Ik blijf mij echt verbazen over de dingen die apart zijn in jouw lichaam.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen even naar ziekenhuis om met de kaakchirurg te praten over het verwijderen van m'n zes (!) verstandskiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ga je dan weer maandenlang klagen?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sterkte.
Eind maart mag ik ook weer.
P.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik blijf mij echt verbazen over de dingen die apart zijn in jouw lichaam.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat is ook lekker hoorrrrrrrrrrrtwitter:IngeLengton twitterde op maandag 27-02-2017 om 10:23:06"Lodewijk is niet makkelijk te kloppen", meent Dijksma #pt #rtldebat reageer retweet
okquote:Op maandag 27 februari 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook lekker hoorrrrrrrrrrrtwitter:IngeLengton twitterde op maandag 27-02-2017 om 10:23:06"Lodewijk is niet makkelijk te kloppen", meent Dijksma #pt #rtldebat reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:43 schreef Doublepain het volgende:
United speelde tegen elke topclub zwaar ondermaars, kan je hem moeilijk de schuld van geven
Erg veel kijk heeft ie er ook niet op met de voorkeur van zijn club.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain kijkt nauwelijks voetbal dus hij zou dit in principe niet kunnen weten.
Soms zijn morele verplichting met Hala Madrid opvoeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg veel kijk heeft ie er ook niet op met de voorkeur van zijn club.
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vanmorgen geweest naar de tandarts. Alles in orde en ik mag over een jaar terugkomen. HiepHiepHoi
Ik heb ze allemaal nog. Gelukkig.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen even naar ziekenhuis om met de kaakchirurg te praten over het verwijderen van m'n zes (!) verstandskiezen.
Bron: Greenpeace.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:49 schreef onlogisch het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170227_02753043
Zorgwekkend.
DAAR IS WEINIG VAN TERUG TE VINDEN IN JE POSTGEDRAG11!!1quote:Op maandag 27 februari 2017 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog. Gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |