Er wordt wel meer gesloopt in Beverwijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Beverwijk eruit laten slopen.. Cougar van een kaakchirurge.. Toen heb ik gevraagd of ze me alsnog wilde vastbinden.. Gewoon voor wat meer kinky-effect tijdens de behandeling..
Wat vind jij van het conflict tussen Bas & Aad vs Jaap Stobbe?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt wel meer gesloopt in Beverwijk.
Die belastingontduikers mogen de veters van Japie niet eens vast maken. Ze moeten de grond kussen waar ie heeft gelopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van het conflict tussen Bas & Aad vs Jaap Stobbe?
Ik heb het ook meegemaakt. Een beul. Eenmaal thuis in Bommel moest ik terug naar het ziekenhuis in Den Bosch. Het bloeden stolp niet. Gruwelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging in 2 keer. Eerst rechts. Doodsbang. De chirurg stond bekend als de slager van het ziekenhuis. Met knikkende knietjes naar binnen. Uiteindelijk was het zo gedaan. Dus ik vol goede moed een week later voor links.Man man man. Wat een horror was links. Sindsdien heb ik ook blijvend last van mijn kaak. Die schiet in mijn slaap geregeld op slot. Mokerirritant en soms erg pijnlijk
Wolfsburgquote:Op maandag 27 februari 2017 11:50 schreef Befbekje het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)bruma-en-bazoer.html
Hahahaha..
Het kan niet op normalerwijze vanwege hyperacusis?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb hooguit 3 minuten bij die kerel gezeten om te pratenDe afspraak was alle zes onder narcose verwijderen wegens extreme kokhalsneiging (anders was het uiteraard plaatselijke verdoving geweest), maar zijn assistente vertelde twee weken geleden doodleuk aan de telefoon dat ik er vier met plaatselijke verdoving kon laten verwijderen en of ik al ingepland was
Ik vertelde dat net aan de kaakchirurg, hij keek me even aan en zei: "het is maar goed dat ze er nu niet is, anders had ik haar laten kielhalen"
Enfin, vrijdag nog gesprekje met anesthesie en dan word ik ingepland. Zie dus wel wanneer me gaan slopen.
wat een gedoequote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb hooguit 3 minuten bij die kerel gezeten om te pratenDe afspraak was alle zes onder narcose verwijderen wegens extreme kokhalsneiging (anders was het uiteraard plaatselijke verdoving geweest), maar zijn assistente vertelde twee weken geleden doodleuk aan de telefoon dat ik er vier met plaatselijke verdoving kon laten verwijderen en of ik al ingepland was
Ik vertelde dat net aan de kaakchirurg, hij keek me even aan en zei: "het is maar goed dat ze er nu niet is, anders had ik haar laten kielhalen"
Enfin, vrijdag nog gesprekje met anesthesie en dan word ik ingepland. Zie dus wel wanneer me gaan slopen.
Manman wat een gedoe. In Polen deed ik dit gewoon op afspraak kort van te voren. Gewoon onder algehele narcosequote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar kijken ze idd niet op een spuitje meer of minder.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman wat een gedoe. In Polen deed ik dit gewoon op afspraak kort van te voren. Gewoon onder algehele narcose
In Polen gebeurt het ook in iemands garage.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman wat een gedoe. In Polen deed ik dit gewoon op afspraak kort van te voren. Gewoon onder algehele narcose
Gewoon uitstekend ziekenhuisquote:Op maandag 27 februari 2017 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Polen gebeurt het ook in iemands garage.
Doet me niks. Heb ik niks mee. Wie zijn de orginele bandleden ?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
2 juni hierheen, van alle markten thuis
Polen hebben geen verstandskiezen..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt wel afgeraden daar gas te geven.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Polen gebeurt het ook in iemands garage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |