Absoluut. Elia dolde Guardado helemaal zoek.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eerste kwartier van de eerste helft was wel echt heel goed.
Wacht, wat. Bedoel je niet Arias?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut. Elia dolde Guardado helemaal zoek.
Hehe. Goeie.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:13 schreef Befbekje het volgende:
Ik kijk WDR, nu.. Kölle, ALAAF!
Tevens ; HALLO..
Waar is DP, eigenlijk?
Heb je de wedstrijd wel gezien?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut. Elia dolde Guardado helemaal zoek.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2017 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, wat. Bedoel je niet Arias?
Die blijft tot einde seizoen op de bank zitten.. Tikje sneu voor 'm, zo op 't laatst van zijn carrière en bij een mogelijk kampioenschap van Feyenoord, maar hij is gewoon te slecht geworden..quote:Op maandag 27 februari 2017 11:17 schreef Elan het volgende:
Wel goede keuze van Gio om Kuyt te passeren
Zag een gezond mens al maanden terug, maar het heeft Feyenoord in ieder geval niet gedeerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:17 schreef Elan het volgende:
Wel goede keuze van Gio om Kuyt te passeren
Da's toch niet zo'n moeilijke?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet kiezen tussen Fiorentina v Torino en Leicester v Liverpool.
Die Snor zal wel weer lopen te zeiken dat Feyenoord doellijntechnologie nodig heeft om te winnen, en derhalve geen aanspraak maakt op de titel.quote:
Ja of een Nijhuis die veel te veel doorlietquote:Op maandag 27 februari 2017 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Snor zal wel weer lopen te zeiken dat Feyenoord doellijntechnologie nodig heeft om te winnen, en derhalve geen aanspraak maakt op de titel.
Ik verwacht er niets van.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leicester - Liverpool, natuurlijk!
Waarom niet. In wedstrijden van Torino vallen meer dan drie goals gemiddeld en Fiorentina is een kat in het nauw momenteel.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van die andere partij al helemaal niet..
Hallo.. Almelo is gayquote:Op maandag 27 februari 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo vanuit het ziekenhuis Almeloooooo
Gluten gegeten?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van de zusters.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie eerder in dit topic: verstandskiezen.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Almelo is gay..
Wat doe je daar?
Onder zijn de mijnes ook door de kaakchirurg eruit gesloopt toen ik 18 was.. Het drama wat mensen maken als ze daar naartoe moeten heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 27 februari 2017 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie eerder in dit topic: verstandskiezen.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Elan begint gewoon een gewaardeerd user te worden.
Ik ging in 2 keer. Eerst rechts. Doodsbang. De chirurg stond bekend als de slager van het ziekenhuis. Met knikkende knietjes naar binnen. Uiteindelijk was het zo gedaan. Dus ik vol goede moed een week later voor links.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onder zijn de mijnes ook door de kaakchirurg eruit gesloopt toen ik 18 was.. Het drama wat mensen maken als ze daar naartoe moeten heb ik nooit begrepen.. Appeltje-eitje..
Heb ook nergens last van gehad, kunnen ze toch wel iets in Alkmaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onder zijn de mijnes ook door de kaakchirurg eruit gesloopt toen ik 18 was.. Het drama wat mensen maken als ze daar naartoe moeten heb ik nooit begrepen.. Appeltje-eitje..
Ik heb de mijne in Beverwijk eruit laten slopen.. Cougar van een kaakchirurge.. Toen heb ik gevraagd of ze me alsnog wilde vastbinden.. Gewoon voor wat meer kinky-effect tijdens de behandeling..quote:Op maandag 27 februari 2017 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb ook nergens last van gehad, kunnen ze toch wel iets in Alkmaar.
Er wordt wel meer gesloopt in Beverwijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Beverwijk eruit laten slopen.. Cougar van een kaakchirurge.. Toen heb ik gevraagd of ze me alsnog wilde vastbinden.. Gewoon voor wat meer kinky-effect tijdens de behandeling..
Wat vind jij van het conflict tussen Bas & Aad vs Jaap Stobbe?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt wel meer gesloopt in Beverwijk.
Die belastingontduikers mogen de veters van Japie niet eens vast maken. Ze moeten de grond kussen waar ie heeft gelopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van het conflict tussen Bas & Aad vs Jaap Stobbe?
Ik heb het ook meegemaakt. Een beul. Eenmaal thuis in Bommel moest ik terug naar het ziekenhuis in Den Bosch. Het bloeden stolp niet. Gruwelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging in 2 keer. Eerst rechts. Doodsbang. De chirurg stond bekend als de slager van het ziekenhuis. Met knikkende knietjes naar binnen. Uiteindelijk was het zo gedaan. Dus ik vol goede moed een week later voor links.Man man man. Wat een horror was links. Sindsdien heb ik ook blijvend last van mijn kaak. Die schiet in mijn slaap geregeld op slot. Mokerirritant en soms erg pijnlijk
Wolfsburgquote:Op maandag 27 februari 2017 11:50 schreef Befbekje het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)bruma-en-bazoer.html
Hahahaha..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |