Ze klimmen gewoon over die muur swa, doen ze in Spanje ook gewoon.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan een alternatief? Dat we onze grenzen steeds meer waar laten bestormen door hordes Afrikanen? Wat je dan in ieder geval bereikt is dat extreem rechts overal in Europa aan de macht komt, en dan ben je nog veel verder van huis.
ONZ is verderop, druif.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:20 schreef Specularium het volgende:
Gerard Joling moet premier worden.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:19 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/ncilla/status/835961941109657601
Dit!
twitter:ncilla twitterde op zondag 26-02-2017 om 22:17:12Roemer zegt zinnige dingen en de moderator van #rtldebat wordt opeens héél zenuwachtig! Dit gesprek moet eindelijk gevoerd worden. reageer retweet
De enige duurzame oplossing is investeren in een betere verdeling van welvaart over de wereld, hoe vega-chiazaad-quinoakutje dat ook klinkt. Denken dat de rest van de wereld zich neerlegt bij een puissant rijk Westen, terwijl ze zelf zowat creperen, terwijl datzelfde Westen hun resouces gebruikt is bespottelijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan een alternatief? Dat we onze grenzen steeds meer waar laten bestormen door hordes Afrikanen? Wat je dan in ieder geval bereikt is dat extreem rechts overal in Europa aan de macht komt, en dan ben je nog veel verder van huis.
Buma bedoel jequote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
Hier wordt Pechtold wel even voor lul gezet
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
Hier wordt Pechtold Buma wel even voor lul gezet
Lekker wijf.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]twitter:ncilla twitterde op zondag 26-02-2017 om 22:17:12Roemer zegt zinnige dingen en de moderator van #rtldebat wordt opeens héél zenuwachtig! Dit gesprek moet eindelijk gevoerd worden. reageer retweet
Dave is minister van jacuzzi.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Gerard Joling een goede premier zou zijn. Met Dries roelvink als minister van feest
Ze heeft wel gelijk (en Roemer). Bush heeft Isis geschapen en een oorlog gestart met veel rommel en instabiliteit tot gevolg.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb ooit een tweet gekregen van Ancilla
was niet zo'n aardige tweet
Daarnaast zijn wij o.a. zo rijk omdat we het goedkoop inkopen in de arme landen waardoor wij hen ook arm houden.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
De enige duurzame oplossing is investeren in een betere verdeling van welvaart over de wereld, hoe vega-chiazaad-quinoakutje dat ook klinkt. Denken dat de rest van de wereld zich neerlegt bij een puissant rijk Westen, terwijl ze zelf zowat creperen, terwijl datzelfde Westen hun resouces gebruikt is bespottelijk.
Ja en tot de tijd daar is dat Afrika een welvarend continent is moeten we veel harder worden in het terugsturen van mensen, anders worden we op den duur gewoon overlopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
De enige duurzame oplossing is investeren in een betere verdeling van welvaart over de wereld, hoe vega-chiazaad-quinoakutje dat ook klinkt. Denken dat de rest van de wereld zich neerlegt bij een puissant rijk Westen, terwijl ze zelf zowat creperen, terwijl datzelfde Westen hun resouces gebruikt is bespottelijk.
Kinderachtig zekerquote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef Ill-Skillz het volgende:
Lijken net twee gasten aan een bar met een pilsje.
ik had een tweet naar Ancie gestuurd dat ik het opmerkelijk vond dat ze altijd sprak over privacy terwijl ze met haar blote doos op internet te vinden isquote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk (en Roemer). Bush heeft Isis geschapen en een oorlog gestart met veel rommel en instabiliteit tot gevolg.
Heel matig van Pechtold ook hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Man man man. Die vent verliest in één debat even 5 zetels.
Stop die act, buma doet het naar behoren.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Aan de andere kant onlo, de rechterflank is alleen door hem vertegenwoordigd hier dus misschien pakt hij wat VVD'ers en PVV'ers mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Dit is allemaal veel te inhoudelijk, ik val ongeveer in slaap.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Buitendam het volgende:
Wat een verademing dat het geschreeuw van Wilders achterwege blijft.
Hij durfde niet te komen las ik netquote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en tot de tijd daar is dat Afrika een welvarend continent is moeten we veel harder worden in het terugsturen van mensen, anders worden we op den duur gewoon overlopen.
Alleen maar PVV-loze debatten zijn wel een topshowquote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Buitendam het volgende:
Asscher hoor je helemaal niet. Roemer is een clown.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heel matig van Pechtold ook hoor.
"Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedraaid"quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had een tweet naar Ancie gestuurd dat ik het opmerkelijk vond dat ze altijd sprak over privacy terwijl ze met haar blote doos op internet te vinden is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |