gedoe. In Polen deed ik dit gewoon op afspraak kort van te voren. Gewoon onder algehele narcosequote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar kijken ze idd niet op een spuitje meer of minder.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman wat een gedoe. In Polen deed ik dit gewoon op afspraak kort van te voren. Gewoon onder algehele narcose
In Polen gebeurt het ook in iemands garage.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman wat een gedoe. In Polen deed ik dit gewoon op afspraak kort van te voren. Gewoon onder algehele narcose
Gewoon uitstekend ziekenhuisquote:Op maandag 27 februari 2017 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Polen gebeurt het ook in iemands garage.
Doet me niks. Heb ik niks mee. Wie zijn de orginele bandleden ?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
2 juni hierheen, van alle markten thuis
Polen hebben geen verstandskiezen..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt wel afgeraden daar gas te geven.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Polen gebeurt het ook in iemands garage.
Alsof die in Nederland niet uitstekend zijn.quote:
Bedoeld wordt Ver staande kiezen. Wist je dat ?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Polen hebben geen verstandskiezen..
Dat ontken ik niet. Het is alleen altijd zoveel gedoe.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof die in Nederland niet uitstekend zijn.
Uit je hoofd: Wie scoorde een penalty tegen Italië tijdens de halve finale op het EK voetbal in 2000?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoeld wordt Ver staande kiezen. Wist je dat ?
Ik ga me er niet in verdiepen. Maar weet zeker dat de gezondheidszorg in Nederland beter is.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Het is alleen altijd zoveel gedoe.
Kluivertquote:Op maandag 27 februari 2017 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uit je hoofd: Wie scoorde een penalty tegen Italië tijdens de halve finale op het EK voetbal in 2000?
Niet? Iconische bandquote:Op maandag 27 februari 2017 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me niks. Heb ik niks mee. Wie zijn de orginele bandleden ?
Gemiddeld genomen zeker.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in verdiepen. Maar weet zeker dat de gezondheidszorg in Nederland beter is.
De Boer niet, die miste er 2 ha haquote:Op maandag 27 februari 2017 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uit je hoofd: Wie scoorde een penalty tegen Italië tijdens de halve finale op het EK voetbal in 2000?
Niet mijn genre. Net zoals Black Sabbath me niks doet. Door dit soort bands en de symphonische shit kregen we gelukkig punk.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet? Iconische band. Valt me tegen van je Herman
Jon Lord, Ritchie Blackmore, Ian Paice Ian Gillan zijn/waren er min of meer vanaf het begin bij. En Ian Paice ofc.
Veel bandleden zijn er tijdelijk uitgestapt om n eigen producties te werken.
Klopt. En Seedorf was de pispaal. Stam schoot hem het stadion uit.quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:18 schreef Befbekje het volgende:
Poll: Als Jari Nederlander was, waren wij WK en EK in '98 en '00
• Ja..
• Nee..
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Punkquote:Op maandag 27 februari 2017 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet mijn genre. Net zoals Black Sabbath me niks doet. Door dit soort bands en de symphonische shit kregen we gelukkig punk.
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.quote:
Dat is het probleem niet, ik moet altijd vrij snel kokhalzen en dat is voor zowel mij als de chirurg niet leuk als ik twee keer per minuut even zijn hand weg moeten duwen, daarom narcosequote:Op maandag 27 februari 2017 12:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het kan niet op normalerwijze vanwege hyperacusis?
Ik word heel onrustig van punk zonder dat er een vorm van genot bijzit.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.
Lr luistert naar satansmuziekquote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
DHCquote:Op maandag 27 februari 2017 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word heel onrustig van punk zonder dat er een vorm van genot bijzit.
En van alles. Van hardrock, metal, dance... Enkel rap is niet heel erg aan mij besteed met uitzonderingen daargelaten
Goeie tip, ik ga zo ook even eitje bakkenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:21 schreef Befbekje het volgende:
Twee broodjes met ei, twee broodjes met tonijnsalade en een dik plak cake.. #Viesdik..
Ok. Anthrax samen met Public Enemy is wel aan te raden.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word heel onrustig van punk zonder dat er een vorm van genot bijzit.
En van alles. Van hardrock, metal, dance... Enkel rap is niet heel erg aan mij besteed met uitzonderingen daargelaten
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie tip, ik ga zo ook even eitje bakken
(hard)rock, heavy- en blackmetal en foute 80's disco, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.quote:
Het is een begin maar mijn muzieksmaak die kant op heeft wel nog meer klasse en dat zal iedereen hier beamen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Anthrax samen met Public Enemy is wel aan te raden.
Muziek bepaalt mijn stemming en andersom. De basis is garage gitaren. Dat begint al met The Sonics en MC5 in de jaren 60. Neil Young is ook garagerock. Maar cloudbusting zoals Low, Galaxy500 en Teenage Fanclub slik ik ook als zoete pillen. Daarom is Motor Psycho zo geweldig. Voor elke stemming het juiste album.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(hard)rock, heavy- en blackmetal en foute 80's disco, daar hou ik wel van.
quote:
Ge je nu vertellen dat ik geen klasse heb of iets dergelijks ? Of geen smaak ? Dat is het laatste dat ik doe. Iedereen zijn ding.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een begin maar mijn muzieksmaak die kant op heeft wel nog meer klasse en dat zal iedereen hier beamen.
Waar lul je dan overquote:
Ik praat ook niet over muziek.quote:
Bans worden niet besproken op FOK!quote:Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over muziek.
Maar over het feit dat LR Satansmuziek luistert waarin bijbels verband worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_na_brexit___.htmlquote:Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over muziek.
Maar over het feit dat LR Satansmuziek luistert waarin bijbels verband worden
Zou zeer goed zijn voor beide partijen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_na_brexit___.html
koekoek
Nou zeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het slecht. Speltbrood is onmenselijk.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een oase van rust hier, vind je niet Stijn?
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een oase van rust hier, vind je niet Stijn?
Hoe drink jij je koffie, zwart?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.
Vergeet de berichten met duizend spelfouten niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.
Zwart is leven.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie, zwart?
Nu heeft GGMM geen concurrentie meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet de berichten met duizend spelfouten niet.
Hey makkerquote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
Boys
Pompoensoep met zelfgebakken bruin brood.
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb al een week of zes, zeven geen koffie meer gedronken en mijn dwanggedachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen..
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.Je gaat je er idd rustiger van voelen.
Serieus? Zou het eens moeten proberen. Niet dat ik erg onrustig ben. Maar ik slaap wel slecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.Je gaat je er idd rustiger van voelen.
Sowiesoquote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink al sinds januari 2016 geen koffie meerquote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb al een week of zes, zeven geen koffie meer gedronken en mijn dwanggedachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen..
Sinds een tijdje UITSTEKEND.quote:
Ik ben geloof ik in de tweede week van dit jaar gestopt.. Ik voel mij er echt beter bij..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik drink al sinds januari 2016 geen koffie meer
Ben je wel eens een week gestopt dan?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt geen last van bijwerkingen van caffeïne of zo.
Ja hoor, maar dat was meer omdat ik geen plezier meer voelde bij het drinken van koffie.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je wel eens een week gestopt dan?
Ohquote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat was meer omdat ik geen plezier meer voelde bij het drinken van koffie.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat was meer omdat ik geen plezier meer voelde bij het drinken van koffie.
Als je een debat hebt met 5 partijen waarvan er 4 links zijn is het niet vreemd dat de leider van een rechter partij als slechtste wordt aangemeld door de kijker. Dat had ik je van te voren ook kunnen vertellen. Objectief gekeken waren Roemer en Asscher echt minder, dat zal je ook terug lezen in de commentaren. Buma was niet de beste gisteren, maar het was geen slecht optreden.quote:
Ben je toen naar een praatgroep geweest?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn om te horenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds een tijdje UITSTEKEND.
De eerste trimester was hel, maar nu goed.
Mooie zegeltjesquote:Op maandag 27 februari 2017 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vond je van mn post uit Oost Rusland
Toen kocht ik een touw en zocht ik naar rustige plekken met veel bomen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben je toen naar een praatgroep geweest?
Ieder reageert er waarschijnlijk ook weer anders op.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus? Zou het eens moeten proberen. Niet dat ik erg onrustig ben. Maar ik slaap wel slecht.
Ik word er sjagreinig van.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ieder reageert er waarschijnlijk ook weer anders op.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor touw was dat?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kocht ik een touw en zocht ik naar rustige plekken met veel bomen.
Misschien overweegt hij hetzelfde.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel gedetailleerd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de sneer van Onlogisch in de vroege ochtend nog opgepikt of laat je hem in zijn sop gaar koken?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien overweegt hij hetzelfde.
Volgens mij reageerde ik daar net op. Of bedoelde je iets anders?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de sneer van Onlogisch in de vroege ochtend nog opgepikt of laat je hem in zijn sop gaar koken?
Nee, ik had je post over het hoofd gezien. Geen zorgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik daar net op. Of bedoelde je iets anders?
Uit Novosibirsk?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
weet je waar die kaart uit kwam opper
Waarschijnlijk uit een printer..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
weet je waar die kaart uit kwam opper
Ik vond het een oliedomme reactie van onlogisch.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik had je post over het hoofd gezien. Geen zorgen.
ben je alweer gewend in nederlandquote:Op maandag 27 februari 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is nog oostelijker. Is wel mooi daar naar het schijnt.
Dat kan jij vinden. Voorlopig komt Buma als een dweil voor de dag.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het een oliedomme reactie van onlogisch.
Ik vind het wel vermakelijk dat Buma opeens wordt aangepakt omdat hij wat babbelt over bedreigingen van Nederlandse culturen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het een oliedomme reactie van onlogisch.
Ik heb tot twaalf uur in mijn bed gelegen en ga zo de badkamer maar schoonmaken. De rest van de dag zal ik weinig doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je alweer gewend in nederland
Dit is Stinho over +/- 30 jaar:quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je deze act nog maar 2 weken op te voeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden. Voorlopig komt Buma als een dweil voor de dag.
Want, waarom?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd hoe de SP het gaat doen tegenover GroenLinks.
Op hoeveel zetels reken je voor het CDA?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je deze act nog maar 2 weken op te voeren.
Niet zo goed, een linkse coalitie komt er toch niet, dus dat kan niet de reden zijn dat veel mensen toch maar SP gaan stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd hoe de SP het gaat doen tegenover GroenLinks.
Zeuventien..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op hoeveel zetels reken je voor het CDA?
Tussen de 15 en 20.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op hoeveel zetels reken je voor het CDA?
Ik heb het idee dat GroenLinks niet veel speerpunten heeft. Die zijn vooral bezig met F5'en op het Twitteraccount van Greet. Klaver doet niets anders dan arrogant doen. Populistisch links in optima forma.quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2017 12:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Liesbeth van Tongeren van GroenLinks.. En ik heb mijn stem al ingediend, trouwens..
VVDquote:Op maandag 27 februari 2017 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb je op gestemd? VVD of SGP?
GroenLinks zegt ie toch.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb je op gestemd? VVD of SGP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |