Alsof die in Nederland niet uitstekend zijn.quote:
Bedoeld wordt Ver staande kiezen. Wist je dat ?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Polen hebben geen verstandskiezen..
Dat ontken ik niet. Het is alleen altijd zoveel gedoe.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof die in Nederland niet uitstekend zijn.
Uit je hoofd: Wie scoorde een penalty tegen Italië tijdens de halve finale op het EK voetbal in 2000?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoeld wordt Ver staande kiezen. Wist je dat ?
Ik ga me er niet in verdiepen. Maar weet zeker dat de gezondheidszorg in Nederland beter is.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Het is alleen altijd zoveel gedoe.
Kluivertquote:Op maandag 27 februari 2017 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uit je hoofd: Wie scoorde een penalty tegen Italië tijdens de halve finale op het EK voetbal in 2000?
Niet? Iconische bandquote:Op maandag 27 februari 2017 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me niks. Heb ik niks mee. Wie zijn de orginele bandleden ?
Gemiddeld genomen zeker.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in verdiepen. Maar weet zeker dat de gezondheidszorg in Nederland beter is.
De Boer niet, die miste er 2 ha haquote:Op maandag 27 februari 2017 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uit je hoofd: Wie scoorde een penalty tegen Italië tijdens de halve finale op het EK voetbal in 2000?
Niet mijn genre. Net zoals Black Sabbath me niks doet. Door dit soort bands en de symphonische shit kregen we gelukkig punk.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet? Iconische band. Valt me tegen van je Herman
Jon Lord, Ritchie Blackmore, Ian Paice Ian Gillan zijn/waren er min of meer vanaf het begin bij. En Ian Paice ofc.
Veel bandleden zijn er tijdelijk uitgestapt om n eigen producties te werken.
Klopt. En Seedorf was de pispaal. Stam schoot hem het stadion uit.quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:18 schreef Befbekje het volgende:
Poll: Als Jari Nederlander was, waren wij WK en EK in '98 en '00
• Ja..
• Nee..
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Punkquote:Op maandag 27 februari 2017 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet mijn genre. Net zoals Black Sabbath me niks doet. Door dit soort bands en de symphonische shit kregen we gelukkig punk.
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.quote:
Dat is het probleem niet, ik moet altijd vrij snel kokhalzen en dat is voor zowel mij als de chirurg niet leuk als ik twee keer per minuut even zijn hand weg moeten duwen, daarom narcosequote:Op maandag 27 februari 2017 12:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het kan niet op normalerwijze vanwege hyperacusis?
Ik word heel onrustig van punk zonder dat er een vorm van genot bijzit.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.
Lr luistert naar satansmuziekquote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.
DHCquote:Op maandag 27 februari 2017 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word heel onrustig van punk zonder dat er een vorm van genot bijzit.
En van alles. Van hardrock, metal, dance... Enkel rap is niet heel erg aan mij besteed met uitzonderingen daargelaten
Goeie tip, ik ga zo ook even eitje bakkenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:21 schreef Befbekje het volgende:
Twee broodjes met ei, twee broodjes met tonijnsalade en een dik plak cake.. #Viesdik..
Ok. Anthrax samen met Public Enemy is wel aan te raden.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word heel onrustig van punk zonder dat er een vorm van genot bijzit.
En van alles. Van hardrock, metal, dance... Enkel rap is niet heel erg aan mij besteed met uitzonderingen daargelaten
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie tip, ik ga zo ook even eitje bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |